17 Mayıs 2008 Cumartesi

Özge Günaydın

16 yorum:

memo özgür dedi ki...

Yazmayabilirim demiştim ama yazıyorum işte..Düşündüm de bunu yazmam lazım çünkü çoğu insanın düşüncesine göre şu an bir üniversite okumam senin sayende oldu. =) Buraya birşeyler yazacağım ama biliyorsun sana karşı hislerimin ve düşüncelerimin sadece çok küçük bir kısmı olacak. İnsan bazen birileriyle birşeyler yaşar ve sonra geriye dönüp baktığında kendi kendine “iyi ki onunla olmuş” der. Ben de şu an aynen böyle diyorum. Arkadaşlığımız, paylaştıklarımız, yaşadıklarımız.. Sana sadece şunu söyleyeceğim sadece varlığınla hayatıma çok çok büyük anlamlar kattığın için sana teşekkür ederim.. Hayatların en güzeli senin olsun...

Unknown dedi ki...

BURCU CEYHAN
Şarap gibi yıllandıkca değerlendi, köklendi dostluğumuz. Sevincimde, hüznümde, heycanımda yanımda sen vardın. Hayatımdaki dönüm noktalarında parmak izlerin var. illaki senin yorumun olmadan olmaz:)Son 4 senemizde ayrıydık ama teknolojinin sağladığı tüm olanakları kullanarak bu engeli de aştık=) Saatlerce süren telefon konusmalarımız, görüntülü msn konusmlarımız, ve benim uzun Istanbul tatillerim…. Aslında esas bu 4 senede yıllandı şarabımız, değer kazandı… seni gerçekten çok seviyorum her şeyin en iyisine, en güzeline layıksın ve o en güzeller de gerçeklesecek eminim…Sen çalışkan, hırslı oldugun sürece başarı peşini bırakmayacak.. e ne de olsa evine ekmek götürüyorsun kolay değil di mi:) yıllanmış şarabımıza kadeh kaldırıyorum…minik kuşun seni çok seviyor…

Unknown dedi ki...

Canım arkadaşım,

Düşünüyorum da sana ne yazsam az kalır burda..Çok eglendik, çok üzüldük, çıldırdık;) çok sey paylastık seninle..Sen benim hayırsızlıgımdan yakınsan da benim icin yerin apayrı umarım bunu biliosundur.Beraber liseyi geride bıraktık, üniversiteyi de devirdik, sırada ne var bakalım:) Bundan sonrasında da illa ki beraberiz, ben dostlugumuza güveniyorum..İlerde de her zaman birbirimizin yanında olcaz. Seni çoook seviyorum. Daha mastera gidip büyük adam olcen sen :)

İPEK ŞİŞMAN

Unknown dedi ki...

Her önemli günde birlikte olmamız,birbirimizle iyi kötü herşeyimizi paylaşmamız,birbirimizi her konuda dinlememiz,saatlerce süren telefon konuşmalarımız,dertleşmelerimiz,yaptığımız saçma sapan mükemmele yakın msn konuşmaları,hayallerimiz..Hepsini düşününce anlıyorum ki yıllar geçtikçe birbirimizi daha iyi tanımışız,tanıdıkça arkadaşlığımız mükemmele yaklaşmış.İyiki de senin gibi birini tanımışım..Senin gibi bir insanın hayallerine ulaşmaması mümkün değil çünkü içinin de dışın kadar güzel,mükemmel ve samimi olduğunu çok iyi biliyorum.Bana cok çektirsende,sürekli trip atsanda:),sürekli sinirlenip annem gibi herşeyime karışsanda hepsini beni çok sevdiğinden ve beni düşündüğünden yaptığını biliyorum,bu yaptıklarından da 1 gram rahatsızlık duymuyorum çünkü ben de seni çok seviyorum :) Yollarımız ömür boyu ayrılmayacak,senin gibi bir arkadaş bulmuşum hayatta bırakmam heveslenme hiç:) Canoşun hep yanında olacak ve seni çok sevmeye devam edecek..

