17 Mayıs 2008 Cumartesi

Aslı Özbiçer

33 yorum:

gülden dedi ki...

Asliiiiiiiiiiiiii;
Galiba seninle hazırlıkta tanışmıştık, fakültede klüp toplantısında.Ne neşeli kız diye düşünmüştüm içimden.Bi de o gün ki rujunun rengi çok güzeldi:)Tabi ben o vakitler tüm doğallığımla makyajdan bihaber....
Ne günlerimiz geçti değil mi?Acı tatlı ne günler paylaştık.Hiç unutmicam arkadaşım, dostluğunu hiç unutmayacağım.....

Pantea MOVAHED dedi ki...

Sınıfımızın hayat dolu, güler yüzlü kızıl saçlı kızının bana ilk günkü o meraklı bakışlarını hiç unutmayacağım. Canım benim, sen sadece benim arkadaşım olmadın ayrıca Türkçe öğretmenimdin, ben senden bedava özel Türkçe dersi aldım. Anlayacağın, bir taş ile iki kuş vurdum (bu arada deyimleri ne güzel kullanabildiğime dikkatini çekmek istiyorum). Mesela ben birçok türkün bilmediği “çipil” kelimesini senden öğrendim, hayatımda seninle karşılaşmasaydım belki hayatım boyunca böyle enteresan bir kelimeyi öğrenmezdim. En son mezuniyet töreninde Türkçemin çok geliştiğini görünce çok sevindin, bir anne çocuğu konuşmaya başlayınca nasıl sevinirse, o gün gözlerinde öyle bir mutluluk ışıltısı vardı adeta!
Şaka bir yana arkadaşım, seninle iyi veya kötü çok şey paylaştık. Türkiye’ye alışabilmemde ve artık Türkiye’yi kendi ülkem gibi benimsememde en büyük desteklerimden biri sendin. Üniversite yıllarımdan her zaman aklımda kalabileceği en iyi dostlarımdansın. İyi ki seni tanıdım ve arkadaşımsın. Dört yılın sonunda şimdi de evleniyorsun, en güzel gelin oluyorsun, evlendikten sonra arkadaşlığımızı unutma, hep arkadaşım kal. Seni çok seviyorum, hayatların en güzeli senin olsun, yarınların bugününden hep daha güzel olsun…

pınar filiz dedi ki...

Sadece sınıfımızın en eğlencelisi değil benim için tanıdığım eeen eğlenceli insansın.
Seni sohbetinle, tavrınla, neşenle, güzel kızıl saçlarınla, güler yüzünle her zaman hatırlayacağım. Bence iyi kalbin ve kendine özgü tarzınla (ki ben o tarzı çok seviyorum) hep en iyilere ulaşacaksın.
Bundan sonra da görüşmeye devam ederiz ve neşenden mahrum kalmam umarım, istediğin her şeyin gerçekleşmesini ve çok mutlu olmanı dilerim...

Unknown dedi ki...

Aslı fakültede, aslı iş dünyasında, aslı hocayla konuşuyo, aslı organizasyon düzenliyo, aslı fakülte önünde sigara içiyo... aktif, neşeli, hareketli kız bu özelliklerini yitirme sakın. Nikah konusunu kafama takmıyorum yarın birgün nikahına çağır beni şahidin olayım :D

SaNaLMuSTi dedi ki...

aslÿfffffffffffd ozbÿfffffffffffdcer. Aklımda hep bu dizelerle kalıcaksın Aslıcım :) valla 4 yıldır senin mailindeki bu karakter kodlamasından dolayı ortaya çıkan problem bana her zaman işkence çektirdi. Hatta zaman zaman mailine bi şekilde sızıp bunu düzeltmek bile geldi içimden, o derece yani :) Şaka şaka, seni her zaman sınıfın problemlerini çözmeye doğuştan gönüllü bir temsilci olarak hatırlıycam. Bu aralar çok yoğun olduğunu biliyorum, biçok işi aynı anda halledebilen birisin sen, bunların üstesinden gelirsin.
Geceleri msnde yaptığımız acayip konuşmalara hiç ara vermeden deva edeceğimizi düşünüyorum Aslıcım ona göre beni unutmak yok.
Mutluluklar diliyorum ;)

Mustafa Şahin

Unknown dedi ki...

aslıııı:)))
cadı seninle tanıstıgım için hayatımın parçası oldugun için mutluyum...
artık mezunsun:))) tebrik ederim...

