17 Mayıs 2008 Cumartesi

Gökmen Altınel

34 yorum:

Adsız dedi ki...

IEgeyik diyip noktayı koymak istiyorum :) Senin gibi geyik yapabilenini pek görmedim Gökmen. Bunun yanında 2 sene boyunca beni her görüşünde "nitelikli insan..." diye başlayan "hahaha !!!" ile biten o dalgalarını da unutamam herhalde. :) Ama ben muhtemelen seni, bu muzip tavrının yanında, sana sevimlilik katan bir utangaçlıkla, ve - içindeki "doğru olanı yapmak" güdüsüyle ilgili olsa gerek- yüzüne yansıyan bir "duyarlılık" ifadesiyle -evet, sende bunu görebiliyorum :) - hatırlayacağım.

Kendisi pırıl pırıl, gözleri ışıl ışıl arkadaşım Gökmen, hep dostların olsun, hep mutlu ol...

Emin ÖZKAN

Murad AYGUL dedi ki...

"Kulağın kanıyor" , "Baban nasıl?" replikleriyle bölümün unutulmazları arasına girmeyi başaran güzide bir arkadaştır Gökmen. Kendine özgü üslubuyla sınıftaki herkesin sevgisini kazanmış kişiliklerden biri olan Gökmenim içtenliği ve kendince esprileri ile ön plana çıkar. Tertemiz bi kalbe sahip, karşısındakine her zaman değer veren ve onları hiç bir zaman incitmeyen çok iyi bir dosttur. En çok birlikte yediğimiz yemeklerde sofraya sığamamanı özleyeceğim bende herhalde :) Ha birde iegeyiq'teki o acımasız atışmlarını :)

Herşey gönlünce olsun Gökmenim. Hak ettiğin güzelliklerin seni bulması temennisi ile...

Murad AYGÜL

aksel tuna dedi ki...

Kralll!!! Uhhh!!! Abi epeyidir de iskender yemedim haberin olsun:) ne zaman gidiyoruz iskender yemeye ben okuldayken çok iyi alışmıştım ya ne güzel her fenerbahçe-galatasaray maçından sonra giderdik iskenderimizi yerdik:). Abicim okul bitti artık maçtan sonra kim ısmarlaycak bana iskenderi, kim The Godfather’dan, Braveheart’dan, The Lord Of The Rings’den replik verecek. Şimdi birde birinci sınıfta Kadıköy’de gittiğimiz bodrum dönercisi aklıma geldi:) ne günlerdi be... abicim umarım aradaki bağımız hiç kopmaz gene sen bana iskender ısmarlamaya devam edersin:).Unutmadan kulağına noldu:).

Aksel TUNA

Unknown dedi ki...

en vefalı msn arkadaşım benim :) ne yazsam cevap verdin bunca yıl boyunca.. pırıl pırıl, kımıl kımıl bi insansın. yerinde duramayan bu hallerin hepimize neşe verdi. Almanca kursunda beraberiz nası olsa. Wir müssen Deutsch arbeiten mein freund ;P

İlhami AKKUŞ dedi ki...

Geyik denice akla 1Numarasın:)Kulağında bişey var gökmen:)Senin gülmeni unutmayacagım:)Senin o BoşBeleş arkaadşım:)IEgeyik e harcadıgın vakitte dünyayı kurtarırdın:)Her ne olursa olsun gülebilmeyi nasıl becerebiliyorsun,bana da anlat noolur:)Nam-ı diğer Baron Gökmen.Baron olunca bana da bi çaycılık verirsin dimi?Kendini Vadiye fazla kaptırma çakallar yemesin..BoşBeleş arkadaşım benim.hayat sana güzel şeyler getirsin.AKKUŞ

SaNaLMuSTi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
SaNaLMuSTi dedi ki...

