17 Mayıs 2008 Cumartesi

Hakan Üngören

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Hakan;
Seninle nasıl tanıştık hatırlamıyorum tam olarak aslında. Beraber mat 1 repeat alıyorduk sanırım ama nasıl olduysa bir anda sınavlara beraber çalışır olduk. Her sınav öncesi gelip ‘Eyvah ben hiç bişi bilmiyorum ne olur bana anlatın’ deyip, benim yanıma gelmeye bana soru sormaya çekinmelerin hep aklımda. Çekilen acıların ardından ‘aman boşver ben zaten hiç onaylamıyordum bu durumu deyip birbirimize moral vermeye çalışmalarımız da. Senin en ufak bir şeyde küstüm ben demelerin bana da bulaştı ne yazık ki… mutluluk, sağlık, huzur dolu bir hayat seninle olsun arkadaşım
Seçil MERTOL

Unknown dedi ki...

Hayatımda gördüğüm en panik insanlardan biri benim sevgili arkadaşım hakan. Biraz alıngandır, çabuk küser. Çok da güzel gitar çalıp, şarkı söyler. Sınav sabahları oturup stresle çalışırken Hakan gelir “Ben hiçbişey bilmiyorum ne yapıcaz” der. Kadıköyde oturup gitar çalıp kazandığı bütün parayı aynı gün gider harcar:) Hepsi bir yana çok düşüncelidir, üzüntünüzü de sevincinizi de paylaşır. Bir insanın sahip olabileceği en iyi dostlardan biridir. Hakancım hep böyle kal, iyi niyetli, içten, duygusal… Biz seni böyle çok seviyoruz. Hayatın boyunca hep mutlu ol arkadaşım..
Çiğdem ŞİMŞEK

Unknown dedi ki...

bigün bahariyede yürüyorum, bi şarkı çalındı kulağıma.. hem de tanıdık bi sesten.. bi baktım Hakan söylüyo sokakta :) ne güzel sesin var arkadaşım, şu hopstar-popstarlara katılsan sana dünya kadar oy göndercez ama daha keşfedemediler seni. ben pek repeat ders almadım ya, ders çalışma anılarımızdan bahsedemeyeceğim maalesef hehehehe :) ama ben seni hep çok sevdim, çok acaiplikler yaşadık yaw, şimdi gözümün önünden geçti bazıları da, duygulandım.. hep bugünkü kadar güleryüzlü ve katışıksız ol arkadaşım. hakettiğin en güzel şeyler bu halinle nerde olsan gelip seni bulacaktır.

Pantea MOVAHED dedi ki...

Hakancıııım… İçten ve duygusal, genelde çok eğlenceli… Yaptığı besteler harika, çokta güzel gitar çalıyor. İyi niyetinden ve yardım severliğinden bazen başına dert açıyor.
Canım arkadaşım, seni hep kardeşim gibi çok sevdim. Sende onun gibi müzikle uğraştığın için seni hep onun gibi gördüm.
Umarım okul bitince de görüşmeye devam ederiz.
Güler yüzün hiç solmasın, mutluluklar hep seni bulsun.

Pantea MOVAHED

Unknown dedi ki...

Hakancım,
Birinci sınıfta "Ya tanıştığım hiç kimse rock dinlemiyoo" diye üzülürken birden sen çıktın karşıma.
Sınav, sunum önceleri panik halinde olan,çok güzel bir kalbe sahip, güzel sesli, müzik dahil her türlü konuda sohbet etmekten zevk aldığım canım arkadaşım. İnşallah okuldan sonra da görüşürüz. Mutluluk, sağlık, başarı, kısacası tüm güzellikler seninle olsun.

Pelin ONUR

pınar filiz dedi ki...