İbrahim Erdal dedi ki...

Çok sevgili yavru kartal arkadaşım kendi tabirinle özgecan:),okul hayatım boyunca her zaman benim için iyi bir arkadaş oldun.Öncelikle koyu bir adanalı olduğunu bildiğimden çok da ileri geri birşeyler yazmak istemiyorum:)Seninle birçok anımız oldu bunlardan unutamadıklarımı sevgili okuyucularla paylaşmak istiyorum:).Seni langırt’da birkere bile yenememem içimde kaldı:)(insan yalandan da olsa birkere yenilir dimi:)),onun dışında beraber bindiğimiz ve faciaya dönüşmesine ramak kalan:) varlığı gereksiz olan balerin oyuncağını:) da unutamayacağım.Ayrıca şunu da belirtiyim uzun mu kısa mı hala karar veremedim özge:) Bu arada Diesel parfümün noldu duruyo hala dimi?:)Okul süresince her ne kadar seninle bir kere bile BJK maçına gidemesek de beraber izlediğimiz fener maçında gözlerindeki kartal aşkını gördüm:), okul bittikten sonra gidicez inşallah.Beraber bir Kartal gol gol gol yapıcaz:).Yaptığı gezilerle uluslararası insan kategorisine çoktan ulaşmış ve bütün cin fikirleri akıl edebilen arkadaşım:) umarım hayatınla ilgili hayalini kurduğun bütün güsel şeylere ulaşırsın ve herşey umduğun gibi olur.Çok süslü sözler edemem bilirsin benden bu kadar , arkadaşlığımızın okuldan sonra da sürmesi dileğiyle, kendine çok iyi bak arkadaşım, ibocan:)

Mehmet dedi ki...

Degerli Özgecim,
Ilk defa Bahadir`in gunaydin Ozge Günaydin sozleriyle seni farketmistim. Besiktasa bagliligin va aktif yasantin gecirdigimiz bikac sene boyunca aklimda kalanlardan bazilari...Her nekadar birlikte fazla vakit geciremesek te Marmaradan iletisimi sürdürdügüm nadir bayan arkadaslarimdan birisin. Hayatta hersey istedigin gibi olsun, yuzunden gulumsemeni hic eksik etme...

Yolcu dedi ki...

Sana çoook geçmişten bir zaman dilimi hatırlatıcam şimdi: daha sen yeni istanbul a gelmişsin hayatın tokadını yememiş gencecik tazecik bir genç kızsın. Sınıfla kaynaşma turları düzenlenirken bir gece taksimde bir bara gitmişiz.Sohbet sırasında ben konuşurken sen bana aniden Sen Akrep misin diyorsun:) Burda önemli olan nokta ise senin o yaşlarında bir insan sarrafı olman:) Canım benim sonraki sohbetlerde ise hiç akreplerle anlaşamadığını ama benim bir istisna olduğumu söledin, kız acaba yalan mı söledin? Beraber paylaşılmayan şey kaldı mı acaba düşünüyorum şu an yazarken:Örn. Senin depresif hallerin, gözümde arpacık çıktı diye hastaneye giden tek insan oluşun, Zara nın önünden geçerken allah Şimdi Özge içeri girelim dicek diye korkudan tir tir titreyişim, adanalıyakkk tarzın hepsine hastayız annem.Özge sen bizim herşeyimizsin demek geldi şu an içimden:) Sen ciddi bir istedim mi yaparım parçalarım insanısın canım.Bknz: Çukurova Temöb e gidebilmek bizim okulda bir ilk yapıp final tarihlerini değiştirmiş yegane bir insansın. İyiki değiştirmişsin canım ne de süper bir 6 gün tatil=2 süper kilo tatilli yapmış, mükemmel mutfağınız ve çok düzenli! Trafiğiniz ile tanışma fırsatımız olmayacaktı.
Canım inşallah sen İtalya ya gidince ben nereye gelip,Tantuni yicem.Kızım düşün artık nasıl bir canlıysan seni görünce aklıma direk tantuni geliyor:) Canım keşke hep yanıbaşımda iki durak ötemde fotokopiyi rahatlıkla alabileceğim, kekini gece yarısında yemeye gelebileceğim,Çağrı geldi hemen gel fal için gel dediğinde on saniyede sizde olabileceğim, canımız YÜKSÜK çorbası çekti özgeeee diye bağırınca duyabileceğin kadar yakınımda olsan hep ama Yok takmışsın bir İtalyaymış. BK var sanki, neyse bakalım git de canım biz de tatillerimizi senin yanında değerlendirilem.Hep yapıcaz, ulan bu kez yapıcaz dediğimiz çapkınlık turlarımızı İtalya da atalım bari canım:) Bir Girls Night Out yapalım konsepti evede cips bira alıp hiçbişi yapmamak olsun:)
Her ne kadar Özlem le grup olmuş olsan da biliyorum senin gönlünde yatan Aslan benim,Font Ayırıcı lazer ışıklı gözlere sahip güzel kızım benim (klişe laflar dizini gelior) kaderinde yüzün kadar güzel olsun, ablacımın deyimiyle Barbie hanım,Sana son olarak bir şarkı yazıcam : HELE Bİ GEEEEELLLL :)(Anladın sen onu)
Figen BAYSAL

