17 Mayıs 2008 Cumartesi

Mustafa Acar

23 yorum:

SaNaLMuSTi dedi ki...

Beni anlayan nadir insanlardandır. Onunla oturup kimsenin anlamadığı bi dilden saatlerce konuşabiliriz, sadece birbirimizin anlayacağı espiriler yapabiliriz. Onu son iki yılda tanımaya başlamış olmam tamamen benim talihsizliğim evet,
nasıl olur da ruh ikizimi bu kadar geç bulurum diye hayıflanırken şimdi de ayrılmak durumundayız, kader utansın :)
Bu adam çok garip bi adamdır, bi mühendis gibi düşünürken aynı zamanda da teoman gibi şarkı söyleyebilen ve benim gibi saçmalayabilen nadir insanlardandır hatta türünün
tek örneğidir, garip yeteneklere sahiptir. Bikaç yıl daha olsa kim bilir daha neler görecektik :)

kader yollarımızı tekrar kesiştirene dek..

Mustafa Şahin

aksel tuna dedi ki...

Herkesler seni dinlesin yer gök seninle inlesin:) kardeşim ne zaman albümü çıkartıyorsun artık zamanı geldi bence:) seninle okumak güzeldi be hele sınav kağıtlarını telefonla çekmen daha bi güzeldi:). Sınavlarda kopya çekerken aynı zamanda resim çekme yeteneğine oldum olası hayran kaldım gerçekten gelmiş geçmiş en büyük yeteneğe sahipsin bu konuda heralde:). Albümü yapınca sakın bizi unutma ama kardeşin axel:).

Aksel TUNA

Unknown dedi ki...

Mustacımm

Tanıdıgım en zeki, en ince fikirli insan. Ben artık ögrendim senin söylediklerindeki asıl anlamları çözebilmeyi:P Sen bişey söylediysen öyle basit düşünmek yok biliorum ki mutlaka orda ince düşünülmüş bişeyler vardır. Sana 1.
sınıf desem bi de Autocad desem yanında cok sey ifade eder heralde:)) Seninle her zaman iyi hoş muhabbetimiz vardı ama bu sene daha bir anlar olduk birbirimizi sanki sen ne dersin??

İyi ki sen vardın da en can sıkıcı olaylara bile gülebiliyorduk. En olmadık yerde bir laf ediyordun ve olay orda kopuyordu:P Sen olmasan kim bize hadi bi Moda yapalım dicekti;) Bi ara hepinizi bi müzik merakı sarmıstı hanı:) Sonra bi baktım bizim Mustanınki öyle gelip geçici bişey değilmiş. Hatırlasana bana ilk gönderdiğin kaydında bunu
kim söylüyor gibi sacma bi soru sormustum sana:)) Ama nerden bileyim ki ben Musta'nın on parmagında on marifet varmıs. Ooo daha basaracagın cok işler var senin. Daha albüm cıkcak sonra fabrikaya müdür olcan. Sen şimdiden kilo almaya başla olur mu?? Anladın sen onu:)) Ama artık su kararsızlıgı bi bırak artık da hak ettiğin yerlerde görelim seni.

Hersey bir yana iyi ki senin gibi birini tanımısım. Bundan sonra da görüşcez insallah. Birlikte kutlucaz senin

müdür olusunu:P Hayatın boyunca tüm mutluluklar ve basarılar seninle olsun.

Gözde

Unknown dedi ki...

Mustacım,
Evet artık itiraf ediyorum yerinde hep gözüm vardı, sen gelmeden oraya oturur sonra sen gelince yan tarafa geçmek zorunda kalırdım. Hep gelme diye dua ederdim:) demiyorum tabi ki derste senin sohbetin olmasa herhalde çok sıkılırdım ve hiç gülemezdim. Gerçekten derslerde bayağı eğleniyorduk ya en çok özleyeceklerimden biri de bu olacak sanırım. Belki zamanında kıymetini bilemedim bunun, hoca bişey diyo bak diye susturdum Erhanla ikinizi zaman zaman ama şimdi gerçekten keşke dinlediğim birkaç dersi de dinlemeseymişim demiyorum,o kadar da değil.:) Tabiki kadıköy, moda, sultanahmet, beylerbeyi, pierloti, sinema, conjoint:), monopoly, 19f, doğumgünü maceralarımızdan da bahsetmeden geçemeyeceğim. Şaka maka bir kere de hayatımı kurtarmıştın.:) hala borçlu muyum ya ben şimdi? Seninle nasıl arkadaş olduk hiç hatırlamıyorum ama iyi ki olmuşuz ve iyi ki dostum oldun. Bugüne kadarki paylaşımlarımız için, msn sohbetleri için, beni anladığın için, esprilerinle etrafındakileri hep gülümsettiğin için, hayatımı kurtardığın için:) çooook teşekkür ederim canım arkadaşım.
Büş

Unknown dedi ki...

