17 Mayıs 2008 Cumartesi

Çiğdem Şimşek

18 yorum:

pınar filiz dedi ki...

Çiğdemcim;
Esprili, keyifli sohbet ettiğim, eğlenceli arkadaşım. Gün boyu sınav zamanına kadar, büyük telaş ve panik içinde geçen saatlerini unutmayacağım:) O heyecanlı anlarda, hala bir şeyleri okumaya çalışırken, bir yandan da Seçil'le birbirinize takılmalarınızı hep hatırlayacağım. Sonunda hepsi bitti, ama bundan sonra da arkadaşlığımız devam eder, yine birlikte oluruz umarım.
İşveç'te olduğun bir dönem eksikliğini hissettirdin, bundan sonra kopmayız umarım; çünkü senin arkadaşlığından hep mutlu oldum.
Sana öncelikle sakin, sonra çok ama çok mutlu bir hayat dilerim:)
Pınar Filiz

Unknown dedi ki...

Canım ÇIBIĞIM benim :)
ne de çabuk geçti zaman..ne güzel eğlenirdik, ne güzel eğlendirirdik.. daha dün gibi aklımda ilk katıldığımız kulüp toplantısı, kesin arkamızdan " manyak mı bunlar bee" demişlerdir :)
ee eğlencenin yanında arasıra da olsa ders çalıştığımız günler var. toplanırdık evin birinde, biz 2miz hep kaynatırdık, Seçil bizi zaptetmeye çalışırdı, Pantea ise hem kaynatmaya müsaitti hem de Seçil'den korktuğu için pek bize katılamazdı :P ben o günleri çok özleyeceğim. özellikle biz işteyken fakültenin önünde Seçille 2nizin birlikte pinekleyebileceği ihtimali olduğu anlarda.. aklım hep sizde olacak. siz de bizi unutmayın olur mu, birer fırtta benim için çekin hep Schweppes mandarinden :P

P.S: Buddha'ya giderken beni de çağırın, çok kişi olunca girerken kapıda pazarlık yaparız :)

Pantea MOVAHED dedi ki...

Güzeliiiiimmmm…hangisinden başlayabilirim ki ?!
Huylarını kendime en çok benzettiğim arkadaşımsın.
Example: Sınavdan önce ikimizi de görmemeleri lazım, görseler nasıl panik olacaklar kim bilir? İki dakika sürmez tüm okuduklarını unuturlar stresten…
Sınavdan sonra iki şık var, 1. AĞLAMAK, 2. MUTLULUKTAN UÇMAK… Ortası yok yani!
Sizin evde “Aslı, Seçil, Çiğdem, Pantea” dörtlüsü olarak numeric çalıştığımız gece unutulmazdı, çok gülmüştük, o arada annende Isparta’dan getirdiği fındık ezmesi ile bizi takviye etmeye çalışıyordu, sende annenin yaptığı o güzel lokmaları lüp lüp götürüyordun. İsveç’e gittiğinde biran önce dön ve “fakülte önü müdavimleri” grubumuza katıl diye gün sayıyorduk…
Canım arkadaşım, mezuniyet sana çok yakıştı, sadece tek bir sorun var, tüm fotoğraflarda bir elin kepinde, bende senin kepini takmaktan artık ellerim uyuşmuştu…
Seni çok ama çooooooooooook seviyorum ve seni tanıdığım için çok mutluyum, arkadaşlığınla bana kattığın her mutlu an için teşekkür ederim…

Pantea MOVAHED

gülden dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gülden dedi ki...

Çidooo;
Canım benimmm...Hazırlıkta sınıfımızdaki 4 kızdan biri, benim de okuldaki tanışıklığı 5 yılı bulan nadir arkadaşlarımdan.Ya ne aklıma geldi şimdi yazarken....Senin ödevini bilgisayar laboratuarında yaparken nasıl da yakalanmıştım Kubilay Hocaya.Ben seninle fizik ödevini yapıp, hocaya attım diye telefonda konuşurken meğer o da iki yanımdaki sandalyade oturuyormuş:)Allahım ne utançtı...Hayatta herşey istediğin gibi olsun,okuldan sonrada görüşmek dileğiyle..

gülden dedi ki...