Kısaca Don Altınel, Gökmen Büyük hatta Gökmen The Magnificent :) evet kısaca böyle bilinir. Sınıftaki az sayıda geyik başlatıcılardan biri diyebiliriz kendisine [diğerlerinin kim olduğunu size bırakıyorum :)]. iegeyiq’teki unutulmaz repliklerle süslenmiş uzun tartışmaların kıvılcımını çakmıştır hep, nitekim Mehmet Yılmaz’ın atkısını kaybetmesiyle iemar’da ortaya çıkan tartışmada da payı büyüktür kendisinin. Kurdun puslu havayı sevmesi gibi o da karışık ortamları sever, aslında bu yönüyle istemeden kargaşa projesine hizmet etmişse de kendisi bunun hiç farkında olmadı, onun bu yönünü fark eden bi tek ben varım :)

Pota altı mücadelelerinde çoğunlukla ben galip gelsem de yaptığı ittifaklarla (Mert, Salih vs..) beni baskette çok bozguna uğratmıştır. Zaten kendisi de söyler hep, en güçlü adam en güçlü dostları olan adamdır diye. SanaLLab’da oynadığımız quake’te de çok büyük bir ilerleme kaydetmiş ve ben hariç nerdeyse herkesin önüne geçmiştir.

Sen, ben ve Eray birlikte sabaha kadar monopoly oynayıp da sonunda birbirimize düşman kesildiğimiz geceleri hiç unutmiycam, özellikle kaybettiğin zaman ittifak yapmayıp piyasayı tıkadığım için bana kızmanı :)

Düşünü kurduğun hayatın çok zor olmadığını biliyorum Gökmenim ve bu yolda taviz vermeden sabırla yürümeye devam etmeni istiyorum. Ve son olarak sana Goy Veeerr demek istiyorum :)

Mustafa Şahin

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Gökmenim:))
4 yıl boyunca beni en deli eden insan sendin ama bak yine de yazıyorum sana:P Hangi birini anlatsam şimdi. Sen iyi biliosun aslında suclarını şimdi burda söylemeye gerek yok:)) O garip sözleri, esprileri nerden buluyordun bilmiyorum ama hepsini hatırladıkça hep gülüyorum. Ama kabul et bize kazandırmıs oldugun en efsane kelime 'sakil'
burda söylemeden gecemicem. Öyle ki aşırı kullanımdan dolayı bi süre sonra yasaklamıştık:)) O kadar temiz bir kalbin var ki. Biliyorum içinde sakladıklarınla dısarı yansıttıklarının bi alakası yok. En azından ben kuramadım o
alakayı 4 senedir:) Hayatımda tanıdıgım en duyarlı, düşünceli insanlardan birisin seni tanımayanlar anlayamaz zaten di mi?

Bu sene de bi Hoch Deutsch tutturdun bakalım ama aslında iyi de oldu en azından artık 'Ich habe dich' gibi cümleler kurmuosun;) Ben gidiyorum bak Ekrem Hoca'ya emanetsin ona göre. Yüzümü kara cıkarma o kadar referans olduk
sana:) Daha ögrenecek cok seyin var. Sonra yine her zaman oldugu gibi beni test edersin artık ya da kendini:)) Gitmeden sana 'oh ne' demeyi de yasaklıyorum anladın sen onu:D Daha yapacak cok işlerin var Gökmen. İlerde kendi işletmenin patronu olunca bizi de alırsın yanına. Benim bi yere kapagı attıgım falan yok sen hep öyle iddia etsende:))

Umarım hayat boyu hep böyle gülersin ve güldürürsün. Eeee şimdilik bu kadar yeter sana nasılsa hep görüşcez diyorum. Bide unutmadan işine gelirse:))))

Gözde

Unknown dedi ki...