Murad AYGUL dedi ki...

Özge deyince yardımsever ve alçakgönüllü bir profil gelirdi aklıma hep. Artık bunların yanına İnsanları incitmekten kaçınan, güler yüzlü ve tuttuğunu koparan
cesur bir kız profili de ekledim seni iyice tanıdıktan sonra. "Merhaba" bile deyişindeki içtenlik karşındakine senin hakkında hep güzel şeyler düşündürmeye yeter sanırım.
Hakettiğin birçok güzelliklerin ve tutkuyla istediğin hedeflerinin bir bir gerçekleşeceğine
yürekten inanıyorum arkadaşım.
Herşey gönlüne göre olsun...

Murad AYGÜL

Unknown dedi ki...

Öp beninden öpeyim
Ziller takıp oynayım
Gelinliği giyince
Emret bebem ayakkabımın altına bu şiirin baş harflerini yazayım!

Hahah nasıl da sanki önce evlenebilecek olan benmişim gibi davrandım di mi! Halbüse benim 5 senedir başaramadığımı sen iki saç savurmanla başardın ;) Özgecanım, her ne kadar hayat bizi adı fi harfi ile başlayan kara kuru bi şahsiyet aracılığıyla bir araya getirmiş gibi görünse de, ben sordum soruşturdum, aslında kader bizim kopmaz bağlarımızı pek evvelden bağlamış. Annem dedi ki, 8 aylıkken mucizevi bi şekilde anne baba demeden “Özge seni seviyom” demişim.. Bebek aklı işte daha “seni seviyorum” demeyi akıl edememişim. Görüyo musun ben taa doğuştan şekermişim! Neyse, başka bi rivayete göre kaza geçirip hastanede ameliyattan sonra uyandığımda da ilk cümlem “Özge, Esra Erol’la İzdivaç’ı açsana” olmuş.. Buna pek inanmadım yalnız.. Sanırım annem yalan söylüyo. Velhasıl canım, eller ayırsa bile yıllar ayırsa bile, yollar ayırsa bile, biz ayrılamayız. Nah buraya yazdım!
Adım da Feyza Yılmaz.

Unknown dedi ki...

EMRE GÜNGÖR: Eskiden güzel bir grubumuz vardı, biraz uzaklaştık ama seninle hep muhabbettimiz devam etti. Birlikte ders çalışır, gezerdik. bu arada senin bana kek sözün vardı unuttum sanma :P Tüm güzellikler seninle olsun Özgecim, bir arada kek yolla bana :)

Unknown dedi ki...

