17 Mayıs 2008 Cumartesi

Bahadır Keskin

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Eh be Bahadır, senin kadar rahat yaşayıp ta son anda tutuşanını görmedim :) oğlum öğrenci dediğin sınav zamanı tatile gider mi? sen gittin walla helal olsun. Hayatının geri kalan kısmında da hep KEYİF ADAMI ol arkadaşım, ol ki bize de örnek ol. Hep mutlu ol..

Unknown dedi ki...

Bahadırcım seni görünce aklıma gelen ilk şeyler dürüstlük, güler yüzlülük ve arkadaş canlısı olman. Her zaman için bana karşı hep iyi tavırlar sergiledin ve sizin bölümde bana elinden geldiğince yardımcı oldun. Eee yeri geldiğinde benimle baya uğraştın ama :)yine de gerçek anlamda kızdırmayı başaramadın işte :P. Senin hayatın boyunca çok başarılı olacağına inanıyorum. Umarım her zaman güler yüzlü ve iyi yürekli Bahadır olarak kalırsın..

Salih Taysun dedi ki...

Deneyimli f1 hakemi Bahadır bey için kelimelerle ne anlatılabilir ki. Radiohead dinleyip sponge bob'tan Patrick'in ve Southparktan Cartmanın yaratıcı T-shirtlerini giyen Bahadır umarım hayat seni Patrick gibi güldürmeye devam eder.

Adsız dedi ki...

Bir Anı(sıkca tekrarlanmış):
Arka sıralardan kalın, kararlı bir ses -Tüm sınıf o yöne döner-:"Hocam, şöyle şöyle de böyle de böyle" -Bazen soru, bazen yorum, bazen ne olduğunu anlaşılmaz - :))) Hoca ayakta çekingen durur :), tüm sınıftan gürültülü bir gülme sesleri çıkar... :)

Bahadır'ım kendine has bir adamsın, seviyorum seni. Hep gül, hep mutlu ol kardeşim...

Emin ÖZKAN

Unknown dedi ki...

Hoca: Erhan ve Bahadır Keskin siz kardeşmisiniz?
Erhan: Benziyoruz dimi hocam
Bahadır: Çok benziyoruz bende saç, adamda sakal çıkmıyo
Yarış yollarına ben giderken sen dönüyodun, derste ben uyurken sen katılıyodun. Birbirimizi pek andırmasakta kardeşimsin, kardeşinim kardeşim.

Unknown dedi ki...

Bahadır kardeşim,
Bir pendiklide olması gereken zeka, karizma, çakallık hepsi bünyesinde mevcuttur. Yollarda git gel yaptığımız muhabbetleri, tanıştırdığın insanları, beni içine sokup sora terk ettiğin otomobil federasyonu dünyasını, bir de "Hocam açıldı artık" repliğini asla unutmuycağım kardeşim, Başarıların daim olsun, hayatın boyunca mutlu ol. Kal sağlıcakla..
İbrahim

mert dedi ki...

Abi 2 sınıfta nasıl olduda İE 251 dersine girmeyip sınav haftası Akdenize tatile gidersin anlamış değilim. Nerdiyse okulu uztıyordun bu sebetten. Sana niye gittin diye sorduğumda kampanya vardı abi kaçırmak istemedim dedim. İyi de yaptınbu taraftan kaçırdığın bi şey olmadı zaten.Hadi eyvallah

SaNaLMuSTi dedi ki...

Hayat ona güzel :) Ya bi insan hayatı bu kadar makaraya sarabilir mi bu kadar rahat olabilir mi ya. Sanki bu adam dünyaya geyik yapmaya gelmiş. Ama o olmasa okul hayatı da bu kadar kolay olmazdı herhalde. Her daim sınav öncesi buluşup çalışmaktan mutlu olduğum süper insansın sen Bahadır. Ayrıca doğaya gönül vermiş bi insan. Dünyaya senin gibisi bi daha gelir mi bilmiyorum, o yüzden dikkat et kendine neslini tüketme canım benim :)

Mustafa Şahin