17 Mayıs 2008 Cumartesi

Büşra Arabacıoğlu

20 yorum:

gülden dedi ki...

Canım arkadaşım;
Seni hep sınıfımızın en sessiz sakin,güleryüzlü ve hanımhanımcık kızlarından biri olarak hatırlayacağım.Gerçekten okulda sohbet etmeyi sevdiğim arkadaşlarımdan biriydin,umarım önümüzdeki yıllarda da karşılaşma ve vakit geçirme şansımız olur.

Unknown dedi ki...

Büşracım
Nerden baslasam hangi birini yazsam. O kadar cok sey paylaştık ki seninle. Yeri geldi deliler gibi güldük eğlendik yeri geldi beraber ağladık. Kimsenin bilmediği, düsünmediği şeylere öyle anlamlar kattık ki. Sanırım aramızda kimsenin anlayamayacagı bir dil bile oluştu. İnsanlar onları aramıza almadıgımızdan şikayetçiydi ya zaten. Biliosun iste en cok da yurttakiler:) Şimdi düşünüyorum da uyumak dısında günün kalan kısmını hep birlikte geçirmişiz neredeyse:)) Dilber'den kacmak ugruna verdiğimiz savaşlar, Genco'ya yaptıgımız videolar, müzik eşliginde senin yatakta yapılan ders calısma seanslarımız, sizin evde sabahlamalar, başladı mı bitmeyen gülme krizlerimiz ve daha aklıma gelmeyen bi dolu sey.

Hayatımda tanıdıgım en anlayıslı, en sakin insan. Hep anlamaya calıstım aslında da beceremedim bi türlü sendeki bu anlayısın, sakinliğin sırrını. Sanırım bi 4 yıl daha geçse çözemicem anladım artık:)) Neyse fazla uzatmaya gerek yok nasılsa bu filmin devamı da var:P Umarım hersey filmin basındaki gibi, eskisi gibi olur yine:) Tüm mutluluklarında, üzüntülerinde, başarılarında yine birlikte olabilmek dileklerimle.

Gözde

Unknown dedi ki...

Ne kadar sakin, ne kadar hanımhanımcık.. başı hep dimdik.. ideal öğrenci portresi çizmem gerekse senin ismini verirdim hiç düşünmeden. azminle ve çalışkanlığınla hepimizi kendine hayran bıraktın ve 4 yıldır hiçbir zaman yardımını esirgemedin. herşey için teşekkürler Büşracım, yolun açık olsun :)

Unknown dedi ki...

Büşracım;
Serviste seninle tanışıp aynı bölümde olduğumuzu öğrendiğimde çok şaşırmıştım çünkü hiç dikkat etmemiştim daha önce. Genelde sessiz diye gördüğümüz ama karşılaşınca sıcak gülümsemesini eksik etmeyen arkadaşım başlayan bu yeni dönemde tüm güzellikler seninle olsun
Seçil MERTOL

musta dedi ki...

Büşracım;
Benim sessiz, sakin, uyumlu, güzel not tutan, biricik çalişkan arkadaşım;
Hiç susmayan orta 4lünün baştan 2 numarası, şirin güler yüzlü namı diğer Büşşş:)
İlk tanştığım arkadaşlarımdan olmandan olsa gerek arada ektiklerini saymasak bile:P cok seyler yapmışız beraber...Düşününce ilk aklıma nerde yeneceğine karar verirken daha çok zaman geçirdiğimiz ama apar topar yenen yemekleri hatırlıyorum sonra hep sürpriz olsun diye uğraşılan ama bir türlü sürpriz olmayan doğum günlerini,beraber gezilen adaları, modaları, sahilleri, parkları, bahçeleri, sarayları, yapılan onlarca proje ve ödevleri sonra kütüphane zaten baslıca ayrı bir konu:D Derken çok sıkı kaynaştık ama çok gibi gelen 4 senede çabucak geçti…Dileğim ayran içmeyelim ayrı düşmeyelim, hep görüşmek üzere diyorummm.. Mutlu ve umutlu kal sağlıcaklaaaa...

cagri tumturk dedi ki...

büşbüşşşş,

tartışmasız güldürmesi en kolay insan:D ve belki de kızdırması en zor insan.. Yani bana denk gelmedi hiç görmedim kızdığını:) Bir de çaktırmadan laf sokar koparır adamı:) Yurda çıkmadan önce yani 1.sınıfta sabahın köründe sınıfa girdiğinizde sınıfta gördüğünüz tek insandır:) Ben de ikinci oluyodum zaten:)
Büşra eve gitmek için kalktımı herkesin gidesi gelir birden günü bitiririz:)

Öyle 'çok iyidir, çok zekidir melektir melek' gibi klişelere girmeye gerek yok. Seni bilen bilir, ben de bilirim:) İyi ki de bilirim:) Gülmek için bire bir:)

Süleyman Emre Acıman dedi ki...

