17 Mayıs 2008 Cumartesi

Aksel Tuna

38 yorum:

İbrahim Erdal dedi ki...

Aksel

Kardeşim sana yıllık yazısı yazmak da zor olacak ama üstesinden gelebilirim:)
Cem’le 1. sınıfın sonunda Çağlar’ın aramızdan ayrılmasından sonra yerini nasıl doldururuz derken sen çıkageldin:) Evet dedik işte bu adam :) sonrasında yaşadıklarımızdan çok güzel bir film olur.Yeri geldiğinde tabiri caizse çok it bir insan:)(SAP danışmanı olabilecek kadar:)) yeri geldiğinde mülayim:) ama özünde çok ama çok iyi bir adamdır axel.C2’ilen az servis çekmedin,az gezdirmedin bizi gerçi çapkınlık turları atamadık ama olsun avustralyada atarız belki:) Hayatından yalanı çıkarmayıp Ersan hocamdan kötü not aldığın günleri aman unutmayasın:) sonra ağlarsın öle bana niye kötü geldi de ibrahim’e yüksek geldi diye:) Yaptığımız projelerde onlar Aksel’in kısımları dediğimiz yerleri çok başarıyla tamamlayıp bizi mahcup etmedin:) Kardeşim, Türkiye’de mi olur başka bir yerde mi olur,sanal alemde mi olur bilmiyorum ama senle daha çok geçireceğimiz günler var,hem daha sen bana irregular’ı da ayarlamadın:) neydi adı??:),(sen anca key-user’lara takıl:)) Umarım hayatında herşey senin istediğin gibi olur,hiçbir zaman üzelmezsin, sağlıcakla kalasın.
PS:Bu arada şirket kurduğumuzda 4’er ay sio olucaz haberin olsun:)

Senem Erdoğan dedi ki...

Gizem adamı Aksel..
Bir bakmışsın var bir bakmışsın aksel gitmiş, kuş misali
:)mutlaka bir işi vardır canım!
Okulun son yarısında başlayıp pekişen arkadaşlığımız bugünlere kadar geldi,
umarım devamını da getireceğiz.
Bir dahaki görüşmemizde Türk hekimlerince henüz tanı konulamayan kronik hastalığı da çözeceğiz hiç merak etme..

Tipsiz dedi ki...

1.sınıfta teknik gezide başladı muhabbetimiz.2 sınfta çağların gitmesiyle zirveye tırmandı.Sen karşımıza çıkınca iboyla gözgöze geldik -He is the one- dedik.Akşamları msnde beraber öldürdük boş zamanlarımızı,futbolda sana yaptığım asistlerle göze girdin.Saçma sapan ödevler projeler ,beraber küfrettik Aziz Başkana,beraber güldük fb ye.Haftasonları caddede yarış yapalım da kim daha hızlı araba sürüyor,kimin lakabı paspas görelim.Zaten haberleşeceğimiz için çok şey yazmayı tercih etmiyorum,Ne gerek var şimdi herkes okuyacak,yorum yapacak falan.
Sonlara doğru bir mesaj vermek istiyorum,Yaptığımız projeler yapacağmız projelerin garantisidir.Git gel de açalım bir şirket.SAP olur ,tekelbayii olur,bakkal olur,yeterki patron olalım:)

Unknown dedi ki...

Axel..
Her daim gülen yüz, her daim pozitif.. Senden aklımda en çok kalacak olan şey msn spaceindeki çocukluk fotoğrafların olacak sanırım :) ben msnden de olsa hep görüşmeye devam edeceğimize eminim arkadaşım. Hep mutlu kal.. eSAaaPee'nin çetin yolları seni yıldırmasın :)

Aslı ÖZBİÇER

aksel tuna dedi ki...

SAP????
O que é isso?
É agradável ter sido "obrigada " em ter tido contacto contigo por causa do SAP
És uma pessoa agradável e interessante.

A vida é assim....Todos os dias aprendemos qualquer coisa e conhecemos alguém..., mesmo depois de conhecermos , estamos sempre a conhecer um pouco mais
Muita engenharia, algum SAP e Sucesso....

E sobretudo:

VIVE!!!!!

C O N G R A T U L A T I O N S

Elsa RODRIGUES

aksel tuna dedi ki...

