17 Mayıs 2008 Cumartesi

Erdem Demirkan

29 yorum:

gülden dedi ki...

Sevgili Erdem;
birkaç aydır beyaz parlak çantamı her elime aldığımda sen geliyorsun aklıma.Tabi bu konuyu yıllığı okuyacak diğer arkadaşlarla da paylaşmak lazım.Aynen aktarıyorum:
GÜLDEN:ibb bursu ayın kaçında yatacak hesaba biliyor musun Erdem?
ERDEM :YUH BEEE!!Timsah derisi çantan var hala ibb bursunu soruyosun.
...HAHAHAHAHAHAHA:)
Yani Erdem hakkaten beni dumur etmiştin o gün.Ne diyim sana ben:)Sen beni güldürdün,sende ömürün boyunca çok mutlu ol,çok gül.....

Tipsiz dedi ki...

Sınıfta benden daha ruh hastası olduğunu düşündüğüm tek kişi.MSN de yaptığımız konuşmalar umarım kimsenin eline geçmez,yoksa ben ünlü olunca çok para öderim:)Arada yemekhanede buluşalım da aynı tabldottan 2. yemeği alalım tekrar.Orda yediğim 2. yemeğin tadını 1 metrelik adana kebapla bulacağımı düşünmemekle beraber,bir ömür boyu başarılar diliyorum.

Adsız dedi ki...

Sınıfımızın yegane çılgını. Tiyatral yetenekleri fazlasıyla mevcuttur, hareketlidir enerji doludur, güler, güldürür, insanları sever, herkesçe sevilir.

Erdem, herşey sen nasıl istiyorsan öyle olsun dostum. Başarılar, mutluluklar.

Emin ÖZKAN

aksel tuna dedi ki...

Kardeşim gel de kocaman bir sarılam sana:) ee nolcak şimdi bak okul da bitti. Bi Amerika’ya çıkartma yapamadık beraber gerçi sen gitmişsin görmüşsün tamam yediğin içtiğin de senin olsun:) ama olmaz böyle bak bidahakine beraber gidicez:).
Erdem canım:) abi az sapık değilden ha sende ne öpücük yolluyodun bana derslerde:). Ama en takdir ettiğim noktan birinci sınıfta kadınlar gününde MATH 2 dersini kaynatma adına da olsa Kadıköy’de ne kadar çiçek varsa alıp gelmiştin, dersin ortasında sınıfa girip bütün kızlara çiçek vermiştin, valla o gün takdir ettim seni o gün anladım büyük adam olacağını:) kardeşim kendine iyi bak yolun hep açık olur inşallah.

Aksel TUNA

İlhami AKKUŞ dedi ki...

Hiperaktif:)Sen hazırlıkta nasıldın la!1.sınıfta seni tanıdığımda bu çocuk böyle değildi nasıl bu hale geldi demişlerdi:)Ben seni ilk sevgililer gününde sınıftaki tüm kızlara gül dapıtmıştın,dimi?Bana diyeceksin niye bu cümleleri yıllıkta paylaşıyorsun?
ASLANIIIIM gerekli yerde hatırlatmasını biliriz!MieS'te seninle geçirdigim 1yılı unutmamam için üzerimde yeterli zararı verdin:)Uykusuz çalıştığımız günleri hatırlamanı istiyorum.İlerde de MieS'teki gibi beraber sırt sırta çalışlırız dimi?Kararsızlığını gider,sonra herşeyi başarırız inş.Hayatının senin kadar hareketli olması dileğimle.

cagri tumturk dedi ki...

abicim seni tek kelime tarif eder: 'YARAMAZ'.. Affedersin eşşek kadar oldun, hala takla atıyorsun ortalarda:)

Ama bu çocukluk sana öyle bir temizlik veriyor ki sınıftan, başka bölümlerden, başka okullardan, başka ülkelerden 72 milletle kanka olmuşun:)

1,2,3,4 senedir tecrube ettim ki her türlü muhabbet edilir senle:) Yeter ki o demlik de çay kaynasın veya yakınlarda bir simit sarayı olsun:) Olmasa da sizin bakkala uğrarız ya:)

