17 Mayıs 2008 Cumartesi

İlhami Akkuş

18 yorum:

Aykut CİRİT dedi ki...

Sevgili dostum İlhami,
nerden başlıyayım, nasıl anlatayım, kaç cümleye sığdırayım seni bilmiyorum; üniversitede en uzun zamandır tanıdığım arkadaşımsın, ne çok şey paylaşmışız düşündükçe farkediyorum. Aynı evde kalma planımızdan, balıkesir gezisine; final akşamı çalışmalarından benim tez raporumu teslim etmem için kalan ( uykusuz ) son geceye...
Dostluğun bana güven verdi. Seni tanımaya beş yılın yetmediği ; daha keşfedemeğim bir çok güzelliği kişiliğinde barındırdığın görüşündeyim, uzun yıllar dost kalabilmek ümidi ile... Selamlar

aksel tuna dedi ki...

Akkuşşşşş, şişkoooo, başkanım nerden çıkardın şu Alamanya işini de vardın gittin gurbete senle okumak güzeldi be sınıfın neşe kaynağı al yanaklı dobişkosu:) özledik seni be, gerçi pek yokluğunu hissetmedik ama son sene sensiz çekilmez oldu. MY Helga’lara çok takıldığını söyleyip duruyor aman derslerine odaklan sen de okulundan geri kalma okuyup mühim adam olcan sen.

Aksel TUNA

Unknown dedi ki...

Birinci sınıf başlarında kimsenin konuşmadığı, sallamadığı bi adamken bi adam değerimi bildi inatla benle konuştu, hiç unutmadık. Zaman geldi evinde kaldık başına iş çıkardık, çekinmedik. Bazen bekletti, bazen çok konuştu, bazen huylarıyla delirtti yine bişey demedik. Ama şeytan tüyümü var yinede vazgeçemedik. Mies ayağına az iş çakmadı ama kendiside çalıştı, hakkını yemedik. Başarıdan başarıya koştu yetmedi bide almanyaya gitti yuh dedik. Son sene onsuz olmamalıydı, özledik. Ama kendisini Sergen Yalçın ilan etti ya az gülmedik :D. İyi niyetini, rahatlığını, yırtıcılığını orada bırakmadan dönersin inşallah. Daha birlkte çok işler yapıcaz biraderim.

Unknown dedi ki...

Aslan ortağım, minikkuşumuz sevgideğer İlhami. Benim İlhamim; İş bitiricidir, laf sokucudur; Organizatördür, enerjiktir; Patrondur, Sivaslıdır; Balıkesirlidir, yazlıkçıdır; müthiş paylaşımcıdır, bol kesedendir ve sıkı dosttur. İlk maceramızı unutamam kozyatağı carefourda cepte 20 milyonla, celvin clein deodorantlara bakıp krallar gibi muamele görüp, E-5 karayollarında, 20 milyonluk gasp edilişimizi. Üleyn neden otobüse binmedik biz? Sonra 3. sınıf: A presidential approach to namı değer MieS. Ayrısız gayrısız bir yıllık macera ve seni unutmak mümkün değil artık. Çığırdığın türküler hala kabuslarıma girmekte İlhami amma ne seninle ne sensiz işte. Herşeyi bilirsin!, biraz şukelasın, huzur neyim biraz zor seninle ama ne seninle ne sensiz ya, her belada beraber artık. Ben senin tatlı kaçıklığını, pizza düşmanlığını, bizlerden biri olmanı ve cümlelerinin bir yerlere bağlanma ihtimalini sevdim. Kaderde ve kederde ne varsa yaşıycaz artık. Ailenin ellerinden öptüm. Hadi hayırlısı Aslanım!
Erdem Demirkan

mert dedi ki...

Balıkesirin bilmem kaç tane H'si var demiştin bana . Ama höşmerim H sini bana hiç tattırmayacaktın olum. Hala tadı damağımda . En yakın zamanda seni Türkiye'ye bekliyorum. Bana koşa koşa getir o tadılası şeyden. Ama maçlarda ellerini yana aça aça koştuğun gibi gelme. Keza o şekilde hızlı koşamıyorsun farkında olmasanda :) Kal sağlıcakla . görüşürüz.

Unknown dedi ki...

Gelmiş geçmiş en büyük MİES başkanı:P Nasıl olurda yurtta gördüğüm insanı sınıfta gördüğüm zaman tanıyamadım birinci sınıfın başlarında. Bazen kafanı sallayarak selam veriyordun ama ben tanımadığım için “bu da kafayı çizdirip gelmiş üniversiteye” diye düşünüyordum. Neyse ki sonradan büyük bir utançla öğrenmiş oldum yurtta yan odada kaldığını. Sınıfın neşe kaynağıydın, ara ara saçmalama kaynağıydın ama rengiydin yine de. Son senemizi uzak geçirdik, tutturdun bi Almanya diye. Geri dönüşün muhteşem olacak buna eminim. Gönlünce bir hayat geçirmeni dilerim. Bir telefon kadar uzağım sana bunu unutma…
Emre ÇELİK

musta dedi ki...

