17 Mayıs 2008 Cumartesi

Seçil Mertol

17 yorum:

Selda dedi ki...

SEÇİL: Okulun ilk günü camın önünde telefonla konuşan kıvırcık saçlı gözlüklü kız.
SEÇİL: Üniversite hayatımda ilk tanıdığım, en sevdiğim, en çok şey paylaştığım, en önemli dostum.
SEÇİL:Canım bebekim 
Sanırım bunlara benzer SEÇİL tanımlarını sayfalarca yapabilirim. Çünkü SEN benim ilk sarhoşluğum, acılarım, mutluluklarım, kızgınlıklarım, dertlerim ve en önemlisi 21.04.04; insana özgü yaşanan her türlü durumda 5yıldır hep yanımda oldun, çok şey birlikte yaşandı ve SEÇİL tanımları giderek çoğaldı. Bu güne kadar yanımda olduğun ve bana kattığın her an için sana teşekkür etmek niyetiyle başladığım bu cümleyi bundan sonrası için daha fazlasını isteyerek bitiriyorum. Gülen yüzün hiç solmasın, gülücüklerin hep hayatlarımıza neşe katsın ve hep benimle, hep en iyi dostum olarak kal… Seni çok seviyorum…

gülden dedi ki...

LULU!!!!
Evet lulu!Hepiniz hatırlarsınız o çizgi film kahramanını,ama onun saçları bile seçilinkiler kadar lulu değil:)Her ne kadar yakın zamanlarda çok fazla şey paylaşamasakta aslında aramızdaki bağların güçlü olduğunun farkındayım.Tek bir örnek mesela: bana beyaz bir atkı örmüştün seneler evvel,doğum günümde.Herkese hediye alınır ama herkese el emeği, göz nuru birşey örülmez.En özel doğum günü hediyelerimden biriydi.Hep gülümseyerek hatırlicam arkadaşım seni....

Cemil dedi ki...

Ya kardeşim yedin başımızın etini yıllık yıllık diye!! Mezun mu oluyorsun sanki ;) Canım arkadaşım, dostum, kardeşim Seçil'ciğim seni tanıdığıma öyle memnunum ki.. Fakülte önünde beklemelerimizi (ortalama 4 saat), Lineer çalışmalarımızı, okey,51 vs oynamalarımızı ve özellikle içmelerimizi hiç unutmayacağım. Sağlık, başarı ve mutltluk dolu bir yaşam diliyorum. Herşeyin gönlünce olması dileğiyle canım arkadaşım..

pınar filiz dedi ki...

Sınıfımızın en sevimlisi,
Birinci sınıftayken defterine çizdiğin o kıvırcık saçlı kız resmiyle tanımıştım seni; sonra benim için iyi kalpli, cana yakın, yardımsever bir arkadaşa dönüştün. Fakültenin önünde sohbetlerimizi, özenle yazdığın notlarını benimle de paylaşmanı, telefonda ders anlatmalarını hep hatırlayacağım. Biraz uğraştırdım seni son sene sanırım:)
Umarım bundan sonra da ayrılmayız, her zaman yanımda olursun. Artık fakültenin önünde buluşamasak da unutma beni.
Her zaman çoook mutlu olmanı dilerim...

Pantea MOVAHED dedi ki...

Haftanın hangi günü olursa olsun, günün hangi saati olursa olsun, okul açık veya kapalı olsun fark etmez (YOK ARTIK!), ne zaman gelsen her zaman fakültenin önünde kıvırcık saçlı güler yüzlü gözleri hep parlayan “Seçil” orada. Kendisi Java dersinden SIRF benim yüzümden kaldığını söylüyor, ama ben her seferinde duymazlıktan geliyorum, o bunu söyleyince başka yere bakıyorum, duymamışım gibi davranıyorum, konuyu değiştiriyorum, saçımla oynuyorum, değişik numaralar işte…
Seni çok seviyorum kıvırcık saçlım, kendin de biliyorsun.
Dört yılımız beraber geçirdiğimiz güzel anlarla dolu, beraber ders çalışmalarımızdan tut konsere gitmelerimize kadar, senin gibisi bir daha gelmez benim için, o yüzden veda etmeye hiç niyetim yok. Seni başından bugüne kadar hep gülümseyerek gördüm, bundan sonraki hayatında da gülücükler yüzünden hiç eksik olmasın.
Bandırma şivesi ile: seni çok seviyooooooooooooooom

Pantea MOVAHED

Unknown dedi ki...

Seçil.. Artık ağlamayacak olmasını duyduğuma en çok sevindiğim insan.. hem de daha hiç tanımıyorken.. 4 yıl boyunca 1 tek kararımı bile sensiz almadım, her acımı senle paylaştım, her sevincime mutlaka seni de dahil ettim. sen benim can arkadaşımsın. herkesin yargıladığı zamanlarda bile bana en çok sahip çıkanlardan biriydin canım benim. çok güzel günlerimiz geçti birlikte daha da geçecek. ben 4ümüzün ayrıldığını düşünemiyorum walla :)biz kaynatırken sen ne güzel kaynardın bize. ne güzel dinlerdin derdimizi anlatırken, ne güzel konuşurdun derman olmaya çalışırken. harika bi insansın arkadaşım :)harika şeyler yaşayacağına eminim, izliyor olacağım..
P.S: oldu bonnncccuk :)

Unknown dedi ki...

