17 Mayıs 2008 Cumartesi

Özcan Şekercan

16 yorum:

Unknown dedi ki...

elektronik beyin, "1 or 0" mantığı üzerine hayatını kurmuş arkadaşımız.. seni öyle çok sevdik ki, en ön sırada beraber oturduğumuz günleri ben, çiğdem, seçil ve pantea asla unutamayacağız bence. derslerdeki desteğin ve yardımların için, herşeyden önce dostluğun için çok teşekkürler :)

Pantea MOVAHED dedi ki...

Her derste en ön sırada yer alan süper zekâya sahip olan sınıf arkadaşım. Sınavlardan önce sanal musti’nin laboratuarında beraber ders çalıştığımız günler unutulmaz, ders çalışmak hiç bu kadar eğlenceli olmamıştır bence…
Sana sağlık, mutluluk ve başarı dolu bir gelecek diliyorum.
Pantea Movahed

Adsız dedi ki...

Efsane Adam, Özcan Şekercan ! İyi bir arkadaslığımız oldu, güzel zamanlar geçirdik birlikte ha Özcan, ne dersin ? Trenle giderken, yolda o beni dehşete düşüren kafiyeli şiirimsilerin :) , birlikte ders çalışırken yaptığın(bulduğun diyelim) ispatlar, şu meşhur bilgisayardan da üstün özellikli hesap makinen ve o makineyle yaptıkların :) ve tüm hepsinde benim yarım metre açılan ağzım... :) Kabarık saçların -uyumadığının belirtisi :)- , insanın içini ısıtan esmerliğin, gülüşün... Daha neler de neler. Hayata tadını veren baharatlar gibi herbiri...Böylesi her an... Sen büyük işlerin adamısın Özcan. Dimdik dur, küçük hesap adamı olma. İnanıyorum ki başaracaksın...

Emin ÖZKAN

Tipsiz dedi ki...

Sevgili özcan,

hayatında yaptığın en iyi espri senin snıftan atılmana neden olsa da sen vazgeçme.5 sene beraber okuduk,umarım tekrar kesişir yollarımız.Söz ödev istemiyeceğim artık senden:)

Unknown dedi ki...

Sessiz, sakin görünüşlü bir o kadar da zeki arkadaşımız. Derslerde en ön sıranın 5.si:) Sınavlardan önce yardımımıza koşan arkadaşımız. Emeğinin karşılığını her zaman alacağına ve hep başarılı olacağına eminim. Hayatın boyunca her zaman mutlu olman dileğiyle..
Çiğdem Şimşek

musta dedi ki...

Üstün zeka, sessiz sakin arkadaşım Özcan;
Çok koştuk çok yorulduk dimi:D Fitnesdan bahsetmiyorum sadece, genel olarak söyledim;) Az gezmedik beraber, yanında olmaktan ve şampuanını kullanmaktan keyif aldım hep, sohbetlerinle çok şeyler kattın bana…
Dostluğumuz Marmara’ya ait bişey değil diye düşünüyorum aynı çatı şart değil hatta çatı şart değil ki bize… Bir ömür boyu mutluluk ve huzur senle olsun, unutulmamak dileğiyle, kal sağlıcakla…

Salih Taysun dedi ki...

Çapı geniş sevgili arkadaşım, endüstri mühendisliğinin meda-ı iftarı sayende hocaların hata yapıp yapmadıklarını öğrenebiliyorduk.İyi çalışan beynin ve beyninden bile daha iyi olan arkadaşlığınla mutlu bir ömür geçirmen dileğiyle.

aksel tuna dedi ki...

Abi hadi gel de şu ödevi yapalım, yazalım kodunu da, excel’de de formüle ederiz zaten olur biter:). ÇAP’tı falandı filandı derken aldın başını gittin. Abi bi kere de yaptığın birşeyi ispatlama:).Nerdeyse 2+2’nin 5 olduğunu bile ispatlayacaksın valla helal olsun sana.Herhangi birşeyi ispatlalamız gerekiyorsa sana danışmamız yetiyordu. Hayatın boyunca başarılı olacağına eminim.Herşeyin en iyisi seninle olsun.

Aksel TUNA

Süleyman Emre Acıman dedi ki...

