17 Mayıs 2008 Cumartesi

Mustafa Şahin

25 yorum:

Adsız dedi ki...

Benimkinden miniminnacık uzun bir boy :), içi gülen gözler, büyük güçlü kollar, demirden bir vucüt, dağ gibi bir Anadolu aslanı kardeşim Mustafa !

Sanırım 2. sınıfta, ortak tutkumuz Rap :) vesilesiyle başladı arkadaşlığımız, ve kısa sürede bir kardeş bağıyla bağlandık, en iyi arkadaş olduk birbirimize (Bkz. Mustafa ile Emin. Ayrıca sonraları Eray'la efsanevi bir ikili olup ve aralarında iyi bir sinerji yarattılar) Dünyalılar :), hayat içinde telaşla koştururlarken, biz, karanlık yerlerde, derinlere daldık birlikte birçok kereler. :) Böyle zamanlarda, büyük bir yakınlıkla ve sabırla dinledi beni hep, çok kahrımı çekti :) Fikirleriyle, standartların ötesindedir, esprilidir, sevilir ve kendisine yeteri kadar sağlam bir destek ve yeteri kadar uzunlukta bir çubuk verirseniz, dünyayı yerinden oynatabilir...

Kardeşim Mustafa, dilerin tüm istediklerin olur. Sımsıkı, kocaman kucaklıyorum seni, gözlerinden öpüyorum...

Emin ÖZKAN

Unknown dedi ki...

teknolojik kişilik Sanal Musti :)4 yıl boyunca bütün teknik problemlerimi hallettin, IT departmanlarından bile daha efektik çalıştın walla, vatan millet sana minnettar :)upuzun msn konuşmalarımızı hiç unutmayacağım. sana attığım triplere olgunlukla karşılık verip beni her daim pohpohlamalarını da.. yolun açık olsun arkadaşım..

Pantea MOVAHED dedi ki...

Yol arkadaşım, Sanal Musti… Mustafacım sen olmasaydın köprü trafiği hiç çekilir miydi?!! Sen, ben, Engin, bazen Begüm, birlikte Avrupa yakasına geçtiğimiz günler hep çok eğlenceli oldu. Kim önde otursun diye Engin’le birbirinize takılmalarınız, yolda sohbetlerimiz... İlk kez köprü trafiğini özleyeceğimi hissediyorum...
Onlar bir yana, son yıl laboratuarda ders çalışmalarımızda âlemdi… Sanki günlerce çalışsaydık o dersleri, o kaç saatlik ders çalışmak kadar etkili olmazdı.
Sonunda hepsi bitti, ama arkadaşlığımız devam edecek. Sana mutluluklarla dolu bir gelecek diliyorum arkadaşım.

Pantea MOVAHED

Aykut CİRİT dedi ki...

Sevgili dostum,
içten gülümsemeni, alçakgönüllülüğünü; hassasiyetini hiç unutmayacağım! Bilmiyorum siz, birkaç kadim dost olmasaydı okula tutunmak, hatta mezun olmak bu kadar kolay olur muydu... Galiba ilk defa ders çalışmayı özleyeceğim, hele o demlediğin çaylar yok mu; harbi ne katıyordun onların içine ( ben söliim samimiyet di mi! )

Daha Mersinde tatil yapıp; bizde sabahlara kadar eğleneceğiz; yemek sözüme de sadığım kardeşim, hatta belli aralıklarla bizde buluşalım; ne güzel olur!

sanal alemin medar-ı iftiharı, sınav günlerinin en popüler insanı, spor dünyasının yüz akı; ama en önemlisi samimiyeti ve iyi niyetiyle çok sevdiğim Mustafa.... Ne çok yönün var kardeşim; eminim benim daha keşfedemediğim ne güzellikler barındırıyorsun kişiliğinde... gözlerinden öpüyor; ömür boyu huzur ve sağlık diliyorum DOSTUM!

Unknown dedi ki...

Seninle Emin vasıtasıyla samimiyet kurmadan önce hakkında çok olumlu
şeyler düşünüyodum, gün geçtikçe bu düşüncemde ne kadar haklı olduğumu gördüm ve arkadaşlığımız artık bozulmayacak bir dostluğa dönüştü.

Sanırım sen de farkındasın, seninle hiçbir konuda ayrı düşmedik; her konuda mutlaka büyük oranda hep aynı fikri savunduk.
Üniversite hayatımı senden önce ve senden sonra diye ayırabilirim.

