17 Mayıs 2008 Cumartesi

Pınar Özer

16 yorum:

Senem Erdoğan dedi ki...

Bitti dimi bu proje işi artık, o ağırlığından omzumun çöktüğü leploplarla intemanın yollarına düşmek de yok amaaaa en önemlisi birşeyden daha kurtuluyoruz.Onu burda
açıklamayayım hepimizin geleceği adına atılmış yanlış bir adım olur kanımca(zaten anladığınızı umuyorum):)
Şu proje bitince bir ModaTeras yapalım yahu :D
Unutmadan son çektirdiğimiz üçlü pozu hocamıza kanıt olarak göndereceğiz bak !
Aaa daha bana karnıyarık yemeye geleceksiniz, unutmadım.

Unknown dedi ki...

Pamuk prenses ben seni çok özlüyorum ve ömür boyu aklıma her gelişinde seni ve yaptıklarımızı çok özleyeceğim :)
Taaaaa… seni kadife pantolonundan tanıdığım günleri hatırlıyorum :)
Sonra 2 yıl boyunca bırak bir evi aynı odayı paylaştık seninle ve keşke bir fırsatımız daha olsa da gene birlikte yaşasak!
Bir de devamlı değişen 3.lerimiz ve sayelerinde bir dolu ilginç anımız oldu :) Mercimek pijamalarınla yatakta salata yiyişini, akşam yemeklerinde beni saatlerce beklemek zorunda kalışını unutamam… daha neleeeeer neler...
Seni artık çok iyi tanıyorum. İçini ve güzelliğini herkesten iyi biliyorum! Seni çok sevdim seviyorum ve seveceğim :)
Sen benim çok duygusal, ağlak surat arkadaşım oldun, artık ömrümün sonuna kadar bırakmam seni… Çok uzağında olsam da bırakmam çünkü seni çok özlüyorum :(
Hayatını istediğin gibi yaşayabilmen dileğiyle....
Seni çok seven Minik'in
-Hatice Sarıyer-

Unknown dedi ki...

Pınar kızımız, sınıfmızın en şıkıdır. Pınar bitandir. Yani benim için en azından. Pınar, olmasa kızlar konusunda ben böyle cahil cühela kalırdım, zaten serde mühendislik ve tabiatiyle mantarlık var. Sen de uyarmasan, ben yerlerde yuvarlanıp, doğal kazağımla sere serpe dolaşıp, delik çorapla delik ayakkabı giymeye devam edecem. Sayende adama benzemeye başladım!
Dostluğun irreplacable canısı be, vakit ne de güzel geçer daha da birlikte oldukça, msn de yazıştıkça. Ne de güzel olur hep görüşsek. Dilerim herşey gönlünce olur. Bir ömür boyu, huzurun ve mutluluğun bozulmasın. Bi de dilerim otomatik göz rimelleyici ve rimel siliciler icat olur! İyiki varsın Pınarto.
Erdem Demirkan

musta dedi ki...

Ufaklıkkk the çılgın kız, az dayağını yemedim ya belki hala morluklar vardır omzumda valla;) Şu 4 seneden sonra ikide bir saç baş değiştirip, ayağına topuklu bilmem ne giyip boy ölçülmelerini özliycem en çok da:D
Geç kurduk bu samimi muhabbeti ama ya ilk iki senimiz boşa geçmiş daha öncelerden yemeye başlayabilirdim dayaklarını dicem de daha uzun senelerimiz var iki senenin lafı mı olur… Bu arada öreceğin bilekliği senede bir düğüm atarak tamamlayacak olsan da istiyorum anlaştıkkk;) hadi görüşmek üzere, mutluluk ve başarı gölgen olsunlar, sağlıcaklaaa...

Unknown dedi ki...

