20 Mayıs 2008 Salı

Ufuk İnce

5 yorum:

Unknown dedi ki...

benim sevgili kolejdaşım,
ne güzel sohbetler ettik senle, ne güzel kolej anılarımızı paylaştık. güzel günler geçti ufukçum ve kolejdaş olduğumuz için yerin hep farklı oldu bende. arkadaşlığımız hiç bitmesin kardeşim.ileride çocuklarımıza da anlatırız o günleri.yolun açık olsun :)

Salih Taysun dedi ki...

Ufukçum sınıfta The doors dinleyen rastladığım tek kişiydin, müzik zevkinde senin gibi iyidi. Umarım hayatının gerş kalan kısmıda neşe ve güzellik içinde geçer.

Özlem Ateş dedi ki...

Ufuk ya biraz geç muhabbetmiz oldu ama ben çok keyif aldım çünkü senin arkadaşım içinde espri makinası varmış:) Çok güldürdün beni gider ayak ama bi evine davet etmedin hani şu süper manzarası olan balkonunda keyif yapılan özellikle 7. katta deyip de 3. kat çıkan evinize:) Hizmetçi olarak gelelim dedik onu bile kabul etmedin artık senin bir evin olduğu konusunda şüphelerim var! İnşallah güzel bir hayat seni bekliyordur ve dilediğin 7. kattaki eve kavuşursun:)

Süleyman Emre Acıman dedi ki...

Sevgili arkadaşım Ufuk.
İçindeki High Potential vahşi cazibesini takdir ettiğim tek kişisin. Zar zor dizginlendiğini düşünmekten kendimi alamıyorum :) Nedense hayatımda tanıdığım bütün Ufuklar böyle oluyor. Hele bir de hazırlığı beraber okumuşluğumuz yok mu, seni daha bir vazgeçilmez kılıyor. Hazırlıkta hocalarla olan söz düellolarının baş mimari sen, bense ikinci adamıydım. Biz senle asıl ilk senelerde başlamıştık sınavlardaki diziliş, hizalama, görüntü netliği gibi yüksek organizasyon isteyen konularda çalışarak project management dersini almaya. Ayrıca seninle beraber OR dersinden atılmak
büyük bir şerefti benim için. Son olarak sana hayatında mutluluklar diliyorum. Herşey gönlünce olsun.
Birbirimizi unutmayalım.

aksel tuna dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.