özlemm dedi ki...

canımm benimm ilk tanıştığımız zamanı pek hatırlayamıyorum ama sona olan o uzun uzun konuşmalarımız sigara muhabbetlerimiz''Hadi bi sigara içelim ''diyipte dakikalarca sohbetlere daldığımız zamanlar çok güzeldi..Mbt Collection Pazarındaki yardımların orda beraber çıldırma anlarımız hiç unutamayacım anlar:)

neşeli tavırların beni sakinleştirmeye çalışma çabaların..yanımda olman ve bana destek olmaya çalışman..hangi birini söleyim ki:)bak okulun bitti mezunsun artık tebrik ederim kuzumm:) iş hayatında yoluna girdi e bide everelim seni bunada az kaldı:))herşey tamam masallah.aman Allah bozmasın..daim olsun mutluluğun..Herşey gönlünce,dilediğin gibi olsun canımm..hee bu arada teşekkür ederim herşey içinn…

muaahhh:)

Unknown dedi ki...

Aslıcım,
Seni hep ya bir duyuru yaparken, ya fakültenin önünde sohbet ederken ya da bir şeylerle uğraşırken hatırlayacağım:) Ama bunların yanında derslerini de aksatmayan, en önden hocayı heyecanla takip eden:) arkadaşlarımızdan birisin. Okul hayatında olduğu gibi iş hayatında da başarıyı yakalayacağını biliyorum ve mutluluklar diliyorum.
Büşra

mert dedi ki...

O sınıfımızın şirin ve sevecen kızı. O ilk müfe partilerinin mimarı . O farklı saç renkleri ile ortamın bukalemunu. O toplu organizasyonların mimarı . O hocalarla öğrenci arasında arabulucu . O tam bir iş kadını. O Aslı Özbiçer. :)
Görüşürüz.
Mert

burcu aslan dedi ki...

Seninle ilk tanıştığımız günlerden bugüne kadar geçen zaman bir film şeridi gibi geçiyo şuan gözlerim önünden:)allam neler neler yaşamışız meğerse..belki de yakın temas halinde olmadığımız ama aynı ortamda bulunduğumuz ne kadar zamanımız olmuş...sen de bi düşün bak her şeyde ortak birşeyler yapmaya çalışmışız bazen anlaşmazlıklarla bazen güzel birlikteliklerle..
dileğim hayatının her alanında o aradığın,güzel mutluluklara sahip olman...yapacağını da biliyorum zaten...kimbilir gene bi gün çıkıveririm karşına:)

Salih Taysun dedi ki...

Okulu dolu dolu yaşamanın ne olduğunu görmek için Aslı'ya bakmanız gerekirdi.. Umarım geri kalan hayatında okulda olduğu gibi neşe,başarı ve mutluluk içide geçer.

Unknown dedi ki...

Bacım;
Neler yaşadık geçen zamanda, ne çok değiştik; ne çok şey paylaştık. Oysa ilk gün yanıma gelip söylediklerin kelimesi kelimesine hala aklımda. Ne şaşırtmıştın o gün beni. Ama o gün başladın zor anlarımda yanımda olmaya ve hiç bırakmadın. Sen benim senin bile haberin olmadan aylarca evinde kaldığım insan . Hepimizin hayatının değiştiği şu günlerde en büyük değişiklik senin hayatında olacak. Yeni yaşantında her şey hak ettiğin kadar güzel olsun. Beraber geçireceğimiz daha çok gün var. Evlendiğimde kapının altından yemeklerini bekliyorum  Hep mutlu ol canım arkadaşım.
Seçil MERTOL

Unknown dedi ki...