Senden önce üniversite benim için ilk telaffuz edilince akla gelen anlamındaki üniversiteydi.
dersler, sınavlar, projeler vs..
Senden sonra ise üniversite benim için başka bir anlam kazandı. Sabah
fakülteye girer girmez gözüm hep seni arar oldu, biricik arkadaşım bir an önce gelse de kahvaltı yapsak beraber =)
Derslerde hep yanyana oturup birlikte anladık, anlamadıklarımızı birlikte
çözdük. Ders arası olunca birlikte çay içtik, ödev olunca birlikte yaptık; ya da yapan birilerinden yardım aldık :D

Akşam ders çıkışlarında birlikte sınırsız pizza yemeye gittik, çoğu zaman peşimizden 5-10 arası bir arkadaş topluluğunu da götürdük daha verimli geçmesi açısından :))
Sonra baktık ki göbekler alıp başını gidecek bu sınırsız sevdasına, yine birlikte
spor salonunda fitness yapmaya karar verdik.. bizden sonra yazılanlar da oldu, ama 1.5 sene boyunca istikrarlı bir şekilde giden yine sadece ikimiz olduk :)
çoğu zaman fitness'tan hızını alamadın, üstüne basketbol oynamak istedin. Her ne kadar oynamayı sevmesem de, yine senden ayrı kalamadım ve sen sahada hünerlerini
sergilerken ben de saha kenarından seni izledim, zaman zaman da videoya çekip artistik enstanteneler yakaladım :)

Artık birbirimize o kadar alışmıştık ki okulun olmadığı günler de görüşmek istedik.
Değişik programlar düzenleyip diğer yakın arkadaşlarımızla yemekler yedik, filmler
izledik, monopoly oynadık, sabahlara kadar muhabbet ettik.. yetmedi yaz sıcağında kendimizi plaja attık, değişik maceralar yaşadık :D

Canım arkadaşım benim, daha yazacak o kadar çok şey var ki.. Ailemle birlikte en değer verdiğim insanların başındasın..
Şimdi bu yazıyı bir dilekle bitiriyorum ama arkadaşlığımız bu dilekle bitmiycek.

Umarım dünyadaki bütün güzellikler hep seni bulur, umarım daha nice sevinçleri birlikte yaşarız, ve umarım tüm dileklerin gerçek olur..

Biricik arkadaşın Eray :)

Unknown dedi ki...

The Unlimited Man. The limits are no longer exist. Quake Head shutter und hüüüümiliator! King of street ball with his “ege yöresi, efe dansı” style! 05.06.2008 blocked and hüüümiliated by 1.8 Erdem Demirkan. Entellectual,çekindsrilistik, sour writer, uncle tucker, unforgetable, during the game in every okkasyon.
Namı değer sAnal Musti, baba sen bi 4 yıl daha okuyalım desen okuruz. Ben ömrümde bu son sene seninle geçirdiğimiz kadar tatlı vakit geçirmedim. Hay sen bağlamasal bağlamda çok yaşa emi!
Erdem Demirkan

Unknown dedi ki...

Evet benim yakışıklı olduğu kadar yüreği de tertemiz olan canım arkadaşım.. Sanal musti lakabınla daha çok tanınıyorsun sanırım, ama senin sanal olman mümkün değil valla bu boyla posla :). Ee basketçi bir adamın boyu nasıl olsunki yani..
Seni biraz geç tanıdım ama iyiki tanımışım..Sınav zamanlarında toplanmamızı, derslerdeki hal ve tavırlarını, en önemlisi yol arkadaşlığını hiç unutamam. Bana karşı her zaman anlayışlı oldun ve beni hiçbir zaman kırmadın.Umarım bende seni incitecek bir davranışta bulunmamışımdır. Hee bu arada sen benim en değerli hemşerimsin :)
Bana göstermiş olduğun arkadaşlığın için teşekkür ederim.. Umarım hayatın boyunca mutlu olursun.. Seni her zaman güler yüzünle hatırlamak isterim..En can arkadaşıma sevgilerle...

musta dedi ki...

