17 Mayıs 2008 Cumartesi

Gözde Ünal

18 yorum:

Unknown dedi ki...

canım;biliyosun liseden sonra yollarımız ayrıldı.ağız tadıyla görüsemedik bi türlü.ama sende ayrı yola düştükten sonra iyice kendini aştın be.aslında okulu bitirmek öyle hiç de iyi bişey değil.şimdi sen nasıl sorumluluklarından kaçıp arkadaşlarınla eglenmeye gideceksin,uyuyup kalıcan,memlekete kaçıcan?acıyorum sana:)(sanki benim durumum daha iyi demi:D)ya insan azıcık okul uzatır .sanki gideceğin yeri bilmiyormuşsun gibi atladın herşeye.nereye yetişiyosun yavaş ol.Ahh noldu ya sol kulagım cınlıyor.gözde tamam ayıp oluyor bişey demedim:)şakası bi yana herkes senin gibi olabilmek için nelerini vermiyor boşver.kendi çizgini de hiç bozma.böyle devam ettiğin sürece sen istesen de istemesende ben hep yanında olucam.sen beni aklına getir yeter yol sorun değil:)bundan sonraki hayatında da hep mutlu ol,mutluluk neredeyse git al.sağlığına,sevdiklerine dikkat et.irtibatımızı da koparmadan daha nice güzel seneler geçirmen dileklerimle...akın inalöz

Unknown dedi ki...

Gözdecim,
Buraya yazacaklarımı zaten biz seninle defalarca konuşup haklarında bir sürü yorum yapmışızdır muhakkak ama birazını hatırlamaktan, hatırlatmaktan zarar gelmez herhalde. Seninle oldukça fazla anımız oldu, en azından bir buçuk yıl aynı odada kaldık, bunun ne demek olduğunu ikimiz de biliyoruz zaten. En mantıklısından en saçmasına kadar her şeyi birlikte yapmak, ödev yetiştirip oda arkadaşları gözünde inek durumuna düşmek:), birlikte alışverişe gitmek, birlikte gülmek, birlikte ağlamak, yorum, eleştiri, bazen dedikodu yapmak:) , gece yatmadan odada ne varsa yemek, senin bana portakal soyman:), benim seni sabah uyandırmam:), karanlıkta sohbet, aptal aptal videolar çekmek:), bernolli hanım gibi saçmalıklara yeltenmek:), sonbahar-kış katalog çekimi:), çekirdek yerken yakalanmak ve sonra durumun saçmalığına gülmek, köpeklerden kaçarak 19t ye yetişmek, o yurttan bu yurda göçebe hayatı yaşamak... Anlattıklarımın çoğu caferağa oldu farkettim, zaten hatırlamak istediğimiz de o günlerimiz biliyorum. Hayatımızı paylaştık seninle, birlikte birçok şey öğrendik, yaşadık, gördük bence. Bundan sonra hayatında çok mutlu olman ve hayatımda bulunman dileğiyle...
Büşra

Unknown dedi ki...

sevgili PEPdaşım :)
çok matah PEP programına sadece 2miz kabul edildik ve bütün sene Hadımköy-Hoşdere yollarında sefil olduk :)bahaneyle Klasis otelini bile gördük yaw amma da sosyetik günler yaşadık :)şimdi sen tutturdun "memleketiiim" diye.. bize de saygı duymak düşüyor. umarım aynı güzel günleri orada da yaşarsın. yolun açık olsun canım..

Unknown dedi ki...

