17 Mayıs 2008 Cumartesi

Erhan Keskin

22 yorum:

aksel tuna dedi ki...

Abi nedir senin bu okuldan çektiğin ya bu okulun sana yapmadığı kalamdı, ayrıca okul yaşantın boyunca hiçbir hocayla diyaloğa girmemen de gözlerden kaçmadı değil. Bu arada İbrahim yemeği ısmarladı mı yoksa gene çamura mı yattı hani Murat hoca senin ismini biliyor mu yoksa bilmiyor mu diye iddaya girmiştiniz:). Abi cafe açıcam dedin gitar çalıcam dedin gittin danışman oldun helal olsun modüldaşım benim.

Aksel TUNA

Unknown dedi ki...

wallahi ben çözemedim, çözen varsa bana da anlatsın erhanı :) tek bildiğim her zamanki katışıksız iyi niyeti ve gülümsemesi :)geçenlerde nüfus fotokopimi kendisine verdim öğrenci işlerine versin diye, bi geldi " nikah işlemlerini başlattım" diyo :) erhancım herşey için çok geç kusura bakma, bi kızı bin kişi ister bi kişi alır :) nolur facebook çılgınlığında boğulup msni ihmal etme de görüşmeye devam edelim. kal sağlıcakla :)

İlhami AKKUŞ dedi ki...

Sen benim gibi biri ile nasıl arkadaş oldun la..Ben senin kanına nasıl girdim?Bu soruyu sen de bana sormuştun.Sana yaptığım kötülükleri unutmayacağım.İlk olarak:Seni beklettiğim günleri bir bir aklıma yazdım.Unutmayacağım merak etme.Sen hatırlatma diye söylüyoruM:)"Sınavlara yakışıklı gelmek lazım"Bu taktiği alamanyada uyguladım,etrafıma bakıyorum da sınavda bi tek ben süslenip gelmişim:)" Senin kadar temiz,ard niyetsizi bir daha gelmez bu dünyaya.Hep böyle kal e mi?Bi de kesin sınır koymasan."Ben bu okula bi daha gelmem"gibi..Tüm İLHAM perileri seninle olsun.Ayrılık yazısı yazmadım ona göre..Görüşecez ilerde..

Unknown dedi ki...

Erhancım,
Benim komik, iyi kalpli, biraz da manyak:p arkadaşım, seninle diğerlerine göre biraz daha geç tanıştık ama seni tanımadığımız zamanlarda eksiğimizin farkında değildik tabi ki yoksa kaçırır mıydık;) Sen, ben ve Mustafa derste yaptığımız geyikler, sınav öncesi düştüğümüz komik durumlar ve panik hali, ders araları cam kenarı muhabbetleri,ben kahve sen çay, çok özleyeceğim yaa. Erhan doğum günlerinin veya moda sahilinin, veya mies odasının vazgeçilmez ismi, çünkü o harika gitar çalar ve söyler. Gerçi benim eşsiz sesim yanında biraz kötü kalıyor ama neyse:p Bir de benim sevdiğim şarkıları pek çalmaz ama olsun,idare ediyorum ben:) Canım arkadaşım, hayatıma girdiğin için, her zaman sen olduğun,sen kaldığın için, yanında hiç sıkılmadığım insanlardan biri olduğun için, eve dönüş vapur sohbetleri için, conjoint force için:), samimiyetin için, mp3 arşivimi oluşturduğun için:), kalemlerimi tamir ettiğin için:p çok teşekkürler. Sen de sapçı oldun, her zaman hayal ettiğin gibi bıraktın okulu:)( hatırladım da sen her sınav öncesi abi nedir en fazla okulu bırakırım deyip beni koparıyordun:D), ama sensiz çok tadı olmadı birlikte yaptıklarımızın, bundan sonra öyle bırakıp gitmek yok;) zaten bırakacak okul da yok ya neyse:) Tüm hayallerine ulaşmanı diliyorum ve inanıyorum da ulaşacağına, çok çok mutlu olman dileğiyle...
Büşşra

Unknown dedi ki...