Sanal mustim, adaş, geyik kardeşim…, fitnesscı gençlerin kurucusu, rapin, sanal alemin tek kralı;)
Oldu mu o kadar yav? Sınırsızdı, extremedi, giderimdi, gelememdi, geyikti derken seneler geçmiş vay be…Hakikaten doyamadım abicim ben. Ne diyelim hiç bir şeyin sonu değil bu yazı da zaten, ben derim ki masalımızın sonunu ole bir yazalım duyan bütün sanal kahramanlar parmaklarını ısırsın Sanalım;P Sağlık, mutluluk ve başarı daima seninle olsun...

Unknown dedi ki...

Sınıfımızın Sanal Mustisi;
Mustafa deyince aklıma, güler yüzlü, esprili, herşeye diyecek bişeyi olan eğlenceli biri geliyor. Her türlü teknik sorunu hallettiği gibi yıllığımızın oluşturulmasını da sağlayan arkadaşımız. Mustafacım, güzelliklerle dolu bir hayat dilerim sana..
Çiğdem Şimşek

pınar filiz dedi ki...

Derslerde tam sıkıntıdan patlarken yaptığın espriler sayesinde daha kolay geçti son sene. Bu yüzden dersle hiç ilgilenmediğim sırada bile senin hocalarla diyaloglarını kaçırmamaya çalışıyordum:)
Herkese yardımcı, iyi bir arkadaş oldun. Elinde not, doküman ne varsa paylaştın, sınavlara çalışırken ilgilendin, hatta bana referans oldun:)
Hayatının istediğin gibi mutlu geçmesi dileğiyle...

Salih Taysun dedi ki...

Bir zamanlar ismi seyfolab olarak bilinen bilgisayar laboratuarına yeni ismini veren(mustolab) orada birbirimizden geçirdiğimiz ödevlerden dolayı hepimizin okulu bitirmesin katıkısı olan sevgili sınıftaşım; hayatının sınırsız pizza menüsü gibi sınırsız neşe ve extreme menü gibi doyurucu geçmesi dileğiyle.

Unknown dedi ki...

sanal ortamin kralı, Sanal Musti kardesim,
Su an okudugumuz yazıların daha rahat bir şekilde yazilması icin bir blog açma gibi onemli bir hizmeti sınıfa sagladığın icin oncelikle sana tesekkur etmek istiyorum.
Seni,"Emre ara mı?" sozlerinle her derste hocalardan arayı kopardıgın anlarla, sorumlusu oldugu laboratuvarda sınıfa okul icinde bulusma noktası saglamanla ve sanal ortama ilginle hatırlayacagim.
Yolun acık olsun....

aksel tuna dedi ki...

Her derste beşer dakikalık aralarla Aksel demen ardından naberi yapıştırman:). Kardeşim allasen senin başka işin yok mu ya neden dersi dinlemiyosun ama son seneki notlar için çok teşekkür ediyorum geçtiysek senden aldığımız ders notları sayesinde geçtik kardeşim benim. Şu sakal tıraşı modelinle kendine bir tarz kattın bir ara Servet Çetin de denedi ama hiçbir zaman senin gibi başarılı olamadı. Umarım hayatta istediğin herşeyi elde edersin.

Aksel TUNA

Süleyman Emre Acıman dedi ki...

Sevgili Mustafa kardeşim, herşey senin başının altından çıktı. Sınırsız extreme vs. gibi kendi iri kıyım kemikli cüssene az gelen beslenme şekillerini bize dayadın, bu göbeklerin mimarı sensin. Artık bir yerlerimizden ter akana kadar koşuyoruz da yine de eritemiyoruz. Buna zıt olarak lab olayını oyun salonuna dönüştürme konusundaki özverini takdir etmeden geçemeyeceğim. Her ne kadar saatlerce oynadığımız oyundan zevk almasamda kafamı dağıtmaya yetiyordu. Şu rap hayranlığın bir de arada cins cins konuşman olmasa on numara adamsın. Kantin muhabbetlerimizin gurur kaynağı, sınıfta kafasında radar takılı bikaç insandan birisisin. Sakalına da laf yok bu arada, bakalım işe başlayınca o sakallarla napacaksın? Bir diğer önemli konu ise adaya düşünce (south pacificteki değil, bizim kınalı)adanın özelliklerinden midir nedir, şansın acayip açılıyor. İşler istanbul tarafında öyle gitmiyor ama, gözlemlediğim kadarıyla şansına küsmüşsün, bahtsız meslektaşım. Neyse karpuz kabuğu denize düştü, çay ve cin ısmarlarsan senle adaya gelirim :) Son olarak sana hayatın boyunca mutluluklar dilerim. Zaten entegrasyonumuz tam hep beraberiz. See you in the next chapter.

gülden dedi ki...