Çidooo;
Canım benimmm...Hazırlıkta sınıfımızdaki 4 kızdan biri, benim de okuldaki tanışıklığı 5 yılı bulan nadir arkadaşlarımdan.Ya ne aklıma geldi şimdi yazarken....Senin ödevini bilgisayar laboratuarında yaparken nasıl da yakalanmıştım Kubilay Hocaya.Ben seninle fizik ödevini yapıp, hocaya attım diye telefonda konuşurken meğer o da iki yanımdaki sandalyade oturuyormuş:)Allahım ne utançtı...Hayatta herşey istediğin gibi olsun,okuldan sonrada görüşmek dileğiyle..

hakan dedi ki...

çiço;
sana böyle seslenmeye çok alıştım. çok anımız kaldı geride. seçil, aslı, sen ders çalışırken beni de aranıza aldınız hep. cisan bisikletleri için hazırladığımız harika projeyi unutmama imkan yok. fakültenin giriş katına geldiğimde gözlerim seni arardı hep. o kadar temiz ki kalbin bu hep yüzüne yansıyor. çevremdeki en neşeli, en dürüst birisin. bir dönem bırakıp gittin bizi umarım artık hiç gitmezsin. hep görüşmek dileğiyle...
Hakan ÜNGÖREN

Süleyman Emre Acıman dedi ki...

Sevgili arkadaşım Çiğdem,
dile kolay 5 seneyi devirdik hazırlığı da sayarsak. İçinde ne kötülük var ne de o tarz başka bişey, iyi kalpli ifadesi tam sana göre. Biraz daha çabalarsan hiperaktiflik mertebesine ulaşabilirsin:) Ha unutmadan, hazırlıkta 75 dklık dersin ortasında bahane uydurup çikolata yemeye gitmen çok takdirimi topladı. Meral Hoca`ya, "çıkışa gel konuşalım" demen zaten iş bitiriciliğini gösterir:) Deli dolu, her zaman sevinmesini bilen, üzgün anına rastlamadığım birkaç kişiden birisin. Okuldan sonra başarı ve mutluluklar dilerim. Herşey gönlünce olsun.

Abdi Kayrak dedi ki...

Ama aşkım ya:), bu kızdan en çok ne duydun derseniz, işte bu 3 kelime. Bana demiyordu tabi ki, sakın yanlış anlamayın:) inatçı, şımarık, dünya tatlısı, nam-ı değer Poca. Bir süre şey yaptık beraber, geldiğinde daha küçücük bir kız çocuğuydu, hiç büyümemeyi başardı. Çiğdemcim, yaşlanıp nineyle dede olduğumuzda da hala ama aşkım ya diyerek, bizi yine bir sürü istemediğimiz şey yapmak zorunda bırakabilmen umuduyla. Teşekkürler herşey için.

Adsız dedi ki...

Dostum Çiğdem, aynı sınıfta olmakla birlikte, pek sıkı görüşemedik, degil mi? :) Bunun yanında, inan "sınıftaki biri" kategorisinde değildin benim için -asla :)-, ama "sınıf arkadaşım"dın. Ilerde yolumuz kesişirse eğer, daha da iyi arkadaş oluruz :) Tüm güzellikler seninle olsun.

SaNaLMuSTi dedi ki...

Sınıfımızın en güler yüzlü en tatlı kızlarından bi tanesi o, kimden bahsettiğimi anladınız değil mi. Ne zaman gelsem hep fakülte önünde gülerken görebileceğim nadir insanlardan, gülmenin en çok yakıştığı nadir gamzeli insanlardan :) Bi ara ortadan kayboldu ama nihayet geri döndü aramıza. Hayatın sana hep güzellikler getirmesini dilemiycem, bu kadar güler yüzlü bu kadar tatlı bi insana hayat nasıl kötü davransın ki di mi ama :)

Saf saf bakan arkadaşın Mustafa Şahin :)

Unknown dedi ki...