Hiç beklemezdim, o 1. sınıfta teknik resim dersinde, sessiz sakin yanımda oturan, mükemmel çizimler yapan adamdan böyle güzel bir ses çıkacağını. Teomanın erotik soundu bu adamda ayrı bi ahenk bulmakta, aman diyim kızlar duymasın yoksa halimiz harap bize bakan olmaz bi daha. Sabrın, istikrarın ve başarının timsali, tam bir örümcek, ağır ağır ağlarını ören. Body sini build eder, sağlığına dikkat eder, serinkanlıdır, taş gibidir bu adam bi 100 yıl yaşar. Uzun uzun, huzurlu yürüşlerimiz bitmesin, muntazam kürek çekişinle adalarda kayık sefalarımız bitmesin. Unpredictable söylemlerin, dumur eden esprilerin tükenmesin. Bekle otomativ endüstrisi, Mustafa Acar geliyoor. Raşa de mi Mancaaare!

Erdem Demirkan

İbrahim Erdal dedi ki...

Namı-diğer Macar kardeşim:),her ne kadar müzikle ilgili yeteneklerinden sonradan haberdar olsak da biz seni çok dürüst,samimi ve baya baya kafası çalışan:) bir adam olarak tanıdık.Özellikle iş hayatında çok ama çok başarılı olacaksındır sende o ışığı görüyorum:)Abicim ileride baktın kaset çıkarma ihtimalin var sakın ama sakın kaçırma:) biz senin sonuna kadar arkandayız:) sattırırız bi 500 bin ilk etepta:)Hayatının her alanda çok başarılı olman dileklerimle kendine çok iyi bakasın.

İbrahim Erdal

Tipsiz dedi ki...

Sınıfta aslında çok şey başaran,10 parmağında 10 marifet olan,ama en büyük marifeti ise bu marifetleri herkesin gözüne sokmamak olan sınıfın macar lakaplı ses ve gitar sanatçısı:)Sessiz bir görünümü olmasına karşın,tanıdıkça bombaları çıkıyor ortaya.Umarım hayatın boyunca herkes seni dinler,iş ,kariyer deyip müziği bırakmazsın.

BlueMorphoP dedi ki...

Sevgili "Ufaklık",

Bir yılbaşını senin "en sevdiğin kağıt oyununu" bulmaya çalışarak geçirdik =) İnsanlar elleri havada yılbaşını kutlarken biz o sırada seninle mekik çekmeye çalışıyorduk galiba=) hehehehehe=)
Birlikte güzel zaman geçirdiğimize, iyi bir arkadaşlık kurduğumuza inanıyorum. Bu ara bir şeye taktım, sana resim çekilirken gülmeyi aşılamak istiyorum umarım en kısa zamanda başarırım=) Gerçi resimleri görünce yakında kendin ikna olursun ama neyse:p

Dostluğun benim için çok değerli, hep dost kalmak dileğiyle...

Pınar ÖZER

Unknown dedi ki...

Sen nasıl bir insansın abi insan mısın sen ya:) Bi kere de konuşmalarındaki anlam basit olsun, seni dinlerken yoruluyor insan:) Şaka bir yana sen tabi ki hep böyle kal, çünkü bu senin hayata kattığın bir renk. Kadıköydeki araba kapısını kapatma şovunun yanında gitar çalmayı öğrenme azmin de saygı duyulacak başarılarından diye düşünüyorum. Bu arada bi şeyi söylemeden de geçemeyecem:Taklitler gerçeğini yaşatıyorsa, Teoman da seni yaşatıyor:)
İleride yerleşik bir hayata geçmeni diliyorum, trenlerde geçti ömrün. Hem kim bilir belki müdavimi olduğun modada yaşarsın. Hayatta her şey gönlünce olsun, birbirimizi unutmayalım...
Emre ÇELİK

Unknown dedi ki...

