17 Mayıs 2008 Cumartesi

İbrahim Erdal

19 yorum:

Tipsiz dedi ki...

Erdal ya da prens kod adlı hazırlıktan beri okuldaki en yakın arkadaşım.Seçmeli dersleri bile beraber aldık.Ama gel gör ki sınavlarda hiç yanyana oturamadık rezerve olduğun için.
Anı sayımız gerçekten çok fazla,ama unutamayaklarımdan başlıcaları hazırlıkta hocayla dalga geçip,what about 4,how about 5 dememiz ve hocanın benle dalga geçmeyin demesi,ya da parkormana giderken bize parfüm fiyatı soran adama ben simit satıyorum,parfümcü değilim repliği gibi.Ölüm kasetleri artk bozuldu ama digital çağa ayak uydurup 5+1 de ölüm mp3 leri dinleriz sen merak etme.Hayırsız olmandan ötürü okul bitince arayıp sormayacaksın biliyorum ama ben arada ararım sen merak etme.Ben aramasam bile KRAL arar seni rakiiiiiiiiip diye:)Aksele de yazdım unutturma bi ara master yapalım sonra da şirket falan kuralım.Stay out of trouble stay in touch prince.
PS:Yazmak zor sana yazmak daha zor be erdalım:)

Senem Erdoğan dedi ki...

Canım arkadaşım iboo
Okul hayatı boyunca çizdiğin parlak öğrenci(sorularımı sorduğum yegane isimlerden), efendi insan profiliyle
gönlümüze taht kurmuş(e prens tabii) biricik arkadaşım!
Evet, yaşadığımız bazı başarısızlıklar oldu :) ama en kısa zamanda bir organizasyonda başka arkadaşlarımla bir kaynaşalım derim ben.
Yalnız şiddet olayını(annenin oyuncaklarını parçalatmaya çalıştığını hatırladıkça hala gülüyorum) çözmen gerekiyor artık bak bu yaşa geldin:)
Arkadaşlığımız hep sürsün zira senin gibi arkadaşım olduğu içün çok şanslıyım.

musta dedi ki...

İbrahimcim;
Efendi, çalışkan arkadaşım;
Fakülte içinde yaptığımız geyiklere efendiliğinden ödün vermek uğruna katıldığın, ihtiyaç olduğunda desteğini hiçbir şekilde esirgemediğin, umuma açık yerlerde, natilus asansörüne 15 kişi binme taşkınlıkları gibi, tam ‘olm biri görse’ dediğimiz anda açılan kapıdan bakıp o halimizi gördükten sonra bile hor görmediğin, ve bana kattığın sayamadığım her şey için sonsuz teşekkürrr…
Bir zaman bir yerlerde illaki karşılaşıcazz, hep hatırlanmak dileğiyle, sağlıcaklaaa…

Salih Taysun dedi ki...

Tecrübesiz onur nickiyle okulun bilgisayar laboratuarında Quake 3 oynarken gösterdiğin başarıyı hayatına (iyiki) yansıtmadığın için teşekkür ediyorum. Umarım gelecek yılların neşe ve güzellik içinde geçer.

Unknown dedi ki...

Otobüsün arka kısmına doğru ilerlerken hocalara, derslere, okula isyan şeklinde başlayıp akılalmaz geyiklere dönüşen muhabbetlerimin başkahramanı. Bazen okuldan eve kadar bazen yol üstündeki alakasız bi durakta benim olduğum otobüse bi şekilde binmenle yol çilesini hoş muhabbetinle bastırdın hep. Haliçten sonraki durağa baktığımda hep aklıma geleceksin (Aksel'in C2sindeki konfordan gerçek hayata geçiş noktamız :D) Örnek bi öğrenci, örnek bi insan oldun, hayatın boyunca zekan çalışkanlığın efendiliğinle kendini en iyi yerlere taşıman dileğiyle.

cagri tumturk dedi ki...

sınıfımızın asi ruhlu cengaveri.. Daha bir şey yokki görim ibrahim şikayet etmesin:D Beşiktaşlı olmandan dolayı oluşan bi alışkanlık olduğunu düşünsem de hep isyan hep isyan sen mi kurtarcan memleketi be erdal:D ortalamanın baya üstündeki boyuna rağmen cem-çağlar-ibrahim üçlemesinin en kısa elemanı:D neyse ki sora ortaya bi bacaksız aksel çaktınız da kurtardın:D sen de girdin bi işe unuttun bizleri selam vermez oldun ya canın sağolsun gene de ibo:D
ne kadar isyan etsen de o gülen yüzünü görüp seni tanıdığım için mutluyum ibo.. eksilmesin gülümseme yüzünden:)

Yolcu dedi ki...

