17 Mayıs 2008 Cumartesi

Evren Güler

16 yorum:

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Benim eğlentili arkadaşım, Rock kulübünün başlardaki gizli sonraki aleni başkanı :)
en zor günlerimde hep yanımdaydın, genelde en güzel günlerimde de :)ben üniversite hayatımın en eğlenceli zamanlarının çoğunu senle geçirdim. çok üzülüyodun " yahu bu kızı kim alcak başımızdan" diye :)umarım artık için rahattır. şimdi ben aynı kaygıyı taşıyorum, acaba seni kime kakalıcaz bu boyla ;P amaan, bütün kızlar feda olsun sana arkadaşım. görüşmeye devam.. taksime çıkarken haber ver ara sıra ama bronxa gitmeyelim, içkilere ilaç atıolar orda ;P annadın sen onu..

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
BlueMorphoP dedi ki...

Evreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnn =)

Bir aralar ayrılmaz 2li gibiydik hayatımızdaki bazı değişikliklerle zamanla daha az görüşür olduk ama kalbimdeki yerin hep aynı. Rock’n Coke da beraber ıslandık beraber çamura bulandık senle =) Onu hiç unutamam. 1. sınıfta bir de fizik sınavı var unutulmaz; ben bir şey sordum sana sen söyledin ama ben sınavda seninle tartışıyorum böyle olur mu, böyle değil mi, şöyle böyle… die =) sen de anlayamamıştın bu nasıl kopya çekmek diye =) Adı üstünde “kopya”, direk aynısını geçireceksin=) Ama yok olur mu ben illa deli edeceğim işte seni.

Seninle geçirdiğimiz zamanları özlüyorum =) Seni çok özlüyorum, çok da seviyorum tabi =)

Beni unutma tamam mı =)

Pınar ÖZER

Yasin dedi ki...

Hazırlıkta baslayıp, okulun her senesinde dewam eden, iş hayatındada dewam edeceğe benzeyen sıcak arkadaslımız, hiç bitmez umarım...Hayatında basarılar dilerim kardeşim...

İbrahim Erdal dedi ki...

Aktivitelerin ve partilerin adamı:),hayatı dolu dolu yaşamaya çalışan arkadaşım,bu özelliklerini umarım SAP danışmanı olarak da devam ettirebilirsin eğer yapabilirsen bu camiada bir ilk olursun sölemedi deme:))Arete'de cuma günü eğitim vericeksin yeni başlayan bir arkadaşa dediklerinde kim bu! filan diyerek ofise gittiğimde sana eğitim vericeğimi görünce baya şaşırmıştım:)Çok şanlısın abi benim gibi bir usta eğitimciden:)ilk eğitimini aldın:)Abi bir de senin gibi iştahlı ne bulsa! yiyen bir adam görmedim ben:)söylemeden geçemiycem ,peynirin her çeşidi de yenmez ki:),umarım ilerki hayatında herşey gönlünce olur arkadaşım, kendine çok iyi bak

İbrahim Erdal

Özlem Ateş dedi ki...

'Evreeen tut beni düşüyorum' ah canım az mı kurtardın beni 112 de rezil olmaktan, yerlebir olmaktan:) Nereye yaa daha tenis öğretecektin bana, otobüste nasıl ayakta kalınılır, nasıl sınavdan önce ki sadece 1 saatlik çalışma ile süper notlar alınılır. Bütün bunları öğretmen için mecburiyetten görüşeceğiz artık:) Canım yol arkadaşım benim artık senin süper lüx araban olduğu için benim yüzüme bile bakmazsın bende sana 112 camından el sallarım...Bütün yardımların desteklerin için çok teşekkürler. Sen hep diyorsun ya geldin gidiyorsun aynısın diye umarım sende de hep aynı yerde kalırım.

Yolcu dedi ki...

