17 Mayıs 2008 Cumartesi

Aykut Cirit

12 yorum:

Unknown dedi ki...

Sevgili Aykut,
Seni önce sessiz,çekingen,beyefendi
ve sözüne sadık bir öğrenci olarak tanıdım.
Her nedense Fakülte ve dersler ile ilgisiz diye düşündüm.
Sonra bu ilgisizliği aştın.
Sonra da sanata olan yakınlığını farkettim. Böyle derinliği olan bir öğrencim olmasına çok sevindim.
Doğal olarak bir öğrenciden beklenti akademik başarıdır. Fakat bu en önemli şey değildir. Üniversite yaşamı bir öğrenciye farklı boyutlar da kazandırmalıdır.
Sen belki geçikmeli bir mezuniyetten ötürü buruk olabilirsin. Ama bu gecikme dönemi senin için yeni kazanımlar sagladı ise bedel ödenmiş demekir ve ben böyle olduğunu görebiliyorum. Bundan sonra istediğin alanda istediğin başarıyı sağlayacak motivasyona, güzel arkadaşlık ve dostluklar geliştirecek birikime, hayatını renkli ve seni herzaman kendinle barışık kılacak yaşama kültürüne sahip olman,seni gelecekte bekleyen mutluluğun ışığı.
Sizler de
dersler dışında da kalıcı minik kırıntılar bırakabilmek ise bizlerin mutluluğu.....
Sana ve bu yıl mezun olan tüm sevgili öğrencilerime sağlık, mutluluk ve başarı dolu bir gelecek diliyor, sevgiyle uğurluyorum.
Geçmişden öğrenin, ama geçmiş de
takılı kalmayın, umutlarınıza doğru yol alırken yine de arkanıza bakmayı unutmayın....
YAŞAM SİZLERDEN YANA OLSUN....

Prof.Dr.S.Ümit Oktay Fırat

Adsız dedi ki...

Vizeden önce toplanmış çalışırken, Aykut bir telaşla gelir, "abi bana da anlatın" der, "Sana da merhaba Aykut, nereyi anlatalım ?", "hepsini abi hiç çalışmadım !", "Aykut sınava
15 dk varrr !!!" :)))

Aykut'la böyle başladı ilk münasebetlerimiz, ve onu tertemiz kalbli, kibar, sempatik biri
olarak tanıdım, ve sonra zaman içinde istridye :) içindeki inci misali :) görünüşünün ötesinde, ne kadar büyük bir derinliği, ne kadar zengin bir şahsiyeti olduğunu gördüm; çok sevindim, çok sevdim. Kültüre olan tutkusu, deneyimlere, yeni ufuklara olan açıklığı, geniş yüreği ve sonra, en büyük projemi :) çoktan gerçekleştirmiş olması -trenle Türkiye turu- ...

Bunlardan ötürüdür, sana karşı birbaşka yakınlık duydum Aykut. Dilerim arkadaşlığımız devam
eder, dilerim herşey gönlünce olur.

EMİN ÖZKAN

Banu Çalış dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
SaNaLMuSTi dedi ki...

Çekingen gibi görünen sevgili kardeşim benim. İlk defa tek başına trenle Türkiye’yi dolaştığını duyduğumda şoke etmiştin beni. Bu çekingen gibi görünen insanın böylesine cesaret isteyen bi şeyi nasıl yaptığına çok şaşırmıştım. Hâlbuki ben nerden bileyim senin böyle aslan yürekli olduğunu :) Senin derslere karşı benden bile daha fazla boş vermişlik içinde olabilmeni de kıskanmışımdır hep, sınavlara çok az zaman kala hazırlanmaya çalışmanı özellikle. Sen aramıza katıldığından beri sanki hep bizim dönemin öğrencisiymişsin gibi çok sıcak geldin bana. Tiyatroya ve sanata olan ilgini de hep takdir etmişimdir ayrıca.

Kaç zamandır yemek yapıcaktın bize evinde hala onu bekliyorum ben :) bi de bu sene beraber tatil yapıcaktık beraber alışverişe çıkacaktık ama hepsi yalan olucak gibi, olsun kader kısmet böyle şeyler di mi.

İnanıyorum ki ileride çok güzel yerlere geliceksin. Özellikle seni bi bankanın müdürü olarak görmek istiyorum Aykut ona göre, bi banka müdürü arkadaşımız olsun artık :)

Mustafa Şahin

İlhami AKKUŞ dedi ki...

EEee..Öncelikle bizi tanıştıran İsmetciğim Murat'a teşekür ederim:)Geldik üni'nin sonuna..Bu süreçte yaptıklarımız değil,ilerleyen süreçte yapacaklarımız önemli..Geçmişe bakıp duygulanmak yerine geleceğe bakıp umutlanalım dimi:)Sessiz,çekingen,beyefendi arkadaşım:inş.ilerleyen hayatında istediklerini elde edersin.Bu hususta yardımım dokunabilirse ne mutlu bana.Senin bana bu süreçte kattıklarını düşününce..Tüm güzellikler bizimle olsun.

Yasin dedi ki...

Bir türlü ögrencilik felsefesini anlayamadıgım ama ne zaman görsem sıcak kişiliğiyle insanın yüzünde tebessüm oluşturan sevecen şahıs... Kardeşim, sen ki marmara endüstriye gelmiş zeki bir insansın, eminim iş hayatında gerçek aykutu uyandırarak basarılı ve mutlu olursun, seni her zaman basarılı gormek istiyoruz, kendine iyi bak kardeşim, yolun açık olsun hep....

