17 Mayıs 2008 Cumartesi

Pınar Filiz

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Pınarcım;
Sessiz sakin arkadaşım benim. Derslerde hiç konuşmayan ama sabırla bütün ders boyunca hocayı dinlemek yerine benim saçmalıklarımı dinleyen canım arkadaşım. Bu sene sınav akşamlarımı dolduran, her sınav akşamı ‘Pınar ben burayı hiç bilmiyom ne diyo burdaaa’ diye dert yandığım… elindeki çubuk krakeri hep bitirmeye çalışan ve benim bu konuda hiç yalnız bırakmadığım… Ne demeliyim başka bilmiyorum aslında bildiğim tek şey sana çok yakın hissettiğim ve seni hep yanımda görmek istediğim. Hayatımızın bu yeni döneminde hep benimle ol canım benim. (gerçi sen kovsan da ben gitmem o ayrı ama neyse :D) Tüm güzellikler mutluluklar seninle olsun….
Seçil MERTOL

Unknown dedi ki...

Pınarcım, sakin arkadaşım. Hepimizin dertlerini, derslerden hayıflanmalarını sakince dinledin. Sınavlardan once klasik soruyu –sınava nerler dahil?- birbirimize sorup hiçbirimiz bilmediği için bilen birilerini arayışlarımız, sınav sabahları da iki kelime öğrenebilmek için fakültenin önünde çırpınışlarımızı hiç unutmam heralde. 4 yıl çok çabuk geçti. Hayatlarımızın en güzel dönemlerini beraber geçirdik. Bundan sonra da hep beraber oluruz umarım. Hayatın boyunca hep çok mutlu olursun umarım.
Çiğdem ŞİMŞEK

Unknown dedi ki...

Pınarcım, sus pus..her daim sakin..hanım hanımcık.. kızım nasıl çektin sen bizi 4 yıl boyunca? bizim gibi 5 çatlakla(çiğdem,seçil,pani,hakan,ben) nasıl başedebildin? çok tatlısın arkadaşım, çok sabırlı ve örnek bir insansın.öyle güzelsin ve öyle güzel şeyleri hakediyosun ki bu güzellikleri elde ettiğin günleri görmek üzere hep yanında olcam. seni seviyorum canım benim :)

Pantea MOVAHED dedi ki...

Ne zaman görsem “Pınaaaarrr, sen kaç kilosun?” sorusunu sorduğum arkadaşım…
Pınarcım, biliyorum artık bıktın her gün bu soruya cevap vermekten, ama bitti artık… Kurtuldun benden. Gelecekte çocuklarına anlatırsın “üniversitede bir arkadaşım vardı çok kilo takıntısı vardı” diye…
Canım arkadaşım… Her zaman sessiz sakin, her zaman güler yüzlü, …
Seni çok özleyeceğim.
Hep mutlu ol, çünkü bunu hak ediyorsun.

Pantea MOVAHED

Unknown dedi ki...

Pınarcım,
Sürekli sakin ve rahat olmayı başaran, temiz kalpli canım arkadaşım benim. Bana ödevlerle, sınavlarla ilgili birşeyler sormanı, benim gibi çubuk kraker fanı olmanı, beraber yaptığımız market alışverişlerini, Özgürlük Parkı'ndaki şişmanlık üzerine yaptığımız konuşmayı hiç unutmayacağım ve sürekli seni rahatsız edip hatırlatacağım:D Seninle her zaman sohbet etmekten keyif aldım, canım benim. Tüm mutlulukların, güzelliklerin seninle olması dileğiyle,

Pelin ONUR

Unknown dedi ki...

Benim ilk tanıştığım arkadaşlarımdan olan, sesini duymakta daima güçlük çektiğim ama aynı zamanda konuştuğumda bana huzur veren insan... Birinci sınıfta hakan, sen ve ben hep beraberdik; fakat utanarak yazıyorum ki daha sonraki senelerde aramıza yine o dersler girdi. Aldığımız dersler farklılaşmaya başlayınca birbirimizi daha az görür olduk. Bu da bahane mi yani, şimdi dusununce saçma geldi. Sen sınıftaki içi dışı bir olan nadir insanlardansın. Bu güzelliğini hep koruyacağına eminim. Şimdiye kadar gösterdiğin samimiyet için teşekkür ederim. Hayatta mutluluklar diliyorum.
Emre ÇELİK

BlueMorphoP dedi ki...