Seçilim canım arakadaşım önce unutmadan sorayım : " korya nerde ? :):):) " bu sene özellikle seni bu soruyla çok meşgul ettim ama adam bir türlü ortalıkta yoktu ve ben ona ulaşmak zorunda kalıyordum çoğu kez. Neyse canım iyi kötü bunca seneyi geride bıraktık her zaman senin fakülte önünde o içten gülüşünü ve sigara içişini unutmayacağım. Hayatın hep güzelliklerle dolu olacak ben buna eminim. Çünkü her zaman o iyi niyetin her yerde senin yolu aydınlatan ışık olmaya devam edecek. Fakülte önünde az zaman geçirmedin bir sen bir de cemil. Hatta bazen diyordum ki bu kızın her halde dersi falan yok sadece oturmaya ve kobbyi beklemeye geliyor diye.Neyse bu kadar uzun laf yeter canım değil mi ! Hayatında daima o sıcak ve samimi gülüşünün devam etmesi için ne gerekiyorsa onlarla karşılaşırsın inşallah...

hakan dedi ki...

geç kaldık sanki birbirimizi tanımaya geç de olsa az da olsa birlikte olduğumuz günler çok güzeldi ve önümüzde daha çok uzun yıllar var. 7.katta sınav hazırlıklarımızı, çalışırken beni duman altında boğmanızı ve o güzel gülüşünle ortama renk katmanı hi. unutmayacağım. artık yanına gelirken seçil bugün sinirli mi acaba diye düşünmüyorum:)hep mutlu olacağını ve mutlu olmak için bir çok sebebin olduğunu da biliyorum. hayatın tüm güzellikleri seninle olsun...
Hakan ÜNGÖREN

Unknown dedi ki...

Seçilcim,
Henüz daha çok gençken:p, 1. sınıfa başladığımızda tanıdığım arkadaşlarımdan birisin. Servisin bizi henüz fakülte kapısının yeni açıldığı saatte okula atmasıyla başlayan ders saati bekleyişlerinde bir tek sen vardın yanımda, zaten fakültede de sadece ikimiz oluyorduk:D Seçilcim sen böyle sıcakkanlı ve arkadaş canlısı oldukça hayatta hiçbir zaman yalnız kalmazsın zaten ve umuyorum ki çok çok mutlu olursun ve beni de unutmazsın. Sınıfımızın şirin kızı, görüşmek dileğiyle...

Unknown dedi ki...

Seçilcim,

Öncelikle beni sınıfımızın tek kıvırcık saçlı kızı olmaktan kurtardığın için sana minnetarım:D(Her ne kadar arada bir fön çekip anlaşmamızı bozsan da:P)Seçilcim seni hep sıcakkanlılığın, temiz kalbin,şirinliğin, fakülte önü müdavimi olman ve en önde oturmanla hatırlayacağım. İnşallah her zaman hak ettiğin yerde ve hak ettiğin insanlarla birlikte olursun. Tüm güzellikler seninle olsun.

Pelin Onur

Unknown dedi ki...

Seçilcim sevimli kuzucum benim. Tanıdığım en dobra en açık sözlü ve vurdum duymaz arkadaşımsın. Belki de hayatı elinde tutmanın sırrı bundadır. Seninle vakit geçirmek bir insanın yüzünde güller açması için yeterli bi neden. Dilerim ki neşen daim olur ve mutluluk yakanı hiç bırakmaz.
Pınar GÜLTEKİN

Süleyman Emre Acıman dedi ki...

Acayip harbi kız bu Seçil. Zaten kendi de öyle diyor. Arada çok sıkıştığımda, fakülte önlerinde yardımlarını esirgemez, gözümden anlar, muhabbetine doyum olmaz :) Yardımsever, çenebaz, takıntısız kişiliği de gözümüzden kaçmadı değil hani. O beni bulamasa da ben onu seneye bulurum diyorum ve hayat boyu mutluluk ve başarı dileklerimle sözlerime burada son veriyorum.

Unknown dedi ki...

Sevgili arkadaşım Secil,
1.sinifa geldigim ilk gun 242'deki bir sıraya oturup etrafima soyle bir baktigimda elinde bir kitap ile birkaç sira otede seni gormustum. Ondan sonra da bana dersler ve okul isleri ile ilgili en cok soru soran arkadasim sen oldun.Neyse okul bitti de senden kurtuldum artık, şaka şaka... Temsilciligim donemimde sinifin sorunlari ile yakından ilgilenen ve bu konuda bilgi almak isteyen özelliğinle seni takdir ediyorum.
Bir de fakulteye hemem hemen her girisimde senin fakulte onunde bulunup neseli bir bicimde "merhaba" demen ders oncesi iyi bir doping oluyordu dogrusu. Hayat boyu mutlu ve basarili olman dilegiyle...

Unknown dedi ki...

Moral bozucu sınavlardan, sıkıcı derslerden sonra fakülte önünde az otlanmadım sigarandan borcum çok:D Genelde hep orada gülerken gördüm seni, mutsuzlukla bağdaştıramıyorum düşününce. Hep o hallerin gibi neşeli, mutluluk dolu bir hayat dilerim.

gokmen altinel dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
cagri tumturk dedi ki...

çekirgeeeeee

ülen yemedim yedirdim, giymedim giydirdim gene geçirtemedim şu javayı sana:D ben unuttum sen öğrenemedin hala:D

Çekirgem şekerdir, okulun demirbaşıdır, derdini anlatırsan can kulağı yapar dinler:D (anladın sen anladın:P)

Hep gülesin çekirgem:D ve java2'yi geçer geçmez ilk bana haber et e mi?:D

SaNaLMuSTi dedi ki...

Güler yüzlü, cana yakın, yardımsever, sıcaklığı taa 100 km öteden hissedilebilen bi insan. Böylesi az gelir denilebilecek kadar hayat dolu. Hayatta her şey gönlünce olsun Seçilcim..

Mustafa Şahin