Pınarcım,

Geç başlayan arkadaşlığımıza rağmen çok çabuk kaynaştık seninle. Beraber sinema mı, konser mi yapmadık, bir günde İstanbul'un altını üstünü mü getirmedik, acayip yarışmalara katılıp kıl payı birincilikten mi dönmedik;)(olsun yarışma bahane geyik şahane), Çağrı, sen, ben kimin saçı kıvırcık tartışmalarına mı girmedik. (Tabi ki Çağrı'nın:P)İnan hepsi ayrı güzeldi ve keyifliydi. Çünkü sen samimiyetin ve hareketliliğinle hep bir şeyler katıyordun. Canım arkadaşım, arkadaşlığımız geç başladı ama bundan sonraki yılları düşününce önceki seneleri kayıp olarak görmüyorum bile. Hayat boyu mutlu, sağlıklı, huzurlu olman dileğiyle, diğer finduğa iyi bak...

Unknown dedi ki...

Pınarcım,
Seninle geç tanıdık birbirimizi belki , çok da vakit geçiremedik birlikte belki ama yine de bu sene biraz olsun telafi ettik gibi sanki:) Neyse ki son zamanlarda da yemek yeme aktivitelerini(başlıca aktivitemizdir:P) arttırdık da biraz daha tanıdık birbirimizi. Güleryüzlü, sıcakkanlı ve zıpır arkadaşım:), bu son günlerde çekildiğimiz fotoğraf karelerinde bakıyorum şimdi hep birlikteyiz, bundan sonra da aynı karelerde olmak dileğiyle diyorum ve seni her zaman çok çok mutlu görmek istiyorum. Görüşmek üzere...

cagri tumturk dedi ki...

Hayatta insanın karşısına kimler çıkıyor? İnsan neler yaşıyor??

Hayatta bir kere yaşayabildiğin, belki de hiç yaşayamadığın şeyler vardır...

Öyle bir an gelir ki.. Kader öyle bir düğümler ki kalbini, ruhunu, benliğini...

Dolu dolu yaşamak lazım işte böyle zamanları.. Bir kere yaşadığın hayatta bir kere yaşarsın bunları.. Kaçıramazsın, kaçırmamalısın hiçbir saniyesini...

Yaşamayan bilemez anlatsam da gözlerin buluşmasını.. Ufak gelir ona ellerin bir dokunuşu... Aklının durduğu, kalbininse onun yerine fazla mesai yaptığı anları...

Dolu dolu yaşamak istiyorum ben de seni... Hayatımı ağzına kadar senle doldurmayı... Doyamam gene sana biliyorum...Ne bu satırlar yeter sana, ne sayfalar.. Ne yıllıklar, ne yıllar, ne ömürler...

Sen hayatımdaki işte o bir ansın... Kaderin düğümü ve en tatlı cilvesisin...

ccr

pınar filiz dedi ki...

Adaşım,
Çağrı'yla seni hep birlikte düşündüğümden farkında olmadan 'Sizi' diyerek çoğul başlıyordum yazıya:) İkinizi hep birlikte hatırlayacağm...
Şimdiye kadar öyle uzun sohbetlerimiz olmadı; ama ders aralarında kısa görüşmelerimizde bile seninle konuşmaktan hep keyif aldım.
Sana uzun,mutlu bir hayat dilerim...

Unknown dedi ki...

sevgili power point, aman işte endüstri mühendisi arkadaşım tonton:) ,
bi düşün bakalım; insanlar stajlarda neler kazanabilir??
not, bilgi, deneyim, yeni ufuklar...
elbette bunları staj yapılan heryerde elde edebiliriz.
ancak ne mutluki ben seninle bir arkadaşlık kazandım, ve bu herşeyin üzerinde bir kazanım benim için..
bundan ötürü stajları sonuna kadar destekliyor ve süresinin arttırılmasını talep ediyorum:))
bu arada her eve lazım olan tonton arkadaşım pınarın nekadar güzel ve tadında şarkı söyleyebildiğini biliyormusunuz???
bana kalırsa ileride yoğun talepten ötürü dayanamayacak ve albüm çıkaracak:)
tonton, İyiki varsın, iyiki stajda karşılaştık ve senin gibi bir arkadaş kazandım, iyiki yaptıklarınla ve yapmadıklarınla sen sensin, senin yerin doldurulamaz..
hep böyle kalman ve değişmemen dileğiyle..

aksel tuna dedi ki...