Günlerden bir gün kel ama uzun saçlı bir organizator bir ekip kurar. İş icabı insanları çalışma kapasitelerine göre bir yerlere atamak zorundadır. En önemli yer ise Protokol kısmıdır. Çünkü en mühim olduğu düşünülen insanlar orada konuşlanır. Protokolde 2 kişinin yer almasını uygun görür. Konser sonrasında ise bu iki kişiden birini tekrar bir etkinlikte protokole atamayı, diğerini ise hayatının protokol kısmında yaşatmayı kendine ilke edinmiştir. İşte o kişidir Aslı...Hayatımın protokolüne yerleşip diğer bölümlerine de kimseyi almama gerek duydurtmadan beni yaşatan..."bunu kime danışsam" diye düşündüğüm her soruma cevap bulan...İnatçı, bazen çok sert, anaç, dürüst, güvenilir,sevgi dolu...iş mi aşk mı deseler aşkı tercih edecek kadar duygusal ama aşkını işinin içine yerleştirecek kadar mantıklıdır. Sevdiği kişiler uğruna sevmediği şeyleri bile sineye çekecek kadar iyi niyetli olduğu gibi sevdiği kişilere sevmediği şeyleri yaptıracak kadar da lider vasıflıdır benim Aslı'm...önünde çok uzun bir yol var...bu yolda çok ama çok engel olacak onu durdurmaya yönelik ama şu bir gerçek ki hiçbir engel onu amaçları doğrultusunda yürümekten alıkoyabilecek kadar büyük değildir. Ben bugün başım dik yürüyorsam bu onun sayesindedir. Eğer ki onun da hayatında fiziksel varlığım dışında bir nebze yararım olmuşsa dünyaları almış kadar mutluyum demektir. Paraya pula değil güvene sevgiye aşıktır...Tıpkı benim de ona aşık olduğum gibi...


Sayende bir kere daha üniversite bitirmiş kadar olan nişanlın (şimdilik)

Yalkın...

hakan dedi ki...

okula geldiğimiz ilk yıl daha okulun ilk günleriydi inanç tuttu kolumdan gel seni aslıyla tanıştırayım dedi. "bu aslı bu da bizim hakan liseden" dedi ve gitti:) bu olaydan sonra 1 sene içinde pek selamlaşmaktan öteye gidemedik sanırım ama sonra gerçekten arkadaş olduk bulunduğumuz ortamlar bizi daha çok biraraya getirdi ve yakınlaştırdı. asla unutmayacağım çok güzel çok garip anılarımız var. ama termo dersi günlerimizin yeri çok ayrı o günkü hayalin yakında tamamen gerçekleşcek. umarım hep böyle hareketli, hep neşeli ve hep mutlu olursun. ayrıca daha tavla olimpiyatlarına götürceksiniz beni:) herşey dilediğin gibi olsun...
Hakan ÜNGÖREN

aksel tuna dedi ki...

“Arkadaşlar lütfen herkes yerine geçebilir mi bir duyuru yapıcam.” cümlesi seninle özdeşleşti desem yeridir:).Ne zaman sınıfa girsen herkes bu seferki duyuru ne acaba diye merak içersinde olurdu.Aslıcım her zaman hakkını arıyan yengilgiyi hiçbir zaman kabullenmeyen biri olarak tanıdım seni ve her zaman takdir ettim.O muhteşem iş bitiriciliğinden bahsetmeme gerek bile yok bence.Arkadaşım hedeflerine emin adımlarla ilerdiğine eminim umarım herşey gönlünce olur.

Aksel TUNA

Yasin dedi ki...

Aslıcım seni hep, kulup baskanlıgı seciminde dersini asıp gelip oy kullandıgın zamanla hatırlıyorum, bu sıcak davranısından dolayı sana tesekkuru bir borc biliyorum... Umarım kalbini kıracak bir davranısta bulunmamısımdır, hakkını helal et arkadasım... Herşey gonlunce olsun, hayatta basarılar dilerim...

Unknown dedi ki...

Kulup calismaları, dersler, sosyal aktiviteler, iş dünyası ...
Bu kelimeleri bünyesinde bulunduran ve hepsinin hakkindan gelen ender arkadaşlarimizdandır Aslı. Neseli tavırları ve etkili iletişim kurma ozellikleri ile hayat boyu mutlu olacagina yürekten inandigim arkadaşıma
yaptigi her işte başarı dileklerimle...

Yolcu dedi ki...

