17 Mayıs 2008 Cumartesi

Seyfettin Giray

11 yorum:

aksel tuna dedi ki...

Herhalde geçirdiğimiz en eğlenceli dönem 1. sınıftaki java lablarıydı. Sen labda en entersan oyunları bulurdun bizde sınıfça derste onları oynardık. Zaman içinde markalaştın ve okulda Seyfo Labı kurdun biliyordum günün birinde kendi markanı yaratacağını.En son gördüğümde de işlerin kesatlığından yakınıp labı nasıl çay ocağına çeviririz diye kara kara düşünüyodun:).Umarım bu kıvrak zekanı iş hayatına da yansıtır ve istediğin yerlere gelirsin.

Aksel TUNA

Yasin dedi ki...

Kardeşim benim, okul hayatımda neredeyse her donemimi beraber geçirdiğim nadide kişilik... O koca cussenin içerisinde muhteşem bir insan barınmakda. Hazırlıkda tanıstık, dersleri sunumları beraber yaptık, notları ve kopyaları paylastık... Calculusu senin sayende gectim, Allahdan adam her soru bir kagıda yapıyorduda soruları cekmesi ve dagıtması kolay oluyordu :)), ne gunlerdi... Ya kulüp işlerinde bana verdigin destek, o gunlerde o işlerin altından senin gibi bir kaç fedakar dost sayesinde alnımızın akıyla cıktık... Senin emegin benim uzerimde cok kardeşim, Allaha bana senin gibi bir dost okul hayatında bahşettiginden dolayı ne kadar sukretsem azdır... Allaha emanet ol kardeşim, iki cihan saadeti dilerim sana, hayatında basarılar...

Salih Taysun dedi ki...

Seyfettincim buraya 4 yıllık güzel bir arkadaşlığın ardından bir şeyler yazmak oldukça zor.Ama bir noktaya dikkat çekebilirim. Dört yıl boyunca seni hiç sinirli görmedim,bir kez bile suratını asmadın. Sanırım sen bizden çok önce mutlu olmayı öğrenmiştin geri kalan hayatının da böyle geçmesi dileğiyle..

Adsız dedi ki...

Kocaman bir elmayı dişliyormuş gibisinden bir gülüş...Sişman yanaklar-tam sıkmalık:)-... Ağzı doluymuş gibi konuşma... Dev gibi bir cüsse...Ne yalan söyleyeyim, çok sevimli bir adamsın kardesim:) Bu halinle bu sene yokluğunda en çok özledigim, görünce en çok mutlu olduğum adamlardansın. Çok gülüyorum sana, çok seviyorum seni. Bizim grubun(artık kim üstüne alınırsa:) en önemli özelliği namuslu insanlardık, temiz, iyi insanlar. Sen de tertemiz, pırıl pırıl birisin. Kardeşim herşey gönlünce olsun. Herzaman görüşmek dileğiyle...

NOT: Seyfi yukarıda yazdıklarım, yanlış anlasılır bir mahiyette gelebilir(ne diyon lan sen filan gibi tepkilere yol acabilir:) Ben en içten, en güzel duygularla yazdım. Inan, yüzümde tebessüm, içimde tatlı bir heyecanla yazdım. Bilgin olsun :)

Emin ÖZKAN

Murad AYGUL dedi ki...

Seyfom benim;

Hayatımda tanıdığım en zeki insanlardan birisidir Seyfettinim. Sınav arefelerinde bilgisayar
oyunları oynayıp, sınav sabahında saat 08 civarı "kahvaltı için bir şey lazım mı" diyerek beni uyandırırdın hep. Bize gelince de "ya olum ben hiç bişi bilmiom hiç çalışmadım bana bi çip gibi yüklemeniz lazım şimdi" repliği değişmezlerinden olmuştu senin. Ve ondan sonra da sınavda bizden yüksek alırdın:) Senin sinirlendiğin hiç bir anı hatırlamıyorum, sinirlerin
alınarak doğmuşsun gibi düşünceler gelirdi bazen aklıma. Seni tarif etmeye anlatmaya inan kelimeler yetmez Seyf. Seni yaşamak, seninle yaşamak lazım walla. Seninle hayatımın projesini yaptım oolum ben :) Seninle arkadastan dosttan öte bir kardeşliğimiz vardı hep. Bu kardeşliğin ömür boyu süreceğinden hiç şüphem yok. Allah layık olduğun güzelliklerin hepsini sana nasip etsin
inşallah kardeşim..