“Ya delii” kızım başka laf bilmez misin sen ya:). He pardon birde “Çağrı hadi gidelim”:). Canım arkadaşım buldun Tony Parker’ı hemen Eva modlarına geçtin:). Şaka şaka, o gülen yüzünü sakın asma, her zaman mutlu ol ve istediğin herşey umarım seninle birlikte olur... bizimkine iyi göz kulak ol,o sana emanet:).

Aksel TUNA

Süleyman Emre Acıman dedi ki...

Deli dolu kız bu Pınar. Arada sesi çok çıksa da idare edin işte :) Her zaman neşelidir, sizi de neşelendirir. Çok güzel geyik de yapılır, dalga da geçilir. Hala getireceği lost cdlerini bekliyorum o ayrı bir playformda tartışılmalı. Hayatın boyu başarı ve mutluluklar dilerim. Herşey gönlünce olsun.

mert dedi ki...

Yaşam Pınarı, 5S ekibibin unutulmaz ve sevilen sözcüsüdür. Geniş zaman kullanıyorum çünkü ekibimiz diğer ekipler gibi dönemlik kurulmadı . Pınar ve Çağrı ile aramızda hala da devam eden bir dayanışma vardır . Ama burada mütavaziliğe gerek yok. Ben olmasam bu 5S ekibi buralara gelemezdi. Yoğun dönemlerimizde demlediğim çaylarla ekibi ayakta tutmayı başarmıltım.Neyse herşey gönlünüzce olsun. Görüşürüz...
Mert

Unknown dedi ki...

Adaşım! İlk yıllar çok bir şey paylaşamasak da, sonraki yıllarda biraz da Çağrı vesilesiyle bir aile gibi olduk. Neşeli sevecen tavırlarınla hepimizin kalbini kazandın. Her ders dönüp dönüp bize bakman ben de bağımlılık yapmıştı. Yokluğun gerçekten üzecek beni. Senin gibi bir arkadaşa sahip olduğum için çok mutluyum. En güzel dileklerinin gerçekleşmesi, mutluluğun arkandan kovalaması dileğiyle.
Pınar GÜLTEKİN

Unknown dedi ki...

Pinaarrrr;

İlk tanıştığımızdan beri ben doktor rolünde, sen de (mecburen)benim hastam rolündeymişsin
gibi sürekli senin reflekslerini test ediyordum:) Bunun için bana çok kızıyordun biliyorum
fakat sana sataşmaktı en güzeli... o yüzden ne kadar kızsan da bu huyumdan hiçbir zaman
vazgeçemedim:) Geçirdiğimiz günler, festivaller, partiler(özellikle MiES'inkiler) hepsi çok
güzel anılarda ve benim için de hep öyle kalacak. Umarım bu güzel anılara yenilerini ekleyerek
dostluğumuz kaldığı yerden devam etmesini sağlarız.
İlk yıllardaki dostluğunu ömrüm boyunca unutamam, her zaman yerin ayrı ve hayat her ne kadar ikimiz
içinde farklı olarak gelişse de daima sana güvenebileceğimi ve dostluğundan beni mahrum bırakmayacağından
eminim.
Seni çooook seven ve çooook özleyen,

Evren Güler

gokmen altinel dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Pınartooo

Belki biraz gec oldu senle bi araya gelmemiz aslına bakılırsa:)) (Burdan Çariya tesekkürü bir borc bilirim:P) Ama beraber cok gezdik, cok eglendik, cok güldük sonrasında. Şimdi yeni bir yol ayrımındayız maalesef. En cok da sürekli isyan etmelerini, bi türlü rimelsiz göremediğim gözlerini:), ders araları geyiklerimizi, projelerdeki kaytarmalarımızı özlicem. Cok sevdiğim zenci insanı sana emanet ediyorum bak ona
göre:D Kim bilir belki yine gelirim yine seni eve bırakcaz diye bi Sarıyer yaparız hep beraber. Hani yol ordan daha kısa ya:PP Bundan sonraki hayatında tüm güzellikler, başarılar ve mutluluklar seninle olsun canım..

Gözde