17 Mayıs 2008 Cumartesi

İbrahim Arslantaş

23 yorum:

aksel tuna dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
aksel tuna dedi ki...

Vay çakmaktaş kardeşim benim Cem gene yaptı yapacağını çaktı çakmaktaşı:).F1’di hakemlikti derken aldın başını gittin sonra bi baktım APO’cu olmuşsun dedim ne alaka:). He birde utanmadan gittin benim telefonumun aynısından aldın gene yaptın çakmaktaşlığını:). Kardeşim iş hayatında en güzel key user’lar seninle birlikte olur inşallah.

Aksel TUNA

Unknown dedi ki...

foreign trade sunumu yaparken birbirimize slayt geçişlerinde yardım etmiştik :) desteğin için çok sağol arkadaşım, iletişimimizi koparmayalım ;)kal sağlıcakla..

İlhami AKKUŞ dedi ki...

Kaslı arkadaşım benim.Kafanın etini yediğim günleri unutmuyorum:)PS yi bize getirdigin günleri unutmuyorum.Motor sporlarındaki erhan ibo ikilisine bi de ilhami'yi 3.olarak ekler misin?kısa süre aranıza katıldım ama hızlı kaynaşmıştık:)Senden çok şey öğrendim,öğrenmeye de devam etmek istiyorum..Birbirimizden kopmamak dileğiyle.AKKUŞ

Unknown dedi ki...

İbrahimcim,
Bir ara seninle bir şirket kuruyorduk, afiş falan hazırdı:) ne oldu sonra ben anlamadım yaa:p Bunun gibi bir de grup kurma hayalimiz vardı, ben solisttim hani muhteşem sesimle:) sen de ney mi bir şeyler çalıyordun:) Erhan da gitar tabi ki. Klibi de limonlu bahçede çekiyorduk:) Valla az geyik yapmadık seninle, az dalga geçmedin benle:) bunun yanında paylaştığımız da çok şey oldu tabi ki. Anlatmaya kalksam gerçekten bolca malzeme var ama kısa kesmeyi planlıyorum merak etme:) Canım arkadaşım, bugüne kadarki arkadaşlığın dostluğun için, yanımda olduğun için, samimiyetin için, beni hep güldürdüğün için, hoş sohbetin için, anlayışın için çok çok teşekkürler. Son olarak önce bir şey sormak istiyorum ki bu neden sap?:) sonra da bir şey söylemek istiyorum ki bu da boş ver vazgeçtim:D Anladın sen esprimi deyip klasik bir son veriyorum, hayatında başarılar ve mutluluklaaaar...
Büşşra

Adsız dedi ki...

Kardeşim İbrahim, sen de sınıfta en erken tanıştıklarımdandın. Birlikte güzel anılar bıraktık geride; Futbol maçları, geyikler, belki en önemlisi de otobüs, tren yolculuklarında birlikte felsefe yapmalar... :) Sınıfa rengini veren en başlıca şahsiyetlerden biri de sendin bence.(Yani onbeş yıl sonra eski resimlere bakıp da senin için, bu adam kimdi, bizim sınıfta böyle biri var mıydı diyemeyecek kimse :)). Seninle aynı ortamda bulunmak -4 yıl-güzeldi.

Görüşmek dileğiyle...

Emin ÖZKAN

Unknown dedi ki...

İboo senle ilk tanıştığımızda, seni dövesim geldi, sonra baktım iyi çocuk ya dedim, sonra bi daha baktım bu sefer çok pis sövdüm! Böyle gel-git , gel- git derken bi baktım kanka olmuşuz. Geyikte de takibini yapmakta zorlanıyodum, acaba neden derken, baktımki derslerde de hızına yetişmek mümkün değil o zaman anladım ki bu adam harbi harbi süper zeki bi adam. Dersler, iş güç bi yana da en güzel tarafın da hayatın tadını çıkarma telaşın. Hep konuşacak bişeyler oldu seninle. Hep vakit geçirecek bişeyler. Muhalifliğin ömür törpüsü amma velakin her muhalif senin gibi olsa. Hayatını hep bu güzel dengede tutman dileğiyle. Bu arada havalar ısındı İbocan, artık daha sık görüşme vakti.
Erdem Demirkan

mert dedi ki...