Kalbimde umutlarım, aklımda kurduğum düşlerle yeni bir yolculuğa çıkmıştım. Kimlerle ve nelerle karşılaşacağımı bilmeden…İlk seninle karşılaştım senin bildiğin tanışma hikayesi işte. Hiç hoşlanmamıştım senden ama sonraları en sevdiğim dostum olacağını nerden bilebilirdim ki…
Yedi yıl dile kolay,bu süre içinde neler neler yaşadık.Gözlerimizden yaşlar kimi zaman üzüntüden kimi zaman sevinçten damladı. Her zaman sen vardın yanımda ; her düştüğümde kaldıran, her pes ettiğimde yeniden umutlandıran, her vazgeçtiğimde yeniden döndüren ve aşk acısından yara aldığımda iyileştiren sen…
Bir İstanbul hayalimiz vardı. Başardık. Geldik. Ve yine birlikteydik. İlk geldiğimde korkutucu gelen bu şehre alıştırmak için çok çaba harcadın dostum. Alıştırdın da kendine alıştırdığın gibi…Dört yıl ne çabuk geçti ve endüstri mühendisi olarak dimdik duruyorsun şimdi. Hiç bitmeyecek sanmıştık di mi başlarken, tıpkı lisede olduğu gibi…Şimdi şimdi ise mezun olup gidiyorsun.Peki ben sensiz bu koca şehirde ne yaparım,canım sıkıldığında, çok mutlu olduğumda kimin yanına koşarım,kime hadi gel bana da film izleyelim derim,kim beni arayıp hadi alışverişe çıkalım der.
Hatırlıyor musun bana söz vermiştin; herkes gitse de,sevdiklerin bir bir gitse de ellerinin arasından ben hep yanında olacağım diye.Bende sana söz veriyorum şimdiye kadar olduğu gibi bundan sonrada hayatında yanında olacağım dostum.
Hayat sana hep gülen yüzünü gösterir inşallah.
SENİ ÇOOOK SEVİYORUM Ayça ŞENER

musta dedi ki...

Gözdecicim
Öle güzel günlerimiz geçmiş ki beraber şöyle dönüp bi bakınca geri… Ne diyeyim hangisini anlatayım? Gezmeler, tozmalar, konserler, ses kaydı dinletmeler, zorla bile yorum yazdıramamalar, ev tutmalar, tutamamalar, yurtlar, ‘kız yurdunun kapısı burası kardeş bekleyemezsin’ler, Kayışdağı, Kadıköy daha sayamadığım oncası derken öğrendiğim çok da şey var senden ama en hoşuma gideni de ne oldu biliyo musun? şu bir zamanlar gıcık olduğum cim cımlı cimcime konuşma stili var ya gözdecimcim:D:D
Ama bu arada şu an yazarken bile akıp giden zaman durmamış tabi biran bile seneler geçmiş çabucacık, gidiyorsun bu seferde… Özledin evini yurdunu tamam sende haklısın da bizi de çok özletmesen diyorum hani;)Görüşmek üzree diyorum ben mutluluk ve huzur seninle olsun ömrün boyu, sağlıcaklaaa...

Unknown dedi ki...

Ortaaam:)

Bu kelimeyi birbirimize soyledigimiz zaman etrafımızdakiler bize guluyordu, bizi yadırgıyordu. Bilmiyordular ki bu kelimenin iki arkadaşın birbirine soyleyebilecegi en icten, en samimi kelime oldugunu. Bu içtenlikle 3. sınıfta artık yurttan kurtulup bi eve çıkmanızı istemistim. Uzuluyordum yurt hayatında perişan olmanıza (Asıl hedefim senle büşş’e bi ev bulup sıcak ev yemekleri yemekti:) ) Ama işte kandıramadım sizi, geçti 4 sene yurtlarda. “Emre bizi diskoya götür.” dediniz onu da yapamadım:) İnşallah ilerde kısmet olur ve bu düşüncelerimizi gerçekleştiririz. Hayatta başarılı olacağına inanıyorum, zaten şimdiden kariyer hayatının basamaklarını çıkmaya başladın. Birbirimizi unutmayalım…
Emre Çelik

Yasin dedi ki...

Gozdecim, 2. sınıfta kulup işlerinde beni yanlız bırakmayan arkadaslarımın yerleri farklı bende... Sende onlardan birisin, yardımlarından dolayı teşekkuru bir borc biliyorum sizlere... Hayatında basarılar dilerim, herşey gonlunce olsun...

cagri tumturk dedi ki...