Ah Özcan ah, seninle beraber dersten kovulmak büyük zevkti. Yine olsa yine yaparım. Bu arada scheduling ve project derslerindende üzerine yıktığım proje ve ödevin karşılığını fazlasıyla alacaksın. Seninle büyük planlarım var, bizi zorlayacak işlere gireceğiz (beni zorlar da seni bilemem) hepsini zamanı gelince gerçekleştireceğiz. Ayrıca saç stiline, yardımsever ve takıntısız kişiliğine hastayım. Hiçbirşey bitmedi, henüz yeni başlıyor. Seninle yollarımız zaten paralel ilerliyor, arada birbirimizin tarafına geçeriz. Hayatta başarı ve mutluluk dileklerimle, herşey gönlünce olsun.

Unknown dedi ki...

Daha hazirlikta tanısmıstık seninle. Ayni sinifta olmamiz sebebiyle arkadasligimiz kısa surede gelisti. Derken beraber gecen 4 koca yil. Seninle hemen hemen tum projelerde beraber calistik, yeri geldi en iyiyi yapabilmek icin msn'den sabaha kadar konustuk. Seni, tum zorluklara ragmen basarmak icin elinden geleni yapan, bilgisayar programlamasinda cok basarili, saygı deger bir arkadasim olarak hatirlayacagim. Hayat boyu basarı dileklerimle...

Unknown dedi ki...

O bir psikopat. Biz bir bölümü anamız ağlaya ağlaya okumaya çalışıyoruz, senin yaptığın işe bak. Hüüümiliate ettin hepimizi. Ama iyi ki de ettin, sen olmayaydın nasıl yapılırdı o simul ödevleri, nerden bilirdik hocalarında aslında ne konuştuğundan haberdar olmadığını! Meğersem bizi yiyolarmış. İçindeki patlayası enerjiyi de gördük, az güreşip tepişmedik seniylen. Gür saçlı , motosikletci ceketli, 8 numara gözlüklü arkadaşım Özcan Şekersoft, dumur eden esprilerini ve arkadaşlığını unutmiicim. Bilim dünyasını eskiden olduğu gibi ileride de pek takip edemiycem gibi, bana başarılarını bi forward etsene.
Erdem Demirkan

gokmen altinel dedi ki...

İlk gördüğümde Einstein'a benzetmiştim. Gerçekten benziyormuşsun. Çene yapın itibariyle seni Joe Dalton'a da benzetirim:)
Benle vakit geçire geçire bazı sınavlara çalışamadan girdin. Açıkcası bu durumdan çok mutluyum. Öğrenci dediğin dersten kalır, uykusuz okula gider ve ara sıra sorumsuzluk yapar. Diğer çalışkan öğrencilerden farkın buydu senin. Sen olmasan belki hala java alıyor olabilirdik.
Derslerindeki başarının yanı sıra sınırsız, KFC ve sinemaya gelmenle hep beni mutlu ettin. Sen olmasan bilgisayarıma kim format atacak?
Zeki, çalışkan ve eğlenceli arkadaşım benim. Hayattaki tüm güzellikleri yaşaman dileğiyle...

Gökmen Altınel

Aykut CİRİT dedi ki...

Derslerde başarısını sosyal ilişkilerinde de göstermiş, kendine has özellikleriyle hatırlayacağım sevgili arkadaşım.
Anlamadığım her konuda aklıma ilk gelen kişilerden biriydin ve hep de tatmin edici cevaplar verdin.. Yardımseverliğin ve mütevaziliğinle; alıngan değil yapıcı kişiliğinle sevdirdin kendini; şimdi mezun olurken hayatının her anında mutlu ve huzurlu olmanı diliyorum. Her daim dost kalabilmek ümidiyle; yolun ve bahtın açık olsun...

cagri tumturk dedi ki...

Ah be Özcan'ım bizim tezi de sana yaptırdık sayılır de mi?:D:D
Seni görüp de seninle iki çift laf etmeden geçmem geçemem.. Bilirim ki her zaman hoş karşılanacağım..
Sana desem ki "Özcan şunu beceremedim sen biliyor musun?" alırsın uraşırsın ben unuturum da derdimi sen getirirsin 3 saat sonra "bak yaptım böyle oluyor" diyerekten:)
İyi ki tanımışım seni Özcan'ım.. Hazır ol her an bi yerden çıkıp muhabbete girişebilirim:)

gülden dedi ki...

Sınıfımızın dahilerinden,kendi halinde aslında çok iddialı.İnsanlara yardım etmeyi seven çok da iyi kalpli arkadaşım benim.Güleryüzün ve tüm yardımların için teşekkürler.

gülden dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.