Canım
Senle tanısmamız 2. sınıfın baslarındaydı hatta itiraf ediorum sen bizle ilk takıldıgında demiştim bu cocuk ne alaka simdi, sen de biliosun zaten:P Ama nerden bilebilirdim ki ilerde hayatımdaki basrollerden biri olacagını:))Aslında söylenecek o kadar cok sey var ki. Bi kere sen kimseye benzemiosun. Mütevazı, içten, fedakar, saf ve en önemlisi de temiz kalpli. Kimseyi incitmez mi bi insan ya ya da hiç sinirlenmez mi?? Tamam bi kere cok sinirlendiğini gördüm ama o sayılmaz:D Bi de sen neden bu kadar uyumlu insansın ya. İnsan bi kere bile sorun cıkarmaz mı??

Futbol delisi insan en sonunda bi yerlerini sakatlıcan o olcak bı rahat duramaz mısın sen? O kadar dil döktürdün bana ama sonunda bi Fenerbahçe macına da götürdün. Tabi aksi durumda olucakları az cok tahmin ediodun sanırım:P Çok
eglendik ama di mi?? Bak sayemde meşhur da oldun, Lİg tv'de röportaj sahibi insansın artık:) Sen olmasan kim beni en hüzünlü anımda bile güldürmeyi basaracaktı, kim ben daha konusmadan beni anlayacaktı, kim gitarıyla bizi eglendirecekti? Son sene özletsen de kendini, Erhannn-He canemmm'lerle baslayıp bitmek bilmiyen msn sohbetleri ile yetinmeye calıştık artık:) Okul bitince burda kalacagımı iddia ettin hep ve sanırım yanıldın. İtiraf ediorum sanırım ben de üzülüorum aslında yanıldıgına:P En cok da sana trip atmalarımı, sonra senin yine naptım diye isyan etmelerini özlicem. Ama hiç öle kurtuldugunu falan sanma iki elim yakanda her zamanki gibi:P Ben gelirim arada yine bi tavla atarız, sende yine yenilirsin olur mu:)) Hersey bir yana iyi ki varsın güzel insan ve iyi ki
seni tanımısım. Hayatın boyunca tüm güzelliklerin (ben de dahil:)) seninle olması dileklerimle.

Gözde

Unknown dedi ki...

Erdem, Salih, Erhan bermuda şeytan üçlüsü defansının en atak, en ayak kırıcı, en offensive fedaisi. Bi deyim vardır, “el, elin işini türkü söylerek yaparmış” diye bunu söyleneyenin kemiklerini az sızlatmadın sen. Dostluğunla, muhabbetinle, sabahlar ettik kaç kez. Uçarak gitar çaldın bizim için, vucudunu 72 kemiğini senkronize kütleterek ritimler attın. Batakda da az oynatmadın beni çakal ya helal ettim artık! Erhan Keskin zekanla Sap’da çok başarılı olacağına inanıyorum. Eaabii, nassı yani! Sen elinden geleni yaptın Erhanım, çenende sakal kalmadı yola yola, bırak şimdi onlar düşünsün.
Erdem Demirkan

Tipsiz dedi ki...

sınıf arkadaşım ve detaysoft lojistik ekibi kader ortaklığının en son ortağı.Okul bitse de iş arkadaşlığımız bitse de yine bir şekilde haberleşiriz merak etme.Sen ben tomaç bir kuki yaparız,ship assault olmasa da bus assault yaparız.Ben benim unmatched monster ı da getiririm merak etme:)

cagri tumturk dedi ki...

dersi geçtikten sora hocanın yanına gidip kaldığını öğrenen şahsiyet:) kitap açık sınavlara sınavda çalışan, okula gelip derste uyuyan ulu kişilik:) sanki bahtsız bedevi hikayesini senin için yazmışlar:) ya sana da yapmadığım işkence kalmadı ha.. Ama sevdiğimden ya sevdiğimden:)
Kaldı ki zaten 50centi arabesk sölediğinden beri kalbimdeki yerin bambaşkadır..