Canım arkadaşım Mustafa;
Bu güne kadar yazmayınca san yazmayı unuttum zannettin dimi?nasıl unuturum sana yazmayı:)Sınıfımızın en kibar en efendi insanlarından biri oldun sen.Teknik anlamda derslerde verdiğin desteğe hepimiz minnettarız:)Gerçi son zamanda sana database anlatabiliyorum diye biraz bozuldun farkettim ama eee napalım sonunda bende yavaş yavaş anlamaya başladım bu işleri.Erayla oluşturduğunuz müthiş ikili,ders arasında spora gitmeleriniz ve Sagopa Kajmer.Şahsına münhasır arkadaşlarımdan biri olarak hep hatırlicam seni.Okuldan sonra da görüşmek dileğiyle......

Unknown dedi ki...

Yıllıksal, dostluksal bağlamda bi yazı yazıyorum hangi bağlamda yazdın diye sorarsan. Usta espirilerin, sanal düyanın, rap müziğin simgesi uzun, kuvvetli adam. Beni alelade bir nesne gibi tutup kaldırıp denize fırlatmanı gerçekten unutmam arada bir kulağım ağrıyınca aklımdasın:P Birde genel kültür sorularına verdiğin cevaplar için Sagopa'yı referans vermeni :D aklın sınırlarını zorlayan ince espirilerinle hatırlanacaksın birader bu stilini hiç değiştirmemen dileğiyle.

Murad AYGUL dedi ki...

Sanalmusti ismiyle özdeşleşmiş bölümümüzün internet işlerinden sorumlu yegane öğrencisi kardeşim Mustafa.
Seninle kaynaşmamız 2. sınıfın sonlarına doğru başladı sanırım cenifırım.
3. sınıfta bizde yapmış olduğumuz gün gece geyik muhabbet parti sınav arefesi vs.
etkinliklerin başrol oyuncularından biriydin hep. Ortamda her zaman kendini hissettiren esprilerinle farklıydın sen. OR sınavları arefesi oynadığımız "Kabak"
oyunlarının en sağlam oyuncularındandın. Geceleri birlikte yemeğe gittiğimiz "soğuk"çudaki
muhabbetlerimiz, birbirimizle paylaştığımız sırlarımız, birbirimize takılmalarımız ve
birlikte yaptığımız herşey.... Seni kardeşim gibi görmeme vesile oldu. Canım sıkıldığında
derdimi açabileceğim dert ortağım, sevindiğimde sevincimi paylaşabileceğim cenifırım, stres
yaptığım zamanlarda stresimi atabileceğim stres topumdun sen benim. Bendeki yerin her zaman
çok farklı oldu senin. Yıllar sonra bile birbirimizle aynı şekilde şakalaşıp eski günlerdeki
anıları yad edecegimiz ve birbirimiz için dualarımızı eksik etmeyeceğimiz ömür boyu aynı
tazelikte kalacak güzel bir dostluğumuz, can-ı yürekten bi kardeşliğimiz olur seninle inşallah kardeşim.


Murad AYGÜL

cagri tumturk dedi ki...

basketbol sahalarının, geyiğin ve sanal alemin en damar en harbi elemanı:D başka yorum istemez:))

Yasin dedi ki...

Ustadım, sevgili kardeşim, spartanların kralı, geyiqlerin şahı, sınırsızlıga mana katan guzide insan... Kardeşim, her ne kadar son zamanlarda muhabbetimiz senin sıcak kişiliğin ve sevecen şahsiyetinden dolayı tavan yapmış olsada, keşke en baslardan beri boyle muhabbetimiz olsaydı kardeşim... Bir insan seviliyorsa o insan degerli bir insandır... Senin adam gibi adam kişiliğin, dostlugun, yardımseverliğin, her insanın hayatta sahip olmak isteyeceği turden.... Ne mutlu ki bizlere senin gibi esaslı bir dost nasip oldu.... Kardeşim, Allah-ü Teala iki cihan saadeti nasip etsin, hayatında basarılar... Bu bir veda yazısı degil uzun sürecek bir dostlukta kenara iliştirilmiş bir not....

gokmen altinel dedi ki...