Evrenn bize gelsene bugun dedikodu yapalım canım:)Daha tazecik genc insanlar iken işimiz gücümüz dedikodu yapmaktı yaa.Armut Figen lafı sana ne hatırlatıyor Evren inan bana hiç güzel bişi hatırlatmıyor, senin yüzünden hocaya rezil oluştum. Sen okul çıkışı bize aç gel ben seni koca bir boy peynirli doritosla doyurayım sen de gıkını çıkarma böle terbiyesizlik olur mu canım Peki aniden gelen bir telefonla figeeenn Calculus a çalıştın mı Figen :evet o zaman biz gelsek bize anlatır mısın? Yaaa az mı ders anlattım hem de o derslerde bir tahtamız eksikti. Ama olsun siz sevgili gençlerde bize java ödevi yapardınız. İlerde iş ile ilgili bir sunum ödev mödev olduğunda da bana yardımcı olır mısınn? Ya da vagçtim onu ben yaparım Evreeen allasen bana Amet(Hatırla Sevgili) yemek ayarlar mısın allasen:)
Figen BAYSAL

Unknown dedi ki...

Evrencim;
Rock kulübünün renkli kişiliği, partici arkadaşım. Evren deyince aklıma Fight Club, partiler ve Calculus sınavları geliyor. Hangi sınavdı hatırlamıyorum ama çalışmak için toplanıp herkes ders çalışırken biz oturup Fight Club izlemiştik. Sonra ben kaldım tabii:) Arkadaşlığın beni hep mutlu etti. Bundan sonra da arkadaşlığımız hep devam eder umarım. Her zaman mutlu ve başarılı olmanı dilerim..
Çiğdem ŞİMŞEK

Unknown dedi ki...

EMRE GÜNGÖR : Ne yazsam bilemedim şimdi; o kadar çok şey var ki: tez arkadaşım, her türlü proje arkadaşım :). Dört sene boyunca her dakikamız birlikteydi zaten, her şeyi son dakikdaya bıraktık durduk ama her defasında yetiştirmenin bir yolunu bulduk. Arada hedeflerinin önüne taş koymuş olsamda onlar senin iyiliğin içindi :P Canım arkadaşım, kardeşim benim yazacak fazla bir şey yok, seninle her anım bir anı. Beni burayaq bakıp hatırla da kıriyim kafanı, her hafta arıcan bikere :) Herzaman birlikte olmak dileğiyle...

Unknown dedi ki...

Evrencim, kader ortağım=)
Yaşadığımız benzer olaylar dolayısıyla beni gerçekten anladığını hissettiğim nadir insanlardan birisin. Seninle yaptığımız msn dertleşmelerini, sana kendimi her anlatışımda gözlerinde gördüğüm anlayışı ve iyi niyetli tavsiyelerini hiç unutmayacağım. Her ne kadar figen ve özlemin çığlıkları=) arasında geçse de çoğu sohbetimiz yine de birbirimizi iyi anladığımızı düşünüyorum. Bu sınıfta benim için özel insanlardan bir tanesisin. Olur da bir gün master hayallerinin peşine düşersen kime geleceğini biliyorsun=) Şimdilik kendine çok iyi bak cnm...
Özge Günaydın

mert dedi ki...

Evren sınıfın eğlence simgesi rock klubünün simge isimlerindendir.
Bu seepten gece alemlerinin de taçsız kralıdır. İstanbulda her ik yakada da bilmediği mekan yoktur. Bu alemin içinde olduğu için elbet tabi güzel içer. Bu kadar alkollü gezen birinin ehliyeti polise kaptırmaması takdire şayan bir olaydır. Aynı zaman da direksiyonuna son derece hakimdir. Bizi dar zamanlarda halı sahalara yetiştirmesi bunun göstergesidir. Bi de inat edip Ertuğrul Sağlam gibi forvet oynamaya çalışmasan iyi olur. Tamam forvette de başarılısın ama
Türk futboluna stoper lazım. Örnek almanya maçı. Kal sağlıcakla . Görüşürüz.

kimkimkim? dedi ki...