Bu dizeleri yazarken sen yanımdam kalktın benimde senden 10 kişi sonr gireceğim hakemlik mülakatına girdin. Bakma sana yazamzdım ama canım sıklıyo olum ne yapayım. Şu anda burada gergin gergin oturmamım sebebi de sensin.İkinci sınıfat idik. Paşa paşa spor salonunda basketimizi oynuyorduk sınıfca. Birden ben hakemlik kursuna gidiyorum dedin. Dur o zaman benle geleyim dedim. Sonra girdik bu bataklığın içine . Neyse buradan kimse görmesin bunları. Bizi direk atarlar camiadan . Hadi ...
mert

musta dedi ki...

Kardeşim İbrahimcim;
Sen bu yazımı okurken ben muhtemelen bir telefon kadar uzaklarda olacağım kehkeh:P… Çok acıklı olmasın dimi neyse okulun yarısı senle geçti be abicim; ada sahilleri, modalar, Çengelköyler, küreksiz sandallar artı kütüphane:) Vesselam hayat zor; iş güç derken bakma görüşemiyoruz çok sık..Zaten kopcağımızı düşünemiyorum ama en azından sık görüşmek dileğiyle diyorum hadi başarı, mutluluk ve huzur seninle olsun sağlıcakla….

İbrahim Erdal dedi ki...

Şimdi yıllık yazılarını okuyanlar bu adam çakmaktaşsa The original İbrahim kim diyebilir:) Açıklıyorum o benim:)Abicim umarım bundan sonraki hayatında okul hayatında olduğu gibi çok başarılı olursun,herşeyin gönlünce olması dileklerimle kendine iyi bak

İbrahim Erdal

Salih Taysun dedi ki...

sayın Arslantaş,
beraber dersten atılmanın zevkini yaşamıştık hatırlarsan(ve bu tabiki sadece senin suçundu) o günden sonra derste kimin yanına oturmamam gerektiğini bana öğretmiştin. İzmir yollarında tekrar karşılaşmak dileğiyle...

cagri tumturk dedi ki...

hakemlik camialarının yüz karası şahsiyet..
Salı günkü java labı için kapışırken hocanın "hanginiz en uzakta oturuyor?" PENDİK! dierek attığın kazıkla tanıştık senle.. İşte tanışma böle olunca tanıştığımız günden beri gıcığım sana.. Sığsan bi kaşık suda boğarım seni de kafan sığmıyo işte:D
Bu arada şimdi hatırladım teknik resim çantası olayında da ikinci kazığını atmıştın değil mi??:D
Ama yine de şu sınıfta seni bi ben anlarım:D Hocalara insanlara dediğini kulağını tersten tuttuğun için bi anlatamazsın da ben anlarım.. Anlamam iyi mi kötü mü onu da bilmiyorum:D
Bütün bunlarını hep fenerliliğine verdim de affettim gene öyle yapıyorum at kazığını kardeşim.. Senin kazık attğın yerde gül biter:D

Unknown dedi ki...

İbocum, sen tanıdıgıma cok mutlu oldugum calıskan,vefalı,kaliteli ve muhtesem olmayı aynı anda becerebılen nadir insanlardan birisin. Sana tesekur ettıgım kadar kadere minnettarım bana senin gibi bir kardeş verdiği için. Hersey için cok tesekkurler canım arkadasımm unutmakı bu yolun sonu degıl hayat bizim için yeni başlıyor :D

Süleyman Emre Acıman dedi ki...

Sevgili İbo, 4 sene boyunca seni gözlemledim. Ama şunu anladımki insanın huyları değişmiyor. Mesela derslerdeki sesli düşünme olayın çok süper, bizi koparmaya yetiyor. Yine lafını sözünü esirgemediğini söyleyebilirim. Düşünmeden söylediğin sözler senin içtenliğini gösterirki bu seni kral yapar. İşimi de elimden aldın ya alacağın olsun. Her ne kadar kader seni benim geldiğim noktaya sürükleyecek olsa da (tatil merakın batsın) sana SAP camiasında başarılar dilerim. Herşey gönlünce, başarı ve mutluluk dileklerim seninle olsun.

