17 Mayıs 2008 Cumartesi

Emin Özkan

23 yorum:

mert dedi ki...

aristokrat kimliğini her zaman saklamaya çalışsa da onu yakından tanıyanları hiçbir zaman kandıramamıştır benim güzel kardeşim. senle en güzel zamanı futbol maçlarında verdiğimiz omuz omuza mücadelerde geçirmişizdir. bu mücadele de fiziğinin aksine beni zorlayan ve hatta hal eden nadir insanlardansındır.ama bu sınıfta ki futbol tutkunları seni o meşhur tek ayak üzerinde ki topu ayağının aldında gezdirerek attığın artistik çalımlarınla tanıyacaktır.hadi eyvallah...

Aykut CİRİT dedi ki...

Hemseri olmamız münasebetiyle de ayrı bi yakınlık duyduğum sevgili kardeşim Emin,
Geride kalan güzel an(ı)larla canlanıyor olacaksın gözümde, her ne kadar trenle Türkiye turuna çıkamamış olsak bile; fakülte ile saha arasında volta atmak ve ders arası bol kahkahalı sohbet deyince aklıma sen geleceksin. Yüzündeki masumiyetin ve tebessümün hiç eksik olmaması dileği ve geride hoş bi seda bırakmış olma ümidi ile....
Sağlıcakla kal

SaNaLMuSTi dedi ki...

Canım kardeşim. Ben ömrümde bu kadar ruhu temiz bu kadar vicdan sahibi bi insan daha tanımadım. Olabileceğine de ihtimal vermiyorum. Emin’le nasıl tanıştığımızı tam hatırlamıyorum ama iyi ki tanışmışız o zamanlar. O, rap ile tanıştığımızı söylese de sanırım birlikte rasgele başladığımız felsefi ve psikolojik derinliği olan sohbetlerden sonra ilgimi çekmesiyle birlikte başladı kardeşliğimiz. En çok da gözünü hiç kırpmadan tabuları yıkabilen duruşuna ve doğru bildiğinden kesinlikle taviz vermeyişine hayran olmuştum. Hâlâ da kim ne derse desin kendi inandığı doğruların peşindedir hep. Ne kadar birbirinizden farklı düşünseniz de onunla kimseyle olmadığı kadar seviyeli bi tartışma yapabilirsiniz, yine en çok hayran olduğum özelliklerinden biri de budur. Yazın staj zamanlarında bile buluşup saatlerce sohbet edebildiğim yegâne insan.

Canım kardeşim. Sarılmanın sıcaklığını hissettirebilen çok az insan vardır onun gibi. Ayrıca onun zayıf gibi görünen vücuduna aldanmayın, herhangi bir sporda insanı canından bezdirecek kadar mücadeleci ve güçlüdür. Nitekim baskette beni, futbolda da Mert’i canından bezdirmesi canlı örneklerdir ki Mert’le ikimizin iddalı olduğu alan :) Sağlam kafa sağlam vücut teorisini benimle birlikte destekleyen nadir insanlardandır. Bu dünyada arayarak hayatın anlamını bulabilecek birisi varsa o da kesinlikle Emin’dir. Son sene çok sık görüşemedik ama gözden ırak olan gönülden de ırak olur atasözünü iflas ettirmeyi de başardı.

Canım kardeşim. İnanıyorum ki hayat denen bu tilkiyi kuyruğundan yakalamana az kaldı. Bir tek boy kompleksini yenemedin benim yanımda :) ama o kadar kusur kadı kızında da olur artık :)

Mustafa Şahin

Murad AYGUL dedi ki...

