17 Mayıs 2008 Cumartesi

Senem Erdoğan

8 yorum:

İbrahim Erdal dedi ki...

Sevgili arkadaşım namı-diğer yengemiz:) senem , 4 yıllık arkadaşlığımızda birçok anımız var ancak en çok hatırımda kalan ve kalacak olan:) beni tanıştırdığın arkadaşların:)(Yine de benim için gösterdiğin çabalar nedeniyle çok teşekkür ederim:)) ve çok ama çok ufak yazdığın notlardan çektirdiğimiz:) fotokopiler olucak sanırım.Aman Cem’e iyi göz kulak ol da bi yaramazlık yapmasın okuldan sonra :) sana emanet ona göre:) Hayatının geri kalan kısmında herşeyin gönlünce olması dileğiyle,kendine çok iyi bak,

Tipsiz dedi ki...

Son 2 yılda herşeyi paylaştık seninle.Hergünümüz çok mutluluk verici olmasa da mutlu olucağımız ya da beni mutlu etcek çok şey yaptın.Ve ikimiz de olumlu yönde çok değiştik.Umarım bu olumlu değişim beraberce çok uzun zamanlar sürer.Beraber kutlarız tüm başarılarımızı ve beraber aşarız tüm sorunlarımızı.Ben başarıdan başarıya koşarken senin de yanımda olmanı istiyorum:)Tabiki en az kendim kadar senin de başarılı olmanı istiyorum.Hayatım boyunca görüşelim falan demiyorum,hele bir görüşme diyorum:)
PS:İbrahim ve Aksel dışında erkekler yorum yazmasın:)

Unknown dedi ki...

Senemcim;
Sevgili hemşerim, yurt arkadaşım ve sınıf arkadaşım. Yurttayken oturur muhabbet ederdik, notları isterdim senden sürekli, sınav akşamları senem ya ben bişey anlamadım diye gelirdim yanına. Hayatımda gördüğüm en sakin ve soğukkanlı insanlardan biri ya da ben sadece o halini gördüm:) Ömrün boyunca mutluluk ve başarı dolu olsun hayatın..
Çiğdem ŞİMŞEK

BlueMorphoP dedi ki...

Sevgili Selen:p

Selin miydi? Yoksa Sanem mi:p heheheeheh=) İntema yolları taşlı geliyor Pınar, Çağrı, Senem elleri laptoplı=) Zorlu yollardan geçtik ama bitti bu proje=) Şimdi sefasını sürmek kaldı bize (örneğin bir karnıyarık hiç fena olmaz :p).
Sessiz sakin bir kişilik ama bir şeyler ayarlamaya çalışırken hep bir yerlerde görüşmesi var bir yerlerde randevusu var, anlamadım yani ben bu işi =) İçinde bir koşuşturmaca =)
Yaptığımız ilk projeydi ama sonuncu mu bilemeyiz. Hayatın karşına iyi,sevgi dolu, saygılı insanlar çıkarması, dönüp baktığında yüzünde tebessüm bırakacak bir hayat yaşaman dileğiyle…

Pınar ÖZER

Unknown dedi ki...

Kalbimde ve zihnimde her zaman yer işgal edecek canım dostum;

Seni kelimelerle anlatmak çok zor.
Uzun uzun yazacaklarım malesef bu kısacık satırlara sığmaz ki..
Hayattaki en güzel günlerimin bir parçası, asla kaybetmek istemediğim dostumsun.(üzgünüm ama benden kolay kurtulamıycaksın:)) )
Hayatıma kattığın her an için sana minnettarım.
Senin için hayattan hep iyi şeyler diliyorum.
Umarım hayatta hak etmediğin tek şeyle asla karşılaşmazsın:üzüntüyle
Hayatını oluşturacak her yeni günün,
bir öncekinden daha güzel,
isteklerine uygun
ve
seni daha mutlu etmesi dileğiyle...

Nazlı DÖLEK

aksel tuna dedi ki...

Yengelerin bidanesi arkadaşların en güzidesi:). Belki sana biraz kırgınım ama bunun sebebi sadece aramızdan bir kazanovayı bir yıldızı(Cem’i) kaydırmış olman:). Sen bizim idolümüzü çektin aldın bizi İbrahim’le yetim bıraktın:).Halı almandaki üsütün performansına gelince birdaha kesinlikle seninle gidicem halı almaya:).He birde
beni Cem’le msnde kafalamaya çalışırsınız ha işte bak buna gülerim:). Ama bak doğru söyle cidden de beğenmiş miydi o kız, valla mı:).Canım arkadaşım bizimkine iyi bak o sana emanet herşeyin en güzeli inaşallah seninle olur demiyorum çünkü zaten o seninle:).

Aksel TUNA

cagri tumturk dedi ki...

timmeyt#2:D,

selen dediler yılmadı, selin dediler bıkmadı gene dikildi hocanın karşısına kaptı imzayı:D ya şaka bi yana en son imzada gene sordu seni:D
Son zamanlarda sende cemden bulaşan kötü alışkanlıklar da görmeye başladım. Espriler falan bişeler:D aman deyim timmeyt dikkat et kendine takılma şuna:P
Allah bir daha Kanyon lobideki koltuklara otturtmasın diyor ve karnıyarık sofrasına kadar kendine iyi bak diyorum:D

SaNaLMuSTi dedi ki...

Üçüncü sınıflarla birlikte girdiğimiz derslerde sen, ben ve Eray olarak 244teki balkonda çok güzel bi üçlü oluşturmuştuk. Derslerde hep birbirimizin yardımcısı olduk. Ayrıca soğukkanlı tavırlarınla her zaman dikkatimi çekmişsindir. Yolun açık olsun Senemcim..

Mustafa Şahin