17 Mayıs 2008 Cumartesi

Cem Solmaz

24 yorum:

Tipsiz dedi ki...

Onun gibisi bir daha gelmez...

Eselyn dedi ki...

gelmiş geçmiş en yakışıklı, en zeki, en başarı zibidi!

kendisi ayrıca "best teammate evah!" olarak da bilinir!!!

Gozde Ergun dedi ki...

Hem okulunu bitirdi hem MM ı bitirdi..
Cem tatile çıkmasın sapdestek'in mm soruları sahipsiz kalmasın! :)

O bir endüstri mühendisi, O bir MM(Material Management) ci.. :) O bir zeka küpü, Oooo bir Cem Solmaz! :) hehehe

İbrahim Erdal dedi ki...

Sevgili Mayk kardeşim:),hazırlıkta A6’da başlayan dostluğumuzda tam 5 sene olmuş vayy be.5 yıl boyunca neler olmadı ki!!!Burada hepsinden bahsetmeye kalksam sana yazı yazacak diğer arkadaşlara ayıp olur:)Örnekler vermem gerekirse;Hazırlıkta herşeye bir espri yapıp hocamızı kızdırman:)(hoca senin esprilerini anlamamış olabilir,aman sen esprilere devam et),ölüm kasetleri eşliğinde gerçekleştirdiğimiz içkili sazlı sözlü eğlenceler:),play atmalar, beraber yaptığımız birbirinden güsel projeler:),çapkınlıklar:),falan da filan da.... Bu arada basket takımından atılmama seyirci kalmanı da buraya yazıyorum:)bozulmadım değil:)
Kardeşim sen bana ne kadar hayırsız desen de yazında,merak etme senin gibi bir dosta karşı hayırsızlık yapmam:), bu arada harbiden unutturma da birara şirket kuralım:).Long-term target’ın olarak(GPA’de her ne kadar benim yanıma bile yaklaşamadıysan da :))hayatının her alanında başarılı olmanı diliyorum,umarım hayatında herşey istediğin gibi gider,gitmediği bir anda merak etme her zaman olduğu gibi beraber işleri bir yoluna sokarız, bir ömür boyu arkadaşlığımızın devam etmesi dileğiyle... Prens :)

Senem Erdoğan dedi ki...

Nasıl başlasam sana ne desem bilmiyorum.Başımın hep tatlı belası oldun ama şikayetçi miyim hayır!(bazen :P)
Seninle geçirdiğimiz seneler ikimize de çok şey kattı, öyle ki beraber büyüdüğümüze inanıyorum. Herşeyden önce yaşadığımız mutlu, hüzünlü, bazen saçma sapan ama eğlenceli anlar için teşekkürler.. (hani bir şarkı var ya):)
Bana hayata farklı bir açıdan bakabilmeyi öğrettin.
İçindeki o "güzel kalpli" afacan hiç kaybolmasın (zaten gitmez de benimki de laf işte)
Ben mutluluğu buldum umarım sen de yakalarsın ;)

İlhami AKKUŞ dedi ki...

Uzuun,bir sınıf ola cemsiz ola.çekilmez olurdu heralde?kim ki her espiriye cevap verecek.Yoktan espiri yapacak?Dimi?Espirilerini hayatın akışına göre Güncelleyen kim söyle bana?Güldüren arkadaşım benim.İnş.hep gülersin.
Nam-ı diğer ŞİŞKO

Unknown dedi ki...

Phsicooo. Ben ancak 3 biradan sonra bu adamın uçukluğuna erişebiliyorum. Tandığım en zeki, en hazır cevap adam. Umarım çok önemli yerlere gelirsin ki elimdeki laf geçirmece oyunumuzdan sakladığım datalar hakettiği değere senin olur :D
Hayat kısa yemin olsun, daha msnde birbirimize nasılsın diyemeden mezun olduk! Herkesi çok özliyecem de seni bi başka özliycem be. Görüşelim sık sık
Erdem Demirkan

Unknown dedi ki...

Lisans eğitimiyle birlikte tamamladığımız playstation tezimiz sonucunda playstation cafe açma sertifikası ve izni kazanamasakta; seninle kapıştığımız zamanları unutmak mümkün mü(When Juventus was Juventus...)? Okula adım attığım ilk günden son güne yaşadığım birçok şeyi bilirsin ve geçen senelerde bana neşenle hep destek oldun. Bugün görüyorum ki huzurla kendi çizdiğin yolda ilerliyorsun ve seni ilk tanıdığım günki gibi hala çok neşeli hala hayat dolusun. Dilerim hayat boyu varlığınla sevdiklerine mutluluk verirsin. Benim herşeyin en iyisini hakeden arkadaşım bunu eklemeliyim üzgünüm: "Zlatan bu...!!! Ağlatıııııııır...!!!!"

Doğuşhan K

mert dedi ki...