Koca kalbin dışında tüğ siklet bi adam olarak gönlümün 'Hall of Fame'ndeki yerini sağlamlaştırdın kardeşim..

Bi ara call ofa da uğra da averaj yapalım ya..:)

Unknown dedi ki...

Sen insan güzelliğinin resmini yapabilir misin Abidin?

Yapamam ama sabredin 1986 da ta kendisi dünyaya gelcek zaten. Demiş zamanında Abidin Dino, Erhan Keskin için.

Zekanın karizmatiklikle bulanmış hali şimdiye kadar gündeme geldimi bilmiyorum.Erhan için gündeme getirmek istiyorum.Ayrıca erkeklerin görünce " ufff bee keşke kız olsaydım" dediği başka bir karakter tanımıyorum ben...

Bu atletik yapılı + asil + karizmatik + zeki + yakışıklı arkadaşımıza sahip çıkalım.Hele hele cem solmazla yanyana geldiklerinde ;

1-Arçil-Şota
2-Erhan-Cem
3-Tango ve Cash diorum...

Unknown dedi ki...

Hayatımda ilk defa senin sayende bir insana sigara verirken bu kadar çekindim(çünkü yanında bir sürü insan vermeeeee diye bağırışıyordu) ve içtiğini öğrendiğimde bu kadar şaşırdım. O kısa anlarda yüzündeki içten ve samimi ifade beni hep çok mutlu etti hayatın boyunca onu hiç kaybetmemen dileğiyle...
Seçil MERTOL

musta dedi ki...

Erhanımm biricik biraderim;)
Allah gönderdi abicim seni bana:D içimde bi istek vardı gitarda gitar die ama bi idol lazımdı senle ilk tanıştığımız zamanlarda … Alalım da alalım diye beraber gittğimiz gitarı aldığımız gün ‘Abi bunu sağ elle mi çalcaz sol elle mi’ diye manalı bi soru sormuştum hatırlıyon mu ne günlerdi bee..
Cam kenarı ettiğimiz muhabbetler, orta dörtlüde ders içi geyikleri, conjointler, sınava şık girişler, derken bide baktık ne sınav kalmış ne okul..Hey gidi be biraderim özletiyon kendini ama yapalım numaramızı artık zamanı gelmiştir;) Mutlu ve huzurlu bir ömür diliyorum görüşmek üzeree sağlıcaklaaa...

İbrahim Erdal dedi ki...

Yollarda geçen hayatımdaki kader ortağım:) ve beni bu konuda gerçekten anlayabilecek yegane insan:) mahalle arkadaşım:) ve de son olarak SAP danışmanı meslektaşım,basın sitesi yolcusu kalmasın:)Abicim sen de olmasan otobüslerde tek başına gidilmezdi be o okul yolu,az mı otobüste konu açıp adamları muhabbete daldırıp biz aradan çekildik senle:))) çok keyifli sohbetler yaptık valla.Tanıdığım en dürüst,samimi adamlardan birisin.Umarım hayatın boyunca herşey gönlünce olur ve hayatında hep mutlu olursun ve biranönce keşfedilip SAP danışmanlığını bırakıp kaset çıkartır ve paranın dibine vurursun.Kendine iyi bak

İbrahim Erdal

Salih Taysun dedi ki...

İrlanda grubundan sevgili takım arkadaşım, çeşitli arebesk parçaları kulağımın dibinde söyleyerek canıma okuduysanda her zaman müzik zevkine hayran olmuşumdur.(ama yinede fazla ispanyolca sağlığa zararlıdır...) Hayatın sana daha da fazla mutluluk yaşatması dileğiyle...

Süleyman Emre Acıman dedi ki...

Sevgili arkadaşım Erhan,
genelde hep aynı istikametteydik, köprünün karşı tarafı. 128`i beraber az beklemedik. Her ne kadar çaldığın enstrüman konusunda alçakgönüllüğü bırakıp bizleri ezim ezim ezsen de sanatçı adamın hali başka olur diyorum. Çalıp söylediğimiz bol müzikli günler artık geri de kaldı ama bizler geride kalmadık. Hayat yolunda hep beraberiz. SAP hayatında başarılar. Güzellikler seninle olsun.

