17 Mayıs 2008 Cumartesi

Süleyman Acıman

27 yorum:

gülden dedi ki...

Canım arkadaşım Süleyman;
Taaa hazırlıkta tanışmıştık seninle...Tam beş yıl.Onca yıl ne bir kırıcı sözünü işittim ne kırıcı bir davranışını gördüm.O yüzden seni hep gülümseyerek hatırlayacağım.Bahar şenliklerinde ısmarladıın sucuk ekmeği de unutmadım:)Unutmadığım karelerden biri de sınıf temsilciliği seçimlerinde yiğitle olan rekabetiniz:)Ama hakkınızı yiyemem sen de yiğit de sınıfımız için çok uğraştınız.Kendi adıma hepsi için teşekkürler.Umarım kendin gibi güzel bir insan bulursun ve tüm hayatın boyunca mutlu olursun arkadaşım....

aksel tuna dedi ki...

Abicim ben bidaha seninle kitap almaya Akmar’a falan gitmem haberin olsun ne ya o nerde Ferhat Göçer’in resmini görsen karşısında beş dakika saygı duruşunda bulunuyodun:) yok yok az fınıdık kırmamışsınız Bodrum’da Ferhat’la kazanova seni:) gerçi onun senden daha öğreneceği çok şey var alemlerin aranan adamı olmak kolay mı:).

Aksel TUNA

Unknown dedi ki...

Herkesler barlara gider, herkesler içmesini bilir ama işin mutfağını bizde bi Sacıman bilir. Bir Alman ekolü Süleyman. Tam bir avrupalı, özellikle yeşil ceketini giyip , ipodunu anfinin soldan 2. masasına 30 derece koyduğunda. Sesi çıkmayan bas gitarından süzülemeyen nağmelerini dinlemek büyük keyif hacım. Zor denklemlerin adamı, GPA’in gözü kulağısın vesselam, dahası da var sende, body shapercı, kantinin radarı, mühendislik içinde bir köprüsün. High potential bir zekan, high degree başarın on the other hand bi de şu akılalmaz mütevaziliğin. Bir sen var sende senden içerüü, derinliğin kaç bin karış ve özgür. Bizim eski evdeki rakı gecemiz unutulmaz. Karı kız muhabettimiz hiç bitmeeezzz. Internet gezginliğin, internationale dönüşmesi, Almanyada başlayacak maceranın, world class olması ve de sana entegre tesis konumuna dönüşmem dileğiyle. See you in next adventures.
Erdem Demirkan

Unknown dedi ki...

Hazırlık arkadaşım,
Hazırlıkta okuduğumuz 1 sene heralde hepimiz için eğlenceli ve unutulmazdı, arada teslikler olsa da(Meral Hocanın senle bana küsmesi gibi:)) Başarı ve mutluluk dolu bir hayatın olmasını dilerim.
Beyaz Showa son bi gezi düzenle de hep beraber gidelim yahu:)

musta dedi ki...

Aktif, azimli, çalışkan, Avrupai, bascı, tizci, fitnesci kardeşim Sacıman’a;
Neler neler yaptık abi beraber, fakülte önü sohbetleri mi dersin, tez geyikleri mi dersin, gidip fabrikalarda turlamalar, derin muhabbetler mi dersin… Bi kopabilseydim bende buralardan belki de yapacaklarımızın çoğu gerideydi ama… Ne diyelim sen bi git gel, al hevesini soluk benizlilerden de, sonra devam ederiz kayıtlara Kim bilir belki bi stüdyo kurarız, beklide stüdyoda yaşarız beraber…mutluluk, ümit ve müzik seninle olsun, görüşmek üzre, kal sağlıcaklaaa….

Yasin dedi ki...

Suleymanım, okuldaki basarılarının iş hayatındada devam ettireceğinden eminim... Her ne kadar çok fazla muhabbet edememiş olsakda her zaman iyi bir arkadas oldun, hayatın diğer asamalarındada karşılaşmak umidiyle, hayatta basarılar kardeşim...