gösdee

her ortamda fen lisesi ruhunu yaşayıp yaşattığım arkadaşım:D Ben böyle bir matematik zekası ve hafıza görmedim:D şu gün şunu giymiştin, o gün hava şu kadar dereceydi, şu dakkada şunu demiştin, dönemin başbakanı bilmem kimdi gibi laflarınla az dumur etmedin beni:D..
Onun dışında seninle kankalık müessesem birinci sınıfın başlarından günümüze kadar uzanmaktadır:D
"Aksaray'lıyım" dediğinde Aksarayın il olduğunu sen sölemeden bilen ender şahsiyetlerden olduğum için de ayrıca gururluyum:D
Ah bir de dönmesen şu Aksaray'a.. Daha yapacak çok şeyimiz vardı be kanka.. Daha ben sana soru sorcam bugüne kadar hep sen sordun(biliyorum bu konuda için içini yiyo hahahahah:D)
Biliyorum mutlaka görüşürüz konuşuruz gelirsin buralara ama bunun tadı başkaydı ya..
Bizim kankalık müessesi 7/24 açık her zaman bekleriz:)
Bunları da buraya yazmaya gerek yok bir kere sölesek zaten unutmazsın sen ama hadi neyse adet yerini bulsun:P
Pierre ve fener hastalığına gelince çok üzüldüğümü ve acil şifalar dilediğimi bilmeni isterim:D

Süleyman Emre Acıman dedi ki...

Sevgili Gözde, sessiz sedasız ama yine de derinden... Her ne kadar faydalanamasamda sınıfın bir diğer
not kaynağı. Kısaca çoğu insana faydası dokunmuş kişi, fanatik Fenerbahçe'li. Neredeyse hemşehri
sayılırız, şunun şurasında kapadokya denilen yerden kaç kişi var. Temöb`deki performansın hayranlık uyandırmaya yetti de arttı bile. Hayatın boyunca başarı ve mutluluklar dilerim.

gülden dedi ki...

Sevgili Gösde;
Büşra-Pelin-Gözde nin Gözdesi:)Aslında şansınızı özel sektörde denedikten sonra bir albüm yapabiiriz size:)Ben de menajeriniz olurum;)Saç makyaj falan:)Kesin tutarsınız çünkü üçünüz hem çok iyi anlasıyorsunuz hem de cok sempatiksiniz:)Neyse hayalleri bırakalım gerçeğe dönelim.Gercek şu ki cok tatlı kendı halınde,sohbeti güzel bir arkadaşımsın sen benim.Zevklısın de ha.Kışın botlarına bayılmıştım.
Ben senı baska bir arkadaşım Gözde ile karıştırıp aradıktan sonra daha sık araşır olduk:)Bilseydim daha önce yapardım o şapşallığı:)
Okuldan sonrada karşılaşabilmek dileğiyle,umarım hayatta çok mutlu olursun....

Unknown dedi ki...

Gözdecim, arkadaşım seninle çok güzel zamanlar geçirdik gezdik eğlendik. Yemeklerimizde bile beraberdik. O kadar çok anımız oldu ki hangi birini anlatsam bilemiyorum. En güzeli tabiki TEMÖB tü. Çok eğlenmiştik hatırlarsan. Yalnız ilk gece odada inat edip gelmek istememen ve akabinde bütün kızların bizim odaya dalıp seni güç bela ikna ettiğini hatırlatmalıyım. İnatçı safinaz seni! Gözdecim dostluğun benim için çok değerli. Daha nice güzel günleri paylaşmak dileğiyle.
Pınar GÜLTEKİN

Unknown dedi ki...

Sevgili arkadasim Gozde,
4 yillik okul seruvenimiz boyunca
senin hem derslerinde cok basarili olmanı hem de sektörde öncü firmalarda calisarak is dünyası adına kendini gelistirmenini cok takdir ettim. Basarilarinin hayat boyu surmesi dilegiyle...