Önce "taksim muhtarı" kimliğinle açık ettin kendini. Sonra bu adam da rockçı ama iyiymiş derken, dört yıl boyunca farklı ödevimiz olmadı, beraber eğlendik hep, çok şey paylaştık. Ama titizliğinden bahsetmiyorum hiç:)
Hayat boyu mutluluk ve başarı dilerim kardeşim.
Sait ÜLGER

cigdem dedi ki...

Kankam, dostum, sırdaşım, canımmm..
daha nediyimkii!en kötü, en güsel anlarımın adamıı..ya sen varya hayatıma niye girdin nasıl girdin bilmiorum ama her anında olmandan çok keyif aldımm.sakın ordan gitme olurmuu!sen olmassan ben kimi sabaha kadar dinlicemm:)yada ben olmassam sen kimi teselli etcen! aramızda öyle bi bag kurulduki artık bizim için herhangi bi tel operatörüne ihtiyaç yokk:)ben düşünüorum o an arıyosun!:))şaka biyana en zor anlarımda hep senin sakin, olgun, mantıklı ve en önemlisi ii niyetine sıgındımm.Kader nedense bizi hep ortak acı ve yollarla deniyo ve biz hepsini elele kahkahalar atarak yeniyoruz ve yenicez.Meslektaşımm hayatının her anı gönlünce olsun..(ufak müdahalelerin hakkı hala bende saklı:))fındık votkamı hazırla persembe ensende biticemm!seni çokk seviyorum bunu aklından çıkarmaa..

Unknown dedi ki...

Yeri gelir sağlam içer eve sağ salim varır, yeri gelir kola içer alkol testine sokarlar. Yukardaki ile pek bir şen şakraktır. Çok güldürdün beni üniversite hayatım boyunca. Yeri geldi tez yazdık(!) yeri geldi içip dağıttık diyecem ama olmuyor, sarhoş olmuyorsun abi. Daha doğrusu, olduysan ben çoktan sızdığım için görmedim. Sende bir de bir "sakal" var zaten ben çözemedim orasını her yerden bir tanıdık çıkıyor adamın (bkz: haber spikerleri,barlar,partiler, organizasyonlar). İlerde olurda senin hakkında gizliden bilgi edinmeye çalışan bir kız arkadaşın olur, yanlış bilgiler edinmesin efendiliğinden hiç ödün vermemiştir. Zaten evreni buraya yazmak mümkün değil. Öğrendiğim bir şey varsa dotluğunu kazanırsan "Dost" Kelimesinin anlamını öğreniyorsun. Düşmanı var mı görmedim varsa zaten gömmüşlerdir çoktan. Hep mutlu ol emi!

Serim dedi ki...

kardeşim benim, 4 senedir senle ne yediğimiz (gerçi senin yediğin sınırlı çeşit var:)) ne de içtiğimiz ayrı gitti. burayı kalın harflerle belirtmek isterim çünkü herkes gider biz kalırdık masada biliyosun:) az kıyak yapmadın biz kardeşlerine, konserlere para vermemekten artık yarıda falan çıkıyoduk mekandan:) senin adın sayesinde az yer dolaşmadık. 4 senenin en güzeli ama der çalışma sendromlarımızdı, çalışcaz diye oturup geyiğin en dibine vurmayı hepimiz çok özleyeceğiz. çok şey yaşadık kardeşim gerçekten, buraya sığmıcak kadar çok, en zor anımda da yanımda sen vardın, en mutlu anımda da. okul,ders,ev,taksim yetmedi, iş hayatında da kopamadık ya, aynı masada çalışmaya devam:)
biz bile bu okulu bitirebildiysek bu okulu kardeşim, herkes bitirir valla:) ilerde çok istediğin şirket kurma planımız gerçek olcak hiç merka etme, zaten olmasa da yedek planımız hazır biliosun, sen şöförsün, kaçış planını hazırlıosun :) hiç gülüşün eksilmesin kardeşim, herşey dilediğin gibi olsun inşallah..