Özgecim,

Nasıl kader ağlarını örmüş 3 farklı karakterli kız çocuğunu Anadolu'nun bağrından koparıp bir garip Konukevi'nde bir araya getirmişti? Garip dediysem arabesk yapiim diye, yoksa 404'ün konforundan? ne şüphe:D Canım ya, şimdi kim benim kolumdan çekiştirip bir takım gavur markaların dükkanına sokacak, kim caddenin en güzel waffle yapan yerine götürecek, kim pembe pembe şeyler alıp nasıl olmuş diyecek:D, kiminle süpper ötesi videolar çekip sonrasında tekrar tekrar izleyip kopacağım, kiminle yurttaki bazı gıcık kişiliklere sevimli? planlar yapacağım... Of ya ne de bitmez anılarımız varmış şöyle düşününce:) Eee, kolay değil yurt anıları say say bitmez tabi. Canım, iyi ki okuldaki, İstanbul'daki ilk yılımı seninle geçirmişim.
İtalya ve İngiltere'nin arasında hangi ülkeler var? Fransa var sanırım. Ya da olsa iyi olur. Paris'in altını üstünü getiricez seninle hehehe. Klasik cümleler söylenmeden bitmez şimdi, hemen o kısma geçiyorum. Hep mutlu, başarılı ve huzurlu olman dileğiyle...Öptüm canım...

Pelin Onur

Unknown dedi ki...

İlk bakışta soğuk ve mesafeli görünümünün aksine tanıdıkça samimiyetin ve sıcaklığının farkına varmamak mümkün değil. Yaşadıklarımızın ve hayattan beklentilerimizin benzerliği sayesinde, zor anlarımda vermiş olduğun tavsiyeler ve yardımlarla sorunlara çözüm yolu bulmam da fazlasıyla etkili oldun. Ve umarım ki aynı şekilde sıkıntılı anlarında biraz olsa da faydam olmuşsa ne mutlu benim için...Ve umuyorum ki dertleşmelerimiz artık son olmuştur, bunların yerine mutluluklarımızı ve sevinçlerimizi paylaşır, birbirimizin mutlu anlarında yanında oluruz.
Master hayallerime umarım ki seni kıskanıp devam ederim ve bu konuda senin tecrübelerinden yararlanırım(tabiki italya maceralarından)...;)

Hayallerini ve ideallerini gerçekleştirmen, hayattan bütün beklentilerine sahip olman ve hayatında bana özel bir yer ayırmaya devam etmen dileklerimle,

Evren Güler

Unknown dedi ki...

Adanalı kızlar güzeldir dedilerdi de inanmamıştım. 1. sınıf hakikatten unutulmaz bir yıldı. Çok dostluğunu, yakınlığını gördüm. Daha sonrasında biraz kendi yollarımıza fazla kaptırdık galiba ki pek o zamanlarki kadar görüşme şansımız olmadı. Ama her zaman yerin ayrı olmuştur, her zaman sana güvenmişimdir. Belki kaçırdığımız zamanı telafi zamanı doğar bakarsın. Vallahi gördüğüm kadaraylı bu güne kadar oldukça başarılıydın. Yaptıkların, yapacaklarının teminatı diyorum. Dostlukla dolu bi yaşam diliyorum.
Erdem Demirkan

aksel tuna dedi ki...