Gökmencim,
Seninle 1. sınıftaki Türkçe sunumunda tanışmıştık yanlış hatırlamıyorsam. (Geçen gün yıllığımda türkçe sunumundan bahsetmeyin dediğini duyar gibi oldum da ondan boyle başlayayım dedim:p)
Sonra da hep birlikteydik zaten, birçok şey paylaştık, gezdik tozduk, güldük, eğlendik, çalıştık, son sunumu da birlikte yaptık:).
Gökmen ya bir tek beni monopolyde yenemiyorsun işte ama üzülme yaa bir gün olacak:)
Ayrıca sen beni yanlış tanısan da:) (sen kaşındın ama:p) ben seni iyi tanıdığımı düşünüyorum:p, gerçekten temiz kalpli ve anlayışlısın, dışarıya şakacı bir kişilik sergilerken içinde oldukça hassassın ve iyi niyetini asla kaybetmezsin, biraz alıngansın sadece ama olsun o kadar olur:p. Benim de çok sevdiğim arkadaşlarımdan birisin, değerlisin ve unutulmayacağını biliyorsun.
Arkadaşım hayatında başarılı, çok mutlu olmanı ve hayallerine ulaşmanı diliyorum, Gökmen’in Yeri’ni açtığında çağırırsın artık;)
Büşra

Unknown dedi ki...

Ne diyim Gökmen ben şimdi sana! Yani 4 yıldır, ömrümü yedin, yok kulağın kanıyo, baban nasıl, işen gelirse, goyver, mamokotin, mammişş... yani bişey anlatmaya çalışıyosun ama ben çıkaramadım! Eee çok şanslısın altın devrini yaşıyosun, 250 yıl sonra doğmuş olsan vay haline! Seninle beraber geyik yapmak, call off, quake oynamak, batak atmak, basket oynamak, ve eğlenmek, eğlenmek, eğlenmek. Doğru, dürüst adamsın, bu cihana lazımsın. Monopoldeki başarını kobi hayatında da göstermeni dilerim.

Erdem Demirkan

Tipsiz dedi ki...

Sınıfta boru gibi sesinle fısıldadığında başka kimsenin duymadığını sanıp,insanlar bu fısıldaşmadaki konuşmaya gülüncede şaşırman beni çok kez yarmıştır.
Sana taktığım lakaptan dolayı(LAZ)özür diler,komşum olarak PES oynamaya beklerim.

Unknown dedi ki...

Gökmencim;
Seninle ilk nasıl tanıştık çok fazla hatırlamıyorum ama hatırladığım birinci sınıfı ikinci döneminde kayıtlarımızı beraber yaptırıp altıgende oturduğumuz o gün ne rezilliklerimi çekmiştin benim. Ama gidiyoruz artık o muhteşem esprilerin hiç çıkmayacak aklımdan emin ol ve iş yerime sana benzeyen biri geldiğinde hemen sana mesaj atacağım yine. Sende beni yalnız bırakma artık sadece yazları değil kışlarıda mesajlarını bekliyor olacağım vefalı arkadaşım
Seçil MERTOL

musta dedi ki...

Gökmenimm canım kardeşim;
4 sene daha geçti bir durağa daha geldik ömrümüzde, zor hakikaten sana yazmak daha doğrusu dopdolu 4 seneyi 3-5 satıra sığdırmak…Neyi yazıyım; beraber son dakikalarda yaptığımız onca projeyi mi, çınar altında içtiğimiz çaylarımı, denediğimiz yemek tariflerini mi, esprilerini mi, doğallığını mı, vefanı mı yoksa içten karşılıksız dostluğunu mu yoksa tertemiz kalbini mi? Ole işte sözün bittiği sayfanın yetmediği an yani… Dileğim oki ya ikimizde inmeyiz bu durakta yada ikimizde ineriz:P ilelebet yan yana olmak dileğiyle en azından kalben, her şeyin en güzeli seninle olsun,sağlıcakla...

BlueMorphoP dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
BlueMorphoP dedi ki...