Canım kardeşim. Ben ömrümde bu kadar ruhu temiz bu kadar vicdan sahibi bi insan daha tanımadım[1]
Bi kopi pest le başlamak istedim ( hey gidi öğrencilik günleri işte :) ) ama referansı da verelim ki sonra belli oluca patlamasın:) iemar internet işleri anabilim dalı başkanı sayın Mustafa Şahin Kardeşimizin makalesinden almış olduğumuz seni betimlemeye yetmeyen bu acizane cümleden sonra neler diyebileceğimi tam olarak da bilmiyorum aslında. Adam gibi adam ve delikanlı tabirlerinin üzerinde en yakışıklı durduğu nadir insanlardan biridir Emin. O etrafa pozitif enerji saçan tatlı gülüşü, insanı bağrına basarcasına sarılışı ve her ortamda kendini belli eden samimiyeti en önemli özellikleridir onun. En çok bizde düzenlediğimiz parti ve organizasyonlarda samimiyetimiz arttı Eminle ve sonra yeri geldi seviyeli tartışmalarla renklendi dostluğumuz, yeri geldi aynı odayı paylaştık, yeri geldi aynı çorbaya kaşık salladık, yeri geldi birlikte yemekler yaptık (daha doğrusu Emin sadece salata yaptı ama görenler ona salata der mi bilmem [yaw arkadaş o salatalıklar domatesler oyle mi kesilir :D ]) ve sonunda, her gördüğümde“way kardeşim” diye sarılmaktan büyük haz aldığım çok değerli bir dostum oluverdi Emin. Bir çok yönünü örnek aldığım üniversite hayatımdaki örnek kişilerdendir benim kardeşim. Yolun açık olsun. Tüm güzellikler sevdiklerinle birlikte senin olsun. Seni sevmeyen ölsün be kardeşim :)

Kardeşin Murad AYGÜL

aksel tuna dedi ki...

Vay Eminnn:) abi unutmayasın diye söylüyorum bak Pazartesi akşamları saat 7’de kimya çalışacaksın:) he birde neydi public static void main:). Kardeşim benim be elinden kitabın eksik olmazdı abi okumadığın kitap kaldı mı? Muhteşem sağ açık belini kırmadığın, çarşıya yollamadığın adam kalmadı maçlarda. Son zamanlarda bıraktın bizi hep tek başına piyasa yaptın ya kalbimiz kırlmadı değil hani:)) kardeşim umarım ilerde biryerlerde yolumuz tekrar kesişir ve aramızdaki bağ kopmaz kimya programcın axel:).

aksel tuna dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Tipsiz dedi ki...

Hemşeri olduğumuzu futbol oynarken bileklerine hakim olmandan anlamıştım zaten:)Senin kadar neşeli içi temiz ,düzgün adam çok kalmadı günümüzde,hep böyle kal.Birgün parayı bulursak beraber gidelim mersine de karizma yapalım Çamlıbelde:)Ayrıca soranlara kayseriliyim demiyeceksin,Mersinliyim diyeceksin,delikanlı ortamlarında da racon kesmek için TARSUSLUYUM diyeceksin.

Unknown dedi ki...

Emincim,
ben seni 5 yıldır tanıyor olmaktan çok mutluyum, hayatıma değer katan insanlardan biri oldun hep, senle olan sohbetlerimizi, fikir paylaşımlarımızı çok özleyeceğim. keşke senin gibi bi abim olsaymış yaw :) herşey için çok sağol arkadaşım.

Unknown dedi ki...

Yaw bizim sınıf bi başka sınıf. Öyle eksen dışı süper insanlar arasında bir eksta eksen Emin Özkan. 5 yıl oldu, hazırlıktan beridir tanırım seni. Her zaman o kadar sıcak o kadar içten ve dost. Öyle çok günler oldu ki, o gün senin sayende kurtuldu, senin muhabbetinle anlamlı oldu ve ben biraz daha anlamlı oldum. Yani sana yıllık yazarken bile Shakespeare halt etmiş gibi yazıyorum! Emin sen anlatsan biz dinlesek. Ah ben hep diyorum şu hayat kısa, bir ömür seninle sohbet ederek de geçebilir. Bu arada gün gelir new age tarzı müzik dinlersin ki mutlaka o gün gelir, ben seni bilirim, bi o kaldı dinlemediğin! beni mutlaka ara. Ha bi de müsait olduğunda ara. Bi de bigün Mersin’e gidelim senle, bide bi daha bostancıda tantuni yemeyelim, bi de bi kerede evden sen ara beni!
Erdem Demirkan

İbrahim Erdal dedi ki...

Vay emin kardeşim,valla ne yalan söliyim tanıdığım en içi dışı bir,dürüst ve samimi adamlardan birisin, polyanna benzetmesi yapıcam da cinsiyetler uymuycak:),nasıldı emin?public?static?..:), abi birşey daha diycem dışardan bakınca baya bir entel gözüküyosun:) her gördüğümde elinde kitap devamlı kültürünü geliştiriyon valla gıpta ediyorum sana:)(Belki de sadece yanında taşıyon kitapları görüntü olsun diye:)))Halı sahalardaki sergen misali kıvrak bilek hareketlerini de bilmiyo değilim:)Abicim umarım bundan sonraki hayatında herşey gönlünce olur umarım hiç ama hiç üzülmezsin ve hep tanıdığımız emin olarak kalırsın kendine çok iyi bakasın

İbrahim Erdal

Unknown dedi ki...