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Birader okuldaki ilk günleri hatırlarsın değil mi, o karma arkadaş grubunu:) Sen daha farklıydın ama, sıcak kanlılığınla 'a' demeden arkadaş olmuştuk bile. Bazen beni çok kızdırırdın ne yalan söyleyeyim, pabuç dilli kardeşim. Sustuğumuz anda sen girerdin devreye, açardın bi geyik muhabbeti, güldürürdün herkesi.
Senle dostluğumuzun payidar kalacağına eminim. Hayatta herşey gönlünce olsun.

ps: İleride seni Galatasaray'ın herhangi bi maçında hakem olarak görmeyeyim!
Emre ÇELİK

Unknown dedi ki...

EMRE GÜNGÖR : Nerelerdesin sen ya, son seneye dersin kalmadı sanırım bizi de unuttun. Özgürlük Parkı'nda oturup dertleşelim tekrar, olaylar değişir ama arkadaşlıklar değişmez. Ben hep burdayım. Hep mutlu olman dileğiyle İbrahim, görüşmek üzere...

gokmen altinel dedi ki...

İbo,

Benim neşe kaynağım. Her zaman hayat dolu, muhabbete açık, güler yüzlüsün. İlk başlarda sinir oluyordum sana. Senle selamım yokken bana laf atıyordun. Sonra baktimki hiç bir art niyetin yok. Bir anda birbirimize kaynaşmışız.
Misafir olarak beni en çok yoran insansın. Yok salata tuzlu, yok yemek yanmış, yok bana örtü ver. Biliyorum bunların hepsi açık sözlülüğünden kaynaklanıyor:).
Sportif , oyunbaz, eğlenceli kişiliğinden bahsetmeme gerek yok. Anılarımızdan hiç bahsetmiyorum kardeşim. Zaten her geçen zaman anılarımız artacak.
Benim karizmatik duruşlu hakem kardeşim. Burda bahsetmeden geçemeyeceğim. Bir grup çalışması olduğunda illa ki kendi damganı vuracaksın:). Nerde ilgi çeken bir şey var orda İbo:). Değişikliklere ve yeniliklere açıksın. Ben biraz tutucu olduğum için seni bazen anlayamıyorum.
Hayatın boyunca tüm güzellikleri birlikte yaşamak dileğiyle kardeşim…

Gökmen altınel

Unknown dedi ki...

Sendeki karizma, yakışıklılık, çene, rahatlık, yeri geldiğinde zor durumlardaki soğukkanlılık bende olaydı dediğim çok olmuştur yalanım yok. Bana çok şey kattın da bikere... Sen olmasaydın ben baya bi süre arkadaş edinemiycektim okuldan kesin, sosyal adamsın vesselam tuttun kolumdan hayatımı değiştirdin. Çoğu zaman espirilerinle bazen çocukça davranışlarınla iyi güldürdün bilader arada hafiften cıvıtırsın ama oda senin olayın :) Bi şekilde bana en yakın adam oldun hakkınıda verdin inşalah aynısını benim için düşünüyosundur:)
Hangi ikiliye benziyorsunuz deseler “ben saa didim” “ne didin lan ne didin” diyen elemanlar derdim. Aynı onlar gibi sürekli birbirlerine isyan eden, birbirlerini beladan belaya sürükleyen, ancak her durumda hep birlikte olan, yalnız başına hiçbirşey ifade etmeyen, birlikteyken tadı çıkanlar. Çok muhabbet ettik, çok dertleştik. Çoğu konuda fikirlerimiz tutmasa da zevklerimiz ayrı olsa da, bakışlarımız bambaşka olsa da bizi biz yapan bunlar zaten. Fikirlerde farklılık olsada birbirimizi çok iyi anladık ama itiraf etmek gerekirse pek de sallamadık :) çoğu zaman bildiğimiz gibi devam ettik. Bir yandan da birlikte çok eğlendik üst düzey yönetici ayağına esma sultan yalısına mı gitmedik, F1 de pist kenarında ihale mi çevirmedik, bol adrenalinli son gecede hazırlanan kavgalı telaşeli sunumlar projeler, kafaları çektiğimiz akşamlar… İstanbul’un iki ucunda yaşamasaydık daha 10 katını yapardık ki daha çok şey de yaparız iş hayatı falan vız gelir yarın bigün telefonun çalar “abi neaber? içsek mi bu akşam?”