Aksel is a great Turkish guy (not gay tamam?) that is helping us a lot developing the international known “KOZA Project”. As we all know Turkish are wonderful people, but Aksel is a special one, because he has finished university two weeks ago and is already playing with SAP. Aksel, please remember me when you become a very rich freelancer. :) :) :)

Congratulations for your graduation!!!!

Now in French…. Just kidding…..

Tiago SOARES

cagri tumturk dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
cagri tumturk dedi ki...

çmçk

bak şifreli yazdım kimse anlamadı:)) sana kısaca tomilii lakos da diebiliriz tabi. çakkalların şahı, şeroların önde gideni.. La işe girdin unuttun ha.. hiç şöle gel kardeşim en kralından bi patso ısmarliim yok.. okula da gelmem, derse de girmem, arayıp sormam da SAPın da kralını bilirim millet gelir bana danışır.. bi havalar bi havalar.. yazının devamını özel olarak göndercem sana sansür yemeyim diye..:) senle sınavlarda sınıftan kovula kovula tanıştık, tek dileğim işten atıla atıla doruk yapmayız:))
Geyiğin kralını yaptık senle ya inşallah bu filmin 2si 3ü de gelir vizyona:)))
Allah arabanın bujisine, aküsüne zeval vermesin. yolunda farın da açık ossun...

maybaş

İlhami AKKUŞ dedi ki...

Ax!Bana şişko lafını sen çıkarmıştın.ama nereden çıkardın onu bilemiyorum:)Senin kadar güler yüzlü bi adam gelmez bu dünyaya diyecem ama Cem var oun hakkını yemeyelim dimi!SAP SAP dedin,inş. sap olmazsın,SAP'cı olursun.hayat sana zorluk çıkarırsa sen de hayata zorluk çıkar e mi?Ne ekersen onu biçesin inşallah:)Çok çingence bi laf oldu dimi?Tüm güzellikler seninle olsun.AKKUŞ

Adsız dedi ki...

" -3er saniyelik aralardan sonra ve her seferinde bir parmagımı büküyorum :) - Public... Static... Void... ıııı... ??? Aksel neydi olum yaa: Baştan: PublicStaticVoidMainStringArgs !" :)))

İşte Aksel'im beni bu halde hatırlabiliyorsun :), bölümde en erken tanıştığım arkadaslardan biriydin çünkü - Javadaki halimi görecek kadar erken :) - zaman içinde başlardaki sıklıkta görüşemediysek de, görünce sevindiğim değerli arkadaslarımdan birisin. Bundan on sene sonra da karşılassak, çok samimi, rahat, bol kahkahalı muhabbetler edebiliriz birlikte.(nokta) :)

Işığını yansıtmaya devam...

Emin ÖZKAN

Unknown dedi ki...

High potential, kararında efor, allah bereket versin başarı. Axel’i vazgeçilmez yapan da bu. Bi şu javadır, numeric projesidir böylem bilgisayar yazılımlı, IT tarzı ödevlerde gözü dönüp ciltli raporlar teslim ettiğin olmuştur, ki bu high potansiyeline senin dedirtmiştir!
Diğer türlü son dakikaları çok seversin ki genellikle son dakikalarda çalışır, dersi şımartmaz, hakkı neyse sövercesine hakkının dörtte birini vererek başta ben olmak üzere çanın ağırlığını birazcık olsun üzerimizden alırsın. Yanında çocuklaşabildiğım, abidik vede gubidikleşebildiğim, çok sevdiğim insan, seni sevmeyenin alnını karışlarım.
Zekanı taktir ederim, eyvallah potansiyelin de var ama varya gaza gelip de CEO felan olma başımıza, vallaha zaten görüşemiyoz, iyicem suyu çıkar! Öyle hissediyorum ki, ilerde yollarımız kesişecek Akselim, daha yeter zaman geçimedik beraber.
Erdem Demirkan

mert dedi ki...

Mert dedi ki...
6 yıllık bir kaç üniversite arkadaşım aksel. Bölümün ilk yılı kimseye senin üniversitede ki 3 yılın olduğuna inandıramamıştım. Tabi o zamanlar sakal falan da yoktu göstermiyordun yaşını sanırım. Şimdide aynı sektörden iş hayatına başladık. Bi yakamı bırak kardeşim. Hazırlıkta da beni taklit ederdin bak ne oldu okulu ancak bitirdik. Görüşürüz...