İlhamicim, sıcak, sempatik can kardeşim;
Ne arabesk günler yaşadık be senle, resmine bakıp ağlamasam da özledim çok…Eskileri özledim, ev tutmak için gezdiklerimizi, kararsızlığımı, dağ tepe bayır yürüyüşleri, sınıfa sırıtarak girişini, türkülerini, en olumsuz anda bile pozitifliğini, başkan ilhami’yi, geçen zamanda yapamadıklarımızı bile… Daha çok özletmesen diyorum;) sağlık, mutluluk, başarı iyi güzel bildiğin her şey seninle olsun, sağlıcakla…

Salih Taysun dedi ki...

İlhami , madem bir şeyler karalamak gerekiyor bende bir iki acı söz söyliyim.İlhami senin kemiklerin iri değil lütfen sorunu doğru belirle.(he he he).Kendine iyi bak...

Yasin dedi ki...

Ulan ne işin vardı Alamanyalarda, ne guzel beraber bitiriyorduk okulu guzel guzel... Insan senin gibi sıcak bir dosttan uzak kalınca, haliyle yerini dolduramıyor... Abicim, irtibatı koparmayacagımı dusundugum nadir insanlardansın, degerini bil ona göre... Fedakar kardeşim benim, seninle daha cok guzel muahbbetler yapacagımıza inanıyorum... İki cihan selameti dilerim, hayatında basarılar kardeşim..

Mehmet dedi ki...

Mehmet
Canim Kader Kardesim,
Marmardaki 4 seneden sonra son yilimizi Almanya`da beraber okuma firsati bulduk.Istanbul`da cok aktif olmana ragmen Clausthal`de sasirtici bi bicimde butun sene uyuman beni sok etse de, cok guzel anilarimiz oldu. Berlin gezimizi, alman hocalara uydurdugumuz yalanlari ve son birayda tezi benim ustume yikmani unutamam :)Ilerde cok iyi yerlere gelecgini umit ediyorum, dostlugumuz daimi kalsin, yolun acik olsun.

cagri tumturk dedi ki...

seni wikipedia'ya sordum site çöktü, hesap makinesinde çarptım böldüm tanımsız dedi ve hala alamanyalardan sınır dışı edilmeyişinle kafa karışıklığımı bir kat daha artırmış oluyosun ilhami.. Anlatılmaz yaşanır adamlardan birisin valla:D
daha birinci sınıfta "sizi il yapacağım" dedin girdin kulübe bi de yetmezmiş gibi gittin başkan oldun valla pes:D Aha bak buldum tanımladım seni: 'İlhami işini bilir':D
Bu arada hiç öyle başlama sen de şişkosun falan senin adın çıktı bi kere.. bi deri bi kemik kalsan gene şişkosun be ilhami.. o yanaklar oldukça sende:D
Olsun be ilhami biz seni böyle sevdik..:)
Hayatın boyunca işini bilesin...

gülden dedi ki...

Sevgili kardeşim İlhami:)
Bak ben sana kardeşim diyorum.Ondan olmalı ki sen de bana yıllardır bacım diyosun.Eminim yurt dışına gitmen sana çok artılar getirmiştir ama ne yalan söyleyeyim ben bu son yılımızda aramızda ol isterdim.
Database sınavında bana yardım ettiğini(yine de kalmıştım o ayrı:)),simülasyon ödevimi yaptığını hiiiiç unutmicam.
Arada sırada anlaşamayıp tartışırdık,ama hiç kırmadık birbirimizi.Ben hep gülümsemeyle hatırlıyorum seni.Sadece yıllığa bakarak da hatırmıcam merak etme.Hayatta herşey dilediğin gibi olsun.Çok çok mutlu ol:))

Pantea MOVAHED dedi ki...

İlhamiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Birinci sınıfta Türkçe anlamamaktan dolayı hocalardan dersleri İngilizce anlatmalarını istiyorum diye bana gıcık olan İlhami…
Sen bir zamanlar (ben Türkiye’yi daha yeni yeni tanıma sürecinde iken) Balıkesir’den bana ismini sürekli unuttuğum (peynirden yapılan) bir tatlı getirecektin. Hani?
İlhamicim Almanya’ya gitmekle kendini çok özlettin, sınıfımızda her zaman yokluğun hissediliyor, özellikle derslerde sessizlik olunca insan yokluğunu daha da çok hissediyor, “şimdi İlhami olsaydı kesin bir yerlerden fısıldama sesleri duyardık” der insan kendi kendine…
Şaka bir yana arkadaşım senin gibi temiz kalpli ve cana yakın arkadaşım olduğu için çok mutluyum, keşke son sene bırakıp gitmeseydin, böylece varlığınla derslerimize renk katardın… Gelecekte çok başarılı bir “İlhami” ile karşılaşacağımızdan şüphem yok. Hayatların en güzeli senin olsun canım arkadaşım…

Pantea Movahed

Murad AYGUL dedi ki...