Unknown dedi ki...

Bi adam bu kadar mı dalgacı bu kadar mı neseli olur, her seyden bu kadar mı konusulacak bir sey cıkarır? Derste arkamda oturdugunda sandalyeme vurup tatlı bir sohbet baslatir, kızamazsin da
Sempatik ve neseli tavırlarinin hayat boyu devam etmesi dilegiyle...
Bu arada seni ileride iyi bir futbol hakemi olarak gormek isteriz.

SaNaLMuSTi dedi ki...

Saçmalarken beni dinleyip kendinden de yorumlar katan eşi az bulunur insanlardan birisin sen. Her türlü ortama ayak uydurabilen muhabbet etmenin zevk verdiği insanlardan. O yüzden seni ayrı seviyorum İbrahim. Senin benim fikirlerime karşı çıkıp muhalefet etmen bile ayrı bi mutluluk kaynağıydı benim için. Ayrıca senin göğüs kaslarına da imrenmişimdir hep, tabi seninkiler doğuştan ben sonradan yapmaya uğraşıyorum :) Bi tek basketbolda nasıl senden daha iyi olabilirim diye hazımsızlık yaşamıştın ama olsun biçok alanda benim önümdesin o kadarcık da olsun di mi :) Umarım birlikte nargile tüttürmeye, midye yemeye, tatil yapmaya ve saçmalamaya hiç ara vermeyiz, zaten bana bi midye sözün var unutma..

Mustafa Şahin

Unknown dedi ki...

İboo,

İlk önce iki şey itiraf edeceğim. İlk muhabbetimizde (hatırlarsın o günü, 244'teki) "Ya bu çocuğa İbrahim ismi yakışmıyo ki" diye içimden geçirmiştim. Bir de bizimkiler bizim grupta olmadığın halde sana Calculus ödevini veriyorlardı, ben de bayağı gıcık oluyordum.
Ne çabuk geçti değil mi dört yıl? Ne kadar güzel şeyler paylaştık hep birlikte? Gezdik, tozduk, konserlere gittik, geyikler yaptık msnlerde, ders çalıştık, bazen bayağı bir çalıştık. Hepsi çok güzeldi ve eğlenceliydi. Bu arada senin yüzünden az 17'ye binmedim. Bu fedakarlığımı unutmazsın umarım.
İbrahimcim, hayatı fazla tiye alma ama bu neşeli ve esprili tavrını da asla kaybetme diyorum. Hayat boyu mutluluk, şans ve başarının seninle olması dileğiyle...

Pelin Onur

seyfettinGiray dedi ki...

kader otaklarımızdan birisin ibo. hep beraber gittik Ercan hocaya, daha doğrusu hep beraber gitmedik. :) her sunumdan önce arayıp "naptınız olum biz bişi yapmadık" muhabbetine girdiğim insan. Benden rahat olmasın biraz rahat adamdır öyle sunum varmış proje varmış stres yapmaz ya yapan biri vardır ya da mantıkta olayı bitirmiştir.(evdeki hesabın çarşıya uymadığını da gördük gerçi..) ama herhalukarda tüm projeleri yapar ya da almanlar yaptığı için yapmış sayılır. call of a da geliyordu bir aralar ama sonra kaldıramadı bünyesi(kan, silah, savaş bunlar ibo ya ters :))
ömür boyu rahat bir hayat sürmen dileğiyle ibo...