17 Mayıs 2008 Cumartesi

Turgay Eşme

3 yorum:

Mehmet dedi ki...

Canim Kardesim,
Seninle ilk tanismamiz, ya bu Jawa ödevi super olmus kim yaptiysa ben de aliyorum dedigimde, önümde oturuyodun:) Cok bilgili,vizyonu acik ve cana yakin arkadasim benim. Beraberce arkadaslarla calistigimiz sinavlari, yazlari karpuz peynirleri, geceleri gittigimiz Kadikoy sogukcusunu unutamam.Ilerde cok iyi yerlerde guzel isler yapacagindan eminim. Muhabbetimiz ve dostlugumuz daimi olsun.

Murad AYGUL dedi ki...

Üniversite hayatımızdaki birçok güzelliği bir çok ilki hep seninle birlikte yaşadık kardeşim.
Dışarıdan sert biri gibi gözüksende, aslında o kadar anlayışlı, düzgün ve yumuşak bir karaktere sahipsin ki seni yeterince tanımayanların çok şey kaybettiğini düşünüyorum erçekten. Hayatımda görmüş olduğum sinirlenme duyguları alınmış nadir insanlardan birisin sen. Bazen rahat ve gamsız tavırların beni şaşırtmış olsa da, "ya hallederiz rahat ol sen biz halledemicez de kim halledecek" gibi deyişlerin hep yüreğime su serpmiştir. Seni ve yaşadıklarımızı tasvir etmeyi edebilmeyi elbette düşünmüyorum ama
seninle en çok benzediğimiz özelliğimiz, sorulara yaklaşım şeklimizdi sanırım. Sınavlar için seninle birlikte geliştirdiğimiz mantıkların bir çoğu sınavlarda hep tutmuştu. Konuyu bilmeden sayılar üzerinden yorum yapıp yeni formuller türeten bi ikimizdik herhalde:) Sensiz bir yüksek lisans eğitimim içi boş bi
çerçeve, susuz kalmış bir ağaç gibi gelecek sanırım:D

Yüreğini koymuş olduğun hayat yolunda sana sonsuz başarılar diliorum kardeşim. Umarım hayatında karşılaşacağın problemler için çözümleyici formüller üretirsin yine. Ve gerçekleştirdiğin hayallerinle ebediyete kadar mutlu olursun.

Murad AYGÜL

gokmen altinel dedi ki...

Turgayım,

samimi, içten, iyi niyetli ve kalbi temiz arkadaşım benim. Bizi birlik yaptın, yedirdin, içirdin, gezdirdin, dağa çıkardın... Birbirimize daha da yakınlaşmamızı sağladın. Sana karşı hep mahcubum. Biliyorsun sebebini. Fakat sen bana bunu hiç yansıtmadın.
Çok iyi taklit yapman da sana ayrı bir tatlılık katıyor.
Amerika'da sana başarılar dilerim. Görüşmek üzere kardeşim. Her iki dünyada da mutluluklar...

Gökmen Altınel