Salih Taysun dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Yanlış nedir bilmez AA dan şaşmaz GPA avcısı, Gece hayatının perde arkasının bizzat tanığı, Bir telefonla istesen Beyaz’ı eve getirirdin ama biz 30 kişi olunca bizi ona götürdün artık saklamanın bir manası yok okul bitti :D. Önce darbuka sonra kısa bir klasik gitar macerası ve ardından bas gitar, baba bir zaman birlikte çalmalıyız senle. Birde “Kahverengi Cafe” yi bombalama planım var o da sensiz olmaz. Okul bitti ama yapacak işlerimiz var. O yüzden görüşmek dileğiyle.

Unknown dedi ki...

Süleymancım,
Seninle çok yakın bir muhabbetimiz olamadı belki ama yine de en azından Temöb’deyken birlikte eğlendiğimizi düşünüyorum. Seni hep ön sıralarda dersi çok iyi takip eden, çalışkan ve bir o kadar da temsilci:p bir arkadaşım olarak hatırlayacağım. Bugüne kadarki arkadaşlığın, yardımların için çok teşekkür ederim, hayatın boyunca mutlu ve başarılı olmanı diliyorum.
Büşra

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Slo, Slo, Slo! Sınıf az inlemedi bu seslerle. Hoşuna da gidiyordu işin garibi:) Seni az görürdüm fakat sürekli değişik görürdüm. Bi gün elinde darbuka, ertesi gün gitar, sonrasında dambıllar...vs. diye devam eder sendeki action'lar. Dambıllardan bahsetmisken beni kıskanışını da unutmayacağımı söyleyeyim:) Kıskanma nolur, uğraş senin de olur:P
Sınıfımız için verdiğin uğraşlara teşekkürler. Bu uğraşlardan ne kadar para kazandın artık orası seni ilgilendirir tabi ki:) Hayatta daha birçok başarı seni bekliyor, bu başarıların mutluluğunu daim kılması dileğiyle..
Emre ÇELİK

Unknown dedi ki...

Süleymaann,

Başlarda sadece GPA avcısı olduğunu zannettiğim ama gün geçtikçe yeni bir yeteneğini öğrendiğim insan. Derste film izlemelerini (o süpersonik cihazınla:)), çalışkanlığını, mütavazılığını, NTV'ye olan katkılarını hiç unutmayacağım. Sayende Beyazla fotom da oldu valla:)Yurt dışı görevimizi yerine getirelim görüşeceğiz seninle. Başarı ve mutluluk hep seninle olsun.

Pelin Onur

mert dedi ki...

Sessiz başladın bölümdeki yıllarına ama sonradan açıldın ismini organizasyonlarla anılırken görmeye başladık senin. Diğer 4.00 lık arkadaşlardan farkın vardı senin. çünkü herkes senin bu ortalamayı ders çalışmadan nasıl yaptığını merak ediyordu. ne zaman baksak mühendisliğin önünde bizim sınıfatan birileriyle bulamazsan başka bölümlerden arkadaşlarla sonbet eder görüyorduk seni. Sohbettin ve bahtın açık olsun. Görüşürüz.

Murad AYGUL dedi ki...

Sacımanım;

Seninle iyice kaynaşma fırsatını Çukurova TEMÖB'de bulmuştum. Orda ne kadar çapkın bir delikanlı
olduğunu farketmek hiç de zor olmadı :) İki bakışta ortamı kuruyordun walla :) Hep takdir
etmişimdir bu özelliğini... Birbirimize karşı dürüst ve içten bir arkadaşlığımız oldu seninle.
Aynı ortamda çok fazşa bulunamasak da, birlikte olduğumuz zamanlarda hep kendini hissettiriyordun
eminim avrupa'da da yüksek lisans eğitimin boyunca kendini hissettirecek ve iki bakışla
ortamını kuracaksın Sacımanım...

Geleceğin gözlerindeki ışıltı kadar parlak olsun dostum..

Salih Taysun dedi ki...

Sayın Süleymen Emre Acıman,
özellikle son okul yılımızdaki baş baş gezinme ve fakülte önü geyiklerimizin uzun bir süre belleğimden çıkmayacağını belirtir,
sınıfımızın Almanya şubesini açmaya çalıştığın şu günlerde, sana bu kadar iyi bir dost olduğun için teşekkür eder gavur memleketlerde yolunun açık olması temmenisinde bulunurum. Mutluluk dolu bir yaşam dileğiyle...