Aniden blogu açtığımda gördüğüm yazınla, bir sınav girişi, çıkışı okulda herhangi bir anda göz göze gelişimizde mutlu ettin canım sen beni hep. Gerçekten çok yakınımızda olmasak da güzel bir bağ var aramızda birbirimizi onaylayan, izleyen. Birbirimizden çok farklı olsak da çok garip benzerliklerimiz vardı. Mesela az mı cırladık beraber klup toplantılarında.İnsanların korkutan kızlarız sanırım. Bu sebeple ben bu kadar dişli kızlar evde kalır kesin derken benim tezimi çürüten insansın canım:) İnşallah bu tez çürütmeyi gösteren gece de karşılıklı dans etme şansımız, ileride şirketlerimizin ortak kampanyalarını yürütme şansımız olur canım...
Bak üretim üretim diyordun ben demiştim doğru yol pazarlama diye sen de buldun sonun da canım iyiki de bulmuşsun bu sözel görülen işe bizim gibi analitik insanlar lazım!!Gözlerin hep gülmekten kısılmış ağzımız kocaman açılmışken görelim birbirimiz inşallah.
Figen BAYSAL

Adsız dedi ki...

Hazırlık arkadaşım ! (herkeslerden önce ve iyi tanımakla, ilk olmasıyla ayrı bir yakınlık duyduğum arkadasım :)Üniversitede sevdiğim arkadaşlarımdan.

Aslı'cım, insanı imrendiren rahatlığın, müthiş sunum becerin -profesyonel- , birisini dinlerkenki o samimi, ilgili bakışların, kocaman gülüşün :) herhalde senin en büyük yeteneklerin. Ve asıl bunların arka planında, kocaman bir ÖZGÜVEN . Ilerde iyi yerlere geleceğine şüphe yok. Mutluluklar dostum...

Adsız dedi ki...

donKISOT dedi ki...
Hazırlık arkadaşım ! (herkeslerden önce ve iyi tanımakla, ilk olmasıyla ayrı bir yakınlık duyduğum arkadasım :)Üniversitede sevdiğim arkadaşlarımdan.

Aslı'cım, insanı imrendiren rahatlığın, müthiş sunum becerin -profesyonel- , birisini dinlerkenki o samimi, ilgili bakışların, kocaman gülüşün :) herhalde senin en büyük yeteneklerin. Ve asıl bunların arka planında, kocaman bir ÖZGÜVEN . Ilerde iyi yerlere geleceğine şüphe yok. Mutluluklar dostum...

Emin ÖZKAN

Murad AYGUL dedi ki...

Sevgili arkadaşım;

Bir insanı tanımak için onunla alışveriş yapmak yada yolculuk etmek gerekir derler.
Biz seninle her ikisini de yapmış olduk EMSAZ maceramızda ve böylelikle seni daha iyi
tanıma fırsatı bulmuştum. Sıcak muhabbetini ve iç dünyandaki bazı güzellikleri keşfetttiğim
anlardı onlar. Ve bazı yönleriyle takdir ettiğim önemli özelliklerinin farkına varmıştım o
o gün Özellikle arabanın içinde 2 dk da yapmış olduğun makyajı hala unutamıyorum :)


Sevdiklerinle ömür boyu mutluluklar diliyorum. Herşey gönlünce olsun.

Murad AYGÜL

Unknown dedi ki...

Merhaba Eğlenceli Arkadaşım;

Şimdi mezun oluyoruz ve oturmuş sana yıllık yazıyorum... daha dün gibi aklımda birlikte çalıştığımız calculus sınavı ve gecenin 3'de Bestenin yağtığı makarna:)
"Gez, iç, eğlen ve evin yolunu bul" ilkelerini birlikte gerçekleştirdiğim arkadaşım;) sen bu ilkelere "Evlen" ilkesini de ekledin ve umuyorum bu ilkeyle hep mutlu günlerin olacak ve üzüntülülü günlerde artık benimle görüşmeyeceksin. mutlu günlerde, eğlenceli halinle (tabi sadece kolonyanın alkol olarak kullanılmadığı ortamlarda;)) görüşmek dileğiyle...

Evren Güler

Unknown dedi ki...

