17 Mayıs 2008 Cumartesi

Pantea Movahed

14 yorum:

gülden dedi ki...

Canım arkadaşım;
Senin gibi değerli bir insanı tanıdığım için çok mutluyum.O kadar sıcak, o kadar doğal ,o kadar da güzel bir insansın ki gerçekten okula geldiğimde sohbet etmekten, yüzünü görmekten en çok mutlu olduğum insanlardan biriydin sen.Ama sana bir okadar da küskünüm.4 sene önce bi bebek yapsaydın hem severdik hem büyütürdük,kocaman olurdu şimdiye:)Şaka bir tarafa ömrün boyunca çok mutlu ol canım, zamanı geldiğinde senin kadar güzel gözleri olan bir bebeğin olacaktır mutlaka zaten.Umarım okuldan sonra da görüşme şansımız olur.Hatta aslı sen ben altın günü yaparız:)Hayatta herşey dilediğin gibi olsun......

figure in the mirror dedi ki...

Ne denilebilir ki sevgili arkadaşım.Uzun bir maratonun belki sonuna belki de başına yeni geldik.Artık zaman zaman hayatın akıntınlarına karşı koymaya çalışırken zaman zaman kendimizi o akıntıya kaptırmaya hazırız.Bu süreçteki arkadaşlığımız ve paylaşımlarımız birbirimizin düşünce dünyasını kolay algılayabilmemiz çok güzeldi.Umarım önümüzdeki zorlu hayat mücadelesinde şairin de dediği gibi güneşimiz hep bizimle olur.Bu süreçte belki uzun bir süre görüşemeyeceğiz belki hiç görüşemeyeceğiz o nedenle bana hayatıma anlam katan şu sözleri sana da aktarmak istiyorum,bu sözleri sakın unutma : Güneşin olsun gönlünde Kar bile yağsa, ya da fırtına olsa Gök bulutlarla ve dünya kavgayla dolsa...Güneşin olsun gönlünde, O zaman gelsin ne gelirse Doldurur ışıklarla en karanlık gününü... Bir şarkın olsun dudaklarında,sevinçli ezgilerle.Seni günlük tasalar bunalıma boğsa bile Bir şarkın olsun dudaklarında...Yitirme sakın cesaretini güneşin olsun gönlünde...Ve her şey iyi olacak.
Herşey iyi olacak sevgili pantea...Yolumuzun açık olması dileği ile.
Arkadaşın Engin BAKİ.

Unknown dedi ki...

Sevgili Birtaneme...

Benim için çok ciddi fedakârlıklar yapan, bu fedakârlıkları yaparken karşılaştığı tüm zorluklara göğüs geren, bütün bunları yaparken mücadelesinden asla vazgeçmeyen sevgili eşime...

Bir yanda aile, diğer yanda isinle bu hayat mücadelesine atılıyorsun. İyisiyle kötüsüyle göreceğin birçok gün olacak. Her zaman sende var olan bu mücadele azmini kaybetmediğin surece, basarılar hep seninle olacaktır. Yüzün hep gülsün. Okul hayatındaki başarılarını devam ettireceğine inanıyor, seni çok seviyorum ve kalbimden tebrik ediyorum.

Gökhan Eroğlu

Pantea MOVAHED dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Pannycim;
Şu okuldaki 5 yıllık hayatımda beni en çok şaşkına uğratan sen oldun. Evli olduğunu ilk duyduğumda manyak mı ne işi var okuyor hala demiştim. Ama iyi ki gelmişsin. Yoksa kim gererdi beni sınav öncesi dimi :) Canımsın sen benim ya. Hayatımda gördüğüm en saf kalpli en içten ve en güçlü insansın sen. İyiki varsın. Hayat şimdiye kadar yaşadıklarından daha güzel şeyler yaşatsın sana. O güzel hayatı paylaşmak için her an yanı başında olacağım canım…
Seçil MERTOL

Unknown dedi ki...

hayatımda gördüğüm en saf kalbin sahibisin sen..hayatımda tanıdığım en güleryüzün de sahibi.. çabana, gayretine öyle çok hayranım ki 4 yıl boyunca paylaştığımız dostluğumuzda en çok bu azmini örnek aldım kendime ve hep senin tutturduğun dengeyi tutturmaya çalıştım hayatımda. sen hep çok güçlüydün, hepimizi toparlardın, en umutsuz zamanlarımızda bize umut verirdin. hiçbirşey için kötü düşünmezdin.
Türkçe'yi öğrenmende büyük katkım olduğunu biliyorum, keşke daha hanımhanımcık ve terbiyeli arkadaşlarından öğrenebilseydin de daha güzel bir Türkçen olsaydı :P "-di'li geçmiş zaman" ve "-miş'li geçmiş zaman" arasındaki farkı artık kavradın ve çok başarılı kullanıyorsun maaşallah :)
mezun olmamız bir bitiş ayrılış değil, aslında yeni bir başlangıç.. haftasonları alışveriş merkezlerini talan etcez, sen, ben, gülden altın günü yapcaz :) ve hiç ayrılmadan hep beraber olcaz canım :) seni çok seviyorum..

Unknown dedi ki...

