17 Mayıs 2008 Cumartesi

Yasin Günhan

27 yorum:

aksel tuna dedi ki...

Danışmanım danışmanım diye diye sonunda olduk danışman şimdi koş dur bakalım o proje senin bu proje benim aynı sınıfta okuduk inşallah allah kısmet eder de aynı projede de görev alırız. Kardeşim gelecekte çok iyi bir PP’ci olup SAP camiasını sallıyacağına eminim.

Aksel TUNA

Unknown dedi ki...

Namı değer Üstad, başarı timsali. İlk sözlerim başarı, son sözlerimde başarı olacak. Attığın adımlar öyle sağlamki, gıpta etmemek elde değil, ahengini ve seyrini zevkle takip ediyorum. Derslere hakkını verirsin, Müsib’in hakkından gelirsin, sunumunu zevkle izletirsin, Call Off 2 de dipciğini yedirir, 4 de neşterle deşersin. Yani kendimi bu kadar sevmesem, bi Yasin Günhan olmak isterdim. Bu Ağrı’dan gelip egeye yerleşen versiyonları çok tuttum ben zati, bi Salih bi de sen apayrı güzellikler. Üstadım, organize işleyenim, tabiatina aykırı senin başarısızlık. Yürrüüü yaaa kul.
Erdem Demirkan

Tipsiz dedi ki...

Evden oynadığımız call off duty lern vazgeçilmez elemanı "üstad" lakaplı call off çılgını.Sürekli sakin ve sürekli sabırlı bir karaktersin ama call off oynarken biraz yetersiz kalıyorsun,en azından benle oynarken.Kendini Call off duty ve danışmanlıkta geliştirmen dileklerimle.

Unknown dedi ki...

Üstadım, temiz kalpli, güleryüzlü arkadaşım benim.. senin de dediğin gibi çok fazla konuşma fırsatı bulamasak da, birlikte gerçekleştirdiğimiz çeşitli aktivitelerde senin de bulunman beni hep mutlu etmiştir.. bundan sonra da bu tür aktiviteleri zaman zaman gerçekleştirip daha fazla sohbet imkanı bulacağımızı umuyorum.. oturaklı ve de güven veren kişiliğini hep takdir etmişimdir..

iş ve özel hayatında hakettiğin yerlere gelmeni dilerim..

Eray Yüce

musta dedi ki...

Üstadım;
Her insana yapışan kelimeler olabilir ama, seninki ciddi ciddi tam uyuyo ve yakışıyo da üstad:) Sohbetlerimizi, gezmelerimizi, sıcaklığını efendiliğini, Call Off da beni averaj elemanı yapışınızı bile özlicem inan ki… Her alanda sonsuz başarı diliyorum sana, mutluluk ve huzurla birlikte.. Hadi kal sağlıcakla , kardeşini de unutma, görüşmek üzre üstadım…

Salih Taysun dedi ki...

Kendi bilgisyarından senin hakkında yorum yaparken iyi bir arkadaşlığın kelimelerle sınırlanamayacağını ve bu arkadaşlığın sadece ilk dört yılını tamamladığını belirtir gelecek yıllarının başarı, mutluluk ve güzellikler içinde geçmesi temenni ederim.

Mehmet dedi ki...

Canim Kardesim,
Yasin deyince aklima universite birde uzun saclari, ikide Müsib maceramiz, ücte de SAP geliyo.Nekadar kosturmustuk o organizasyon icin, tabi butun diger arkadaslarin da yardimi ile altindan kalktik. Ilerde sirketim icin senden danismanlik alacagimi ümit eder, hayatta basarilar dilerim:) Kalbin gibi, yolun da acik ve guzel olsun. Selametle

Unknown dedi ki...

Yasin kardeşim,
Beraber gecirdigimiz 4 yilin sonlarina dogru arkadasligimiz daha da pekisti. Uzun süren vaka analizi serüvenimiz sayesinde seni daha iyi tanima firsatim oldu. Bu sure icinde gerek vaka analizinde kullandigin etkili cözüm onerilerinden gerekse de yarışma disinda sergiledigin arkadasliktan oturu senden cok sey ogrendim. Herşey için cok tesekkürler. İleride seni cok iyi bir SAP danismanı olarak gorecegimizden hiç şüphem yok

Unknown dedi ki...

Yasincim,

4 yıl SAP dedin dedin sonunda turnayı gözünden vurdun. Valla ne yalan söyleyeyim danışmanlık bu sınıfta bir sana yakıştı bence:D Birlikte MÜSİB'de yaptığımız işleri hatırlıyorum da ne kadar çalışmıştık, çabalamıştık. Ama sonunda hepsine değdi ve çok güzel deneyimler edindik. Aydınlı arkadaşım, hemşehrim, bundan sonra başarılı, sağlıklı, mutlu, huzurlu bir hayata sahip olman dileğiyle...Görüşürüz...