Evet Hakan'a yıllık yazmaya başlıyorum, ama zor görünüyor biraz. Aklıma gelen o kadar çok şey var ki, bir süre ekrana bakarak sadece gülebiliyorum...
11 yıl önce tanışmıştık, tabii gerçekten tanışmamız üniversitede oldu. İyi ki aynı yeri kazanmışız dediğimiz çok zaman oldu.
Anılardan bir şeyler yazmalıyım buraya, ama üniversitede geçen her gün diyebilirim kısaca.
Gezip tozduk, sohbet ettik, geyik yaptık, güldük, ağladık, kızdık, sızlandık, sevindik, ders çalıştık; ama bunların arasında en çok yemek yedik sanırım:) Bunların hepsinde yer aldığın için çok mutluyum. En önemlisi kar topu oynadığımız (daha doğrusu oynadığınız) günün rövanşı benim olacak, unutma bunu...
Müzikle ve politikayla ilgilendin hep; Bülent Ecevit sevgisi de ayrıydı sende. Mızıka ve gitarından ayrılmadan devam etmeni,ünlü bir müzisyen olmanı isterim.
Evimizin de üçüncüsü oldun; yiyecek bir şeyler alıp kapıda belirmelerinle, benim yemek yapamamamla eğlenmelerin (ama artık yapıyorum dimi), eski Türk filmi izlemelerin...
Üniversite bitiyor, yeni bir dönem başlıyor; ama bir şey değişmeyecek, arkadaşlığımız devam edecek. Hak ettiklerinin gerçekleşmesini, çok ama çok mutlu olmanı, hayatının bundan sonrasının dilediğin gibi geçmesini dilerim.
Sana unutma beni gibi bir şey demiyorum çünkü tüm bunlar olurken ben de orada olacağım...

Unknown dedi ki...

Selay Alan

Barındırdığın iyi niyetin ardında, hassas bir yürek seninkisi.. Dört sene evvelinden bu günlere köprülerimizden akan onca suyun ardında her şeye rağmen kalabilen dostsun sen..Tanışmamız garip.. Boğaziçi bile yok artık! Sonraki tesadüfler de garip..Bizi dolaylı yollardan kardeş,sırdaş yapan kişiler,olaylar artık yok.. Sonrasında kopmamış olmamız da hepsinden garip belki de..Yürüdüğümüz yolların kesişen kavşaklarında, yaşadığımız iç çekişlerin en derinlerinde yeniden bulduk çünkü birbirimizi..Sana çok zaman çok kızmış olsam da, beni çıldırttığın anların ardından aylarca görüşmemiş olsak da hep devam ettik kaldığımız yerden..Her derdimi kendi derdinmiş gibi özenle dinleyişin, her sevincime kendininmiş gibi keyiflenişin ve ne olursa olsun elimi asla bırakmayışın ile senelerin yükünü hafifleten yandaşım, sessiz çığlıklarımı duyan arkadaşım oldun.. Çevrildiğim her yeni duvardan yeni boşluklar yaratırken ben, sen en büyük dayanaklarımdan biri oldun.. Kimselerin seni burkamayacağı mutluluklara ulaşacaksın kuşkusuz.. Tanıklık edebilmek için hakettiğin mutlulukları elde ettiğin günlere, her yengide ve yenilgide seninleyim..

BlueMorphoP dedi ki...

Seni en çok "bize" bu kadar çok beraber olmamamızı nasihat ederken hatırlıyorum=) Çok çaba harcadın ama böyle şeyler bildiğin üzere planla olmuyor=) Nerde görsen illa ki lafını söyledin=) Ama iyi niyetinden bir şüphe duymadığımız için "he" dedik geçtik kerata=)

Bundan sonra da görüşebilmek ve hayatın sana istediklerini getirirken istediğinden de bonkör olması dileğiyle=)

Süleyman Emre Acıman dedi ki...

Ah Hakan ah, az kaldı az, sahne tozu yutmaya. Ama sen öyle her sahnenin de tozunu yutmazsın şimdi napıcaz? Bir mızıka bir gitar tamam işte. İki sene sonra orkestrana da alırsan beni tamam olacak. Kısaca kendine has bir stilin, yumuşak kalbin, sanatçı ruhun var. Yok yok, şeker gibi bir adamsın mübarek. Hayatında başarı ve bol mutluluklar diliyorum. Müzik kariyerinin basamaklarını çıkarken arada el sallamayı unutma.

Unknown dedi ki...

EMRE GÜNGÖR : Biraz geç oldu seninle anlaşmaya başlamamız, geç tanıdım seni, sen de beni. Zor anlarımda yanımda oldun, birlikte Caddebostana gittiğimiz günü unutmam hiç orada denize girdin ya Hakan işte o an her şey bitti :P Şaka şaka hep mutlu ol arkadaşım, artık benden vazgeç ben başkasına aitim en azından cinsiyet tutmuyo :) Unutma Yiğitlen beni, ara(TEL) da görüşelim :)