Adsız dedi ki...

Erhan, sınıfta sessizliğini gördük de, müzikte eşsizliğini başkalarından duyduk :) Artık, bir Akdeniz ateşinde, dostlarla birlikte, seni dinlemek dileğiyle diyoruz :) İnanıyorum hep böyle sevilirsin...

Emin ÖZKAN

mert dedi ki...

Seni hep sınıfta uykusuz bir durumda 'abi bugün 2 saat uyudum'tarzında ki söylemlerinde tanıdım. Ama bu uykusuz ve yorgun halinle bile oynanan futbol maçlarında ilhaminin 20, yasinin 10 benim 5 , erdemin 3 ve hatta salihin 2 katı kadar daha fazla koştuğunu görünce kadroları belirlerken seni kendi tarafıma çekmek çeşitli düzenbazlıklar yapmadım değil.Sahada ki bu hızını hayatta da başarıları kovalarken devam ettirmen dileğiyle...
Not: Hafta ya maç var. Yazdım seni bizim tarafa:)
Mert

Unknown dedi ki...

Erhancım,
Sen gerçekten iyi bir insansın. Şunu söyleyebilirim ki senin gibi dürüst, sözünün eri, sırdaş, sağlam karakterli insan çok az. Umarım yaşamında yer alan insanlar bunun değerini bilir. Biz bir aile gibiydik, eğlencelerimiz gezmelerimiz, doğum günü kutlamalarımız, hepsi çok güzel anılardı. Gitarinla o güzel günleri anılmaya değer kıldığın için ellerine sağlık. Dilediğin , yüreğinden gerçekleşmesi için dua ettiğin her şeyin gerçekleşmesi dileğiyle.
Pınar GÜLTEKİN

gokmen altinel dedi ki...

Hatır için tavuk yiyecek kardeşim benim. Arkadaşları için kendi isteklerinden vazgeçecek insanlardan. Okulun ilk günü İlhami ve sen’le tanışmıştım. Daha ilk gün tarzını ortaya koymuştun.
Çevremde Kutsi ve Baha tarzıyla gitar çalan tek insansın. Aslında sadece bu alan tek değilsin. Muhabbetlerimize kattığın ”Eeeabi ve Bayandan” kelimeleri, sınavlara şık gelme, tarzını ortaya koyma gibi eylemlerle sohbetlerimizi zenginleştirdin.
Sinirlendiğin zaman “yapmıyorum bu işi” demen sana ayrı bir sevimlilik katıyor. “Bu projeyi yapmazsam sınıfta kalırım” demeni, playstation ve basketbol oynarken sinirli oluşunu da buna örnek olarak katabilirim.
Rambo lakabını sadece halısahada değil, günlük hayatta da hak ediyorsun. Hayatla mücadelende de yeşil sahalardaki gibi savaşçı ve agresifsin.
Cost sınavından önce senle gerçek maliyet hesabıyla uğraştığımız günü hayatta unutmayacağım:).
Benim kalbi temiz ama aynı zamanda vefasız dostum. Şu cep telefonuyla aranı düzelt. En azından arkadaşlarınla görüştüğün zamanlarda düzelt.
Hayattaki tüm güzellikleri birlikte yaşamak dileğiyle…

Gökmen Altınel

Unknown dedi ki...

Erhaann,

Gipsy Kings kul köle olsun sana:D Erhancım iyi ki gitar öğrendin de sayende grubumuzda bir adet "gitarcı çocuk" oldu. Sen ne mübarek insansın ya. "Erhan gitaar" dedik bıkıp usanmadan yüklendin getirdin koca gitarı her seferinde. Sayende ne eğlenceler yaptık ne doğumgünleri kutladık valla. Beni kırmayıp sana göre garip gelen şarkıları bile söylemeye çalıştın:) Ben de sayende Kutsi, Baha gibi varlıkların şarkılarını öğrendim.
SAP'ye değinmezsem olmaz. Ben hala senin okul bitti bitio modundayken ki sen hep o moddaydın:D acele vermiş olduğun bir karar olarak görüyorum onu.
Neler yapmadık ki birlikte. Sürpriz? doğumgünleri, Moda turları, sinemalar (Da Vinci için özür dilerim:)), İstanbul gezmeleri...İnan hepsi çok eğlenceliydi çünkü sen de vardın.
Erhancım, iyi ki senin gibi iyi yürekli, samimi, yardımsever, anlayışlı bir arkadaşa sahibim.
Her şeyin gönlünce olması dileğiyle, görüşeceğiz zaten;)

