17 Mayıs 2008 Cumartesi

Fatih Özdilek

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Sanırım 29 Eylül 2003'te tanıştık -Hazırlık'ın ilk günü- ve ondan sonra da beş yıl boyunca en sevdiğim arkadaşlarımdan birisi oldun Fatih'im. Olgun, oturaklı, uyumlu kişiliğin, esprilerin, ve temiz kalpli olman sende en çok sevdiklerim. Bunları hiç kaybetme. Tüm güzellikler seninle olsun...

Emin ÖZKAN

aksel tuna dedi ki...

Toprağım koskoca dört sene bitti bi Sinop’a götürmedin, 57 plakalı arabaya bindirmedin valla alacağın olsun:). Ama hem Sinop’lusun hem Fenerli daha nolsun toprağım dediğin böyle olur. İnşallah en kısa zamanda memlekette görüşürüz toprağın axel:).

Unknown dedi ki...

biz daha 18 yaşındayken, hazırlık günlerimizde zırt pırt devamsızlık yaparken, sen o zamanlarda bile oturaklıydın be Fatih :)hala çekinirim senden biliyorsun.. ama bana az iyiliğin dokunmadı. hayatımın geri kalan kısmında da görüşmek isterim senle arkadaşım. çok güzel şeyler hakeden çok güzel bir insansın..

Tipsiz dedi ki...

Evden 4 kişilik call off duty grubunda sevmediğim tek kişi.Adam hep mi beni 2.bırakıp birinci olur?Sessiz görünmesine karşı kafası çok çalışır ve şakacılığı da vardır az biraz.Call of duty oynarsam aklıma hep gelecek az kişilerin başındasın.Umarım Call of duty 75 i de 1 terrabit/second bağlantılarla evden oynarız:)

Yasin dedi ki...

Kardeşim, ne zaman tanıstık ne zaman anlastık hatırlamıyorum ama samimiyetine inandıgım nadir kişilerdensin dostum...
Seninle zor günleride paylastık, en mutlu en geyik günleride...
Senin bana kulüp organizasyonu yaparken, kırtasiyecinin daha fazla handout basmayacagını soylemeni hala unutamıyorum :)) ... Evet kardeşim, zor günlerde sen beni yanlız bırakmadım, Allah-ü Tealada senin her işinde yar yardımcın olsun... Zeki ve uyumlu bir yapıya sahip olmandan dolayı iş hayatında basarılı olacagından süphem yok kardeş... İrtibatı koparmayalım kardeşim, ayrılıkların hiç olmadıgı yerde buluşmak ümidiyle...

İbrahim Erdal dedi ki...

vayy toprağım benim:), toprağım olmandan mı kaynaklanıyor bilmiyorum ama bölümde kanımın kaynadığı adamlardan biriydin be fatih.Dünya küçük dedirtcek cinsten:) sinopta camide karşılaşmamız da aklımdan çıkmıyor, bundan sonraki hayatında da okul hayatında olduğu gibi çok başarılı olacağına eminim.(Ne de olsa Sinoplusun ben sinoplu olup da kafası çalışmayan adam bilmiyorum sen biliyosan söle toprağım:)) abicim kendine çok iyi bak,umarım herşey gönlünce olur ve her zaman yüzün güler İstanbulda olmasa da Sinopta görüşürüz:)

İbrahim Erdal(Aksel gibi çakma değil öz ve öz toprağın:))

cagri tumturk dedi ki...

kendisi kısaca the conqueror olarak da bilinir:) Call of öğrencilerimdendir ve boynuz kulağı geçmiştir:D Bu yorumu da okuyunca kesin 'Hade leeeeeeeeeeen' dicektir:D
Elinde anahtarıyla attığım laflara cevap verme çabası içerisine girse de başarısızlığı tatmaktadır:D
Şaka bi yana pusucudur musucudur ama temiz kalplisindir:) Lafını bilirsin kimseyi incitmezsin:) Şu sap olayına girmeseydin daha iyi olurdu ya neyse danışmanlık değilmiş bari:)
Her cuma akşamı seni nerde bulacağımı biliyorum... mucodfan haber bülteninden bi çağrı yapar damlarım artık:)

Salih Taysun dedi ki...

