17 Mayıs 2008 Cumartesi

Murad Aygül

16 yorum:

aksel tuna dedi ki...

Kardeşim sen biraz geç geldin aramıza ama gerçekten iyi kaynadın:). 2. Sınıfta bize yaptığın makbureyi asla unutmuycam neredeyse parmaklarımızı yiyorduk hala da diyoruz ki Murat bi makbure daha yapsa da yesek:). Ayrıca maçlardaki muhteşem uyumumuzdan da bahsetemden geçemiycem süper ikili oynayıp verkaçlarla rakip defansı ne duman ederdik be:).

Aksel TUNA

Banu Çalış dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
SaNaLMuSTi dedi ki...

Aramıza sonradan katıldın ama seni yeni yeni görmeye başladığımda zaman da söylemiştim sana hatırlarsan, sanki kırk yıldır seni tanıyomuşum gibi diye. Evet o zaman sanki sen benim çocukluğumdan beri arkadaşımmışsın gibi hissettirmiştin bana. Yine hatırlarsan daha birbirimizi iyi tanımıyoken bir bostancı dönüşü saat geç oldu diye beni evine davet etmiştin, bunları hiç unutmuyorum Muradcım. O zaman anlamıştım ne kadar iyi bi dostum olacağını.

Aramıza gelir gelmez bütün aktivitelerin kilit ismi oldun, bütün düğümlerin çözüldüğü nokta hep sendin :) Elini attığın her işte başarılı olman en çok dikkatimi çeken özelliğindi. Ne zaman bi konuda başım sıkışsa hiç çekinmeden senin yanına gelebildim, sorun çözmede senin kadar usta birine rastlamadım çünkü, şimdiye kadar hiçbi isteğimi de geri çevirmedin.

Sınav zamanlarında kaç gece beraber çalıştığımızı hatırlamıyorum bile. Aramızda en iyi bilen ve anlatan hep sen oldun. O yüzden biz de sürekli senin başındaydık :) hiç şikâyet etmedin, bize yemek yaptın, ders anlattın, geceleri kalkıp üstümüzü örttün hatta sabahları öperek uyandırdın sınava geç kalmayalım diye :) sen sadece bi dost değil anne sıcaklığını bile yaşattın bize.

Bu kısa metrajlı hayatta hiç sıkıntı çekmeyeceğini biliyorum, çünkü yaptığın her işi en iyi yapanlardansın. Yolun açık olsun kardeşim..

Mustafa Şahin

Unknown dedi ki...

aramızdaki en efendi, en kaliteli, özellikle bayanlara karşı en kibar davranan arkadaşlarımızdan biriydin sen :) geç tanıştık ama çok çabuk kaynaştık. taaa bursaya EMÖS'e gittik birlikte sen, ben, fatih, seyfo.. beni kokteyle yetiştirmek için ne çok uğraşmıştınız :) geçirdiğimiz tüm güzel günler için, dostluğun için çok teşekkürler.

Unknown dedi ki...

Senin dedenin dedesinin İtalya ile alakası var olm kesin, soya çekiyosun gittikçe. Sınıfın en şık adamıydın zati, ben derdim bu adamda bi italyan tarzı var, böyle bi vucut yapısı atletik, yakışıklı filan. Taşlar yavaş yavaş yerine oturuyor, son sınıf italyanca kursu derken, sonunda İtalya mastır, hadi hayırlısı adınıda Muratti diye değiştirirsin artık. Tanıdığım, en zeki, azimli, çalışkan adamlardan birisin tam IT’ci. Şu sınıfta 20 kişi bir araya gelip bişeyler yapıyorsa bunda katkın çok büyüktür. Her hareketin ben değil biz diyor. Sizde yediğimiz makrubeleri unutmak mümkün değil. Sıcaklığınla, içtenliğinle arkan kalabalık, önün açık, kardeşim. See you in upcoming organization.
Erdem Demirkan

Özlem Ateş dedi ki...

Mııırat, ben daha yeni keşfetmiştim seni ve grup arkadaşlarını:) daha sizin önünüze oturup dedikodu dinlicektim (sesli sesli konuşup sonrada Özlem duymasın dedikleriniz), komik esprilerinize gülecektim ki sene bitmiş...Elleri dert görmeyen arkadaşım böreklerinde en az senin kadar başarılı idi eminim çiğ köftende öyledir, Dubaili kızları boşver sen, bize yap:) Mutluluklar diliyorum.

musta dedi ki...