Sevgili Büşra.
Sessiz, sakin ve derinden. Sınıfın not kaynaklarından bir tanesi. Her ne kadar ders notlarından faydalanmasam da sınıfa olan katkısı büyüktür. Kendisine dayanışma anlayışından ötürü takdir belgesinin verilmesini arz ederim. Katıldığı tek Temöb`de okulumuzu mükemmel temsil eden bu
kişiye hayatında mutluluklar dilerim.

Yasin dedi ki...

Busracım, seninde yerin, bana 2. sınıftaki kulup işlerinin en cetrefilli donemlerinde yardımlarını esirgemeyen arkadaslar kategorisinde, teşekkuru bir borc biliyorum sizlere... Umarım sanada, bana uzattıgın yardım eli gibi zor donemlerinde sana yardım edecek dostların hiç eksik olmaz... Hayatında hakketiğin yerlere gelmen dilegiyle, kal saglıcakla...

Unknown dedi ki...

İnanılmaz bi insan Büşra, müthiş anlayışlı ve sakin; en zor ödev en zor konular ve sorunlar, onun sebatı karşısında püfff der, uçar gider. Star warsdaki jedi’lar gibim bişey. Bu sakinlik olurda başarılı olunmaz mı. Hele o mütevaziliğin öldürecek beni. Bi de şu Mustafayla geliştirdiğin süper geyik anlayışın, muhabeti de doyumsuz kılıyor seninle. Dersle ilgili olsun olmasın, her konuda sorduğum sorulara, başını gözünü kaçırmayıp, dinleyip çözüm aradığın için bana güvenip değer verdiğin için teşşekküler. Size de bi ev bulamadık ya ben ona yanıyorum. Yani nesi vardı Fikirtepe’nin, maçlardan sonra balkona çıkmayacaksın, pencere yakınında durmayacaksın o kadar! Daha çok zaman geçirebilirdik ya, beni biliyon sağda solda çok oyalanıyorum! Hadi call off’a, quake’e gelmiyon, bi adalar yapalım bari. Sık sık bi araya gelelim. Başarı ve mutluluğunun katlanarak artması dileklerimle.
Erdem Demirkan

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Seni ilk gördüğümde sessiz, sakin bir insan izlenimi vermiştin bende; fakat sonradan seni daha yakından tanıdığımda sohbeti hoş, esprili biri olduğunu gösterdin bana. Geyik muhabbetleri msn'de devam ederdi yaz tatillerinde. Bir de telefonumu çaldırırdın arayıp konuşmak yerine. Ben anlıyordum bu çaldırmaların hal hatır sormak anlamına geldiğini ama sen yine de en azından bi mesaj at:P
Biliyorum benim kullandığım arabaya bir daha binmeyeceksin, bu durumun kabuslarına konu olmasından dolayı çok üzgünüm:) En çok kahve içtiğimiz zamanları ve yaptığımız sohbetleri özleyeceğim. İleride kahve günlerimize devam etmek dileğiyle..
Emre ÇELİK

BlueMorphoP dedi ki...

Sevgili Büşra =)

4 yıllık bir koşturmacanın son turunda tanıdım seni=) Önceleri laf atmaya çekinirdim açıkçası=) Huzurlu, sakin, böyle ayrı bir dinginliğin var her zaman. Bazen anlamakta güçlük çekmiyorum desem yalan olur =) Ben çoğu zaman yerimde duramazken seni öyle sakin görünce kendimi deli gibi hissetmedim desem o da yalan olur=)

Derste arkaya döndüğümde sen, Mustafa, Gökmen... hep bir muhabbet var orda=) Arada dönüp n'apıyorsunuz diye bir bakayım diyordum=) Bu günleri çok özleyeceğim...

Sana sevgi, saygı ve başarı dolu bir hayat diliyorum. Bundan sonra da görüşmek dileğiyle...

pınar filiz dedi ki...

Sınıfımızdaki sessiz sakin arkadaşlarımızdan birisin, sanırım bu özelliğin kendimi daha yakın hissetmemi sağlıyor, başka bir sesiz olarak:)
Seni hep güler yüzünle hatırlayacağım, bundan sonra da çok mutlu olmanı, istediğin gibi bir hayatının olmasını dilerim...

Unknown dedi ki...

Aylarca aynı ortamda birlikte takılıp günde ortalama 2 veya 3 kelime konuştuğum, Heralde hiç konuşmuycaz biz bu kızla derken zamanla, saatlerce konuşur ve bıkmaz hale geldiğim dışarıdan sessiz sakin gözüken lafı açınca binbir numarasını ortaya koyan, sakin ağırbaşlı havasını hiç bozmayan, herhalde duman dinlemesi dışında kötü bir tarafını uğraşsam bulamayacağım sevecen kişilik. Ben dünyanın açıklamasını o an uydurup yaptıktan sonra kendi sıran geldiğinde sadece 2 kelimeyle “Now we...” daha cümleyi bile bitirmeden hocayı yeterince memnun edip görevini tamamlayıp prezantabllığını ortaya koyuşun mest etmişti (dumur da etmişti). Vapurda, otobüste, trende geçirilen bol zaman ve şahit olunan onca komik, ilginç an. Önyargılarını kırıp müziğe bakışını bir nebze olsun genişletmek için çeşit çeşit (biliyorum bazılarından gerçekten tiksindin:D) bidünya şarkı inanıyorum ki hedefine ulaştı. Vapurdaki İstanbul manzarasının tadı çıkmaz, kağıtları parçalamanın bi anlamı olmaz, gitarda Sertab, Şebnem şarkıları çoşkulu çalınmaz gibi geliyor bundan sonra. Kendine son derece iyi bakıyosun:) Başarı ve mutluluk hayatından eksik olmasın.