Sevgili Gökmento,

Kendini çok "ciddi adam" olarak tanımlasa da ben ciddi bir şey konuşmanın pek mümkün olmadığını düşünüyorum Gökmen'le=) Ciddi başlasa bile o konuşma bir şekilde geyiğe bağlanır=) Ne yapıyorsa büyük bir heyecanla yapar Gökmen=) Hele ki bir monopoly oynayışı vardır dillere destan=) Oyun bittiğinde o paralar elde toplanır ve Gökmen tarafından para yağmuruna dönüştürülür=) Bir de elinde şemsiyelerle 300 Spartalı canlandırması vardır ki zaten videolarla kayıt edilmiştir. Ayrıca ben bu kadar temiz bir erkek ve öğrenci evi görmedim onu da belirtmeden edemeyeceğim, evinde bir anne edasındadır Gökmen=) Misafirperverlik hat safhada. Seninle ettiğimiz kahvaltıları özleyeceğim inşallah fırsat olur da tekrarlarız.

Hayattan istediklerinin gerçek olması ve içindeki heyecanın hiç kaybolmaması dileğiyle...

Pınar ÖZER

cagri tumturk dedi ki...

senle her şey yapılır monopoly oynanmaz:) Kaybetsen dert kazansan 3 kere dert:D Literatür demek gökmen demek ama gökmen demek literatür demek değil o çok daha fazlası:)
Sen bir fikir adamı düşünce adamısın.. Fakirin, zayıfın, ezilmişlerin dostu; zalimin, zenginin despotun düşmanısın..
Sen ki mafya aleminin babası, The Godfather ısın..
Bir bakarsınız gökmen dalmış gitmiş çok uzaklarda tek kelime etmiyor, bir bakmışınız bir elinde açık şemsiye kalkan olmuş, öbür elinde kapalısı mızrak olmuş 'ARUUHHH' diye bağırıyor:D
Ama hakkını vermek lazım evsahibinin kralıdır.. Gittiniz mi gökmene bir kuş sütü eksik kalır:D Besler, doyurur, eğlendirir, sırtınızı sıvazlar gazınızı çıkartır, yatırır uyutur:)
Bir gün önce msn'de nickiniz ne yazıyosa gökmen için ertesi gün adınız odur:)
Literatür adamı gökmenim bugüne kadar literatüre kazandırdığı sayısız tabirle bu ülkede gerek call of gerek batak ve pek çok dier spor dalının gelişmesinde tartışılamaz katkısı olmuştur:)
Daha galatasaraylılığı, basketçiliği, öğrenciliği vesaire vesaire... Gökmen anlatılmaz yaşanır:)
Az alıngan, az biraz uzun, neşeli, ciddi, tertemiz, çok fena deli kardeşim... Ne zaman gelioz kayfaltıya?? Şöle güzelinden bi börek yiyelim yavvvvvv:D

Bu arada babam iyi selamı var. Kulağım temiz,işie geliyo, goyverdim, mamişi de aldım:D

Salih Taysun dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Yasin dedi ki...

Gokmenim, seni geç tanımakla beraber, iyilerle beraber olmanın onemini bildiğimden seni bundan sonra bırakmayacağım kardeşim haberin olsun... Irtıbatı koparmayalım kardeşim, iki cihan saadeti dilerim, Allaha emanet ol...

Süleyman Emre Acıman dedi ki...

Sevgili Gökmen, dozunda kalırsa sınıfın ultra mega neşe kaynağı, dozunu aşarsa bulunduğunuz yeri
şantiyeye çevirebilecek kapasitedeki gür sese sahip başında Muh kısaltması olan arkadaşımız. Çok vakit geçirdik çok, ah bir de şu ömrümden çalan tezi beraber yaptık ki evlere şenlik pek bir kaytarma içindeydik. Cesaretine de hayaran olasım var, en azından "ben de futbol oynadım bilmem hangi takımın altyapısında" diyen 2 master, 1 doktoralı, koskoca fransız enerji firmasının bilmem ne liderine "top toplayıcılık mı yaptın ?" demeyi başarmıştı. Çok güzel Hamza diye bağırır. Ayrıca Al Pacino, Burak Hakkı tarzında bir adamdır. Her ne kadar evinde kaldığım günler uyuyamasamda bir nevi ev hanımlığı görevini çok güzel yerine getirmiştir. Şimdiden ileride kuracağın işin hayırlı olmasını diliyor, gelecekteki
planlarıma sermayenle ortak olma fikrinden ötürü seni kutluyorum. Biz hayata atılmadık, zaten içindeydik. Sana gelecekte başarılar ve mutluluklar dilerim. To be continued...