Delikanlı, oturaklı, efendi arkadaşım , Murad;
Sen Gaziantep'ten gelene kadar ki seneler büyük bi kayıp oldu abicim ya, amenna çabuk kaynaştık, 40 yıllık dost gibi olduk ama yine de Marmara’ya sığdıramadığımız çok şey olduğunu düşünüyorum. Umarım uzak diyarlarda irtibatı koparmayız, hep görüşmek dileğiyle, mutluluk ve başarı seninle olsun. Sağlıcakla…

Salih Taysun dedi ki...

Sınıfımızın antepten bonservisi ile beraber aldığımı bomba transferi, paintball da bana sıktığın mermilerin intikamını alaçağımı belirtir, hayat boyu mutluluklar dilerim.

Adsız dedi ki...

Etkileyicidir (Murad'ı sevenlerden misiniz, yoksa hayran olanlardan mı? Evet, ben de emin değilim bu konuda. :) Cömerttir(Sayısız iyilik yapar da, bir teşekkür bile beklemez)Başarılıdır, çokyönlüdür, rahattır, anlayışlıdır, saygılıdır, esprilidir(matraktır:)maceracıdır. (Hepsini seçerek, özenle yazdım :)

Yakın arkadaşlığımız, Temöb'de bir üç günlük oda paylaşımından sonra:) bir seviye daha atladı, Murad sevgisi de bende bir bağımlılığa dönüştü. Murad'ım aman ha bozulma; senin hep güzel haberlerini almak istiyorum. Gözlerinden öpüyor, sımsıkı kucaklıyorum seni...

Emin ÖZKAN

Yolcu dedi ki...

Derste arkamda otururken durup durup öyle bir laf edersin ki ben Özlem le önde gülmekten ölürdük tabi hoacaya çaktırmadan:)Avea stajyerliği sırasında outlook u msn tarzı kullanışlarımzla gelişen arkadaşlığımız senin mutfağının süper oluşunu öğrenmemle sanırım zirveye tırmandı..Çok güzel bir enerjin var insan seninle gözgöze gelince gülümsemek istiyor, hele bir de marketing öncesi börek getirince amuda kalkıp dans etmek istiyor(belki bunu bi tek ben istiyor olabilirim:) Murad cım sen de tutturdun italya die, hemen don de aç kalmayalım yaa, ya da daha mantıklısı bir oraya tatile gelelim sen gene bize süper börek çörek kek yap, ben de masayı toplarım içecek alırım korkma:)
Dubai lere giderken bize sormadın affettim ama bi dahakine olmaz:)
Hakkında en hayırlısı olsun canım, bu hayırlı olaylar olurken beni de hatırlarsan sevinirim ne de olsa dileği ben diliyorum:)
Figen BAYSAL

Unknown dedi ki...

Sanırım en çok bu sene ortak hayallerimiz, birbirimizi daha iyi tanımamıza vesile oldu. Daha en başından biliyorduk hedeflerimizi ve onlar için de savaştık seninle beraber. Bana hep destek oldun, merak etmemem gerektiğine, en hayırlısının bir şekilde gerçekleşeceğine inandırdın beni... Şimdilik benim hayal ortağım, belki de önümüzdeki senelerde dert ortağım olacaksın Muradcım. Beni her zaman içtenlikle dinlediğin ve bana moral verdiğin için çok teşekkür ederim. Umarım en güzel hedeflerimize beraber ulaşırız. Rüyanda da gördüğün gibi hızla çıktığımız bu yolda son anda sağ salim hedeflerimize ulaşırız =)
Sevgiler,
Özge Günaydın

Unknown dedi ki...

sevgili arkadaşım Murad.. Aramıza geç katılmana rağmen, çok uyumlu ve düzgün kişiliğinle tüm sınıfla çabucak kaynaştın.. Düzenlediğimiz hemen her aktiviteye ev sahipliği yaparak, bu aktivitelerin gerçekleşmesinde ve sınıfın birbiriyle kaynaşmasında en önemli rolü üstlendin.. herkeste olduğu gibi benim de üstümde çok emeğin vardır; sizde yediğim lezzetli yemekleri, kahvaltıları, yemeklerden sonra içtiğimiz çayları, sabaha kadar yaptığımız sohbetleri, dev ekranda izlediğimiz filmleri, oynadığımız monopoly ve kabak oyunlarını sürekli güzel birer anı olarak hatırlıycam.. iyi ki bizim sınıfa gelmişsin ve biz senin gibi mükemmel bir insanı tanıma fırsatı bulmuşuz..