Emincim,
Senin gibi dürüst, samimi ve sıcak kanlı birini tanıdığım için çok mutluyum. Hep böyle kal, umarım hayatın boyunca hep başarılı ve mutlu olursun arkadaşım..
Çiğdem Şimşek

Unknown dedi ki...

sevgili kitap kurdu arkadaşım Emin :) ikinci sınıftan itibaren gelişmeye başlayan arkadaşlığımız bugün hala ilk heyecanından bişey kaybetmeden devam etmekte ve de edeceğini umuyorum.. her ne kadar son 2 sene pek derslere uğramasan da her geldiğinde sıcak sohbetini bizden esirgemedin.. bana yazdığın kitap tavsiyelerini hala saklıyorum ve o kitapları bir gün mutlaka okuycam :)

birlikte yediğimiz pizzalar, altıgende çay eşliğinde mustafayla girdiğiniz siyasi sohbetler, stajda sana verdikleri yemek kartıyla bana yedirdiğin tantuni, ve de evine davet edip yedirdiğin mantı ve de sarmalar, ve daha aklıma gelmeyen nice güzellikler için sana ne kadar teşekkür etsem azdır..

bir ömür boyu mutlu bir hayat sürmeni dilerim..

Eray Yüce

Salih Taysun dedi ki...

Evet Emin senin hakkında ne diyebilirim ki.. Ama bu vesile ile bir kuyryk acımı belirtim.Ben seni nasıl olurda hiçbir satranç maçında yenemedim.En kısa zamanda seni rövanş için bekliyorum.Her daim mutluluğun seni bulması dileğiyle..

Süleyman Emre Acıman dedi ki...

Sevgili Emin, verdiğin kitapları sana biraz geç ulaştırmamı sorun etmediğin için teşekkür ederim
öncelikle. Kardeşim şu kitap okuma azminin çeyreğini bari bana devret. Yok ama yok ben senin yumuşak karnını biliyorum :) Ayrıca sürekli güler yüzlü ve pozitif olduğunu, enerji saçtığını itiraf etmeliyim. Attığın kahkahalar yüzde yüz orjinal olduğu için başka bir yerde bulacağımı sanmıyorum. El gider tersine, sen gidersin Mersin`e sözünü, eski adet el yazısı geleneğini sürdürerek bana ispatlamış oluyorsun. Bir de Emin, seni fitness salonlarında görmek isteriz, o yapıya hak ettiğini vermelisin :) Kısaca Emin, sevgili kardeşim, seninle besleniyoruz. Sayende ruhumuzu da ışık tuttuğun Palahniuk amcayla beslemiş oluyoruz. Hayırsız çıkmayacağını ümit ediyor, sana bütün hayatın boyunca mutluluklar diliyorum. The things you own end up owning you.

Unknown dedi ki...

Emin kardeşim, beraber geçirdiğimiz 4 yil boyunca güler yüzün,pozitif enerjin ve sımsıcak gülüşün ile daima etrafimda gormek istedigim arkadaslarimdan oldun.
Satranca duskunlugun ve kıran kırana gecen satranç maclarimiz sayesinde arkadasligimiz daha da pekisti. (En son durum 4-4 mü neydi, son bir mac yapalim senle final maci olsun, yanliz dikkat et, ben oldukca gelistirdim oyunumu) Bir de supply chain dersimiz vardi unutulmaz, sen, ben ve Salih aksam 10'da okuldan cıkıyorduk.
Guler yüzün, renkli kişiliğin ve arkadas canlısı yapınla benim icin unutulmazlar arasına girdin. Bu guzel ozelliklerinin hayat boyu devam etmesi dilegiyle

Unknown dedi ki...

Benim gibi bi adamdan istatistik sınavına 20 dakka kala en baştan bütün konuları doğru düzgün anlatmasını bekleyecek kadar iyimser başka bi adam yok bu dünyada senden başka:) Bu iyimserlikle, süper kahkahanla, samimiyetinle hep mutlu olman dileğiyle.
Erhan Keskin

Unknown dedi ki...