Ne olum bu iş sevdası dediğim adam. Bakıyorum işe başladın eli ayağı çektin okuldan , futboldan , basketten. Özledim senle omuz omuza basketbol oynamayı . Gerçi sonradan öğrendim basketbolda omuz muza mücadele yokmuş. Ama olsun beni idare ediyordunuz . Futbol maçlarından hiç bahsetmiyeyim. Gelmediğin günden beri herkes sapasağlam hiç kırığı çıkığı olan yok etrafta. Doktorlar işsiz kaldı :) Görüşürüz biladerim.
Mert...

Unknown dedi ki...

Acaba parkeci mi oluyorum derken bambaşka bi maceraya atılmamı sağlayan kral iş arkadaşım. Prof doçent genç yaşlı demeden hocalara bile lafları geçirmene hayranım adamım. Kader ağlarını bizim için örüyo iş hayatında biraraya geldik, ilerde bakarsın kendi şirketimizide kurarız Tomaç'ı da alırız. Adı da "kukisoft" olur :D

Erhan Keskin

Unknown dedi ki...

Boooooooooops MU attack!!
Arkadaşlar ben sizin sınıftan değilim.Kendisini tanıyan biri olarak cem solmaz için birşeyler söylemeden edemeyeceğim.

Herkesin duygusal bir anında bir yaz gecesi yldızlara bakarak kurduğu bir düş, tuttuğu bir dileği vardır ya;
Benim o düşüm "1 GÜNLÜĞÜNE DE OLSA CEM SOLMAZ OLMAK" olucak her zaman...

Yakışıklılığın , boyun posun , zekanın , karakterin kesiştiği son nokta diyorum başka da bişey demiyorum..
O BİR EKOL...

Unknown dedi ki...

Boooooooooops MU attack!!
Arkadaşlar ben sizin sınıftan değilim.Kendisini tanıyan biri olarak cem solmaz için birşeyler söylemeden edemeyeceğim.

Herkesin duygusal bir anında bir yaz gecesi yldızlara bakarak kurduğu bir düş, tuttuğu bir dileği vardır ya;
Benim o düşüm "1 GÜNLÜĞÜNE DE OLSA CEM SOLMAZ OLMAK" olucak her zaman...

Yakışıklılığın , boyun posun , zekanın , karakterin kesiştiği son nokta diyorum başka da bişey demiyorum..
O BİR EKOL...

Salih Taysun dedi ki...

Bu yorum sayfasının başında yazdığı yazı gibi kısmi narsisizm belirtileri gösteren Cem kardeşimiz Zeki,çevik ,ahlaklı bir sporcu olarak bilinirdi ama böyle bilinmesi böyle olduğunu göstermez(he he he) Bu soğuk espriden sonra, etkiliyici bir final yapim;
Cem umarım hayat potasına smacı basarsın. (ve umarım faul sorunu yaşamazsın)

Yasin dedi ki...

Abicim seni tam çözememekle birlikte, seni hep olumlu yonlerinle hatırlayacagım. Esprilerinle, laflarınla farklı bir kişiliksin... Hayata renk katan insanlardansın...
Karşıma bi türlü hızlı bilgisayarda çıkmamış olmanla birlikte oynasaydık en iyi oyuncu olacagına eminimi ama benden sonra :)...
Aynı meslekten olacagımızı hiç düsünmemiştim ama eminim seninle cok keyifli projeler yaparız... Hayatında basarılar kardeşim...

aksel tuna dedi ki...

Her zaman zirveye oynadın ama asıl zirveyi benimle tanıştıktan sonra yaptın:). MUFE’de o muhteşem papuçlarınla vurduğun smaçlarla genç kızların kalbinde taht kurdun. Ama seni msnde maymun ettiğimin ertesi günü hıncını İbrahim’den çıkarman bir sporcuya yakışmadı:). Üçgen vücüdunu, atletik yapını ve kıvrak zekanı maçlarda hep tabelaya yansıttın.Ama Özgürlük Parkı’ndaki maça gidişimiz bence 10 kusurlu hareketten biriydi:).Yaptığımız projelerden hiç bahsetmiycem bile çünkü hepsi standartların çok üstündeydi:). Aynı gün işe başlamamız, aynı modülün danışmanlığını yapmamız, her sınava aynı sınıfta yan yana girmemiz ve etik davranıp asla kopya çekmememiz sence tesadüf mü:).
Gidicem ama merak etme birgün elbet geri dönücem işte o gün açıcaz şirketi patron olucaz:),istihdam yaratıcaz, hep beraber kasada oturucaz, paraları hep beraber sayıcaz:).

Aksel TUNA

Unknown dedi ki...

Hazırlıktan beri tanırım kendisini.. son derece olgun, hoşsohbet, yeri gelince ortamı neşelendiren, ve çok da iyi bir basketbolcu olan arkadaşımızın zekice yaptığı espirilerden tüm hocalar nasibini almıştır.. Bir ömür boyu mutlu olmanı dilerim..