Pelin Onur

Unknown dedi ki...

Erhan kardeşim,
Nereden baslanır nasıl anlatılır bilemiyorum...hatta bizimki anlatılmaz yaşanır diyorum. Hani ilk görüste ask derler ya onun dostluk versiyonu. 4 yıldır zaman, mekan, koşul farketmeden yanımda sen oldun, desteğini her zman vermeye çalıştın, öncelikle bunlar için sana minnetarım erhanım. 4 yıl içinde arkama dönüp baktığımda düşünüyorum da senle şunlara yapmadık dıye anlatsam daha kısa surer sanırım. Şöyle aklıma gelen kelimeleri yazsam sadece belki çok yer kaplamadan özetleyebilirim; İlhaminin yazlıgı, çile tadında 2 sene f1, son gune yetsiştirilmeye calısan proje basındaki sinir harbleri, ören, ödevler, java, bitirme tezi, antalya, WRC, pendik, sırlar, itiraflar, bahçelievler, nargile (naneli), danışman, ada, bisiklet, ortak, gitar, rakı, ihale, kardeşim, yavaaaşş, yalnızlık benim eski sevgilim, borusan, okey oynayan 70 lık teyze, halflife, yardıran 17 şöförü, kepi atıp da ilk sarıldığım insan, dahaları da vardır eminim aklıma gelmeyen onları da sen doldur 
Benim asabiyetini anında yaşayan, hemen parlayabilen ama çabuk sönen, içinde en ufak artniyet veya kötülük taşımayan, arkadaşına sahip çıkan, kollamaya çalışan arkadaşım, üniversitenin bana kazandırdıklarından diyebileceğim ender değerlerden biri. Sen de biliyorsunki ne seni ne de arkadaşlığını unutmam hatta devamını da dört gözle beklerim. Zaten yok başka bir alternatifin 4 yıllık okul bana yetmedı biraderim daha çok görüşecez. O yüzden uzatmıyayım daha fazla hadi kal sağlıcakla...

İbrahim

SaNaLMuSTi dedi ki...

Benim gözümde sınıftaki en serin (cool) insansın sen Erhan. Hele en son Project derslerinden birinde tarz yaparak okuduğun kitabı hiç unutamam. Beraber Balıkesir’de çok güzel günler geçirdik yedik içtik eğlendik. Benim esprilerime gülmesine en çok sevindiğim insanlardansın sen. Son sene sen de SAP akımının etkisinde kaldın pek görüşemedik, özledik. İlerleyen yıllarda muhabbetimizin ve kişisel iletilerinin devam etmesi dileğiyle tabiî ki de :)

Sevgili Erhancım

Mustafa Şahin

Unknown dedi ki...

Birader, ısmarladığın çayları çok özleyecem diye başlayayım lafa:) sonra da dürüstlüğünü, temiz kalpli oluşunu ve her kötü durumda bile neşeni kaybetmemeni arayacam. Beni Chrysler'ine bindirmedin içimde kaldı. Bi daha öylesi de zor bulunur.. Muhabbeti hoş insan, bu muhabbetin ve hayır diyememe özelliğinden dolayı çok uykusuz kaldığını bilirim. Sınıfa hep baygın bakan gözlerle gelirdin. Gelirdin, uyurdun ve giderdin yani:) Şunu da söylemeden edemeyecem: noluyo gb! AHAHAHAHA!
İş hayatında başarılar diliyorum, hayatta herşey gönlünce olsun kardeşim.
Emre ÇELİK