Emiiinn,

Neydi o Temöb'de gecenin bir vakti şarkı yapma çalışmalarımız. Şarkımızın adı da bomba yani "Çukurova Temöb":D Ezgisine ise hiç girmiyorum burada:)
Emincim, senin güler yüzünün, güzel kalbinin hep farkındaydım ama Temöb sayesinde arkadaşlığımız daha bir pekişti. Hep mutlu olman ve güler yüzlü kalman dileğiyle...Görüşmek üzere...

Pelin Onur

gokmen altinel dedi ki...

2007 Haziran ayı itibariyle nitelikli bir insandır:). Çevremde sertifikalı tek nitelikli insandır. Sadece sertifikası bu konuda değil aynı zamanda liderlik konusunda da sertifikası vardır. Bir gün getir de görelim şu sertifikalarını:). Hiçbir zaman asık suratlı görmedim Emin’i. En sıkıntılı zamanlarında bile gülümseyebilmektedir. Bugüne kadarki tüm takılmalarıma hep gülümseyerek cevap vermiş karşılığında bana hiç takılmamıştır. Bu da Emin’in özgüveninin ne kadar yüksek olduğunun göstergesidir. Fikir tartışmalarında genellikle zıt düşünürüz ama bir kez olsun sesinin tonunu yükseltmemiş ve sinirlenmemiştir. “Her insan ölür ama her insan gerçekten yaşamaz” felsefesini ilke edinmiş, beni de bu konuda gaza getirmeye çalışmaktadır:). Halı saha maçlarında Robben’i hatırlatan bir tarzı vardır. Beni sinir eden tek özelliği-bunu söylemeden geçemeyeceğim:)- halısaha maçlarında ayağında fazla topu tutmasıdır. Biraz da biz oynayalım yavvv. Sana grup halinde oynanan oyunlarda bencil olunmaması gerektiği öğretilmedi mi nitelikli insan seminerlerinde:)?

Kalbinin tertemiz olduğunu biliyorum. Umarım gönlüne göre bir hayat yaşarsın.

Gökmen Altınel

kimkimkim? dedi ki...

"Okulu dört yılda bitiren dört yıl, beş yılda bitiren bir yıl kaybeder" diyenleri haklı çıkaran, düşüncelerini yazdığı gözleriyle insanları kucaklayan, hattı zatında hemşerim. Kardeşim; yüreğin kadar temiz, düşleyebildiğin kadar güzel bir hayat dilerim.
Sait ÜLGER

Unknown dedi ki...

Socratesin kucuk oglu, kitap kurdu güzel bir şeyi paylasma takıntılı super insan bulabildiniz mi kim? Hala tanıdık gelmedıyse kahkahası eksık olmayan, sevgisini samimiyeti göstermekten çekinmeyen, hem zeki hem çevik(fotbolda çalım atma meraklısı anlamında) hem de ahlaklı, eee ne de olsa atatürk'ün gençliği:D
Evet emin kardeşim boyle biri işte, kendisiyle tanışıp fikirlerini sınırsızca dinleyip hayata isyanlarını, şikayetlerini ve mutluluklarını benle paylaştığı ve beni de dinlediği için (arada az olsa da)çok mutluyum. Muhabbetlerimizin devam etmesini canı gönülden istemekle beraber, allah her zman yolunu açık etsin kardeşim.Kal sağlıcakla..
İbrahim

Unknown dedi ki...

Eminim,canım kardeşim benim..
Bir insan bu kadar mı orijinal olur.Senin gibisini tanımadım kardeşim.Dürüstlüğün,samimiliğin,doğru bildiğinin peşinde koşman beni en çok etkileyen özelliklerin.Seninle yaptığımız uzun muhabbetler hala kulaklarımda.Seni dinlemek gerçekten çok zevkliydi.Umarım önümüzdeki yıllarda da fikirlerinden ve görüşlerinden şu aciz kardeşini mahrum bırakmazsın.
Bitti mi hayır bitmez..Onu anlatmaya sayfalar yetmez.O biir alemin kralı, o biir don kişot,o biir gönül adamı,o biir adı gibi emin...(beyaza saygılar)
Kardeşim yolun açık olsun diyorum.

Dostun,kardeşin Fatih..

güneşingölgesinde dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
güneşingölgesinde dedi ki...

Yok be Emin kardeşim oturup bi konuşamadık o içimde kaldı... Şimdi derler koca 4 yıl ne yaptınız, sahi ne yaptık?
hep gül emi emin :)))
görüşelim yine de biz!

Kendal Bedri YAY