Eray Yüce

cagri tumturk dedi ki...

timmeyt

ya panyaya sıkıştırdığından beri topumu muhattap olmuodm senle ya hadi okul bitiyo zaten daha yüzünü görmem karalayım şuraya iki satır dedim.. Bu kıyağmı unutma:P

Ya sen nası bi rahatsız adamsın hocalar dahil (hatta ercan hoca dahil) bütün okula laf soktun.. Harbi irregularsın ya:D

Seni de şu SAP çılgınlığında kaybettik ya ne dicem bilemiyorum.. Ama iyi oldu sen gittin aldık kupayı.. Yani almışlar ben yedekteydim çok göremedim ordan:)

Şu okuldan bi alley-hoop, bi smaç vuramadan belki ama serbest atışı bloklamış bi insan olarak gidiyosun.. En azından bunun gururunu duyabilirsin..

Şu zekan mı diyim manyaklığın mı diyim bilemiyorum her neyse onu böle kullanmaya devam et zatn sırtın yere gelmez:) Diğer timmeytime de iyi bak almiyim aklını:)

musta dedi ki...

Muzip, eğlenceli, pratik zeka arkadaşım;
Seni ilk sesinle tanıdım, derslerde arkadan yükselen, hoca-öğrenci ayırt etmeksizin lafı tam gediğine oturtup söyleyecek çok da şey bırakmayan;) Yeri geldi ortak olduk geyik muhabbetlerinde, yeri geldi destek olduk bilumum işlerimizde…
Ama daha vedalaşmanın vakti gelmedi diye düşünüyorum, o yüzden de görüşmek üzere diyorum, başarı ve mutluluk seninle olsun,sağlıcakla…

Mehmet dedi ki...

Degerli Arkadasim,
Espri makinamiz, bazan gülmekten karnimizi agritan yegane insan. Seni hazirliktan beri taniyorum, esprilerinle ingilizce hocasini bile cildirtmistin hani, o günü unutamam:)Keske son seneyi de beraber gecirseydik diyorum ama sanirim daha fazlasini kalbim kaldirmazdi:P .Hernekadar bana MY lakabini taksan da ilerde hatirlayacagim güzel arkdaslarimdan birisin. en yakin zamanda gorusmek üzere, yolun acik olsun.

Unknown dedi ki...

Sevgili Cem,
Hazırlık dahil geçirdigimiz 5 yil boyunca, seni keskin zekanla, derslerde yaptigin ve bizleri güldüren esprilerinle (bu espriler Ercan Hoca uzerinde ters tepki yapıp sonucları pek iyi olmamıstır)ve rahat, olayları basite indiren yapınla hatirlayacagim.
Seni ileride iyi bir SAP danismani olarak gormek isteriz

Adsız dedi ki...

Büyük sahada yaptığımız futbol maçlarında, - 40 metre uzaktan daha bi dev görünüyor :) -, karşıdan gelen tüm hava toplarına gözü kara atlaması...
Basketbolu...
Ders esnasında, son derece rahat bir edayla yaptığı vurucu espileri ve arkasından sınıfta kopan kahkahalar...
Başarılı şahsiyeti...

Cem, canım hemsehrim, çokyönlüsün ! Ne güzel.

Emin ÖZKAN

gokmen altinel dedi ki...

Komşum… Bir insan herkese mi sempatik gelir. Yaptığın esprilerle sınıfımızı kahkahaya boğdun. Ders esnasında hem espri yapıp hem de derse katılman senin zeki bir olduğunun göstergesidir. Basketbol oynarken rakibinin burnunu kırıp daha sonra msnde iletide bununla övünmen senin zekanın yanında psikopatlığının da göstergesidir. Iyi niyetli takılmalarını hiç unutmayacağım…

Gökmen Altınel

Unknown dedi ki...

Cem kardeşim
Takip edilmesi gereken, söylediği ve yaptığı olay, kendine apayrı bir tarz yaratmış olan uzun insan.
İzinden gidebilmek için özellikle araştırıp staj yaptığın yerde ben de staj yaptım:P Ama danışmanlık mevzunu hiç karıştırma:P
Sendeki ne büyük bir şeytan tüyüdürki her yerde herkes tarafından ne yaparsan yap sevilebiliyosun. Ben de onlardanım işte. Özletme çok kendini, arada görüşelim. Hadi kal sağlıcakla..
İbrahim

Unknown dedi ki...

uzun,komik,biraz laz,biraz mersinli,biraz tantuni biraz acemi call of'cu...
yeter mi daha sıralayım mı.ha dur..futbol maçlarında kafa göz dağıtan,diş kıran ama uzun boyundan beklenmeyecek kadar da başarılı top tekniği olan böyle bi adam işte.. call of'ta az almadım kulağını,benim açtığım kurşun deliklerine küpe takarak kamufle etmek zekiyceydi.
inşallah hayatın boyunca espri yeteneğin körelmez, sağlıcakla kal uzunum.. fatih