NOUN, sanırım bu kelime herşeyi anlatıyor seninle ilgili hissetiklerim hakkında. Seninle ilgili kafamız hep karışık olucak sanırım, iyi misin kötü mü, komik misin, deli mi, baba mı olucak sın anne mi, teyzeni mi daha çok seviyorsun beni mi, dedikodu sever misin sevmez mi, Sap mısın yoksa Sap uzmanı mı ..Tüm bu kafa karışıklıklarından olmalı ki ismine bile hala karar veremedik, .... mi? 4 harfli mi? Mold mu:) Canım yere bakan yürek yakan arkadaşım benim, ilerde de aynı tarzını sürdürürsün de anca çocuğunun sünnetinde evlendiğinden habermiz olur herhalde, ona da zaten altın takalım diye çağırırsın ancak.Lütfen beni evlenince pazarları evde çıkan kıyamete rağmen sakince hiçbişi ile ilgilenmeden gazete okuyacağın evine çağır, sana bakıp gülmek bana iyi geliyor biliyorsun canım. Komik insan ne de kommik eğlenceli anları beraber geçirdik, (sana göre eğlencelimiydi bilmiyorum ama) Banu ya kızıp dellen yeniden, ya da Hırvatlardan yediğimiz gol üzerine hiç nefes almadan 3 dk boyunca say, söv; çünkü biliyorsun sinirliyken daha bir çekici oluyorun kuzum .Ahahahaha(bkz.marketing)
Figen BAYSAL

aksel tuna dedi ki...

Herhalde mühendislik ünvanı sana yakıştığı gibi bir başkasına yakışmaz be Erdalım (IE). Ciddi, sorumluluk sahibi, tam bir aile babası:). Hayatta yaptığın her iş illa ki garanti olacak değil mi bir kez olsun risk al da biri kısa biri uzun olsun:).Pardon pardon birkez risk aldın oda Volkan oldu:). Mimar Sinan dedin, sarışın dedin, irregular dedin:) neydi adı:)). En sonunda aklının iplerini saldın:). Her zaman sınavların aranan adamı ve paylaşılmazı oldun. Cost Accounting sınavı sırasında sonucu denk çıkarınca hemen önümde hareket çekmeni hiç unutmuycam, abi ne moral bozuyosun sınavda:). Bu arada unutmadan bugün bitirmeyi teslim ettim sanırım 20. AA’nı aldın:). Ama performans raporundaki pembe renkten de bahsetmeden geçemiycem:). Seninle en son yan yana girdiğimiz NTE sınavı nı hatırlar mısın stresle başa çıkabilmenin üç yolunu söyleyebilir misin bana:). NTE demişken hiç kimseden çekmedin biosphere’den çektiğin kadar:). Hayata geçirmediğimiz tasarlamadığımız proje kalmadı ama sende biliyorsun ki sağlam deadline’lar olmadıkça projeler hayata geçmez bak Netlog’a:). Artık elinde şişle gezen key user olduktan sonra o projenin de canlıya geçişi yakındır. Canım arkadaşım key userların en güzeli seninle olsun.Herkese çay SD’ye çay yok:). Nabeeeerrrrrr!!!

Aksel TUNA

mert dedi ki...

Uzun süre hangisinin çakma hangisinin gerçek İbrahim olduğunu anlayamadığım dönemin artından seni YK takma adıyla anmaya başladık. Çok seviliyor olduğundan olsa gerek sana her dönem bi isimle anıyoruz. Bu aralar SD olarak sahnelerde boy gösteriyormuşşun. Darısı başımıza :). O güleç yüzün hiç aılmasın. Görüşmek üzere. İstemesende görüşecez zaten :)
Mert

Unknown dedi ki...