Unknown dedi ki...

benim güzel huylu, güzel yüzlü arkadaşım Aykut.. sınavlar ve de projeler zamanında gelişti arkadaşlığımız.. bu stresli zamanların bana kazandırdığı en güzel taraflardan biri senin arkadaşlığın oldu.. yaşadığın şanssızlıklar ve de birçok zorluğa rağmen ayakta durmayı bildin.. umarım bundan sonra şans hep senin tarafında olur ve hakettiklerini fazla efor sarfetmeden elde edersin..

bize verdiğin birlikte film izleme ve de tatil sözlerini sakın unutma :)) senin gibi aklıbaşında ve de temiz kalpli bir arkadaşımla okul bittikten sonra da fırsat buldukça görüşmek isterim.. bahtının hep açık olması dileğiyle..

Eray Yüce

Unknown dedi ki...

Sağanak bir yağmur gibi girdin hayatıma.Hesapsız,amansız ve zamansızdı.Her damlada bir başka sen vardı.Bir yağmur tanesi kadar duruydun.Olduğun gibi görünmenin ne kadar güzel olduğunu bir kez daha öğrendim senden.Aslına bakarsan seni tanıdığım günden bu yana çok şey öğrendim senden.
En zor zamanlarda içinde hala bir parça umut barındırmayı,kalabalıklarda yalnız olmayı,ne kadar anlatsan da hep kendine birşeyler ayırmayı,inadına insanlara güvenmeyi ve hayatı sevmeyi sende tekrar öğrendim.
sen ihtiyacım olduğunda hep yanımda oldun.Uyandığın her yeni günün sana yeni güzellik ve mutluluk getireceğine inanıyorum.Sen gerçek bir dostsun ve hep dost kalabilmek ümidiyle...

Unknown dedi ki...

Dostları olmalı insanın,aynen gemilerin limanları gibi zaman zaman uğradığın...Yükünü boşalttığın... Dalgalar dininceye dek koynunda beklediğin...Sonra açık denizlere uğurlamalı seni,Geri döneceğin günü beklemek umuduyla...Bazen rüzgara o açmalı yelkenini...Yanağına konan bir öpücüğün coşkusuyla,Halatları çözmeli...Seni çok ama çok özlemeli...Dostları olmalı insanın...Ermiş,bilge,hayatı ezbere okuyabilen...Düşünmediklerini düşünebilen...Seni bir cambaz ipinde,güvenle tutabilen...Gerektiğinde senin için ateşi tutabilen...Yoluna ışık tutan...Şekillendirmeyi öğretmeli sana,hayatın çömleğini...Sana vermeli,soğuk bir kış günü...üzerindeki tek gömleğini.

Bu dizeler seni anlatmaya kâfi sevgili arkadaşım Aykut, inşallah hayat sana istediğin heyşeyi getirir....

Ersin Bağdagül

Unknown dedi ki...

Sevgili arkadasim Aykut,
Seninle sonralari tanismistik. Tanismamizdan kisa bir süre sonra
efendi, saygılı bir arkadas daha buldugum icin sevinmistim. Zaman icinde sakinligin, efendiligin, neseli tavırların ve temiz kalpliliğin ile her zaman etrafimda gormek istedigim arkadaslarimdan biri oldun.
Hayat boyu her şeyin istegin dogrultusunda gitmesi dileğiyle...

Aykut CİRİT dedi ki...

İnsan 6 yıldır kardeşi olan biri için ne söyleyebilir ki. Neyi anlatsam bir şeyler eksik kalacakmış gibi geliyor. Senin o güven veren samimi gülümsemenden mi bahsetsem, aileye ve arkadaşlarına inanılmaz derecede önem vermenden mi, sürekli insanları dinleyen ve onlara yardım etmeye çalışan çoğunlukla duygusal yapından mı, yoksa birlikte atıldığımız maceralardan (Mersin, Didim, Pamukkale, Yalova…) mı? Dedim ya insan arkadaşı hakkında kolayca konuşabilir belki ama kardeşinden bahsetmesi biraz zor oluyor.
Ama en çok Hazırlık yılarından bahsetmeliyim sanırım. Kardeşliğimizin başladığı o ilk dönemlerden. En çok maceraya da o zaman atılmıştık zaten. Paçalı çamurlarla sınıfa girip de sınava girdiğimiz günler de oldu, huzurevini ziyaret edip orda kalanlara gül verdiğimiz günler de. Tüm sınıf bir araya toplanıp da (hocalar da dahil) adalarda piknik yapmaya gittiğimiz günler de. Ama tüm bu yaşadıklarımızın hepsinde ortak olan bir şey vardı ki o da senin hayata olan bağlılığını ve kendine olan güvenini gösteren, aynı zamanda da etrafındaki insanlara ışık saçan mutluluk dolu gülümseyişindi. Hayata olan bu gülümseyişini hiç kaybetmemen dileğiyle…

gülden dedi ki...

Sevgili arkadaşım Aykut;
Seninle tanışıklığımızın çok büyük bir kısmı datamininge denk geliyor sanırım.Ama sen sakin duruşun ve yüzünde sürekli gülümseyişinle benim için fakültede hep tanıdık bir simaydın zaten.Özellikle benim sana sormaktan bıkmadığım "okul bitiyo mu ?"sorusunu ve senin verdiğin "Bilmiyorum ki!:)" cevabını hiiiç unutmicam:)Bir soru ancak bu kadar ısrarla sorulabilir ve ancak bu kadar ısrarla aynı cevap verilbilir:)Hayatta herşeyin dilediğin gibi olmasını temenni ederim....