Pelin Onur

İlhami AKKUŞ dedi ki...

Üstadım:)Bu üstad çılgınlığına ben de katılayım:)
Seninle tanışmak bi marifet, kaynaşmak ise çok zor bi meziyet:)
Libadiye'de ev tutmasam bizim paydalarımızı eşitleyemezdik heralde?İkimizin de çok karmaşık paydalarımız var,dimi?Senle SAP SAP gezerken kaynaşmıştık heralde:)Sen yolunu buldun ben halen yatıyorum:)Kulüp muhabbetlerimiz güzeldi,çözüm muhabbetleri:)O güzel günlerin arasına 1 yıllık ayrılık girdi.Özlem iyidir diyip sonunu düşünelim:D
Sanma ki SAP danışmanı olunca hayatım kurtuldu.Ömür boyu danışmanımsın,yakandayım:)Hayatlarının ikisinde de selametle kal.ilham

Yasin dedi ki...

Kalbin kadar temiz bu sayfayı bana ayırdığın için teşekkür ederim:)

Yasincim çalışma arkadaşım olarak güleryüzün , çalışma isteğin ve tempon için çok teşekkür ederim.

Bu kadar yoğun tempoda bir dene bana katlandın:).
Beraber yaptığımız ilk projenin en büyük kazanımlarından biri oldun, KARDEŞİM Yasin oldun.
Beraber nice projelere!!!
Hersey gönlünce olsun, hayatın hep gülücükler ile dolu olsun .

Oktay ÇAĞLAR

Aykut CİRİT dedi ki...

Değerli kardeşim;
Dostluğun samimiyetin ve herdaim güleryüzün için binlerce kez teşekkürler. Aranızda olmak sizi tanımak üniversitede en büyük kazanımım olarak mezun oluyorum; ben sizin dönemdenim artık:) Dostluğun ve mutluluğun hayatında devamlı olması ümidi ile... Yolun ve bahtın açık olsun.

mert dedi ki...

Sol kanadın etkili ismi , call of duty'nın baş organizatörü ve oyunun kurdu , zamanın gözde başkanı ,günümüz SAP uzmanı , elinden her iş gelen sınıf ferdi , toplu yapılan organizayonların değişmez ismi , cumartesi günü gece 24:00 - 01:00 de ayarladığımız maça gelip gelmeyeceğini bilmediğim insan herşey gönlünce olsun ve inşallah maça da gelirsin :)
Mert

Unknown dedi ki...

Hazırlıkta Leyla Hocanın katkılarıyla söylenen şarkılar eşliğinde başlayan dostluk, bölüm döneminde daha da güçlendi ve umarım ki çalışma hayatımızda aynı ritmini koruyarak gelişmeye devam edecek... hayatın boyunca mutlu olman dileğiyle,

Evren Güler

Yasin dedi ki...

Yasin-san,
Was fantastic having you working in my team. Enjoyable always and very productive. Would love to see where you are in 5 years time...
If you are ever passing Ayvalik - drop by.

Thanks for everything.
Cheers
Stuart

gokmen altinel dedi ki...

MÜSİB Eski Başkanı… Sosyal bir kişiliğe sahipsin. Bu sınıfta bu adamdan büyük adam olur diyebileceğim bir insansın. Çalışma hayatına erken başlamanı her ne kadar tasvip etmesem de takdir etmişimdir. İdeal insana bir örneksin. Okuldan sonra zaten görüşeceğiz. Her iki dünyada da mutlu olman dileğiyle…

Gökmen Altınel

gokmen altinel dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Süleyman Emre Acıman dedi ki...

Yasin bradha, sonunda okul bitti ve boyumuzun ölçüsünü aldık. Bir zamanlar iş arkadaşı sayılırdık. Her zaman samimi, dürüst, hoşgörülü konuşmasını bilen, olgun kişiliğinle aklımda kalacaksın. Uzun saçlarını da unuttum sanma, tekrar koy ver gitsin derim. Yollar ayrılıyor sanma, fikren beraberiz. Hayatın boyunca başarılı ve mutlu olmanı dilerim.

Unknown dedi ki...

Yasin

Su 4 sene içinde tanıdıgım en mantıklı, en efendi insanlardan birisi de sensin. Seninle klüp işleri gercekten cok zevkliydi senin bi kere Büşra'yla beni bırazcık fırcalaman dısında:)) Bu arada beni SAP gercegi ile yüzlestirdigin için tekrar saol:P Bundan sonra da tüm güzelliklerin, basarıların seninle olması dileklerimle.

Gözde ÜNAL

kimkimkim? dedi ki...