EMRE GÜNGÖR : Ya Aslı ya ben o ıspanaklı börekten istiyom, hamarat arkadaşım benim. Birlikte güzel bir dört sene geçirdik, bir gün okadar şopar Yavuzun arabasına sıkışmış sözde ders çalışmak için bizden Serim'lere gelmiştik ama anladık ki olay mekan değişikliğinde değilmiş :) Neyse sonunda bitirdik ookulu ama arkadaşlıklarımız hep devam edecek. Güzel bir hayat hep seninle olsun, görüşmek üzere...

gokmen altinel dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Aslııı
Sınıfın gönüllü temsilcisi, organizasyonların aranan insanı ve PEP takımının yerinde duramayan üyesi:)) 1. sınıftan bu yana ne olsa hep basrolde sen vardın. Bi de bakmısım bitmek bilmeyen Hadımköy yollarında da sen varsın yanımda basrolde. Uzaktı, zordu, sıkıcıydı derken bak bitti ya da ben bitirdim desek daha dogru:)) Kim bilir belki yine baska bi eğitimde yanyana odaları paylasır, yine gece yarılarına kadar oyun oynar, kazan kazan da kim ne derse desin biz yine 'A'yı seceriz:PP
Bundan sonra da tüm güzelliklerin, basarıların seninle olması dileklerimle.

Gözde ÜNAL

Unknown dedi ki...

Okul bitse bile ne azman bi partidir, bir organizasyondur görsem aklıma gelen tek isim, nasılda kazınmış hafızama:D msnden sorduğun sorulara cevap veremeyişlerim için tekrar kusura bakma ama inan bilmiyodum cevaplarını :), güler yüzün, fakülte önü takılmaların hep aklımda olucak sanırım, hayatta hersey istediğin gibi olsun aslıcım. Sen bundan sonra da msn de yine sor ben yine cevap vermiyim olur mu?:P
İbrahim

Unknown dedi ki...

Ablam arkadaşım mentorum:) kariyerinde kalbin gibi güzel olsun. ilkay

kimkimkim? dedi ki...

Hayat boyu yüzünün gülmesi ve başarılarının devamı dileğiyle.
Sait ÜLGER

Serim dedi ki...

Sevgili Hemşerim,
İlk tanıştığımızda ne mutlu olmuştum Manisalıyım dediğinde, zaten bu kadar yüzü gülen bi insan mutlaka bizim taraflardandır :) ne güzel günlerimiz geçti canım beraber, az eğlenmedik, az ders çalışmadık (az çalıştık aslında, amaç ders için toplanmaktı:)) O kadar çok şey var söylenecek, hep arkadaşım olacak kalcağını ve hiç kopmayacağımızı çok iyi bildiğim için buraya sığdırmak zorunda değilim. Hayatında hep mutlu olursun inşallah, gelecek hayal ettiğin gibi olur

Serim dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Generall MechT dedi ki...

aslı; su okul 2003 son baharı bir pazartesi gunu başladıysa biz ertesi sali günü bildiğin kardeş gibiydik, hazırlık boyunca yapmadık sey bırakmadık, ya dusunun kos koca hoca bızım yuzumuzden ulkeyı terk ettı yahu bole bır ıkılıydık bız, hep kızardık birbirimize, ama bir o kadar da severdik, bir cuma sınava calısmak ıcın bulusmustuk biz ne bilelim 20:00 de sebnem ferah konserı var :D guzel eylenmistik o gun. aslı diyince fakulte önü sarkıları gelir akla iki favorimiz; sebnem den sil baştan , bir de steve miller dan serenade (sesi de o biçim güzeldir hani), yemek konusunda eline bir tek Emine Beder su dokebilir yada sizi kandırıyorum mokemmel yemek yapar, cok iyi bir konusmacı olmasının yanında cok ıyı bırde dınleyıcıdır, cok hareketli olmasının yanında bir o kadar sakindir,paylaşilan onca anı akla geldikce mutlu oluyo ınsan dimi kanki:D birde shaker mevzu var dimi sallarken ustum basım meyve kokteyli olmustu, arabanın patlayan lastiği,acemi birliği:D, uskudar sahil cok sey var cok sıgmaz buraya yanlız benim sana sormayı unuttugum bisi var sen niye okulun ilk gunu okula gelmedin bakiiim sayın muhendis hanım :)

güneşingölgesinde dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
güneşingölgesinde dedi ki...

Sınıfımızın sarı lalesi, söylecek fazla söze ne haccet Aslı mı? İşte o! Ama bir ay daha çekeceksin beni-staj süresince, sanırım.
kal sağlıcakla...

Kendal Bedri YAY