Unknown dedi ki...

Nese dolu, güler yuzlu ve iyi kalpli arkadaşım Gökmen,
4 yillik süre içinde senle sevgi ve saygı cerçevesinde cok guzel bir arkadaşlıgımız oldu. Birbirimizden çok şey öğrendik.
Seni yardımseverliğin ve sevecen yapınla hatırlayacagım.
Umarım hayat boyu herşey istediğin gibi olur.

gülden dedi ki...

Sevgili Gökmen;
İnan bana şu hayatta bir javayı anlamadım bir de senin şu garip esprilerini:)Ya arada bir yanıma gelip 2.el 42 numara temiz spor ayakkabı var lazımmı dediğini hatırladıkça tekrar tekrar dumur oluyorum :))Öyle de iyi öyle temiz kalpli bir insansın ki,bu yüzden ömür boyu da hatırlanmaya değersin.
Okuldan sonra da görüşebilmek dileğiyle....

Pantea MOVAHED dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Pantea MOVAHED dedi ki...

Gökmencim,
Hayatımda karşılaştığım en efendi ve en iyi kalpli insanlardan birisin. Ne zaman nerede görsen güler yüzünle insana neşe getiriyorsun. görüp ve bir selam bile vermeden insanın yanından geçenlerden hiç ama hiç olmadın. Hepimizi güler yüzün ve efendiliğinle hayran bıraktın canım arkadaşım.
Senin gibi bir insanla tanıştığım için çok mutluyum. Mutluluk ve başarı hep seninle olsun…
Pantea Movahed

Unknown dedi ki...

Bakınca bildiğimiz Gökmen dediğimiz ama bence en değişken adam. Bir bakmışsın o kendine has şakalarını yapıp durur bir bakmışsın pısıverir küsmüş takılıyo köşede, hatta bazen ağır abi olur taviz vermemeye başlar. Derli toplu düzenli hayatını kaç kere evine gelip dağıttık:P az iş çıkarmadım başına evinde kaldığım zamanlar, hakkını helal etmezsen yandım ben. Tek şikayetim Half-Life ‘da frag yapma uğruna oyunu çirkinleştirmen.İnşallah kafandaki mutlu geleceği alacağın doğru kararla yakalarsın ki öyle olacak (her ne kadar şimdi kararsız gözüksen de bu iş konularında rahat ol;)) Kendine iyi bak iyi niyet elçisi, ahlak masası, pozitif futbolun son temsilcisi, cesur yürek, 301inci spartalı, godfather, kral...

Unknown dedi ki...

Laz uşağı arkadaşım, Bizleri her zaman o neşeli tavrınla güldürmeyi, zaman zaman bıktırarak da olsa başardın. En güzel anımızda Çengelköy'deki gündü. Kartopu oynamış sahildeki çay bahçesinde sahlep içmiştik hep beraber. Emrenin senin üzerine "tut oğlum Gökmen'i" diyerek saldığı köpek, akabinde senin birden yer de belirmen herhalde yaşadığımız ve beni en çok güldürmeyi başardığın hadise olsa gerek. Arkadaşım başarı, huzur, mutluluk... hepsi de gönlünün istediği gibi olsun.
Pınar GÜLTEKİN

Salih Taysun dedi ki...