Murad AYGÜL

Süleyman Emre Acıman dedi ki...

Vay be Seyfom, tombul kardeşim. Okul bitiyor ama ben seni hala sinirlenirken göremedim. Dolayısıyla ağzından kötü söz duymak imkansız. Erdem`in tükenmez kalemle gömleğini çizdiğinde bile gülüyordun ne diyim artık sana. Olduğu gibi bir adamsın işte. Düşeceksem Java adasına düşmeliyim dediğini duyar gibiyim. Java ile olan dostluğunuzun daim olmasını diliyorum. Hayatın boyunca mutluluk ve güzellikler hep seninle olsun.

Unknown dedi ki...

Kısaca Seyfo. Tatlı, sakin, zeki arkadaşımız. Heybetinin yanında, o çocuksu, sevimli halin insanı gülümsetmeye yetiyor. Günde 15 saat bilgisayar başında geçirip, daha da gidip yazılım işine girdin ya, gözün doysun emi diyorum. Sen olmasan, barcode okuyucu nasıl çalışırdı, adalara gittiğimizde kim doyururdu bizi ve call off bu kadar zevkli olurmuydu. Ne ekmek ne de su sensizlik korkusu seyfom. Sen sniperını hazır tut ben adamların yerini belli ederim! Her zaman bizler gibi sana avaraj yaptıracak adamlar bulman dileklerimle. Ha bi de söz bi gömlek alıcam sana!
Erdem Demirkan

mert dedi ki...

Seni yakından tanımak isteyenlere hazırlıkta çektirdiğiniz şu youtube daki videolarını izlemelerini tavsiye ederim. Abi ben ondan sonra sana daha farklı bakmaya başladım. Şimdi herkes merak edecek. Bence ısrarcı olun. Görüşürüz.

cagri tumturk dedi ki...

Kaplan görüşüne aldanıp kedi yawrusu gibi gönlünü görmezden gelmeyin:D call of camiasının kurucularındansındır:D

Cumaları tarih dersinden kaçar sen, ben, salih, yasin bi de ufak bi çocuk vardı tek başına fifa oynayan, düşerdik maximumun yollarına:D Kendimiz büyüdük call ofu da büyüttük 1di 4 oldu:P Ben arada kaçırıyorum ama olsun:D

Sen iş okulunda 1e giderken biz hala hazırlıktayız ama senin içindeki çocukta bir değişiklik yok:D Hala iyi geyik çeviriyosun hakkını verelim:D

Biz bu kafayla daha çok buluşuruz cafelerde:D

Hayat oyununda şansın bol olsun kardeşim... Vücuda yapılacak bir şeyimiz kalmadı bari yüreğin büyümesin:))

gokmen altinel dedi ki...

Seyf,

sınıfımıza call ofu öğreten şahıslardandır. İyi niyetinden, sıcaklığından ve temiz kalpliliğinden hiç şüphem yoktur. 4 sene boyunca bir kez olsun yalandan bir şey söylediğini görmedim. Hep samimiydin. Ev işlerindeki marifetini anlatamam. Hele o bereketli ellerinle yaptığın yemenlerin tadı hala damağımda.
Fiziğine rağmen halısahada soğukkanlı oluşunu unutamam. Her zaman hep aynı güleryüzlü bir insan. Fakat sonradan öğrendim ki o kadar soğukkanlı değilmişsin:).
Hayatımın en seviyeli ve entelektüel tartışmasını senle yaptım. Hani şu call of literatüründe mamiş var mıdır yok mudur?
Nasıl olsa görüşeceğiz. Her iki dünyada da mutlu olman dileğiyle...

Gökmen Altınel

SaNaLMuSTi dedi ki...

Pratik ve keskin zekâsını kıskanmışımdır hep. Lakin bu zekasını online strateji oyunlarında kullanmayı tercih eder genellikle. Hatta bu oyunlara öyle kaptırır ki kendini hayatını bu oyunlara göre düzenler. Hepimizden az çalışır hatta hiç çalışmaz hepimizden yüksek alır sınavlarda. Ama bi kusurunu yakaladım, sınavda kopya çekerken oldukça heyecanlı ve acemidir hatta kopya çekemez bu heyecanı yüzünden. Bi kere bu yüzden beni de kopyamdan etmiştin Seyf@tin unutmuyorum Ekonomi sınavıydı sanırım :)

Mustafa Şahin