Salih Taysun dedi ki...

Küçük bir düzeltmeyle başliyim, hakkımda yazdığın yazıda eiffel kulesinin yüksekliğini 327 metre olarak söylediğimi yazmışsın... Yanlış ben 330 metre demiştim ama doğrusu 324 metre imiş neyse bu alakasız be bayık yazıdan sonra güzel bir son yapmaya çalışim; hep gülen bir yüzle görmeye alışmıştık seni umarım hayat seni yine güldürmeye devam ederç.

Unknown dedi ki...

Bas gaza aksel bas gaza! Az şoförlük etmedin bana. Köprü trafiğini şenliğe dönüştürdük hemde zaman zaman sınırları zorladık(Ben müslüm dinleyerek etrafa hava sıktığımızı hatırlarım :D). İşe kabul edildiğini ilk bana söylemiştin bende nası iş o ya demiştim şimdi modüldaşız:D yolundan ilerliyorum kaptan ee nede olsa aksel yapıyosa vardır bişi ;)

Yasin dedi ki...

Kardeş o halim selim sevecen ve alçakgönüllü tavrından hiç vazgeçme hemi, seni sevilen Aksel yapan ozelliğin bu... Sevilen insan olmak herkesin eline geçmez, dediğim gibi sahip oldugun güzel huyundan kesinlikle vazgeçme kardeşim...
Akselim paşam, sevgili meslektaşım, güzel huyunla danışmanlık hayatındada sevilen ve basarılı bir danışman olacagından hiç süphem yok... Herşey gönlünce olsun kardeşim...

musta dedi ki...

Ahh benim burjuva Akselim, gülen yüzüm:) Bir aralar netten şarkılar söylerdik hatırlar mısın? siyahın matemi fln, ne günler geçmiş dersti, sınavdı, fotoğraftı derken… bu arada okul bitmeden de ele vermişin beni hiç kopyacı bir tipe benziyor muyum abicim ben:P daha çok da güzel günlerimiz olacak inşallah, ne diyelim hadi beraber 'unutama beni' yi söyleyelim;)ömrün boyu mutlu ve umutlu kal, unutulmamak dilegiylee….

Süleyman Emre Acıman dedi ki...

Bu adamda geyik, karı, kız muhabbeti ne ararsan var canım. Ayrıca reklam yapmak istemem ama Tommy gibi bir marka kendisine büyük paralar ödeyerek sponsor olmuştur. Bir de ödevler vs. şahit, hile hurdaya kafası acayip basar. Belki de okumasaydı şimdi bir üçkağıtçı olarak görebilirdik kendisini. Gece alemlerinde
kırdığı bilimum sert kabuklu yemiş de cabası. Güney`e inmeden akıllanmayacaktır kendisi. Hayatında bol başarılar.

Unknown dedi ki...

sevgili aksel;
biliorum ben bu yorumu yazarken sen cok uzaklarda olacaksın:D
futbolu cok iyi oynıyamıosun ama yine de seni de cagırırdık maclara hazırlıkta.. olsun sıkma canını:) herkes her konuda basarılı olcak diye bişi yok.. bak senin okul bitti biz hala buralardayız:) neyse arada ayran içerdik kokoreç yerdik:) hatta bi ayranı iki kişi içerdik.. yani bu tarz şeyler de yaptık :)
azıcık makara da yapmışızdır arada:)
baska da zaten bi b.k yapmadık:)
işte böle kardeşim sana hayırlı işler diliorum..basarılar her daim;) maca gidelim arada ayran içeriz:)))

Unknown dedi ki...

Benim SAP seköründe gördüğüm en hızlı öğrenen şahış olur kendisi... Ben de buna benzer bir giriş yapmıştım.. Kendimi görüyorum biraz sende.. ve çok mutlu oluyorum.. Bir kere adam endüstri müh. zaten.ordan bi frekansımız tutmuştu. e bi de dedi ben MM ci olcakmışım:) ana dedim. ben de MM ci olcakmıştım:)
kardeşim çok uzatmıyım. ben senin ne kadar çaba gösterdiğini, ne kadar sabırlı olduğunu görüyorum. ve bunu kimse görmezden gelemez. için rahat olsun yani.. ve çok başarılı olucaanı biliyorum.. kader de bizi bu sektörde tekrar karşılaştırıcak. Kendine çok çok iyi bak.. En kısa zamanda karşılaşmak üzere:)

Unknown dedi ki...