İbocanım, yavru kartalım =) beraber maça gidicez diye gencecik kızları umutlandırıp sonra yok yağmurdu, yok efendim yorgunum diye vazgeçtiğin günleri unutmadım haberin olsun. Gerçi bu konuyla ilgili senden intikamımı bir kez bile langırtta beni yenmene izin vermeyerek yeterince iyi aldığımı düşünüyorum=) Yine de sen de iyi bir yavrukartalsın o yüzden yerin bende ayrı =) Okulda genelde Adana ve çevresinden gelenlerle aran ayrı bir iyi! Bence senin içinde de bir Adanalı yatıyor sevgili İstanbul Beyefendisi İbocan=) Aynı gerçek bir Adanalıya olduğu gibi sana da gözüm kapalı güvenirim. İçinden benim için bir kötülük geçmeyeceğini bilirim. Ben seni fahri Adanalı ilan ettim hadi yine iyisin=) Sonuçta kimse o balerin denen zımbırtıya gözü kapalı binmezdi. Seni ayrıca cesaretinden dolayı kutlarım cnm =) Seni çok severim ibocan bilirsin ama bir tek şu gizemli halini sevmiyorum. Hadi kızlara söylemiyorsun, gevşekler=) onu anladım da bana niye söylemiyorsun=) Benim gibi cinfikir bir arkadaşın var, ki bu arkadaşına daha önce başka sırlar da verdin ve gördün ki bu kızdan sır çıkmaz ama sen benim gibi bir cevherden yararlanmıyorsun... Neyse ilerde eminim sen de yaptığın bu hatanın farkına varacaksın=) Sen SAP ların en aklı başında olanı, sen SAP ların göz bebeği sen benim biricik İbocanım! Çok seviyorum seni arkadaşım! Bu iş burda bitmez, biz daha bir araya gelip çok dedikodu yaparız, çok Diesel parfüm sahibi ararız=)
En cin fikirli yavrukartalın Özgecan Günaydın=)

Unknown dedi ki...

Tecrübeli SD danışmanım;

Daha şirkette ilk gün tecrübelerini aktarmaya başladın:)(tabi senin dediğin gibi sen ne kadar biliyorsan). Okulda bizim çalışkan ve düzenli arkadaşımız. Simulasyonda bütün notları temin edebildik sayende.
Eğlence hayatında pek denk gelemedik ama sağlam içerim diyorsun.Bunun kanıtı olarak mutlu günlerde, kutlamalarda(ülker canlı geçildiğini gördüğümüz gün gibi) mutluluk ve sağlık dolu günlerde kadeh tokuşturmak, ömür boyu görüşmek dileklerimle,

Evren Güler

Unknown dedi ki...

Essah İbrahim, çakmalarından sakının! Olm biri bişey mi dedi sana Erdemlerde akrep var sokacak diye! Hadi anladık 40 yılda bi içiyomuşun gelmedin, bi gazozumu içmeye geleydin! Bi de sizin evde berber filan mı var, her gün abartısız aynı saç modeli aynı uzunukta. Okul bize ne verdi sorularına verdiğin, “üç’ün biri”, “hiiç”, “bullshit” cevaplarını unutmayacağım. Ama sen hakkını verdin okulun, oldukça da iyi yol katettin. Bırak işini yarım yapan taraf düşünsün. Ömür boyu mutluluk ve başarı diliyorum.
Erdem Demirkan

Özlem Ateş dedi ki...

İb-ra-him! İsmini lütfen tonlamalara dikkat ederek oku. Ya yok senin gibisi 4 harfli arkadaşım, bak sana saygımdan şifreli konuşuyorum. Artik aslında senin de köylü olduğunu gizleyemeyeceğim, aslını unutup bugünlere geldin bir İstanbul beyefendisi gibi davranmaya çalışmanı kimsecikler yutmaz. Beyefendilik evde oturup bi bacağı diperinin üstüne koyup gazteyi iki elle tutmaya benzemez, kızlara kapıyı açıp aslında arkaya oturmak istemediğinden önce kapıyı açmaya benzemez, başkasının bardağından su içmemeye hiç benzemez. Sen gerçektende gördüğüm komik olmaya çalışmadan süper komik olam bir insansınö baba olmaya çalışmadan bile en baba olan da sensin, sen bizi OR çalıştıracam diye Gülbağ yollarına düşensin, sen Banuya sinirlenip sinirini on saat başımızda konuşarak bize işkence edensin, sen bi kış boyunca en çok hasta olma rekorunu kıransın, biliyorum çok kızacaksın ama sen sen benim iboşumsun:) oh be söyledim rahatladım ollleyyy:) Biliyorum ben bu kelimeyi söyledikten sonra yaşamamam gerekiyor! Ama benbiliyorum ki ibrahim ben onu ne kadar gıcık edersem edeyim o beni bir Mazlum gibi seviyor. Son olarak da alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste İb-ra-him, görünüz haftanın sekiz günü çalışarak bunu gösteriyorsun. Seni sevgiyle kucaklayıp saygıyla uğurluyorum...

Unknown dedi ki...

Erdaalım, ne sen bana ne ben sana adımızla hıtap edemedık:P Bakıyorum da 4 yıl boyunca tarzı değişmeyen bi sen varsın aklımda. Ne bi santim uzun saç, ne farklı sakal hep aynı ibrahim tarzı. Gerçekten bu sana marka değeri katıyor ne yalan soliyim. Ama sen beni her ne kadar taklidin olarak görsen de, bu ülkede korsan iş yapar yanlış mıyım;) Adaşlığım uğurlu gelsin biraderim, hayatın hep istediğin gibi olsun..
ibrahim

kimkimkim? dedi ki...