Unknown dedi ki...

tüleymaaaannnn; bu yıl fakülte önündeki muhabbet arkadaşım. az çekmedin çenemi. sıcak sohbetin ve arkadaşlığın için teşekkür ederim arkadaşım. açılan bu yeni sayfada herşey gönlünce olsun hep mutlu ol.seneye fakülte önünde gözler seni arayacak unutma
Seçil MERTOL

gokmen altinel dedi ki...

İlk başlarda ısınamamıştım. Daha sonra arkadaşları için fedakar bir insan olduğu gördüm. Az ve öz konuşur. Onun özellikle bu yönünü severim. Bakımlı bir insandır. Özellikle bahar şenlikleri sırasında güneş gözlüğünü ve atkısını hiçbir zaman çıkarmadı. Bitirme projesinde beraber çalışmamız dolayısıyla içimde bir rahatlık vardı:). Dışardan burnundan kıl aldırmayan bir yapısı gözükse de, içinde özeleştrisini yapan bir insandır. 3.sınıfta başarı bir sınıf temsilciliği yapmıştır. Derslerindeki başarısının yanında gitarda da başarılıdır. Benim için bir Godfather çalsana Slo… Adının Süleyman olması sebebiyle özellikle 3.sınıfta espri konusu olmuştur. Bilgisayar konusunda Sanal mı daha yetenekli yoksa Slo mu bir karar veremedim. İkisi de “ben ona herşeyi öğretim”der. Şu işi bir karara bağlayın:). Önceden hep ben ona takıldığımda geri çekilirdi şimdi ise Fitness yapmasına güvenerek bana kafa tutar:).

Hayatın boyunca mutlu olmanı dilerim. Almanya’dayken unutma bizi…

Gökmen Altınel

Unknown dedi ki...

sevgili arkadaşım Süleyman..
iyisiyle kötüsüyle üniversite yıllarımızı geride bıraktık artık.. sen bu güzel yıllar içerisinde çok özel şeyler paylaştığım sayılı insanlardan birisin.. hem derslerinde başarılı olup hem de sosyal biri olmayı başardığın için seni hep takdir ettim.. ama biz derslerden ziyade sosyal aktivitelerde çokça keyifli zaman geçirdik seninle. içeriğini burada yazmayacağım çok güzel ve de keyif veren sohbetlerimiz oldu.. :)

çok zeki ve azimli bir yapıda olduğunu düşünüyorum.. bu iki özellik hayat boyu senin başarılı olmana yetecektir eminim ki..

seninle daha yapacak sohbetlerimiz ve de faaliyetlerimiz var :)

Bir ömür boyu mutluluk dileklerimle

Eray Yüce

Unknown dedi ki...

Süleyman

Sınıfımızın hem cok aktif hem de bir o kadar calıskan üyesi:) Bazı şeylerinle cok sasırttın beni ama hiçbirisi Temöb'deki dansların kadar olamadı emin olabilirsin:)) Bu arada su gitar calısını da bi duyamadım gitti içimde kaldı bak ona göre. Ya ses de bi sorun var ya da ben de duyamıyorum napim:PP Kapadokya meselesine gelince bu sefer gecen yaz gibi yan çizmek yok bak ona göre anladın sen:P

Bundan sonra da tüm güzelliklerin, basarıların seninle olması dileklerimle.

Gözde

mert dedi ki...