Sınıfın en sevilen isimlerinden biridir kendisi.. sempatik tavırlarıyla, güler yüzü ile ve de fenerbahçeli olmasına rağmen doyum olmaz futbol sohbetleri ile biz galatasaraylıların bile gönlünde taht kurmayı başarmış sayılı insanlardan biridir..
henüz birlikte bir GS-FB maçı izleyemedik ama hayırlısı artık :)

hayatının hep şimdiki gibi başarılarla dolu olması dileğiyle..

Eray Yüce

aksel tuna dedi ki...

Mezun olmamı en çok Sarah istedi:).

Özlem Ateş dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
aksel tuna dedi ki...

Akselciğime:)

Daha dün gibi hatırlıyorum ilk üniversite yılımızı... o ilk şaşkınlıkları beraber yaşamıştık; alışmaya çalışmıştık ... İstanbul'u keşfetme gezilerimde ne kadar da çok eğlenmiştik ve o anlarda yanımda olduğun, beni yalnız bırakmadığın için teşekkür ederim canım benim. Sabahları Altıgen'de yaptığımız ödevler de ders aralarında yanyana uyumalarımız da çok güzeldi:) 6sene önce senin kadar pozitif birisini tanıdığım için , o kadar güzel vakit geçirdiğimiz için ve hala da birbirimizden kopmadığımız için çok mutluyum gerçekten... bu arkadaşlığımızın bitmemesini diliyor senin hayatım boyunca hep böyle güleryüzlü, pozitif, süper arkadaşım olarak kalmanı diliyor çook öpüorum:)

Bige ÖZUYGUR

BlueMorphoP dedi ki...

Aksel kış ortasında biz tir tir titrerken ince bir kazakla, bir sweat shirtle karşımızda belirince ilk önceleri anlam veremiyordum sonra anladım ki sen sıcak arabandan inip okula giriyormuşsun, oh ne ala valla=) Ödev teslimlerinde de ödevden çok kapak, cilt vb. detaylarla hocanın beklentisini yükselten isim oldun hep. Biz şeffaf dosyaya bile koymazken bir bakıyoruz Aksel tez cildi yaptırmış nerdeyse =)
Etrafa yaydığın neşeni ve enerjini hiç kaybetmemen dileğiyle...

Pınar ÖZER

Özlem Ateş dedi ki...

GTŞKM, seninle tanışmamız hatırladım da ben durakta sefil öğrenci gibi 128 bekliyordum önümde bir anda kıpkırmızı süper mi süper bir araba durdu, iki kapılı, full teçhizat dolu arabanın bir anda camı aşağıya doğru inmeye başladı birde ne göreyim içerisinde süper yakışıklı kızların hayır diyemediği bir delikanlı duruyordu arkada da okuldan topladığı beleşci öğrenciler ( ne bileyim öğrenci servisiymiş). Hadi gel dedin seni bırakayım Mazlum gideceğin yere ama nerden bilebilirdinki bu kız tam 3 yıl boyunca sana dadanacak ve her gün onu bırakmak zorunda kalacağını. Tabikide tanışmamız bu şekilde olmadı ama nasıl olduğunu bile hatırlamıyorum sanki çok uzun yıllardır hayatımdaymışsın gibi hissediyorum. Biliyorum ki AXEL dünyada gördüğüm en iyi, en muhteşem , en yardımsever, en ince düşünceli, en en en...Aslında benim bu en`lere eklicek son bir şeyim var ama onu sen biliyorusun benim en GT arkadaşım. Geçenlerde dedin ya ban sinir olduğunuz şey varsa diye gerçekten düşündüm ama bulamadım, ibrahime vardır figene vardır özgeye vardır:) ama sana yoktur cici.
Ayrılık yok zaten daha bi dolu okey oynucaz biz yenicez sen hesap ödicen, canımız gece yarısı wafle çekecek sen bizi götürecen, bir gecede en az 2 kez karşıya geçme rekorunu kırıcaz. Yani anlıyacağın bu pohpohlayıcı güzel sözleri sadece bütün bunları yapman için söyledim ..yarın görüşmek üzere GTŞKM:)

Davut Özdemir dedi ki...

