17 Mayıs 2008 Cumartesi

Cihan Eray Yüce

22 yorum:

SaNaLMuSTi dedi ki...

Onu ikinci sınıftan sonra üçüncü sınıfa doğru tanımaya başladım hoş bizim sınıftaki herkesi o devirde tanımaya başladım desem abartmış olmam herhalde :) Ama bu gizemli adam daha ilginçti diğerlerinden. İlk başlarda Emin’le birlikte dolaşıp yiyip içerken Emin’in sessiz adamlara karşı sempatisiyle birlikte Eray’la da yavaş yavaş kaynaşmaya başladık. Sonra fark ettim ki çok kafa dengi hiçbi şeye itiraz etmeyen süper bi insan. Ne düşünürsem düşüneyim mutlaka benimle ortak bi noktası olduğunu gördüm zamanla. Lakin Eray’ı çözmek çok kolay olmadı ve çok uzun zamanımı aldı, bi ara kendisiyle ilgili kişisel hiçbi şeyi bilmediğimi fark ettim, kapalı bir kutuydu sanki ve hatta uzunca bi süre ajan filan olabileceğini düşündüm :)
Sonradan yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmedi, derslerden beraber kaldık, beraber alttan ders aldık, beraber proje ödev yaptık, hatta en önemlisi yıllarca beraber pizza yedik. O benim okuldaki hayat arkadaşımdı sanki, evet. Ayrıldıktan sonra en çok özleyeceğim insanların başında gelir o, okul bitti diye unutmayacağım insanların başında.

Mustafa Şahin

SaNaLMuSTi dedi ki...

Biz kendisine Tıp filan yaz dedik ama o Endüstri Mühendisliğini tercih etti. İstese Atom Mühendisi bile olabilirdi.

Tipsiz dedi ki...

Sınıfın en gizemli karakteri.Hazırlıktan beri aynı sınıftayız,her dersten sonra etrafındakileri pizza yemeye ikna ederken gördüm son 5 senede:)Ama daha hazırlıkta anlamıştım ne kadar oturaklı, ne kadar sakin ve beyefendi olduğunu.Hayatın boyunca mutlu ve başarılı olursun umarım.
CEM SOLMAZ

Unknown dedi ki...

Adamım

Okulun ilk gününden son gününe ağırlığın ve duruşunla örnek oldun bana. Sen olmasan beni kim frenler kim aklımı başıma getirirdi bilemiyorum. Çok şey paylaştığım kardeşim, hayat gül bahçeleri sermese de önüne seni bir kere bile şikayet ederken görmedim. Benim beyefendi kardeşim arada bir sesini duyur, ben seni severim çooook seni severim

Doğuşhan K

Unknown dedi ki...

Ciddi görünümünün altında bir o kadar sıcak ve espirili arkadaşım benim...Seni görünce aklıma gelen ilk şeyler dürüstlük, güven ve zekilik. Seni geç tanıdım ama iyi ki tanımışım. Kısa sürede seninle çok iyi anlaştığımı düşünüyorum. Sizin bölümde en sevdiğim nadir insanlardan birisin.. Bizi hiç yalnız bırakmadınız ve her zaman bize yardımcı olmaya çalıştınız.Sınav önceleri olsun, ödevlerde olsun her zaman yanımızda oldunuz. Siz olmasaydınız biz ne yapardık:). Keşke seni daha önce tanımış olsaydım.. Çünkü gerçekten değer verdiğim bir arkadaşımsın ve her zaman öyle kalacaksın.. Seninle yaptığımız sohbetleri ve gülmelerimizi hiç unutmayacağım..
Eraycım umarım hayata dair istediğin tüm güzellikler gerçek olur. Unutulmamak dileğiyle..

Salih Taysun dedi ki...

Pizza yeme kapasitesi gibi sınırsız bir arkadaş sevgisine sahip Eray, kelimelerle anlatımı oldukça zor güzel bir okul hayatı sonuda temennim olur ki hayatının geri kalanı da bu güzellik içinde geçer.

Yasin dedi ki...

Üstadım, sevgili kardeşim, sevecen arkadasım, sıcak insan... Her ne kadar biraz geç muhabbetimiz olmuş olsada senin gibi bir arkadas edinmiş olmak çok güzel... Sevgili eraycım her be kadar seninle cok vakit geçirmemiş olsakda, gerek sınırsız pizza etkinlikleri olsun, gerek KFC partileri olsun, sıcak kişiliğin ve efendi davranışlarınla grubumuz arasında senin yerin baska...
Her işinde basarılı ve muvaffak olman dileğiyle kardeşim.
Yemek etkinliklerinde beni çağırmayı unutma olur mu :))

musta dedi ki...