Gel Mustaaafam Gel… Geyiq insanı, sözlük yazarı, Yiğit Özgür hayranı, sınırsız akımının kurucularından… Kısacası Sanal Musti. Kendisi sınıfta sanal lakabıyla nam salmıştır. Değişik espri ve soru tarzıyla insanları düşünmeye sevketmiştir. Fitness yapmaya başlamış ve basketbol sahalarında Baby Shaq lakabını almıştır. Sınıfta Bilek Güreşi Şampiyonu ünvanına sahiptir. Gördüğünüz gibi onun hayatı bir başarı hikayesidir. İlk 2 sene okula fazla uğramaması sebebiyle pek tanıyamadım bu seçkin insanı 3.sınıfta tanıma fırsatı buldum ve bu fırsatı kaçırmadım. Muhabbeti seven bir kişiliğe sahip olmasına birlikte arkadaşlarına karşı genellikle özveride bulunur. Tartıştığı ve konuşmadığı insanlar hakkında kötü düşünüğünü görmedim. Bu da onun içindeki insan sevgisinin göstergesidir. Ayrıca yemek konusunda da çok marifetlidir. Onun sayesinde mantar yapmayı öğrendim:). Benim gibi o da temizlik konusunda titizdir. Daha fazla şey yazarım ama bu sefer diğer arkadaşlara burda yer kalmaz:).

Gökmen Altınel

mert dedi ki...

Omuz omuza mücadele diyorum başka da bir şey demiyorum. Bir insanla itişmek bu kadar mı birine mutluluk verir.Bide her seferinde beni dağıtmasına rağmen. Sanalım seninle karşılıklı oynadığımız basket maçları esnasında seni zaman zaman kızdırdığım için özür dilerim. Ama kimse bana bu oyunun futboldan farklı kuralları olduğunu söylemedi. Sonradan öğrendim omuz omuza mücadele burada faullü hareketmiş. Sık sık karşılaşalım. Tamam artık kuralına göre oynayacam. :) Kal sağlıcakla.

Adsız dedi ki...

Tanıdığım en eğlenceli melankolik:))
Sıcak, samimi, neşeli, güvenilir ve dahası:)
Bunlar, seni tanıdığım şu kısa süre içinde senin hakkında söyleyebileceklerimin sadece bir kısmı.
Samimiyetin , sıcaklığın , sohbetlerin ve tüm güzel sözlerin için çok sağ ol. Seni tanıdığım için şanslıyım( ama benimde hakkımı yemeyelim şimdi önyargılarını aşman konusunda baya yardımım dokundu bence sana:))
Şimdi mezun oluyorsun bir nevi hayata atılıyorsun işte o hayat umarım karşına hep senin gibi güzel insanlar çıkarır.
Tüm hayatın boyunca mutlu olman dileğimle....
MELTEM BEKÇİ

Unknown dedi ki...

Sana şimdi sanal mı desem Mustafa mı bilemedim valla:) Hiç tartısmasız sanal alemin 1 numaralı ismi, geyiginden ve sohbetinden yararlanma fırsatım son sene oldu ama istedikten sonra daha coook olur diorum. Hayatta tüm basarılar ve mutluluklar seninle olsun.

Gözde ÜNAL

kimkimkim? dedi ki...

dağ gibi adam. harbiden seni görünce hep bu deyim aklıma geldi. (triseps çalışmasan da) alttan aldığımız derslerle (ya da hocalarla mı demeliyim) arkadan sağlam adımlarla sindire sindire gelenlerdendik:) okulun son demlerinde de irfan yuvası labını açtın bizlere çok şey öğrendik orada:)
Mutlu bir yaşam sürmen dileğiyle.
Sait ÜLGER

Unknown dedi ki...

Yorumunu görme şansım olmadı ve geç kaldım dolayısıyla biliyorum:) Ama olsun ben yine de yazmak istedim, musticim ben seni hep "Büşra naber?" deyişinle hatırlicam:) Bakıldığında gayet normal bir soru olmasına karşılık kullanım alan ve zamanlarındaki ilginçlik bizi hep güldürmüştür hatta İbo kopuyordu o derece:) Arkadaşım, seni sadece son yıl tanıma ve sohbet kurma şansım oldu, oyüzden bundan sonra da görüşmek dileğiyle diyorum, kendine çok çok iyi bak, herşey gönlünce olsun...