Özgecim seni ilk olarak birinci sınıfta derslerde hocalara karşı sert çıkışlarınla tanıdım tabiki tamamiyle hocaların dersleri daha anlaşılır şekilde anlatmasını istediğinden kaynaklanmaktaydı bu fakat gene de ben senden bir tırstım bir pırsıdım dedim eniyisi mi ben uzak duruyum bu kızdan biraz fazla cin:).Ama ne olduysa oldu herşey çok spontane bir şekilde gelişti bir baktım ki Özge sağımda, Özge solumda, Özge her tarafımda:).Yeri geldi beraber havamızı bulduk, yeri geldi çok derin mevzulara daldık:).Ama her zaman sırların en güzelini seninle paylaştım:) seninle dertleştim:). Bilmiyorum sendeki bu Beşiktaş aşkı nerden geliyor canım benim ama emin ol Beşiktaş’lı olmak sana çok yakışıyor. Haydi Özge maç izlemeye gidiyoruz dediğimizde sırtına geçirdiğin gibi BJK formasını gelmiştin ama maç sonunda paşa paşa formanı çıkartmayı da bilmiştin canım arkadaşım:). Özgecan hadi çapkınlığa çıkalım seninle baş başa, dağıtalım ortalığı, canlarını yakalım en güzel kızların, en kaslı erkeklerin:). Bu arada Disel parfüm de yuvadan uçuyormuş benim gözüm vardı o parfümde yaa:). Seni tanımak, seninle langırt oyanyıp asla topa vuramamak, seninle aynı sınıfta sınava girip adrenalini arttırmak:),en ufak birşeyde hemen trip atmak:) her zaman en güzel anılar olarak bende yerini alacak.Ama bu kadarla da kalmıycak tabikide...Ösgecim seni telefonuma soyadınla kaydettiğim zaman bana attığın tribi asla unutmuycam canım:), son olarak da biz neden her resim çekinişimizde sırt sırta veriyoruz Özgecim:).Canım arkadaşım yüzünden gülümsemen yanında kaslı erkek eksik olmasın inaşallah, hay axsi:)

Aksel TUNA

Özlem Ateş dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Özlem Ateş dedi ki...

Amanınııın dın dın kaçın dünyanın en mükenmmel ve en eli maşalı Adana kızı geliyor:) Galibe bugüne kadar hiçbir kimseyi arkama alıp `bak sizi Özgecan`a söylersem görürsünüz gününüzü` demeye cesaret edememişimdir taki kader seninle yollarımı kesiştirinceye kadar. O an dedimki bu kız dedim beni korur dedim kollar dedim arada bir beni de baştan aşağıya sıvar dedim ama olsun onun bütün güzelliklerine de değer dedim.İyi demiş miyim? Her şeyi geçtim de Özgecan sen gidersen elin gevur memleketine bana kim güzel ve de bakımlı kız olma yöntemleri öğretmeye çalışacak, her nekadar ben bunları uygulayamasamda, kim bana zenci gibi dans etmeyi öğretecek, kim kolumdan çekip teee Allah`ın Adana`sına götğrecek ve öküz gibi yedirecek, kimle beraber proje hazırlıcam ve hazırlarken kimi bıçaklamak isityecem, en önemlisi kim ikili ilişkiler konusunda önemli tüyoları kulağıma fısıldıyacak ha bana söyler misin kim?

Ben senin iki yastıkla ayakta uyuyuşuna, uyurken kalkıp `Ben güzelim`deyişine, yüssük çorbanın her bir tanesi mideme indiğinde sana karşı artan sevgime:), acı çekecegini bile bile tıkır tıkır giyinişine, Oya teyzeyle her gün saatlerce nerde nasıl oturduğundan kaşığı nasıl tuttuğuna kadar bütün detayları anlatışına, inanılmaz mükemmel hayat hikayelerine, ağlarken bile güzelliğin bozulmasın diye gözünden usulluca süzülen yaşlara, sinirliyim agresifiiim depresyondayım deyişine, en önemlisi ben SANA hastayım anam:)

Son sözlerimi söylemeden önce sana bir dörtlük ile veda etmek isterim:)
Ömrümün meleği Zamanımın güzel hırsızı Gaymak gıdıklı Evlerin solmayan çiçeği Canım ister seni Ansızın gelebilirim N`olur bekletme beni

Seni Seviyorum cici let`s continue:)