Kardeşim ben bilmem öyle alengirli süslü laflar etmeyi.Bildiğim ve anlatmak istediğim; yüreğinin tertemiz olduğudur.Baksana temizlik yüzüne vurmuş IŞIK gibi parlıyorsun(iş arkadaşlığımıza vesile olsun diye pohpohlamıyorum haa:) Bana senyörlük yaptığın günleri unutmayacağım:).Haa bu arada dikkat et şu ankaralı çakma Portekizliler seni bozmasın; Şimdiden bi dil kayması falan görüyorum aman haa..
Kal sağlıcakla benden bu kadar

Davut Özdemir dedi ki...

Kardeşim ben bilmem öyle alengirli süslü laflar etmeyi.Bildiğim ve anlatmak istediğim; yüreğinin tertemiz olduğudur.Baksana temizlik yüzüne vurmuş IŞIK gibi parlıyorsun(iş arkadaşlığımıza vesile olsun diye pohpohlamıyorum haa:) Bana senyörlük yaptığın günleri unutmayacağım:).Haa bu arada dikkat et şu ankaralı çakma Portekizliler seni bozmasın; Şimdiden bi dil kayması falan görüyorum aman haa..
Kal sağlıcakla benden bu kadar

Unknown dedi ki...

Benim arabam var kışın hırka bile giymem diyen insan! Aldın altına bir araba, çektin üstüne tommy'yi, sonra da uzaklaştın gittin:) Uzaklaşman tabi ki iş hayatına atılmandan dolayıydı; ama her zaman güler yüzlü, her zaman esprili biri olarak kaldın. Hayat seni zor eskitir bu enerjin var oldukça. Herşer gönlünce olsun...
Emre ÇELİK

Yolcu dedi ki...

Aksel yaa sana nasıl başlanır yazı yazmaya bilemedim be.Senin gibi insan görmedim ben desem yeridir herhalde. Hatta acaba son mesih sen misin diye düşünmedim bile değil.Ben hayatımda bu kadar iyi yürekli çıkarsız insan görmediğim için anlam veremedim uzun süre sana.İnsan bir kez kızar trip atar bişi yapar ya, bir kez kalp kırar yaa hep mi yardımcı olur hep mi işe yarar hep mi gülümsetir insanı. Olmaz artık bu kadar dedirten bir insansın. Gece gece canımız waffle çekse aksel kapıda “Haydi bakalım Bebekten geçer”, Teknik ödevleri yapamam dersin ben yaptım senin isminide yazdım diyen bir insan.Yani benim için undefined objectsin sen. Çoğu gavur markalarına senin üzerine aşina olmuş olsak da, 4 kişilik arabana 7 kişi alabilecek kadar bunlardan ikisine servis görevi görecek kadar bol gönüllü insan aksel,sana bir sorum var Manyak mısın oğlum sen!!
Şu an düşünüyorum da özlem gibi ben de seninle ilk tanışıp sohbet etme sonra grubumuza katılma hakkı! Aldığın zamanları hatırlamıyorum.acaba aniden yukarda falan düştün de haberimiz mi yok! Olsun be iyi mi girmişsin sayende canımız gibi sevebileceğimiz bir arkadaşımız oldu.Biz(Özlem Özge ve ben) bize sürekli faydan dokunduğu yardımcı olduğun için sana zaman zaman yemek falan ısmarlamak istedik ama tabiki bunu hiç bir zaman beceremedik. Çünkü sen bu dünyanın en hızlı kredi kartı çeken adamısın:) ama tabi hep isteyerek çekilmez ki bu kart bazen hazin okey sonuçlarına katlanmak zorunda kaldığında oluyor tabi:)
Benimle, bizim ikimizle, üçümüzle, hatta dördümüzle anca sen başa çıkabilrisin herhalde:) Bi takımını sevmem ama eğer Cristiano Ronaldo yu alırsanız onu da severim aksel cim, böylelikle hiç eksik bir yan kalmaz.Az evvel Özlem in yazdığını okudum da, özlem in sana söylediği “Geçenlerde dedin ya ban sinir olduğunuz şey varsa diye gerçekten düşündüm ama bulamadım, ibrahime vardır figene vardır özgeye vardır:) ama sana yoktur cici.” Sözü birebir bana aittir canım onunla konuşıurken demiştim fakat baktım referans göstermemiş bilgin olsun canım burdan onu kınamak isterim:)
Sen bi zahmet gitmeyiver be Avustralya’ya o zaman ben nasıl gece gece waffle yicem, 90 kez karşıya geçip gelebilicem, kimin arabasına binip radyo zapping krizine sokucam,ya da cdlerini belli ederek çalıcam!!Bu soruların cevabını bulursan git yok bulamadım diyorsun gitme be deli, daha nice maçları kiminle izlicez sen gidersen!! Eğer illa gidecem yavv diyorsan o zaman benim için yolda Singapur da inip masaj yaptır.Gelecek temennisi olarak sana sadece şunu diyebilirim: dikkat et ayaklarını timsahlar yemesin hehehe:)
Figen BAYSAL