Canım arkadaşım,
1.sınıfta bilgisayar mühendisliğini bitirip geldiğini öğrendiğimde şaşırmam henüz geçmemişken bir de evli olduğunu öğrendiğimde şaşırmam bir kat daha artmıştı ama aynı zamanda senin ne kadar güçlü bir insan olduğunu düşünmüştüm.Seneler geçtikçe de ne kadar samimi ve iyi kalpli olduğunu her ders günü güler yüzünü gördüğümde anladım. Hayat boyu tüm güzellikler seninle olsun Panteacım...

Pelin ONUR

pınar filiz dedi ki...

Seninle birinci sınıftayken tanışmamızı hatırlıyorum; bana "Sağlık karnesi ne demek" diye sormuştun, ama ben pek anlatamamıştım:)
Daha sonraları her şey değişti tabii. Artık ben sana söylediklerinin anlamını soruyorum (tek sebebi Aslı'dır:).
Fakültede tost yerken yaptığımız kilo ve yemekler üzerine muhabbetleri unutmayacağım.
Sana hayatın boyunca mutluluklar dilerim...

SaNaLMuSTi dedi ki...

Sevgili arkadaşım Pantea. Özellikle son sene seni daha iyi tanıma fırsatım oldu. Sen, ben Engin ve begümle birlikte çektiğimiz köprü trafiğini hakkaten ben de çok özliycem. Özellikle senin yolda Engin’in bozuk Türkçesini düzeltmeni hiç unutmiycam :) birinci sınıfta tek tük konuştuğun Türkçe şimdi resmen anadilin gibi olmuş, bizi bile geçtin gittin, hatta bizim Türkçemizle alay etmeye bile başladın, evet şaka değil çok ciddi :) SanaLLab’da birlikte ders çalışmalarımızı ve sınavlardan sonraki soru tartışmalarımızı hiç unutamam herhalde. Bu günleri düşündükçe hep aklıma geliceksin Panteacım, umarım hayat kullandığın araba kadar sarsıntısız ve güzel bi şekilde ilerler :)

sevgili arkadaşın Mustafa Şahin

Unknown dedi ki...

Bir insan nasıl bu kadar şirin, güler yüzlü, doğal ve sıcak olabilir. Sen bu okulda tanıdığım en iyi, en güzel insanlardan birisin Panteacım. Belki seninle bu son sene samimi olduk ama ben bu kısa sürede seni gerçekten çok sevdim.. Senin gülen yüzünü görünce içim ısınıyodu valla.. Seninle aynı sınıfı paylaşmaktan mutluluk duydum. Aynı zamanda perşembe günleri ders çıkışında birlikte geçirdiğimiz yol arkadaşlığımız da çok güzeldi,arabadaki sohbetlerimizi, Engin'in bizi gülmekten kırıp geçirdiği zamanları, Mustafa'nın arabaya sığmak için çaba harcadığı zamanları çok özleyeceğim.Umarım hayatın boyunca mutlu olursun...Sevgilerle..

hakan dedi ki...

panteacım güzel, iyi niyetli arkadaşım benim. seni tanıdığım seninle bir çok şey paylaştığım için o kadar mutluyum ki. çok güçlü ve çok başarılısın her zaman her güçlüğün üstesinden gelebilcek birisin. bir çok konuda düşüncelerini dinlemek, tartışmak benim için çok mutluluk vericiydi. okulun bitişi yollarımızı asla ayırmasın. senin dostluğuna her zaman ihtiyacım var. kötülüklerden hep uzak kalmanı ve sevdiklerinle hep mutlu olmanı dilerim...

Unknown dedi ki...

Sevgili arkadaşım Pantea,
4 yil boyunca şu fakültede gördügüm en iyi niyetli, en sevecen arkadaşlarımdan birisin. Birisi bir başarı elde etse hemen gidip o kişiyi tebrik ediyor, güzel dileklerini sergiliyorsun.Tabi bu durumda karşındaki insan da cok mutlu oluyor, senden pozitif bir enerji alıyor. Gerektiginde sorumluluk alip sinifini da en iyi şekilde temsil etmeyi başarıyorsun.(Mezuniyet provasında bolumumuzu temsil etmen gibi) Bu guzel özelliklerinin hayat boyu devam etmesi dilegiyle

Unknown dedi ki...

biricik arkadaşım Pantea.. okula ilk başladığımız zamanlar hocalar dersi türkçe anlatıp, sonra senin sınıfta olduğunu farkederek ingilizceye dönmeleri daha dün gibi aklımda.. o dönemler her ne kadar Türkçen çok iyi olmasa da bir İranlı olarak Türkçe sınavında sınıfın en yüksek notlarından birini alarak hepimizi şaşkına çevirmiştin :) zaman ne kadar da çabuk geçti böyle.. şimdi ise çoğu Türkten daha iyi Türkçe biliyosun.. sonraları yavaş yavaş gelişen arkadaşlığımızla birlikte, çok zeki olmanın yanında aynı zamanda ne kadar iyi kalpli ve de arkadaş canlısı biri olduğunu farkettim..

güler yüzünü ve de sıcacık sohbetlerini hiç unutmuycam.. bundan sonraki hayatında sağlık, mutluluk ve de başarılar dilerim..

Eray Yüce

gokmen altinel dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.