Unknown dedi ki...

Büş, işte bitti dört yıl. Sanki bir an gözlerimizi açtık ve kapattığımızda zaman bizden habersiz aktı gitti. Bir çok şey paylaştık. içtiğimiz su ayrı gitmezdi(?) birlikte güldük, üzüldük sınav streslerinden gerim gerim gerildik. Hepimiz büyük bir ailenin parçası olduk. Her zaman senin bir dost olarak sahip olunacak en doğru kişi olduğunu düşündüm. O sıcacık gülümsemen, dürüst içten davranışların ve değerli dostluğun için teşekkür ederim.
Pınar GÜLTEKİN

Unknown dedi ki...

Sevgili arkadasim Büsra,
4 yillik birlikteligimizin sonuna gelirken seni sakin, neseli ve caliskan bir arkadasim olarak hatirlayacagim. Basari ve mutlulugun hayat boyu seninle olması dilegiyle...

gokmen altinel dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Aylardan ramazandır, ve “dangıdı dangıdı dangıdı” bir ses duyulur, davulcu yatma vaktının geldıgını soylemektedır (bi terslik vardır sanki :P). Kimdir bu densizler sabah olcak yatmamışlar daha? Muhabbetin ucun kaçırmış iki insandan fazlası değil tabiki.

Büşracım, herkeslerin bildiğinin aksine geveze, sevdiğine içten ve sıcak, oğlak burcu (bunu sonra açıklıycam:P ), özü sözü bir ve nazlı arkadaşım benim. İnsan sevdiğiyle uğraşır deyişinin bende en güzeli örneği. Uğraştım evet ama vallahi sevdiğimden yada sırf biraz daha yüzün gülsün diye(senin için sırf yani:) ). Senle sabaha kadar yaptığımız çok az ciddi çok fazla geyik kah ordan kah burdan konusmaları, o kafana taktığın el örgüsü bereni, caddeden karşıya koşturmanı, cimriliğin yüzünden beni sadece çaldırmalarını (işte açıkladım) özetle her halin ve tavrınla seni gerçekten unutmam mümkün değil. Öyle bir niyetim de yok zaten bir şekilde kader bizi karşılaştırır bir bakarsın şirket kurmuşuz bi bakarsın aynı müzik grubunun üyeleri olmuşuz.. Aklımdayken de söylüyeyim K. Cekmece güzel mi yada senin anlattığın gibi herşey var mı bilmem ama sen varsın ya orada o bana yeter. Şimdiye kadarki ve bundan sonra olucak arkadaşlığın için çok teşekkür ederim. Hayatı hep gönlünce yaşa canım büşracım. Hadi kal sağlıcakla...

Unknown dedi ki...

Okulun ikinci günü, sarı tişörtlü bir kız çocuğu gelir Pınarla yanımıza ve der ki "Sizinle gezebilir miyim? Hiç arkadaşım yok da.":D Olay tam olarak böyle cereyan etmese de, zaten nasıl olduğunun hiç önemi yok, iyi ki seninle yollarımız kesişmiş canım benim.
4 yıl boyunca ne olmadık ki ne yapmadık ki biz? Sevinçlerimizi, üzüntülerimizi, kızgınlıklarımızı birlikte yaşadık; yeri geldi film izledik ağladık, yeri geldi saçma sapan şeylere gülmekten kırıldık, yeri geldi dedikodunun dibine vurduk; dost olduk, kardeş olduk(hatta ben senin ablan oldum nedenini tabi ki biliyosun:)). Kahverengi, Marakeş, Rexx, Pilavcı, Pehlivan, Moda, Cinebonus, Mozaik:)de müdavimi olduğumuz yerlerdi ve hepsinde ayrı güzel anılarımız oldu.
Büşçüm, senin az ama öz konuştuğunu, süper bir muhabbetin olduğunu, konserlerde canavarlaştığını, acayip eğlenceli biri olduğunu bilecek kadar yakın oldum sana, herkesler bilmez bunları ondan söylüyorum:)
Canım arkadaşım, bundan sonra her nerde ne yaşarsam bir şekilde yanımda olacaksın. Bundan eminim. Daha sana yurt dışından has Japon getireceğim.
Başarılı, sağlıklı, mutlu, huzurlu bir hayata sahip olma dileğiyle...Görüşeceğiz...

Pelin Onur

SaNaLMuSTi dedi ki...

Hanımefendi kelimesinin tam anlamıyla karşılığı. Sakinliğin ve hoş sohbetinle unutulmazlar arasına girdin benim için Büşracım. Umarım seni hak eden bi hayat seni bulur, her şey gönlünce olsun..

Mustafa Şahin