Murad AYGUL dedi ki...

En çok futbol maçlarındaki rakip takımı kıskandırası uyumumuzla dikkat çektik.
Bir çok golümüzde birbirimizin asistleri oldu hep seninle. Arkadaşlığın da en az futbol
maçlarındaki uyumun kadar etkileyiciydi kardeşim. İnsanı ilk gördüğündeki gülümsemenle,
yüzündeki o güzel tebessümünle hatırlayacağım hep seni.
O güzel tebessümün yüzünden eksik olmaması temennisi ile...

Murad AYGÜL

SaNaLMuSTi dedi ki...

Heyt be genc fenerli kardeşim benim. ‘Naber’ diye sormayı en çok sevdiğim insanlardan birisin sen, şu an karşımda olsan yine sorucaktım :) Senden aldığım elektriği kimseden alamadım şimdiye kadar, çarptın beni resmen :) Sınıfın geyik katsayısı tavan yapmış nadide insanlarındasın. Çok özliycem herhalde seni :)

Mustafa Şahin

Unknown dedi ki...

Takselim senin adını ilk olarak birinci sınıfta, msn adresimi benim haberim olmadan sınıfın grubundan bulup da verdiğin çapkın gençten duydum! =) Yani seni ilk bu arabulucu kişiliğinle tanıdım. Sonra bu Aksel de kimmiş, hangi terbiyesizmiş diye araştırdım soruşturdum. Karşıma dünya iyisi bir çocuk çıktı... Bu çocuktan kötü bir şey gelmez dedim ama “nolur nolmaz Özge, fazla samimi olma” da dedim. =) Sonra zaman geçti, biz daha sık görüşür olduk, daha sık konuşur olduk. Ben seni tanımaya başladım. Koca üniversitede nefes alan en iyi niyetli canlı olduğuna karar verdim. Sonra biraz daha zaman geçti ve ben senin biricik sırdaşın oldum, sense benim biricik dostum! Şimdi biraz daha zaman geçti ve sen benim Takselim oldun! Bu gidiş nereye kadar onu bilmiyorum=) ama bir şey biliyorum ki senden başka hiç kimse beni akşamın bir vakti Taksime bırakmak varken karşıya geçip eve kadar bırakmazdı. Sonra da üstüne bundan sanki hiç bir şey olmamış gibi bahsetmezdi. Benim için bir sürü şey yaptın biliyorum; ama o akşam yaptığın nedense çok ayrıydı. Senin için son mesih diyorlar, bilmiyorum doğru mu? Bence sen kendi kategorinde türünün son örneğisin. Seni kıracağıma kafamı kırarım Takselim. Bilirsin elim ağırdır=) Ne Me Gusta’daki yakışıklı garson, ne Diesel parfümün talihlisi, ne de mükemmel kol kaslarına sahip bir delikanlı=) senin yerini tutamaz cnm! Bundan sonra da sırdaş kalalım Taksel, herşeyi ilk sen duy sonra diğerleri =). Sen dünyanın bir ucunda ben öbür ucunda olsam bile böylesi daha eğlenceli!
Gözlerinden öperim! =)
Özge Günaydın

gokmen altinel dedi ki...