Sevgili arkadaşım Mustafa Macar :) seninle okulun sonlarına doğru artan bir ivmeyle gelişen arkadaşlığımız ve de samimiyetimizin bundan sonra da aynı ivmeyle devam etmesini isterim.. Seni tanıdıkça ne kadar çok ortak zevkimiz olduğunu farkettim.. bir insanın sahip olmak istiyceği en iyi arkadaşlardan birisin sen.. uyumlu, güvenilir, güleryüzlü, yardımsever.. tüm bunları geçtim bi de fitness seversin benim gibi :)
yaptığımız fitness'tan sonra kendi spor saatin olmamasına rağmen yemeğe gitmek için gelip bizi almanı, her türlü elektronik aletin içini açıp içinde ne olduğunu incelemeni ve de o parçalardan yeni icatlar elde etme gayretini, her şeyden önemlisi birlikte yediğimiz pizzaları ve o sıradaki sohbetleri hiç unutmuycam :))

umarım hayatının geri kalan bölümünde de en az üniversitede olduğun kadar başarılı olursun ve tüm istediklerini elde edersin..

Eray Yüce

Yasin dedi ki...

Mustafam benim yaa, kardeşim... Abicim sen var ya farklısın benim için... Dost oldugunu, kulup işlerinde yaptıgın yardımlardan ve de izmit'e geldiğimde bana gosterdigin ilgi ve alakadan anladım... Sen farklısın kardeşim, zeki, efendi, oturaklı, insan gibi insan, bu degerlerini kaybetme kardeşim... Hayatındada basarılı olacagından hiç suphem yok, senin gibi bir efendi insan ile baglatıyı koparmamak isterim, hayatında basarılar diler, dogru yolda dost dogru ilerlemeni temenni ederim kardeşim, Allaha emanet ol...

Salih Taysun dedi ki...

Macar sahne adıyla sınıfımızda boy gösteren mustafa bey call of grubumuza katılan en yüksek gpa'ye sahip arkadaştır.Gelecek günlerininde başarı ve mutluluk içinde geçmesi dileğiyle.

Unknown dedi ki...

Sevgili arkadaşım Mustafa,
Beraber geçirdiğimiz 4 yıllık zorlu yolculuğumuzun sonuna geldik. Bu sure icinde derslerinde gösterdigin üstün basarınla, daima akılcı ve sogukkanlı yapınla ve etrafındaki herkese karşı saygılı tavırlarınla bende cok olumlu izlenimler bıraktın. İleride iş yaşamında çok iyi yerlerde olmayı hakediyorsun. Hayat boyu mutluluk ve basarı dileklerimle...

Unknown dedi ki...

Üniversite hayatımdaki en iyi 10 espriyi sıralasam en az 5 tanesi sana ait olurdu kesin. Bu nasıl akıl nasıl zeka nasıl yaratıcılık be birader. Mütevazılığında katmadan olmaz bunların yanına. Sınıftaki gitar furyasının ilk adımlarından oldun senden sonra nice başlayanlar bıraktı da sen tutundun helal olsun sana ben görmüştüm o ışığı sende en başında. Bir akordan diğerine geçmek çok zor derdin şimdi internetten şarkılarını duyuruyorsun nerden nereye. Ne kadar faydalı olabildim bilmiyorum ama sen tırmalayarak sökerek öğrendin hiçbir zaman bıkmadın bundan sonra daha da ilerlersin ;) Orta dörtlü diye tabir edilen geyik mıntıkasının bel kemiği, sınav öncelerinin aranılan dahi çocuğu. Ne yaparsan yap illaki başarılı olacaksın sana inancım tam. Kendine iyi bak Macar.

Unknown dedi ki...

Canım arkadaşım. Nereden başlasam acaba. Sana “Mustafa ismi çok uzun, Macar desem olur mu” dediğim günler daha dün gibi aklımda :D. Şu geçen dört senede seninle neler yapmadık neler paylaşmadık ki. Beraber ders mi çalışmadık, konserlerde mi tepinmedik, sürpriz? doğumgünleri mi planlayıp kutlamadık, yoğun baskıların sonucunda Moda turları mı atmadık, geyiğin dibine mi vurmadık ve daha daha dahası:D. İnan hep her zaman yanımda olmanı istediğim arkadaşlarımdan oldun ve öyle de olacaksın. Ben senin hayırsız olmadığını biliyorum. Hep başarılı olacağına inanıyorum ama yine de adet yerini bulsun diye yazacağım. Hayatın boyunca başarının, şansın, gitarının ve mutluluğun hep seninle olması dileğiyle...Fabrika müdürü olduğunda bir parça başı iş ayarlarsın artık:D

Pelin Onur

İlhami AKKUŞ dedi ki...