Bundan sonraki hayatını nerede ne şekilde sürdürürsen sürdür, hep çok başarılı ve de sevilen biri olacağından eminim.. Bundan sonra da fırsat buldukça görüşmek dileğiyle..

Eray Yüce

gokmen altinel dedi ki...

Aramıza geç katıldın kardeşim ama sıcaklığın sayesinde 40 yıllık arkadaş gibi olduk. Yemek konusundaki senin kadar yetenekli bir öğrenci görmedim. “Öğrenciydiniz artık hepiniz çalışıp kazanıyorsunuz bundan sonra size yemek yapmam” demezsin inşallah:). Ayrıca yaptığın organizasyonlarla da sınıf içinde arkadaşlığın artmasına yardımcı oldun. MFÖ nasıl şapkasız konsere çıkmazsa Murad da pantolon gömleksiz insan içine çıkmaz:). Halısahada giydiğin Barca forması hariç:). Bazı şeyler daha değişik olsa belki şuan Messi ile birlikte Barca formasını giyecektin ama iyiki böyle olmuş yoksa senin gibi bir insanı tanıyamayacaktım.

Umarım gönlünce bir hayat yaşarsın. Zaten çevrendeki arkadaş sayısının fazla olması bunu hakkettiğini gösteriyor.

Gökmen Altınel

Netice dedi ki...

Sen ne mubarek bir insanmissin yaw? Bi ruya gordun hayatim degisti;) Italyaya ben gitmisim, bir sene sonra da sen gelmissin ve Venedikte karsilasiyoruz. Adim adim ruyanin hepsi gerceklesiyor. Ben geldim, sen de benden 1 sene sonra geliyorsun. Venedikte degil ama Milanoda karsilasiyoruz. E bu kadar kusur kadi kizinda da olur cnm. :) Sen gel Venedik'e de gideriz, ben sana yeni ruya siparisleri de veririm , iyi oluyo valla:)

Bu arada Adana TEMOB'te cektirdigimiz o super fotografi yilliga koydurmayi unutma. Ne eglenmistik ama:)

Marmarada ise cok gec tanidim seni ama ictenliginle bircok uzun arkadasliklardan daha deger verdigim bir yeri oldu seninki. Seneye burda olacagin icin ben de cok mutluyum.Eminim daha da pekisecek arkadasligimiz ve guzel bir dostluk daha hayatimda yelken acmis olacak. Hosgeldin:)

Netice MERT

Süleyman Emre Acıman dedi ki...

Sevgili Murad, geriden gelirim dedin ve geldin. İlk defa istatistik labında farkettim seni, sonra malzeme dersinde. İlk konuşmalarmızdaki samimi tavırların, ilk izlenimin önemli olduğu gerçeğini kabul ettirdi. Temöb`de hiç de fena değildik. Zamanla aynı duygu ve düşünceyi paylaştığımızı öğrendik. Muhabbetimiz her zaman çok güzeldi. Efendiliğin, hal hatır, gönül işin zaten on numaraydı. Büyük potansiyelini, karizmatik üslubunu her zaman takdirle karşıladım. Şimdi ikimiz de yolcuyuz, kuzeye mutlaka beklerim. Gurbet memleketlerde birbirimizi yoklayalım. Başarı ve mutluluk dileklerimle... Herşey gönlünce olsun.

mert dedi ki...

Ben onu bunu bilme . Üniversite hayatı boyunca çok çeşitli öğrenci evlerinde misafir kaldım. Ama Murad sizde yediğim o makrubenin ve yapılan hoş sohbetlerin tadı damağımda kaldı . Fakültemize bizden sonra gelemene rağmen çok çabuk uyum sağladın. İçtenliğinle hemen bizden biri oldun . Bu içten ve kardeşte tavrın inşallah bir ömür sürer. Bir sonra ki makrube gününü sabırsızlıkla bekliyorum haerin olsun. Görüşürüz.