Axel Başkan… Call of, GS-FB, MSN,halısaha… bunlar ortak özelliklerimizin bazıları. GS-FB kupa maçında yemiştim iskenderini daha sonra hep sen kazandın:). Fakat son 2 maçı biz yendik nerde iskenderler:). Sen olmasan 1.sınıftaki derslerden haberim olmayacaktı. MSN de en çok geyik yaptığım insanlardan birisin. Seninle az proje yazmadık:). Daha dün gibi aklımda halısaha maçına giderken küçücük arabana 8 kişi bindiğimiz günler. Gittin karizmatik diye danışman oldun senden sonra 15 kişi daha danışman olunca karizma kalmadı:). Çok iyi bir film arşivcisi olmasaydın bir çok filmden haberim dahi olmayacaktı. Hazır Ankara’dayken kulak burun boğazcıya git:).

Gökmen Altınel

kimkimkim? dedi ki...

Kadim dostum Aksel,
Evet geç kaldık sanırım biraz. Amerikan gençlik filmi başrol oyuncu karakteri hocamıza imrenip aldığımız gazla, dersinden çıkar çıkmaz kendimizi "sosyalleşme" ortamlarına atmamız, korkarım ki biraz olsun ona benzeyebilmek uğrunda nafile bir çabadan öte değildi. Bu ortak paydada buluşup kaynaşıyorduk ki okul bitti.
Ümit ettiğin gibi bir yaşam dileğiyle.
Bu arada kurumsal hikaye, organik tarım yapacağım ben.
Sait ÜLGER

Unknown dedi ki...

Eveet sayın seyirciler, Fenerbahçe Şükrü Saraçoğlu stadından bildiriyorum, hava guzel, zemin futbol için son derece musait ve takımlar sahadaki yerlerini almış, ama ama o da nesi cebimde de akselin kombinesi. Kafiyeli de oldu valla Ömrünün nerdeyse 3 de birini üniversitede geçirmiş ama yüzündeki gülümseyişi hiç kaybetmemiş kardeşim. Sanırım bu kadar pozitif biri iken okulda kimsenin seni sevmemesi mümkün değil ben de o sevenlerdenim işte. Angara yollarında eskimezsen bundan sonra da görüşelim hep, yeni zaferlere yelken açalım birlikte. Seneye alıyorum ben de kombineyi...:P
İbrahim

Unknown dedi ki...

vay topraam..
gerzeli hemşerim :),fenerbahçeli dostum.ne günler geçirdik be.sinop'a götürmedin diye sitem etmişsin ama inşallah bir diğer topraam (kendisi ibrahim olur) gibi seninlede sinopumun sokaklarında karşılaşırız belki,tabi uğrarsan.
kardeşim o güleç yüzün hiç asılmasın, hep böyle neşe saç etrafına.. başarılı olacağından hiç şüphem yok

topraan fatih...

Unknown dedi ki...

Akselimmm...
İyi ki varsın bu projede.. hani bazı insanlar vardır; rahmetli anneciğim söylerdi hep içinin güzelliği, iyiliği yüzüne yansır diye; sen öylesin işte... Eminimki ilerde çok başarılı olacak, pek çok başarılı projeye imza atacaksın... hayatın sana tüm dilediklerini getirmesi ve hiçbir zaman seni üzmemesi dileğiyle...
Bu arada sadece bu kabul edilemez, mezuniyeti Ankara'da anlı şanlı kutlayacağız..

CIMPOR-SAP müşteri tarafı :)

seyfettinGiray dedi ki...

işte benim üniversite yaşamım boyunca "copy" & "paste" yapmamın yagane sebebi; yıl 2004 aylardan ekim 1. sınıf yeni başlıyor hazırlıktan çıkmış balıklar gibiyiz, daha hangi dersleri aldığımızın bile farkında değiliz o zamanlar mufesis de yok, birden gözümüz "harıl harıl" panodaki yazıları anlayan ve not alan birine takıldı hemen biri "lan bu da endüstri mühendisi " dedi işte o an herşey bitmişti ya da yeni başlıyordu. tüm ders programını düzenleyene kadar sessizce pusuda bekledik ve bittiğinde hemen en nazik tavrımızla :) rica ettik o da verdi saolsun. nerden bilebilirdim ki bundan sonraki tüm ödev, proje, ve sunumları(bir proje ve sunum hariç) "copy" & "paste" yapacağımı.Bu arada orada kağıdın fotokopisini almayıp ele yazmıştık.