Nam-ı diğer MACAR:)Ev ararken sen mi kararsızdın ben mi bilmiyorum:)Ama tutamamamızın tek sebebi Pahalı ev kiraları:D Kader utansın:)Şarkı denemelerin,her yeni güne yeni bir olayla damga vurman,zekân,sınav öncesi rahatlığın,eşşşek şakaların(bana hiç yapmadın ama lisedeki yaptıklarını anlattığında hayretlere düştüm.zekâ ve şaka güçlerini birleştirirse ortaya çıkacak sonucu düşünemiyorum)ve sayamadığım bi sürü özelliğinle benim KRAL arkadaşımsın:)Herkes tanıdıkça yakınlaşır,bir birini daha iyi tanır,biz yakınlaştıkça uzaklaitık ve birbirimizi daha iyi tanıdık:)Şimdi ne demek istedim?Anlamadın sen onu anlamadııın:)Her ne kadar anlatamadıysam da işin özeti hayatın kalanında beni unutma,unutmamak için bu yıllık yazısını10kişiye forward et,etmezsen forward maillerdeki gibi olursun unutma:)tüm güzellikler seninle olsun:)

Süleyman Emre Acıman dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Süleyman Emre Acıman dedi ki...

İlk kez 242 nolu sınıfta gördüm Mustafa`yı, elinde walkman, tabi nerde mp3 playerlar o zaman, kendi halinde müzik dinliyodu. Ben yanaştım biraz, rüşvet istiyeceğim sandı heralde :) birden müzik dinlemeyi bıraktı muhabbet ettik biraz, tabi muhabbetimiz nerden geldiğimizden öteye geçememişti. İlk dikkatimi çeken özelliği ses tonuydu. Dedim bu adam 4 senede bu karizmatik ses tonu, bu tiple çok can yakar en iyisi tek taraflı stratejik ortaklık anlaşması imzalayayım. Ama bundan tabi Mustafa`nın haberi yoktu. Sonra bir baktım Mustafa, onun için seçtiğim hedeflerden biri, spikerli yolunda değil de şarkıcılık yolunda ilerliyor, vay anasını dedim ve müziğe atıldım. Bu gerçekten tabi Mustafa`nın haberi yoktu. O gitar aldı ben de aldım. O söyledi ben söyleyemedim. Sonra dedim Mustafa söylesin ben çalayım, herkesdinlesin :). Sonra düşündüm ki Mustafa`nın sesi ne tenor ne de bariton. Onun sesi bas. Kafamda yıldırımlar çaktığı gibi koşup bi tane bas gitar aldım. Tabi Mustafa`nın haberi yoktu. Sonra tez için Gökmen`le beraber Mustafa`ya yamandık, iyi de ettik, o kadar yola değdi, üretim gördük. Bakalım iki şık şık bi tık tık kaldı :), ben gidiyorum onu da almanya yolunda götürmeye çalışıyorum ama gelmiyor, tüm bu çıkarcılığı çaktı mı ne? Herneyse benim imzaladığım anlaşmanın ömür boyu süresi var, kendimi ona yamadım eninde sonunda çalıp söyleyeceğiz, başaracağız. Tüm güzelliklerin seninle olmasını dilerim. Zaten başarılısın, o yüzden sana mutluluklar diliyorum. Hep beraberiz. Zaten o yüzden,
See you in the other chapters, bradha.

gülden dedi ki...

Canım arkadaşım Mustafa;
Bana yorum yazdığını görünce öyle sevindim ki:)Sınıfımızın en çalışkan en zeki insanlarından biri.Bir okadar da saygılı ve kibar.Ve gökmenin esprilerine tahammülü ile peygamberlere yaraşır bir sabrın temsilcisi:)Hayatta cok başarılı biri olacağına ve çok iyi yerlere geleceğine yürekten inanıyorum.Artık müdür olunca bize de torpil yaparsın:)Hersey dilediğin gibi olsun....

Murad AYGUL dedi ki...

Kıymetli Dostum;

Büyükbabam bana iki tip insan olduğunu söylemişti; birinci grupta çalışıp
bileğinin ve yüreğinin hakkıyla iş yapanlar, ikinci grupta övgüleri toplayanlar.
Büyükbabam bana ilk grupta yer almamı öğütledi hep çünkü o grupta rekabet az olurmuş.
İşte rekabetin az olduğu ve içine de sayılı kişiliklerin girebildiği o gruba en çok
yakışan insanlardan biri oldun sen hep. Çalışkan kişiliğin ve efendiliğinle kendine hayran
bıraktın bizleri. Seni tanımak, aynı ortamda olmak ve aynı sofraya oturmak büyük bir keyifti
benim için. Hayatın sana karşı en az sesin kadar güzel, karakterin kadar dürüst davranmasını
temenni ediyor ve başarılarla dolu bir ömür geçirmeni diliyorum.