Eraycım, benim uyumlu arkadaşım;
Boşa harcamışız o kadar seneyi, aklımıza gelmedi hiç okulun bi gün biteceği, fitnısında, sınırsızlarnda, extremelerinde frekansının düşceği…
Sıcaklığınla, içtenliğinle, adamlığınla seninle arkadaş olma güzeldi ama kopmak yok asla her daim beraberiz, mutluluk ve başarı hep seninle olsun, sağlıcakla…

pınar filiz dedi ki...

Son seneye kadar pek tanımıyordum seni. Bu sene çoğu dersimiz aynı olunca Mustafa ile senin ne kadar iyi olduğunuzu fark etme şansım oldu. Şimdiye kadar bunu bilmememin sebebi pek konuşkan biri olmamamdan da kaynaklanıyor sanırım:)
Gerçekten ciddi görünen birisin; ancak konuşunca aslında yardımsever, iyi kalpli, çok esprili biri olduğunu gördüm.
Sınavlardan önce ders çalışırken yardımlarını unutmayacağım.
Mutlu bir hayat dilerim...

aksel tuna dedi ki...

Abi en az saçlarına gösterdiğin ilgi kadar bana ilgi gösterdin:). Ne zaman ders iptal olsa hemen haber verirdin. Ama sendeki gizemi hala çözebilmiş değilim:). Umarım istediğin herşeyi elde edersin.Aaa bak yazının sonu gelmiş hade sınırsıza gidelim...:).

Aksel TUNA

Mehmet dedi ki...

En yakin ortam arkadasim,
Hazirlik dahil universetede cok uzun bi zaman beraber gecirdik. Soguk kanli,esprili,kafadar arkadasim benim :) Senle altigen, baharsenlikleri,adalarda yuzmeye gitmemiz v.s diger anilarimizi unutamam..Keske son sene de senle neseli bi donem gecirseydim :)
Umarim istedigin herseye ulasirsin..baglantiyi koparmayalim biliyorum senin de icinde ticaret var hadi hadi:)) kendine iyi bak.

Unknown dedi ki...

Seninle hazirlikta tanısmiştik, derken 5 yil gecti ardından ve simdi mezun oluyoruz. Bu beş yil icinde efendi kisiligin ve sogukkanlı yapınla takdir ettigim arkadaslarimdan oldun. Hayat boyu basarı dileklerimle...

Pantea MOVAHED dedi ki...

Eray, uzaktan çok ciddi görünüyor, ama aslında biraz yakından tanıyınca onun ne kadar sıcakkanlı ve eğlenceli bir arkadaş olabileceğini anlarsınız… Hele o esprileri harika :)
Beraber sınavlardan önce ders çalıştığımız günleri hiç unutmayacağım.. o kadar production çalışmıştık, en son da yanılmıyorsam Mustafa a)b)c)’li bir soruyu çoktan seçmeli zannedip birisini işaretlemişti… Bu olaydan daha çok Erey’in yüz ifadesi beni güldürmüştü…
Okula her geldiğimde sohbet etmekten en çok mutlu olduğum insanlardan biriydin arkadaşım. Pozitif enerji kaynağı diyorum senin hakkında başka bir şey demiyorum… Hep mutlu ol Eraycim…

Pantea Movahed

Adsız dedi ki...

Eray'ım, ben sana ne diyeyim ? Çok seviyorum ulan seni. :) Sana şunu söyleyeyim sadece: Bu 4 yılın sonunda -özellikle ikinci yarısından itibaren- senin adını o kadar çok duymuşum gibi hissediyorum ki(Damgasını vurmak böyle birşey olsa gerek:)seni unutmak mümkün değil. Sana bakınca büyük ve iyi bir ekip olduğumuz ve senin de o ekibin temel taşı olduğun aklıma geliyor. Başarılı olacaksın, o yüzden her zaman görüşelim kardeşim :)))

Emin ÖZKAN

Aykut CİRİT dedi ki...

Kır çiçeği vardır; sade, temiz ve masum... Kırmızı güle inat ihtişamsızdır; ama büyüklüğü mütevaziliğinde saklı.

Bana hep kır çiçeğini anımsattın dostum, sessiz sade, kendi halinde, ama okula geldiğimde hep gözlerimin aradığı, yanında dostluğun sıcak iklimini hissettiğim; güzel insan.. Şimdi mezun oluyoruz ama inanıyorum ki arkadaşlığımız daim olacak; en güzel üniversite anılarımda yerin şimdiden hazır; yolun ve bahtın açık olsun...

Murad AYGUL dedi ki...