Ya şu okul bitti iki pişmanlığım var.. Birincisi sana bi kız bulamadık ya ona yanıyom ama beğendiremioz ki:) diğeri de final serisinin son iki maçını ziyan etmemiz ki onun acısı bambaşka:) Neyse ki WNBA başladı onun play-offlarını izleriz beraber:)
Boston'a da helal olsun "Sevmiyorum ben Boston'ı" dedikten 2 bile değil 1 maç sora Pierce Fan Club'ın has üyesi ettiler seni:)

Bi de artık sürünme şu yerlerde de deli etme Pınar'ı:) Pis oralar pis!!:)

Sana hayatında başarıları başkaları dilesin ben zaten yakından takip edio olucam başarılı mısın değil misin..:)

mert dedi ki...

Gankaa,
Benim ikinci senin ilk hazırlık senende ilk haftasını geçerdiğimiz sınıftan bileydim o sınıfa senin olduğunu kaçmazdım. Böylelikle hayatta tanıdığım en yardımsever en içten en adam gibi adamla bir sene önce dostluğumuzu geliştirirdik. Am oğlum ne yapayım sizim kurda kasıyorlardı. İlk günden ingilizce diyolaglara başlamıştınız. Tabi bu durum beni aştı. Gerçi bitirme projesini senin ve salih ustanınyardımları ile beginer seviyede ki ingilizcemle bitirdiğime göre hazırlığıda geçermişiz diyorum içimden. Ganka böyle olmuyor al bavulunu yerleşelim bize. Yemekleri ben yaparım bulaşığı sen yıkarsın Ok. Hadi Yalar...
Mert

BlueMorphoP dedi ki...

Erdeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmm :)

Canım arkidişim benim :) Çok seviyorum seni! Her durumda neşeli, yerinde duramayan, hele gece uyuyamadıysa daha da oynak, deli, sıraların üstünde, yerlerde, her yerde yuvarlanan, annesi görse ne yapar diye hep düşündüğüm, sıcak, samimi, ..., bi tane =)Seninle son zamanlarda daha çok şey paylaştık galiba. Gece yatmadan msne girdiysem erdemle başlayan muhabbet bitmez, bitsin de istenmez ama sabah nasıl kalkılacak o da var=) Okulda Erdem’i görünce koşar sarılırım hemen, neden bilmiyorum ama öyle bi sarılasım gelir=) Güne Erdem’le başlamak iyi gelir insana ama dedim ya geç yattıysa yandık=)
İnsanın yolu bir sürü insanla kesişiyor hayatı boyunca; kesiştiğimiz zaman diliminin bir nokta değil, ucu açık bir doğru (ya da eğri :p) olması dileğiyle...

Pınar ÖZER

Unknown dedi ki...

Gırgır şamata komiklik fln denince akla gelen ilk adam, gerçekten olmazsa olmazsın be biladerim. gırgır diyip duruyoz ama yeri gelince nası sorumluluk aldı, nası dünyanın işine tekbaşına koşuşturdu nası alnının akıyla çıktı gözümle şahit oldum on numara adamsın olm, gerek muhabbetinle gerek samimiyetinle, hele hele içince yıldızlı on :D olm az kalmadım evinde az sabahlamadık ders başında nerden baksan 2 kere :D artık sınav yok ama yarın bigün yine aynı şekilde "Erdem kalk lan başının belası geldi" dierekten uykunu çarçur etcem kaçarı yok. Çılgınca hareketlerinle, muhteşem espirilerinle bir marka oldun hocam. Bir Erdem kolay yetişmiyor, bir daha da gelmez gittiğin heryerde değerinin bilinmesi dileğiyle, başarıdan başarıya koşman dileğiyle, hep gülmen hep güldürmen dileğiyle...

Yasin dedi ki...