Ekim 2007, bir iş günü sabah saat 8 civarı, İbrahim Çok Şahane Çok Uluslu Midas Kuyumcusu'nda genelde ikimizin sıkışıp bir ekrana kilitlendiği masada oturuyor muhtemelen, ben de uykunun arasında aradım:
...
S: Abi kalkamadım. Servis de kaçtı. Geç kalaca...
İ: Ha dur bi dakka. Yan masada her sabah makyaj yapan hanım Sait servisi kaçırmış, gelmesem olur mu diyor?
S: ???!!?!?
YMHSMYH: Tamam İbrahimjim.
S: E tamam oldu gelmeyeyim ben o zaman:)

Not: Midas ikimizin de kariyerinde önemi yadsınamaz bir kilometretaşıdır.
Ayrıca kıtalararası yolculuklarımızdan hiç bahsetmiyorum.
Her şey gönlünce olsun. Gelecekte birer E.E. olabilmek dileğiyle.
Sait ÜLGER

Unknown dedi ki...

işte benim orijinal toprağım.. :)
bu hemşerilik müessesesi insanları gerçekten yakınlaştırıyor galiba.daha doğru dürüst muhabbet bile etmeden çok samimi olmuştuk ilk tanıştığımız zaman.sinopta seni görünce çok şaşırmıştım bi o kadar da sevinmiştim.inşallah hayat bize böyle tatlı sürprizler yapmaya devam eder. bakarsın bir gün çakma hemşerimizle beraber (aksel duymasın!) sinopta karşılaşırız.
kardeşim bir gün bir yerlerde görüşmek dileğiyle..

toprağın fatih

Caner Geniş dedi ki...

Sevgili İbrahimim, nam-ı diğer SD(ki bundan böyle SD diye bahsedeceğim) şirkete geldiğin ilk günden beri bazı şeyleri değiştireceğinin farkına varmıştım. Sadece doküman okuyarak ne kadar tecrübeli danışman olacağını daha batı şeriada(terkedilmiş, ilgilenilmeyen SAP odası) hissettirmiştin SD. Gel zaman git zaman benim gibi junior toramanların yanında bir hayli dikkati çeker oldun ama sonunda da kimi insanların şişlemesine maruz kaldın. Eee İbrahim, ben sana dememiş miydim çok bilen çok şişlenir diye. Tuncay Bey ile Asu Hanım'ın çok selamı var. Ne oldu paletler diyordu en son Asu...

Hakkikaten SD, o şey ne oldu?

Serim dedi ki...

Sevgili meslektaşım, iş arkadaşım, okul arkadaşım ve junior um İbrahim.. Temmuz abir hafta kala sana bu iş yoğunluğunda yazı yazdığıma göre sana ne kadar değer verdiğimi en iyi sen anlarsın herhalde 
Senle ilgili bana Arete fikrimi sorduğunda işe alınman konusunda pek olumlu yanıt vermemiştim itiraf edeyim  ama uyarlama yapar, hele de zvirt, ztirt gibi sözcükleri güzel söyleyebilir dediklerinde olabilir dedim, bi yerden arkamdan gelecek gençlere destek olmam gerekiyordu 
Benim kadar olmasa da belki iyi bi danışman olabilirsin ama halısahada kendini çok geliştirmen lazım  messivari gol atmış olabilirsin ama kucağına gelen topu yumurtlayıp yediğin golü hiç yakıştıramadım sana (gerçi gözümde tavuk karası vardı göremedim dedin ama)
Tüm şakalar bi yana çok iyi bi arkadaşsın ve hayatının sonuna kadar çok başarılı olacağına inanıyorum. Hiç kopmayız inşallah, herşeyin gönlünce olmasını diliyorum..

Serim Sarı

kastilya dedi ki...

Hasta adam, sevgili SD,
Nice kamyoncuları beraber sap manyağı yaptık, kimisiyle eğlendik, kimisine beraber güldük geçtik.
Bunları yaparken ise hep beraberdik. ne yazıkki :) seni yalnız başına bırakıyorum onlarla. Umarım onlarla beraber olduğumuzdaki gibi başa çıkabilirsin.
Bütün bunları yaparken serpildin büyüdün başarıyla mezun oldun.
Bu başarını bütün bir ömür sürdürmen dileğiyle..
Necdet Ulupınar