gokmen altinel dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Üniversite hayatımda yaşadığım en anlamsız günlerden birinde tanışmıştık 2. sınıfta (sanki önceden birbirimizi görmedik de :D) Anlamsız diyorum çünkü sen ve Büşra’nın hiçbişeyi beğenmemesi yüzünden öyle oldu:) Zaman geçti çok şeye anlam kattın benim için. Zamanla tanıdım tanıdıkça şaşırdım. Futbolsever bi kız..nasıya. Oturup saatlerce futbol tartış, sıkılmak ne kelime sen sussan o devam eder:). Ne zaman, neden ne şekide neye kızacağı neye üzüleceği pek belli olamayan her seferinde tribe mi girdi, ayak mı yapıyo, yoksa ciddimi die hala düşündüğüm, ama etrafımda üzgün insan görmek istemediğim için (yoksa sana özellikle kıyamama gibi bi olayım zaten yok (oku da küs, bi trip daha at diye yazdım:))) eğlendirmeye, güldürmeye en çok uğraştığım insan. Eskilerden kim kaldı gece muhabbetlerine derken son zamanlarda geceleri aydınlatan msn güneşi. Anlaşılmaz yerli yersiz inatlarını da unutmuyorum, bana öyle geliyoki Aksaray’a da dönmezdin sırf bana inat gidiyosun:) Fanatik Fenerli olman noolucak peki..:) Seninle Saracoğlunda o heyecanı yaşamak apayrı bi tecrübe oldu, güzel de oldu. Bembeyaz dişlerini hep gülücüklerle esmer güzelliğine kataraktan, dalgana bakıp kafana takılanları sallayaraktan, hep mutlu olman dileğiyle.

Unknown dedi ki...

Canım, nasıl çabucak geçti bu dört yıl, nasıl da anlamadan yolun sonuna geldik. Aslında hep bundan korkuyorduk değil mi seninle? Ama ben biliyorum ki bu bir son olmayacak, aksine yepyeni hayatlarımızda yine yan yana yine omuz omuza olacağız. Birlikte nice sevinçler, hüzünler paylaşacağız, en güzel olaylara birlikte tanıklık edeceğiz.
Seninle maceram bitmedi Gösdecim. Evet ev olayında arıza çıkartan ben oldum ama bir döneyim Boğaz manzaralı ev tutacağız valla.(Hayal etmekten zarar gelmez nasılsa:))
İnadınla, değişmez fikirlerinle beni zaman zaman delirtmene rağmen, dosdoğru kişiliğin, azmin, güzel kalbin ve samimiyetini hep takdir ettim Gösdecim.
Şu geçen dört yılda birlikte neler yapmadık neler paylaşmadık değil mi? Dostluk, kardeşlik gibi kavramlar bile hafif kaldı bizim için. İstanbul sokakları, müdavimi olduğumuz mekanlarımız, Kuşadası geceleri, projelerimiz, ödevlerimiz, sınav önceleri son bir saatte tuğla binadaki çırpınışlarımız, okulun karşısındaki cafede sunum, proje hazırlamalarımız ve hepsinden de doksanın aşağısında not almamamız (ee zekiyiz o kadar olsun değil mi:D) ve daha nicesi...Hepsi benim için çok eğlenceliydi ve çok güzeldi. Çünkü hepsinde beraberdik.
Canım, daha nice başarılar, mutluluklar paylaşacağız seninle. Hayat boyu başarı,huzur ve mutluluk hep seninle olsun...Görüşeceğiz...

Pelin Onur

mert dedi ki...

Bir dönem ev arıyordunuz Büşra ile. O dönem sizi bizim üst kata komşu olarak getirme çabalarımız sonuçsuz kalmıştı. Belki o zaman taşınmış olsaydınız derslerden o kadar uzak kalmazdım ve şimdi not ortalamam ikiye katlanırdı belki:)
Herşey gönlünce olsun görüşürüz.

BlueMorphoP dedi ki...

4 sene aynı havayı soluduk ama son seneyeymiş ortak paydalarda buluşmamız. Sanırım seni hatırlatan key wordler "Sarıyer" ve "Almanca" olacak benim için=) Ben hayatımda bu kadar çevirmen ruhlu bir insan görmedim=) Ha bir de şey, "Saçın normalde nasıl?" sorusu=) Sen şimdi evine dönüyorsun ama umarım yine gelirsin buraya ve yenileri eklenir bu hatıralara=)

Hayatında çabalarının karşılığını alabilmeni, sevgi, saygı, başarı, mutluluk ve güzel anılarla dolu bir hayat diliyorum...

Pınar ÖZER

SaNaLMuSTi dedi ki...

Sınıfta yer tuttuğun gibi hayatta da yer tut bana Gözdecim :) Tut ki yanında yakınında bi yerde olayım. Güzellikler seninle olsun, yüzündeki gülücükleri kaybetme e mi..

Mustafa Şahin