Seninle ilk sınıf olarak taksime gittiğimiz zaman tanıştık diyebiliriz, hatta senin "Evren sen içiyor musun, hiç tahmin etmezdim, çok şaşırdım" demen üzerine seni daha çok sevmeye başladım nedense:) o zaman dedim masum bir arkadaşımız olacak ve öyle de oldu her zaman güler yüzlü ve sevecen Çiğdemimiz oldun ve umuyorum kii her zamanda bizimle olacaksın!?! Hayat boyu görüşmek dileğiyle...

Evren Güler

Senem Erdoğan dedi ki...

Çiğdemcik,
Sınıfın yurttaki iki temsilcisi olarak geçirdiğimiz anlara bir de hemşerilik bağı eklenince :) çabucak kaynaşıverdik.
Seni hep neşeli, herşeyden zevk almayı başarabilen lakin Ispartadan nasıl çıktığına inanamadığım :) biri olarak hatırlayacağım.
Umarım hep mutlu olursun.Görüşmek üzere diyorum.
Senem Erdoğan

Unknown dedi ki...

Sevgili arkadaşım Çiğdem,
Beraber gecirdigimiz 4 yilin sonuna gelmis bulunuyoruz. Bu sure icinde neşeli ve guleryuzlu tavırlarınla ve sosyal aktivitelerde onemli sorumluluklar almanla sevdigim ve takdir ettigim arkadaslarimdan biri oldun.
Neşen ve pozitif enerjinin hayat boyu sürmesi dilegiyle...

Unknown dedi ki...

Mies'in partilerini düşünürken tanıştık sanırım Çiğdem; kulübün eğlence kısmını idare ediyorduk :) Partiler, sınavlar derken sonunda bir de dans partneri olduk ama sen gösteriye falan çıkamadan gittin uzaklara :) Neyse döndün de rahatladık, seninle uğraşmayı özlemiştim. Hayatın boyunca mutlu ol arkadaşım, ama ilk önce mezun ol tabi :P

Adsız dedi ki...

Dostum Çiğdem, aynı sınıfta olmakla birlikte, pek sıkı görüşemedik, degil mi? :) Bunun yanında, inan "sınıftaki biri" kategorisinde değildin benim için -asla :)-, ama "sınıf arkadaşım"dın. Ilerde yolumuz kesişirse eğer, daha da iyi arkadaş oluruz :) Tüm güzellikler seninle olsun.

Emin ÖZKAN

Serim dedi ki...

Çiğdemcim;
Az ders çalışmadık beraber ilk senelerde, tabi 19 kişi beraber ne kadar çalışabilirse artık,, zaten ilerleyen yıllarda herkes baktı böyle okul bitmicek, uzaklaşmaya başladı yavaş yavaş.
Yıllar sonra Çiğdem dediğimde aklıma önce iki şey gelecek, birincesi klüp eğlencelerinin ve partilerin değişmez katılımcısı, ikincesi her okula geldiğimde derste değil de, fakülte girişinde seni otururken görmem :) inşallah hiç kopmayız canım, yüzündeki gülümseme hiç eksik olmaz. Gelecekteki hayatında mutluluklar ki sen bunu hakediyosun.

Generall MechT dedi ki...

çiğdem diyince akla gelen ilk şey kesinlikle gulduğu zaman ortaya çıkan gamzeleridir ikincisi de tartısmasız geleneksel mies partyileri:D en cok neyı özliyceksin diye sorsalar pek cevap veremem cok sey var cunku...
fakülte önünde çigdemi kızdırmalar olsun,organize ettiğimiz partiler, 5 cayı mevzuları. sohbeti seven bu arkadasımızla her turden sohbete gırmek mumkundur(sınırları kesin ve bellidir ama :D;) samimi olsada mesafelidir, kaptırmaz kendini ortamlara, duracagı yeri cok ıyı bılır,severiz hepimiz onu, cimri diye kızdırsakta miesin prensesidir o, seni tanımak ayrı guzel, bu guzelliği senle paylaşmak bam başka bir duygu, gitmiyoruz bir yere buralardayız kolay kolay kopamazsın bizden , seviyoruz seni canım