Gökmen;
ne diyebilirim ki, ilk yazdığım yorumu beğenmeyip "ne lan bu" şeklinde belirtiğin nazikçe eleştirin bile senin hakkında bir fikir sahibi olmamıza yeter.Gülmeyi seven,
düşünen,sorgulayan bilgiye aç biriydin umarım hep böyle kalırsın.Hayatın sana daima güzellikleri yaşatması dileğiyle..

Unknown dedi ki...

Gökmenim, baba kod adlı canım arkadaşım. İyi ki Gözdeler sana 1. sınıfta Türkçe ödevini yıkmışlar, iyi ki seninle tanışmışım. Zaman zaman benimle uğraşıp beni kızdırsan da seni çok sevdiğimi bilmeni isterim bilmiyorsan da ayıp yani:D. Bu arada süper? esprilerini, sevdiğin filmleri onlarca kez izlemeni, tatlı atışmalarımızı, sende yaptığımız iftarları, Kahverengi'de oynadığımız tabuları ve bir seferinde oynarken ki yaptığımız tartışmayı hiç unutmayacağım. Bu arada o tartışma sonrası nasıl barışıp da Emreyle Pınarı küsüz diye kandırmıştık ve bir saat bizi barıştırmak için uğraşmışlardı hehehe. Dünya üzerinde senden başka kimseye bir anda kızıp hemen arkasından gülümsemem herhalde. Çünkü kalbinin ne kadar temiz olduğunu biliyorum. Gökmencim büyüyünce ne olacağına karar versen diyorum artık. Ona göre belki iş falan kurarız beraber. Hayat boyu tüm güzellikler seninle olsun. Görüşeceğiz;)

Pelin Onur

Unknown dedi ki...

Gel Gökmen'im gel :) senin girişimci kişiliğin sayesinde ikinci sınıftan sonra hızla gelişti arkadaşlığımız :) birlikte çok vakit geçirdik; çok sohbetler ettik, çeşitli etkinlikler düzenledik birlikte.. PES ve Winning serisinin neredeyse tüm oyunlarında kapıştık.. Evde çok antrenman yaptığın için genelde sen kazandın ama zaman zaman hırslanarak seni yendiğim maçlar olduğunu da inkar etmezsin sanırım :D

Her olaya karşı olan geyik tavrın, bu tavrın neticesinde iegeyiq grubuna olan katkıların dolayısıyla seni tebrik etmek istiyorum..

Şaka bir yana gerçekten bu güne kadar tanıdığım en cömert, irade ve sorumluluk sahibi insanlardan birisin.. Hepsini geçtim üstüne bir de koyu Galatasaray taraftarısın benim gibi :) şampiyonluk yolunda birlikte izlediğimiz maçlardaki duygu yoğunluğu ve maç sonrasındaki sevinçlerimizi, daha sonra gidip evdeki misafirperverliğini, ikramlarını, sabaha kadarki sohbetlerimizi çok özlüycem..

Umarım gönlüne göre bir iş ve eş bulursun ve hayat boyu mutlu olursun.. sevgilerimle..

Eray Yüce

mert dedi ki...

Hayat dolu insan , sevilen kişilik , insancıl , titiz , inatçı , sportif , akıllı , olaylara seyirci olmayan , çevresiyle ilgili , güzel insan Gökmen kardeşimdir benim. Yaşam enerjini hiç kaybetmeden hep yüzündeki gülücükle uzun yıllar batak masalarında buluşmak üzere...

Unknown dedi ki...

Senin eve az mı geldik gökmen, misafirperverliğinle herkese örnek olabilirsin özellikle de bana:) daha sonraları çağırmadın zaten hala kırgınım:P yapılmayacak şakaları yapmanı ve o kendine has gülüşünü hep hatırlayacağım. bi de tabi ki repliklerini...
ileride görüşmek üzere...
Emre ÇELİK

Unknown dedi ki...