Erdemim sevgili kardeşim, üstadım, takım arkadasım, degerli yoldasım, sıcak tatil arkadasım...
Ulan sen ne tatlı insansın, insan seninle her işi yapar be...
Beni yanlız bıraktıgın bir zamanı hatırlamıyorum hiç, gerek kulüp işlerinde olsun, gerek etkinliklerimizde olsun, abicim senin gibi dost az bulunur... Eger ogrencilik hayatımda bişiler basarmıssam, senin gibi dostlarım oldugundandır...
Senin yerin baska paşam bende, seninle çok tatlı işler yapdık, yine bir iş daha olsa sen olsan yine yaparım kardeşim...
Tatilede gitdik be olum senle, abicim senin gibi dostların varlıgından dolayı o taşlık deniz insana cefa vermekden cok sefa vermeye baslıyor... Kardeşim, iş hayatındada insan ilişkilerin gibi basarılı olacagından hiç süphem yok...
Sevgili dostum irtibatı koparmayalım....

musta dedi ki...

Erdemmm abicim;
Şu pergel açı-ölçer vs. derken 242deki masayı kırdığımız zamanlara denk geliyor senle tanışmamız.. Ben de diyorum ben bu pergeli duvara niye asmıştım bak o zamandan kalmış demek Neler yaptık beraber neler, hepsini halka arzetmicem tabide, benden bişeyler vardı abicim hep sende, millete garip gelen haka dansı vari selamlaşmamız, konusuz uzun sohbetlerimiz derken uçsuz bucaksız yürüyüşlerimiz, atamadığımız taklalarr… Son değil kesinlikle bu yazı mola bile olamaz bize, hep görüşmek hep gülüşmek dileğiyle, sağlıcaklaaa...

İbrahim Erdal dedi ki...

Sınıftaki cemin deyimiyle :)ruh hastası kontenjanını dolduran insanların başında gelen arkadaşım:),çok ama çok doğal bir adamsın valla.1.sınıfta kadınlar gününde sınıftaki bütün kızlara gül alıp hepsinin gönlünü kazanman unutulmaz herhalde,çok ince gördün be erdem:), yemekhanede aynı tabıldotla:) yemeği tazelemen de seninle ilgili hatırladığım efsanelerden sadece birkaçı.Sen her içelim senle bi ya dediğinde, ya aslında ben 40 yılda bir içiyorum diye diye okul bitti:)
Abicim umarım hayatında hayalini kurduğun her başarıya ulaşırsın ve çok mutlu bir hayat sürersin kendine çok iyi bakasın kal sağlıcakla

İbrahim Erdal

Salih Taysun dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Süleyman Emre Acıman dedi ki...

Onun adı Erdem.
Ben Erdem`e 1. sınıfın ilk günü (Cuma mübarek gün), b binasında sağa sola bakınırken rastladım. Bali çekmiş elemanlar gibi birden yanıma yanaştı, sigara isteyecek sandım. Ama öyle olmadı, birden
muhabbet bölümle ilgili dönmeye başladı, bir de baktım aynı bölümdenmişiz. Yine de bu çocuğa kanım kaynamıştı ki, oracıkta, tanıştıktan 15 dk sonra ilk icraatımızı gerçekleştirmiştik. Daha sonra bu olayı gurur kaynağı olarak kullanacaktım. Dedim ki, Erdem`le işimiz var, bu adam ağzına geleni söylüyor, utanma sıkılma çekinme yok, enerji harcayası geldi mi millete saldırıyor, potansiyel var yani. Son sene hariç, dersler dışında herşeyle ilgilendiğini söyleyebilirim. Ama acıklı olan tarafı ikimiz de turnayı gözünden vurduk diyemedik. Birlikte sayamayacağım kadar çok anımız var. Yurt içi ve yurt dışı çalışmalarımızı Zeki ve Metin, Tango ve Cash Din Kültürü ve Ahlak bilgisi, Arsen ve Lüpen gibi birer
ikili olarak devam ettireceğimizden hiç şüphem yoktur. Mutluluk ve başarı dileklerim seninle olsun.
Hayatın dikenli yollarından geçerken, orana burana batan dikenlerin acıtmaması dileğiyle.

See you in the next chapter.