Murad AYGÜL

cagri tumturk dedi ki...

sanat camiyasının gelecek vaadeden elemanı Macarım:)
Belki de şu dünyada geyik yapmayı en sevidğim adamsın:) Çoğu zaman lafımı bitirmeme bile gerek olmuyo anlamış oluyosun:) Kardeşinin anıları, yatakhane anıların, efsane laf sokuşların... Ama favorim yanından koşarak geçen çıplak adam taklidin:D:D şimdi yazarken bile kopuyorum:) Şaka yapma konusunda tartışmasız 1 numaralı adam:D (Gökmen-MSN-Hamsi:D)
Bununla beraber internetteki şarkı kayıtlarını dinlediğimde "Bu sen misin? bu o mu?" sorusunu 20 kere sorduracak kadar iyi şarkı söyler:) Söz olayında benimle olmadığında daha iyi olduğuna eminim çünkü bilirsin ki 'saklanırım herkesten':) ancak ajdara rakip oluruz biz:D
Macarım seninle daha okulun ilk bi kaç gününden beri beraberiz, gülüyoruz ve hep gülüyoruz ve yine gülüyoruz:)
Sen ki çok parlak bir insansın o kadar ki sana bakınca gözlerim kamaşıyo.. Yeter ki ne istediğini bilesin...
İyi gün de kötü gün de hep beraber olucaz macarım.. Umarım hep iyi günler görürüz de hep güleriz beraberken:)

gokmen altinel dedi ki...

Kardeşim,

Çevremde yaptığı işlerde başarılı olupta aynı zamanda hayatını dolu dolu yaşayan insanlardan birisin. Başarılı, hırslı, zeki… Kafa koyduğunu yapabileceğine eminim. Bu başarılı olma isteğinin nerden geldiğini hala anlayamadım.
Bize adayı, modayı ve gitar günlerini sen öğrettin. En sıkıntılı zamanlarımızda espri yaparak yüzümüzün gülmesini sağladın. Esprilerin ve hazır cevaplığınında senin pratik zekanın göstergesidir.
Bu zamana kadarki çalışmaların ve başarıların, senin iyi bir mühendis olacağının göstergesidir. Sayende bir mühendisin nasıl olması gerektiğini öğrendim.
Sınıfta hemen herkesle sohbetinin olmasının senin sevildiğinin göstergesidir. Sohbetlerdeki güleryüzlülüğünle, esprili anlayışınla ve sıcaklığınla insanların sevgisini kazandın.
Kalamış-Kadıköy yürüyüşleri, sinema geceleri, Areva, durakta bekleyen amcanın su borusunu
benzin pompası sanması, ibiş, barut fıçısı ve bunlara eklenecek olan diğer anılarımız. Benim şirketin açılışı, senin göbekli ve kel bir genel müdür olman, ilk albümünün çıkışı…
Tüm güzellikleri birlikte yaşamak dileğiyle kardeşim…

Gökmen Altınel

Unknown dedi ki...

Mustaaa,
İzninle yazıma su dızelerle başlamak istiyorum.
Bizi bilen bilir biz denizin aşığıyız, ne zaman boş vaktimiz olsa moda sahile akarız:) Mustafa acar’ın hayat felsefesi.:P
Macarım kardeşim, isim gibi kendısını de orjınal arkadasım. Üniversite bitmiş nedir elinde kalan diye sorduklarında tereddütsüz işte budur diyebileceğim bir başka şahsiyet. Bir otobüs yolculuğuyla başlayan sohbetimiz, dostluğumuz tüm hızıyla katlanarak devam etmekte. Okuldaki sıralarda, yetmedi gökmenin evinde yetmedi trende vapurda tekrar otobuste karada havada olabilecek her yerde:P Senin sırların, benim zırlayışlarım artı isyanlarım, anılarımız, yolculuklarımız.. Hiçbir zman içimdekileri seninle paylaşmaktan çekinmedim, samimiyetine ve arkadaslığına her zman güvendim. Yanılmadım da:) Bize merdivenler yukarı cıktıgını ve hayata dair bir suru detayı ogrettıgın için sonsuz tesekkurler(yalandan kim ölmüş:P). Yüzme konusunda eksiğin olsa da gitar çalmadaki yeteneğin bu açığını çabucak kapatıyor, keşke ben de senin gibi azimli ve yetenekli olsaydım da karşılıklı çalsaydık. Belki başka ildesin ama bana hem mesafe olarak, hem kalben çok yakınsın. Bir ömür birlikte mutlu olalım kardeşim. Ara görüşelim, şşş:)
İbrahim