Conqurerrrrrrrrrr.... umarım sadece beni bilgisayar başındaki bu haykırışlarımla hatırlamassın, her ne kadar çeşitli oyunlarda sakalımı kesmişsen de sonunda kimin kol kestiğini iyi biliyorsun. Ya da bu gün veya her cuma için bunu sana öğretebilirim. Mutlu ve güzel bir hayat geçirmen dileğiyle...

Unknown dedi ki...

Boyabatlı muntazam insan. Namı değer Conquerer! Hazırlıktan beridir, fikirtepe yollarını aşındırıyoruz beraber. Çok az kişi bilir senin edeleli vucudunu, ve güreşte neler yapabileceğini, hazırlıkta tecrübeyle sabitledim, bi daha da bulaşmadım zati! Ama futbolda, tek rakibimsin en az benim kadar adam kaçırıp az yakmadın takımı! Sakin, mütevazi, yaptığı işi tam yapan adam. Bizim belimizi bükerken dersler sana vız gelip tırıs gitti hep, Call of a aynı anda başladık aman allahım o ne hızlı öğrenmedir, her oyunu bi şekilde “conquer” ettin amma velakini sen ne güzel araba kullanıyon öyle demeden, Fikirtepe dolmuşunun altına girmemizle senin de kusursuz olmadığını gördüm! Müdür göbeği oluşumunu dikkatle izliyor, göbeeeenin hakkını vermeni diliyorum. Umarım yıllardır olduğu gibi, hayat boyu da hep akşam yemeklerine eve yetişirsin.
Erdem Demirkan

Süleyman Emre Acıman dedi ki...

İşte budur, baş harfi Fatih. Öyle süt dökmüş kedi gibi göründüğüne bakmayın, canınızı fena acıtır. Dikkat edin bu adama, çekinme gücenme yok neyse onu söyler, hakkın neyse onu verir, lafıyla döver adamı. Tabi bu özellikleri içten bir insan olduğuna dalalettir. Her ne kadar katılamasam da Call of turnuvalarının vazgeçilmezi, herkes tarafından sevilen bir arkadaşımızdır. Hiç kopmamak dileğiyle hayatında mutluluk ve başarılar diliyorum.

gokmen altinel dedi ki...

The Conqueror,

Karadenizli olman sebebiyle sana karşı ilk başta kanım kaynamıştı. Çıkarsız, içten ve samimi oluşundan dolayı birbirimize çabucak ısını verdik. Birbirimize en yakın ve aynı zamanda birbirimize en uzak olduğumuz anlar playstationdı:). Milan-Brezilya kapışmalarını asla unutmayacağım. Playstation oynarken en çok zevk aldığım insan sensin. Çünkü seni saha dışında yeniyorum.
Call of oynadığın gibi araba kullanmamana sevindim. Call ofdaki rekabette beni geçmeni itiraf etmeliyim kabullemedim.
Hayattaki tüm güzelliklerin senin birlikte olmasını dilerim kardeşim, görüşeceğiz...

Gökmen Altınel

SaNaLMuSTi dedi ki...

Fatihçim ilk olarak teknik resim dersinde çizemediğim şekilleri senden kopya çekerken başladı sanırım tanışıklığımız. İkinci sınıftan sonrası zaten çorap söküğü gibi geldi. Sana da dediğim gibi eğer bi erkek çocuğum olsaydı aynı senin gibi olsun isterdim. Beyefendiliğinle ün yaptın resmen. Bi de bana araba sürmeyi öğrettin :) Fps oyunlarının da değişmez Conqueror’usun sen. Umarım hayatı da fps oyunları gibi conquer edersin..

Mustafa Şahin