Unknown dedi ki...

Benim hiperaktif, yaramaz, geveze olduğu kadar da karizmatik olan arkadaşım Erdem :)
seninle yediğimiz sınırsız pizzaları, extreme menuleri, özellikle de oynadığımız Quake oyunlarındaki kapışmalarımızı çok özlüycem.. bulunduğun her ortama neşe katan çok değerli bir arkadaşsın sen..

vücudundaki bitmek tükenmek bilmeyen enerjiyi güzel yerlere gelmek için kullanman dileğiyle..

Eray Yüce

Unknown dedi ki...

Erdemcim,
Benim deli dolu, her hareketiyle beni güldüren, sıcaklığını asla esirgemeyen, içten ve doğal arkadaşım. Seninle bugün iyi bir muhabbetimiz varsa kesinlikle bu senin yakınlığın sayesindedir, yoksa gerçekten de birlikte çok vakit geçirme şansımız olmadı, bunun için sana teşekkür ediyorum. Birlikte bazen yemekhaneye giderdik (öğrenci işi;)), bazen ders aralarında okulun karşısında bir yerlere, ama asla bir call of’ta buluşamadık:). Her gidişinizde beni de mutlaka unutmadan çağırmana rağmen:), ben siz gidin ben sonra gelicem deyip sonra geldim ama sizi bulamadım:p. Ben umuyorum ki bundan sonra yapamadıklarımızı da yapacağız ve birlikte çok iyi vakit geçireceğiz. Sana hayatında çok çok mutlu olmanı diliyorum ve beni unutma diyorum:)...
Büşşra

SaNaLMuSTi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
SaNaLMuSTi dedi ki...

O biiiirrrrr basketbol dinamosuuuu, o biiiiiiirrrrr deli dumruuuul, o biiiiirrrrr enerji patlamasıııı, o biiiiirrrr… Nasıl başlasam hakkaten bilmiyorum. Hiçbi kalıba sığmayan bi adamla karşı karşıyayız. Nasıl bi tanımlama yapmalıyım kafamda oluşturamadım bi türlü. Bir kuzgun kadar keskin zekâsı (neden kuzgun, çünkü kargayı kendim için seçtim), süper gelişmiş espri anlayışı, bir miktar gelişmiş quake oynayışı :) ve ömrünün çoğunu geyik yaparak geçirişi, işte böyle bi insan Erdem. Tanımını siz çıkarın artık. Herhangi bi ortama girdikten sonra orayı şenlik alanına çevirebilecek kadar yetenekli bi insan.

Project finalinden sonra deli gibi hastayken beni evine götürüp yatağına yatırıp ilaçlar hazırlamasaydı belki de ben bugün aranızda olmayacaktım yemin olsun :) üzerimdeki hakkını nasıl ödiycem bilmiyorum valla. Check this out :)

Mustafa Şahin

Salih Taysun dedi ki...

Erdem, şu tez maceramızı bile yazsam insanların burda gözleri dolar ve yarıca bol bol da gülerler.Sanatcı bir insandın(ama sanat bundan memnun değildi), basketbolu severdin (ama basketbol seni sevmezdi), bardağın yarısını dolu olarak görürdün (ama ortada bardak yoktu) daha fazla sacmalayıp bu yorumu güzel bir temenniyle bitireyim. Tez ekibi olarak(kısaca tez-ek) beraberce güzel işler yaptık hayatını geri kalanın da güzellikler içinde geçmesi dileğiyle...

Unknown dedi ki...

Her daim neseli, içi içine sığmayan, son derece aktif bir kişilik... Evet Erdem'den bahsediyorum. 4 yil boyunca mutsuz bir anini gormedigim, (muhakkak vardır ama bu anlarda bile onu somurtkan gormemişimdir) Bitirme projesi sunumlarinda cektigi fotolari aninda bizlere ulastiran neseli arkadaşima hayat boyu basari dileklerimle...

gokmen altinel dedi ki...