kardeşim benim,
şu hayatta kızdırmaktan en çok zevk aldığım insanlardan birisin :) şunu bilmeni isterim ki çok sevdiğim için takılıyorum hep sana.sebebini bilmiyorum ama çok yakın hissediyorum seni kendime.
PES karşılaşmalarında bana pes dedirttin ya daha sana bişey söylememem lazım ama dayanamıyorum.oyunlardaki psikolojik savaşlarımızı hep sen kazanıyordun,her oyundan sonra bi daha oynamayacam diyordum ama dediğim gibi dayanamıyorum.
call of literatürüne yeni kavramlar kazandırma çalışmalarını takdirle karşılıyorum :)
bana karşı hep samimi,anlayışlı ve yardımsever oldun umarım hayat boyu mutlu olursun.seninle daha işimiz bitmedi ama.. yeni PES turnuvalarında call of akşamlarında görüşmek üzere

fatih

Unknown dedi ki...

Kimine göre literatür ustası, kimine göre godfather, cesur yürek hastası. Kimine göre basketbolun kimine göre ihalenin bir başkasına göre de call of’un vazgeçilmez oyuncusu. Her zaman her ortamın aranılan eglenceli adamı. Evet gökmenden bahsediyoruz dostlar:) 4 yıllık universite hayatım boyunca, bende arkadaşlığıyla,dostluğuyla en önemli yere sahip olan birkaç özel kişiden biri.
Karadenizli ya, benzetmek gerekirse çok şekerli çay gibidir benim biraderim, hani başta hoşuna gider ama biraz zaman geçince hele bir de tutturursa aynı şeyi (ki tutturur genelde) birazcık baygınlık geçirtir. Uğraşır ama incitmez karşısındakini. Allah dillerinden korusun, sevginden de herkese nasip etsin inşallah. Düşünüyorum da 4 yılı gerçekten çok şey paylaşmışız, çok muhabbet edip gelcek planları yapmışız. Kendı evım gıbı gıttgım baska yer yok mesela, hatta misafir gibi hissetmeyip biraz muhalefet edince sen benı sıkayet edıyor sanıyosun ama nası hanı aıle ıcınde rıca olmaz bende ole goruyorum. Bana da bı gelemedın kardesım cekındın ama annemın agzımdan dusurmedıgım ınsanı gormek ıstmesı cok normal hatta telefonla bıle konustugunu dusnursek.

Zekı ve bu kadar kulturlu bırı olmana ragmen alcak gonulluluk konusunda eline kimse su dökemez zaten.Bundan sonra görüşelim demiyorum bile, ahanda arıyorum hatta. Kal sağlıcakla..(Gökmenin arkadası olmak bir ayrıcalıktır)
İbrahim

seyfettinGiray dedi ki...

Günlerce düşündükten sonra o kötülüklere mühürlü aklından uydurduğu cümleler ile salih in salihlaursse'una alternatif olamak için 100 sene sonra basılacak "yeni uzay deyimleri sözlüğüne" girmeyi hedeflemektedir . herşey kulağın kanama hadisesi ile başladı, sonra babamızın hali hatrı soruldu şimdi de bir "mamiş" tir almış başını gidiyor hatta duyduğuma göre call of da bir clan ismi olmuş "mamiş". kelimeler uydurup milletin ağzına sakız yapmakta gösterdiği azim ve gayteri gösterdiği tüm alanlarda başarılı olacağı bir gerçektir. sınıftaki çoğu kişi gibi gün geldi pes de yeri geldi call of da kapıştık ama gökmen de değişmeyen bir şey vardı o da oyunu zevk için oynadığı idi(hatır için de oynanmamış değildir). Zevk; yeri geldiğin de yenilirken rakibi kızdırabilmek, yeri geldiğinde yenerken susumak (gökmen 2.yi hiç yapamadı), ya da yenerken rakibin piskolojisinin bozuluşunu hızlandırmak için dalga geçmektir. işte en kötü durumda bile zevk almayı başarabilen benden sonra:) en tecrübeli insanlardandır.
Her zaman bir mamiş kadar yakın olmak dileğiyle...