Akkuşum;

Walla en çok seninle birlikte sınava girmeyi özleyeceğim sanırım.
Birlikte çekmiş olduğumuz kopyalarımız tam bir takım çalışması örneğiydi:)
2. sınıftan sen Alamanyalara gidene kadar hep yan yana oturup 2 koldan canına okurduk soruların
hey gidi günler bee. Birlikte yaptığımız çok şey oldu seninle... Klup işleri, doğum günü
partileri çanakkale gezileri paintball turnuvaları Futbol maçları vs vs.. "Muradaygul"
deyişindeki ulama'yı kimse senin kadar güzel yapamıyordu :) Karakterindeki olgunlukla,
arkadaşlığındaki hassasiyetle ve düşüncelerindeki pozitivizmle farklı bir duruşa sahiptin hep.
Şimdi ise sözün bittiği yerdeyiz Akkuş'um. Gelecekteki hedeflerini paintball daki atışların
gibi 12 den vurman tamennisi ile....

MuraDAygul.

Unknown dedi ki...

EMRE GÜNGÖR: Gittin bıraktın bizi buralarda İlhami ya. Seninle Caddebostan sahildeki muhabbettimizi unutmam hiç. Düşüncelerimiz ne kadar farklı olsa da onlara saygı duyup arkadaş olmayı bilmiş çok şey katmıştık birbirimize. Artık kaybolma biyerlere de görüşelim. Umarım aradığın her şeyi bulursun, mutluluklar seninle olsun.

gokmen altinel dedi ki...

Başkan ya Başkanım ya… Hayatımda bilip bilmeden bu kadar sallayan bir adam görmedim:). Her konu hakkında söyleyecek bir şeyi vardır. Bana boş adam der ama kendisi bu konunun üstadıdır. Positive Thinking dersini doğuştan verebilecek tek insandır. Her durum ve şartta gülümser. Herkes bezmiş bir halde iken bir Thermo dersine girişinde bir yüz ifadesi vardı ki her insan bunu görmeliydi. Kendisinin en çok sevdiğim yanı müthiş bir ev sahibidir. Yedirir, içirir ve rahatlığınız için her şeyi yapar. Benim için Gelsenkirchen’e git Akkuş.

Gökmen Altınel

Aykut CİRİT dedi ki...

İlhami kardeşim, ilk önce belirtmeliyim ki Almanya’ya gittin bizi unuttun gibi geliyo bana ne aradığın var ne sorduğun ağabeycim, ara tatilde bi geldin iki gün yüzünü gördük sonra yine kayıplara karıştın. İnsan kankasından ayrı düşmeye görsün, hemen hatıralar geliyo aklına. Ama biz genelde tıkınmak için bir araya geldiğimiz için burada ayrıntılara girmeyecem. Tabiî ki Balıkesir’de geçirdiğim bir hafta içinde beni ağırlaman, hergün yapılan PES turnuvaları bir de kurup da bir türlü işletemediğimiz kulübün hatıraları var tabi.
Her şey bi yana, her an herkesle kaynaşabilmeni sağlayan sıcak ve kendinden emin tavırların, kulüp gibi sosyal mevzulardaki azmin, girişimciliğin ve başarılı hamlelerinle tanıdım seni (bir de Suat kardeşim sayesinde tabi). İki sene beraber kaldığımız o adı lazım olmayan yurtta tanıştık ve bir anda kaynaşıverdik, zaten seni yakından tanıyan birinin seninle kaynaşması için bir neden görmüyorum. Neyse lafı fazla uzatmadan, sana artık bir mühendis olarak hayatında başarılar diliyorum ve de dön artık kardeşim özlettin kendini ya.

Unknown dedi ki...

İlhamcım,
İşte beklediğim an:) sonunda bu yazıyla, akkus karakus ortaya çıkacak:P Tontişim,bunyesı gıbı buyuk bı kalbı olan arkadasım, kardesım. Daha konusmadan senı tanımadan yuzune bakan insan senden kotuluk gelemeycegını anlar, biraz tanıyınca da cok sever eminim. Sende farkındasın ki bilip bilmediğin her konuda konusmayı cok sevmen birazcık maytap konusu olmana sebeb olsa da kimi zaman kıvrak fikirlerinle(sıkışlarınla) olaya hakim gözükebiliyosun. Konserdeki dans stilin, yaptıgın susuz çorba yemeği, f1 deki pistin ağası tavırların aklımdan, zıhnımden, ozellıkle kabuslarımdan hiç çıkmıycak sanırım :P Bu sene bizi sensiz bıraktın ama inşallah gelince hep görüşelim biraderim. (We miss you!!)Hayat sana hep senin bize gülümsediğin gibi gülsün.
İbrahim