Sınıfımızdaki sosyal insanlardan biridir. Mies ve tiyatro klubüne üye olması bunun örneklerindendir. Çok iyi bir mesafirperverdir. Evinde rahat ettiğim ender insanlardandır. Çok iyi de yemek yapar:). Bana geldiğinde direk onu mutfağa sokarım. Sınıfa kattığım kelimelerin bu kadar çok yaygınlaşmasında emeğin büyüktür Erdem’im. Beni Salih’le birlikte Fahri Tezek Üyesi yapmanız, beni gururlandırdı. Özellikle bir konu da senin çok farklı düşünsekte -ki sen bu konuyu iyi biliyorsun- seni sevmeye devam edeceğim. Sana daha ihale oynamasını, monopolyyi, mamiş vermesini… öğreteceğim. Basketbol oynayış tarzınla, yolda yürürken görmediğin dala çarpıp sırt üstü yere düşüş şeklinle ve ihale oynarken son 6 kağıdın hepsini aldım diye elini açıp sadece 2 tanesini almanı hiç unutmayacağım:). Arkadaşlığımız için bir slogan var sen onu iyi biliyorsun...

Gökmen Altınel

Unknown dedi ki...

Seni ilk elinde karanfillerle sınıfa girdiğin gün farkettim sanırım... Herkesin yüzü şaşkın sense sırıtıyordun. Sanki sen herkesle eğleniyormuşsun gibi =)O gün dedim bu çocuk diğerlerinden farklı diye!
Sonra 1. sınıf boyunca defterlerimden fotokopi çektirip bana "Özge sana borcumu nasıl ödeyeceğim" diye sorup durdun. Sonrasında tam da o senenin sonunda yurttan ayrılacağım son gün yurt kapısına kadar üşenmeyip hediyemi getirdin=) Bunlar seninle ilgili unutamayacağım en güzel anılar... Deli dolu çılgın genç Erdem'e inci yazılı arkadaşı Özge'den sevgiler! =) Kendine iyi bak cnm...
Özge Günaydın

Unknown dedi ki...

Beyfendi, erdem hakkında neler düşünüyorsunuz?(mikrofon uzatılır)

Kendisi yalan dolan bilmeyen, yeri gelir manyak yeri gelir hiperaktif :P, bir karıs suya balıklama atlayabılecek kadar cesur, sevdiğine çok iyi, sevmediğine ehh işte:) ole bi insan özetle..:D
Kardeşim biraz vakit alsa da birbirimiz anlamak, senle daha çok vakit geçirince, yemekhanede yemekler yiyince, muhabbetin türlüsünü edince samimiyetmiz de sevgimiz de arttı birbirimize karşı. Evindeki misafirperverliğin ne kadar iyiyse, ihale oynaman da o kadar kötü biraderim bizde yalan yok. İlk basta cekınerek evıne gıttıgımı hatırlıorum da sımdı bı yerde buluscaz deseler dırek senın evın aklıma gelıo. Herhangı bır projenın sunumunu yetsıtrımek, takım elbıse (erhan için:P) bulmak özellikle kafa dağıtmak lazım gelirse de aklıma gelen ilk isim. Ada seferlerlerimizi, yaşadığımız maceraları, tiyatral kimliğini, mies çabalarını hep hatırlıyacam. Bundan sonra da zaman, mekan farketmeden görüşmek üzere.( burda da kalsan denızlıye de gıtsın senı bulurum kardesım merak etme, bi ayağım orda zaten)

kimkimkim? dedi ki...

Bu adama dikkat. İçinde kopan fırtınaları, her gün taktığı maskesiyle bizlerden saklamamaya başladığı an çok şey değişecek.
Erdem dostum umarım hayat boyu hep böyle güleç kalır yüzün.
Sait ÜLGER

Unknown dedi ki...