Sevgili Pınar,

Sessiz sakin bir kişilik, her daim gülen bir yüz, sıcak bir merhaba oldun çoğu zaman=) Hakan nerde sen ordaydın,hiç ayrı görmedim sizi=) Çok şey paylaşamadık ama burda benden de bir iz kalsın istedim.

Bundan sonra daha sık görüşmek ve hayatın sana hep iyi davranması dileğiyle...

Pınar ÖZER

Unknown dedi ki...

sevgili arkadaşım Pınar, senin de dediğin gibi seninle samimiyetimiz son sene ortak aldığımız derslerle birlikte gelişti.. bunda Hakan'ın da payını unutmamak gerek tabi :) o olmasa ortak aldığımız derslere rağmen, pek sohbet fırsatı bulabileceğimizi sanmıyorum.. çünkü sen de tıpkı benim gibi yabancılarla çok fazla konuşmayı sevmeyen bi yapıdasın sanırım.. :)
bana yazdığın güzel yorumlar için çok teşekkür ediyorum, ben de senin hakkında aşağı yukarı benzer şeyler düşünüyorum..
çok akıllı, hanım hanımcık, güleryüzlü, iyiliksever, alçakgönüllü ve daha aklıma gelmeyen tüm güzel huylar sende toplanmış.. senin gibi birini tanıdığım için kendimi şanslı sayıyorum..

hayatın tüm güzelliklerinin hep seninle olması dileğiyle..

Eray Yüce

SaNaLMuSTi dedi ki...

Sessiz sular derinden akar derler ya sen de o sessiz sulardan bi tanesisin benim için Pınar. Sınıfta muhabbet edilemez diye etiketlediğim nadir insanlardandın lakin aslında hiç de öyle değilmişsin. Bi muhabbet etmeye başladık pir başladık, sonra anladım ki muhabbet etmeyi beceremeyen benmişim :) Doğal olmak deyiminin manasını tam anlamıyla sende gördüm diyebilirim, doğal ama farklı. Pınarcım ilerde de hep böyle ol ama biraz daha sesli konuşmaya gayret et olur mu :)

Mustafa Şahin

Unknown dedi ki...

Pınarcım, canım adaşım, kendi halinde sesiz arkadaşım seninle çok şey paylaşamamış olsak da, ara sıra yaptığmız sohbetlerden oldukça keyif aldığımı söylemek isterim. Çok iyi ve cana yakın birisin. Yanlız biraz sessiz kaldın içimizde. Buna rağmen ben dahil bir çok arkadaşın sevgisini kazandın. Hayatında senin kadar sana güler yüzlü olması dileğiyle...
Pınar GÜLTEKİN

Unknown dedi ki...

EMRE GÜNGÖR : Okula geldiğimde ilk tanıştığım bayan diyeceğimm ama tanışamadık sanırım o zamanlar ben konuştum da konuştum sen sustun :) Neyse sonunda sen de açıldın da dertlerimi paylaştığım biri oldun. Sanırım sessizliğin insanlara güven veriyor çünkü bana verdi. Bir anda bütün her şeyimi analatasım gelmişti sana. :) Yürüdüğümüz o yollar unutulmaz ama ben unutmak istiyorum neysi o yokuş ya işkence :) Hep mutlu olman dileğiyle.

cagri tumturk dedi ki...

Tatlı insan:)

Valla senin için hayatımda gördüğüm en iyi insanlardan biri deyip bırakmak geliyor içimden:)
Seni ne zaman görsem yüzümde bir tebessüm oluşur ve sende zaten kocaman bir gülümseme mevcuttur:)

Gülümsemen ve ışıltın hiç sönmesin..:)

Unknown dedi ki...

Pınar,
Seninle çok fazla birlikte vakit geçiremedik belki ama yüzündeki hiç kaybolmayan tebessümle birlikte sıcaklığını her zaman hissettirdin bana. Bundan sonraki yaşamında çok çok mutlu olmanı ve güler yüzlülüğünü hiç kaybetmemeni diliyorum.
Büşra