Üzerindeki ılımlı havayla çevresindekilere hep güven veren biri olarak gördüm seni. Tanıdığım için kendimi şanslı hissettiğim insanlardansın. Hayatında herşey gönlünce olsun, başarılarının devamını dilerim.
Sait ÜLGER

cagri tumturk dedi ki...

Kocaman gülüşü ve tımbıl tımbıl yanaklarıyla karşısındakini de güldüren dostum, kardeşim..

Call of serüveniyle başlayan maceramız Müsib yollarında maddi olmasa da manevi desteğimle yanında olmaya çalışmamla devam etmiş o kasa kasa meyve sularını tırnaklarımızla 4 kişi 5 kişi taşımışızdır:D Sokaktan yalvar yakar adam toplamışızdır ki gelen koca koca müdürler boş tirbünlere oynamasınlar..

Serüvenler ara ara kesintilere uğrasa da dostluk bakidir...

Her şeyin en iyisi senin olsun, her şey gönlünce olsun kardeşim...

Unknown dedi ki...

kardeşim ne güzel günler paylaştık seninle,hangi birine değineyim.ama son senemizde düzenli bir şekilde gerçekleşen cuma akşamı buluşmaları unutulmaz dimi?call of'un dibine vurduğumuz geceler inşallah hep devam eder.şu oyunda yakalayamadığım iki kişiden birisin.(diğeri de hain seyfo).gecenin bi yarısı oyundan kalkıp kadıköyün sokaklarında bağıra çağıra yol almamız unutulmaz.
her daim hoşgörülü ve dürüst olduğun ve hayata bakışını kendime yakın gördüğüm için iyi anlaştık seninle. umarım bir ömür kopmayız.görüşürüz kaptan

SaNaLMuSTi dedi ki...

Üstadım, Paşam, nasıl desem, sen Fevkaladenin Fevkinde bi insansın, evet doğru tabir işte bu. İlk samimiyeti kurmaya başladığımız günden yani uzun saçlı halinden beri hep ayrı bir yerin olmuştur bende. Quake’in ve call off’un değişmez oyuncularından. SAP furyasını başlatanlardan birisin sen ama son sene aktivitelerden ve bizden hiç ayrı kalmadın, özletmedin kendini ama okul bitince çok özleyeceğim kesin. O yüzden okul bitince de birlikte yaptığımız extremelere pizza hutlara devam edelim. Sakın arayı açayım deme..

Mustafa Şahin

Unknown dedi ki...

Yasin,
Seninle birlikte klüp işleriyle bayağı uğraşmıştık. Meyvelerini az da olsa topladık:) ve seninle de muhabbeti bu vesileyle kurduk. Ben de sana bizi klüple tanıştırdığın ve akadaşlığın için teşekkür ederim. Hayatın boyunca çok mutlu olman dileğiyle...
Büşra

Serim dedi ki...

Kardeşim, ben şu mezunlara bi bakıyorum da endüstri mühendisliğine en çok sen yakışıyorsun valla.
Sistemli çalışan, araştıran, bi yandan da sosyal aktivitelerden geri kalmayan biri oldun 4 sene boyunca, ne mutlu ki aynı şikette çalışıyoruz. Bu kadar yıkamadan sonra ilk tanışmamıza geçelim:) ilk kaynaştığımız zaman benim hatırladığım bizde playstation oynadığımız zamandı, ikimizde oyun manyağı olduğumuz için hemen kaynaştık, bi de hatırladığım senin lüle lüle saçların vardı o zaman :) veda sözcüklerimi kullanmaya gerek olmadığını çok iyi biliyosun çünkü hep dost olarak kalacağımıza eminim,belki bisiklet fabrikaları uğruna yollarda sürünmücez ama nice güzel zamanlarımız olcak daha, tüm hayatın istediğin gibi olur inşallah, hep başarılı olursun..

seyfettinGiray dedi ki...

hazırlıkta leyla ile güldük, hayriye ile sıkıldık,
1. sınıfta nuriye kızıp, javaya sarıldık,
2. sınıfta tayyip i yollayıp kubi ye atıldık,
3. sınıfta MUSİB için koştuk, dersleri salladık,
4. sınıfta işe başladık, dersi mersi unuttuk ama hep "call of"çu kaldık.
daha söze gerek varmı
cumaya görüşürüz mamiş team

Unknown dedi ki...

yasin iyilik timsali insan :) ilk önce tipinden dolayı yasin bey diye başlayıp,sonradan yasin naber yaaa ? :))diye devam eden bi arkadaşlık bizimkisi:)arkadaşım 1 kere bile kalbimi kırmadın umarım ben de bi hata yapmamışımdır :) iyi ki tanımışım seni... kral danışmanım yolun açık olsun :)