ne kullanıyorsun sen yaa.. bunun bi sırrı olmalı.doping falan mı alıyorsun yoksa.bir insan bu kadar enerji yüklü olabilir mi?
içi içine sığmayan,içindeki güzellikler adeta dışarı fışkıran,azına geleni direk söyleyen,biraz deli dolu ama hep samimi bir dostumsun kardeşim.call of'ta rakip takımda saf tutarak yaptığın hataları gerçek hayatta tekrarlamazsın umarım.şu üniversite hayatım boyunca gerçekten çok eğlendirdin beni,umarım bende sende güzel anılar bırakabilmişimdir.senin gibi bir dostu hayatım boyunca yanımda görmek isterim. bir ömür böyle devam etmen dileğiyle..

fatih -the_conqueror-

seyfettinGiray dedi ki...

sizleri erdem ile ilk tanıştığım ana götürmek istiyorum yıl 2004 aksel den aldığımız ders programı sayesinde derslere gelmeyi başarmışız fakat derslerde pek göremiyoruz bir gün biri work & travel reklamı için CD dağıtıyor merak işte alıyoruz evde izlemeye başladığımızda aboww!... bu bizim sınıfta diyoruz ve bir kıvılcım oluşuyor. sonra üni. hayatımın ilk koypa deneyimleri ("copy" & "paste" değil) hoca: faik yer: 144
bende eşşek kadar kağıt içi boş onda küçücük kağıt soruların yarısının cevabı var :D tabi takastan pek karlı çıkamadı garibim. :) (bi de o sınavda takım elbise vardı galiba nedendir hiç anlamadım.) sonra kandınlar günü kalculus dersi :) anladın sen onu. Eskiden daha bi manyakmış erdem. şimidlerde tüm enerjisini call of a verdiği için biraz daha az manyak ma yine de manyak başlangıç ta napıyo len bu dememe sebep olsa da seviyor insan giderek onlar olmasa dersler biraz daha sıkıcı call of biraz daha az frag li hayat biraz daha yavaş olacak sanki.
hep böyle kalman hiç üzülmemem dileği ile erdem (her cuma görüşürüz mamiş team)

Murad AYGUL dedi ki...

Sınıfın sosyal, komik enerjik karizmatik delikanlısı...
Seni tanımaya başladığımda çok iyi kaynaşacağımı ve iyi kafa yapacağımızı düşünmüştüm hep ve
nitekim öyle de oldu. Özellikle klup için birlikte yapmış olduğumuz takım çalışmalarında,
pikniklerde, extreme menülerde sınırsızlarda pekişti dostluğumuz. Aslında çok belli etmesende
çapkınlık konusunda önde gelen simalardan biriydin. Her organizasyonda,otobüs duraklarında,
seminerlerde temöblerde kestiğin birileri vardı hep:) Ayrıca son sınıfta yapacaklarımızla alakalı kararı birlikte verdik seninle. "Olum boşver çalışmayalım son sınfta bu gençlik yılları
bi daha gelmez, nasılsa çalışacağız bu yılı kendimize ayıralım" dedik ve sözümüzden dönmeden çok güzel bir 4. sınıf geçirdik ;) Arkadaşlığımızda göstermiş olduğun içtenlik ve samimiyet, tekrar tekrar yaşamaya değer doğrusu... ileriki yıllarda da, görüşeceğimizden ve dostluğumuzun daha da pekişeceğinden hiç şüphem yok...

Bu bitmek tükenmek bilmeyen enerjini hayatının her karesine yansıtabilmen ve bazı karelerde
kendine mukayyet olman temennisi ile :D:D:D

güneşingölgesinde dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
güneşingölgesinde dedi ki...

Bana bi keresinde iyi kafa ütülüyorsun dedin, o günden sonra konuşurken insanların düşüncelerini ütüleyip bi kalıba sokmanın hep yanliş olduğunu düşünen biri olarak biraz da olsa kendime dişardan bakma imkanı sağladın, teşekkür ederim.
4 yılımızın ilk iki yılını içme gezme, eğlenme ile, üçüncü yılını iktidar mücadeleleri arasında, dördüncü yılını da okulunu 'top'arlamakla geçiren enerji topu.
ilhami: ne yapıyorsun erdem?
Erdem: dikkat çekmeye çalişiyorum :))))
hayatın özetini erdem'de görebilirsiniz.

Bedri Kendal YAY