Eray Ortağım;

Dışarından fit gözüktüğüne bakmayın, sınıfın kulağı kesik sınırsızcılarındandır Erayım. Seninle kaynaşmamız biraz geç olsa da dostluğumuz bizde kaldığımız gecelerde, soğuk partilerinde, balkon sefalarında ve yaptığımız aktivitelerde hemen pekişti.
Samimiyetin ve içtenliğinle hepimizin gönlünü kazandın. Esprilerinle ayrı bir renk kattın
ortama hep. "Bu işler böyle ortaaam" dedin "işinize gelirse... :D" Bizde saygı duyduk:)
Şimdi ise otları bile yeşerten, insanı mağrurlaştıran bu güzel anları geride bırakıyoruz.
Ama bizde "Yaş Tutmak" yok. Çünkü biz anılarımızla güçlüyüz ortaaam.

Bir ömür boyu bu anıları, fırsat buldukça, birlikte yad etmek dileğiyle...

Murad AYGÜL

gokmen altinel dedi ki...

Eraaayım…Sınırsız akımının kurucularından:). Seninle tanışmamız 3.sınıfta başladı ve hayat boyu sürecek olan kardeşliğe dönüştü. Dışardan baktığınızda ağır başlı, ciddi ve soğuk görürsünüz. Fakat biraz samimi olduğunuzda cana yakın olduğunu anlarsınız. Buna rağmen bir çok gizli iş çevirir. “İşin ne” sorduğumuzda “İşim var abi” der. Benim girişimci bir ruha sahip olmam ve onunda foreign trade sertifikasının olması ilerde kendi şirketimizin kuracağımızın göstergesidir.

Gökmen Altınel

Unknown dedi ki...

Çakal Eray. Kısa ve öz konuşursun. ”Çakal yaa” , “hayırlısı” benim de artık benimsediğim, benimsettiğim günlük deyimlerimiz arasındadır. Seviniyormusun, üzülüyormusun, bunları yüzünden okumak hep bi zorlamıştır beni. Ben hep seni, GPA’yi sallamayan, goyveren bi adam olarak bilmiştim ama son dönemlerde girişimlerin taktire şayandır. Birlikte yediğimiz sınırsızları unutmıycam Erayım, ancak bu sınırsız artık kilo yapmaya başladı, biz artık sınırsız salata tarafına mı geçsek. Ömür boyu mutluluk ve başarı dileklerimle.
Erdem Demirkan

Süleyman Emre Acıman dedi ki...

Sevgili Eray,
birlikte özellikle son zamanlarda çok şey paylaştık. Misyoner faaliyetler içinde az bulunmadık seninle. Benim düşündüğümü düşünen, benim yaptığımı yapan nadide güzel insanlardan birisin. Okul seninle beraber çay içip cin yerken, fakülte girişinde otururken, sağda solda muhabbet ederken daha da bir anlamlıydı. Kantin muhabbetlerimizin de ayrı bir önemi vardır seninle. Hep uyumlu, takıntısız, alçak gönüllü olmayı bildin. Dostluğumuzun bundan sonra daha da pekişeceğine inanıyorum. Herşey dinlediğince olsun, başarı ve mutluluklar dilerim. To be continued, bradha.

Unknown dedi ki...

Eraycım,
Okulun başlarında bizlerden yaşca çok büyük sanıp çekindiğim tek insan:)Acaba hareketlerimi yanlış anlar mı ya bir tane çakarsa ne yaparım? gibi endişelerimin yanlış olduğunu 4. sınıfta olsa da sonunda anlayabildim malesef :D
Erayım kardeşim, geç de olsa senin gibi birini tanımak benim için bir şans. Hani perdelerini kaldırdığında kedi gibi masum tabiri var ya benim için aynı oyle. Bu kadar eğlenceli, bu kadar samimi bir kişilik olabileceğini düşünmezken bizzat kendin gösterdin. Okul bitiyor ama arayacağım adamların başında geliyorsun emin ol. Bundan sonra daha çok muhabbet etmek, seni tanımak ve hoşca vakitler geçirmek dileğiyle şimdilik esen kal..
İbrahim

mert dedi ki...

Bana ben senin saçlarına hayran kalmıştın . senin afnın olarak eski saçları istiyorum. Olmuyor böyle jölesiz şapkalı haller. Şaka bir yana sınıfın imaj makeri , bana da bi ara bi tarz yapalım şöyle havalı mavalı. 6 senedir aynı ben bile benden sıklıdım. Bi ara gelirim Ümraniyeye . Görüşürüz.

Unknown dedi ki...

Zeki Triko grubuna hocanın o zamanların yalnız kovboyu erhanı atamasıyla başladık. Çok hoş muhabbetlerle bugüne kadar geldik O sunumu şova çeviren adam, nası akıl ettiniz koleksyonu tanıtmayı:D Sakin bi görüntü vermesine rağmen biraz yakınlaşınca ne numaralar, ne laflar, ne geyikler çıkıyo adamdan. Sınırsız mutluluklar birader.
Erhan Keskin