Şıpsevdi arkadaşım Süleyman;
Daha bu seneye kadar senin bu kadar çapkın olduğunu bilmiyordum. İçindeki kazanova lık üniversite yıllarının son anlarında açığa çıkmış olmalı ki mart kedisi tavrını 12 aya yaydığını gördüm. Bu hızlı geçişler arasında bire işe girdin çıktın. ' ay da istifa ettin. i dünyasını da bir nevi aldattın. Artık kızların erkekleri beğendiği yaş dönemine de giriyorsun. Seni tutabilene aşk olsun. Haydi rastgele...
Mert

cagri tumturk dedi ki...

hemşooooo

okulun tadını çıkarmak geç aklına geldi ama olsun be hemşo geç çıkardım ama tam çıkardın..:)

Dersten atılmak dahil(ki efsanevi bi şekildedir üzerine tanımam:D) okulda yapılabilecek her şeyi yaptın nerdeyse:D

Bu arada hangi metallica şarkısını söylesem "Ben onu çalıyorum" diyosun ama daha hiç göremedik:D İki tıngırdat da kulağımızın pası gitsin yav:)

Hayatını da okul gibi dolu dolu yaşaman dileği ile...:)

Unknown dedi ki...

Bodrumun kralıdır, derinden gider işini bilir, hiç çaktırmaz çok zekidir, kendine has bi tarzı vardır, marjinaldir, yetmediği gibi azimlidir kafasına koyduğunu yapar, alıngandır, asidir. Benim tanıdığım süleyman böyledir işte. Kardeşim, kader mi kısmet mi bilmem ama su hayatta bizim yollarımız bir şekilde bir yerde karşılaşıyor ilginçtir. Daha doğrusu bir şekilde bağlantılar oluşuyor aramızda. Bu bağlantılar şimdilik senin lehine olmasa da :P eminimki hem senin hem benim yüzümüzün güldüğü çok güzel ortamlarda birlikte bulunucaz. Tabiki sen bu kardeşini hatırlar, bağlarmızı koparmazsak. Hayatın boyunca mutlu ol, saglıcakla kal..
İbrahim

Adsız dedi ki...

Kardeşim Süleyman, birlikte güzel anılar bıraktık geride; iyi arkadastık biz. Ama işimiz bitmedi henüz; birlikte tüm dünyaya, yavaş yavaş hiç acele etmeden Chuck Palahniuk'u, Yeraltı felsefesini tanıtacagız :)))

Süleyman, çok iyi birisin, herşey gönlünce olsun, kardeşim.

NOT: Bu arada, herkese, tüm sınıfa yardım etmeye gönüllü aramızdaki birkaç kişiden biri olmanı da takdir ediyorum :)

Emin ÖZKAN

SaNaLMuSTi dedi ki...

Sevgili Süleyman, her ne kadar aktivite anlayışımız farklı olsa da sen sınıfın her zaman joker elemanlarından biri oldun benim için. Fight Club kurmada, kargaşa çıkarmada ve bir sürü projede her zaman birbirimizin destekçisi olduk. Arada bir beni sinirlendirmesen daha iyiydi ama o kadarcık olur artık. Tez zamanda tekrar denize menize gidip beraber icraatlara devam etmek dileğiyle :)

Mustafa Şahin

BlueMorphoP dedi ki...

Zaman içerisinde farklı şeylerle meşgul ettin sanki kendni. Bir ara showlara gidiyorduk sayende, organizatör olmuştun başımıza=) İemar da bir mail Süleyman "... Show'a gelmek isteyen varsa ..." diye giden mailler atıyordun=) Son sene kendini sınıfa adadın yine ama farklı bir şekilde=) Önce Yiğit'le sınıf temsilciliği düellonuzla çıktın karşımıza, sonra Yiğit'le beraber yürüttünüz işleri=) Bir de en son LOST tutkunla başımın etini yedin CD ler nerde die ama bende olsa getireceğim, kardeşimde=) Getirirse söz getireceğim=)

Seni hep başarılı ve mutlu görmek dileğiyle...

Unknown dedi ki...

dış görünüşüne aldanmamak gereken bir şahsiyet.öyle sessiz sakin görünür başta ama alemin en hızlılarındandır.güleryüzlü ve güvenilir bir karakterdir. sorumluluk sahibi bir kardeşimiz olarak bize her konuda yardımcı olduğu için kendisine teşekkürü bir borç bilirim.
Süleymancım, okul hayatındaki başarıların bir ömür devam eder inşallah.

Süleyman Emre Acıman dedi ki...

arkadaslar gozunuzu seviyim kaldirin su sayfayi kim yonetiyorsa su hesabi : ) ozel hayata mudahale