17 Mayıs 2008 Cumartesi

Serim Sarı

12 yorum:

İbrahim Erdal dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
İbrahim Erdal dedi ki...

Meslektaşım,iş ve okul arkadaşım, seninle ilk senelerde çok fazla kaynaşamadık:) ama son sene bana özenip:) Areteye girdiğinde aramızdaki arkadaşlık da güçlendi.Her ne kadar benim kadar iyi bir SD'ci olamayacaksan da:),benden hemen sonra geleceksin bu ışığı sende görüyorum:)Bitmek bilmeyen bir projenin:) kilit adamları olarak boy gösterdik:)Entegrasyon patladı mı? Serim:),kullanıcılar konusunda az yakınmadık birbirimize.Unutmadan serim virgülü değişse haberim olacak:)ona göre:)
Abicim olur da bir berber birgün seni tehdit filan ederse haberim olsun:)bu sefer gider döveriz:)Futbol konusunda benden biraz iyi olduğunu kabul etmek zorundayım:)Ama en son yaptığımız maçta sarkık liberoya alışkın olmadığımdan çok hata yaptım onu da söliyim:) Abicim önündeki hayatında herşeyin gönlünce olması ve arkadaşlığımızın okuldan sonra da devam etmesi dileğiyle.Kendine iyi bak.
Senin senior SD danışmanın İbrahim:)

Unknown dedi ki...

Serimcim;
İlk senelerde sınavlarda az çekmedin bizi. Saatlerce oturup sabırla bizi çalıştırdığın hatta abini bile seferber ettiğin zamanları hiç unutmayacağım. Ben her ne kadar aklı bir karış havada "Sınav mı boşver ya" modunda olsam da sen hiç şikayet etmedin. Üniversite hayatı çok güzeldi. İş hayatının da aynı güzelliklerle ve başarılarla dolu olmasını dilerim.
Çiğdem ŞİMŞEK

Unknown dedi ki...

sevgili hemşerim,
öyle çok abilik yaptın ki hakkını ödeyemem :) kendin yetmedin abine de abilik yaptırdın. hepimize evini açtın havai zamanlarımızda, bi gün bile bizden bıkmadın. ben de sizin evdeki bulaşıkları yıkamaktan hiç bıkmadım walla :)şu istanbul şehrinde insanın en çok hemşerisine ihtiyacı var arkadaşım, irtibatı koparmayalım :)

Özlem Ateş dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Özlem Ateş dedi ki...

Serimcim bütün bu cümleleri bağırarak yazıyorum sen de öyle oku:) gece yaşayıp gündüz uyuyan yarasa arkadaşım az mı evinde misafir etmedin bizi, sınav önceleri az mı bulaşık yıkatmadın(1 kez:), abinden az mı papara yemedik Java anlamıyoruz diye, bütün işkencelerine rağmen arkadaşlığımızı bugünlere taşıdık artık bağırmalarımıda duyamıyacaksın otur ağla:) Bitirme cümlesi yazamıyorum çünküüüü gerek olmadığını düşünüyorum... İnşallah uykuya çok zaman ayırabileceğin bir işin olur, mutluluklar.

Yasin dedi ki...

Kardeşim, ustun insani ozelliklerinle ender bulunan insanlardansın... Zeki çalıskan ve sosyal bir insanın hayatının her asamasında basarılı olacagından hiç suphem yok.... playstation ayagına baslaya arkadaslıgımız suresince her ne kadar yasam tarzınıza fazla ayak uyduramasamda umarım, beni guzel anılarla hatırlarsın kardeşim... Hayatında basarılar...

Yolcu dedi ki...

Ahhh ahhh sizin evin dili olsa da konuşsa bee Serim.15 kişi bir eve nasıl olurda sınav çalışmak için sığışır kontrollu testlerimizi yapabildiğimiz yegane mekan Ben size calculus anlatim siz de java ödevi yapın. Java ödeviniz nasıl yaptınız ön yazısına da benim adımın altına da arkadaşlarım olmasaydı hiçbirşey yapamazdım hocam yazalım yani ders ödev sınav ancak bu kadar eğlence haline getirilebilirdi, yaa..En cok da abicine üzülüyorum, evde cır cır insanlar ki kendisi beni çok sevmişti biliyorum Beni gördüğünde anaa gene mi bu kız tavrı hiç unutlur gibi değil.Bir de rica ederim bir daha gece gece beni yolda gördüğünüzde korna çalığ pişşt şiştt demeyin canım, korkudan kalp krizi geçirecektim, hoş bir sapık neden adımla seslensin kısmını hala çözemedim ama üzerine çalışıyorum yardımlarınızla çıkıcam bu problemin içinden. Seni de kaybettiğimiz SAP camiasında inşallah bize eğlentilerimize vakit ayırabilirsiniz efendim.Herşey Çok Güzel Olacak demek istiyorum veda cümlesi olarak..
Figen BAYSAL

Unknown dedi ki...

EMRE GÜNGÖR : Sana bir şey yazmaya gerek var mı bilemedim, ileride yıllığı açana kadar bir telefon aç zaten ordayım eli de gönlü de açık arkadaşım, kardeşim. Birlikte çok şey yaşadık 4 sene kardeş gibiydik, birlikte yedik içtik, hatta uyuduk (banyo da bile uyuduk, daha doğrusu sızdık :) ) Hayatımın sonuna kadar kardeşimsin görüşürüz...

mert dedi ki...

Patron;
Hayatta seni tanıyana kadar kendimi hırslı mücadeleci zannediyordum. Özellikle halı saha da verdin mücadele görülmeye değer.Bir libero olarak 4 - 0 önde olduğun maçta bile kendi forvetlerini sürekli baskı altında tutabiliyorsun. O yüzden senle oynaken ileriye gitmeye korkuyorum :) . Bu hırslı yapını iş dünyasına da yansıttığını bizzat gördüm. Network kesilmese bu yazıyı da yazmadım ama neyse :)
Herşey gönlünce olsun..

kimkimkim? dedi ki...

PS uğruna feda edip seneye bir daha alırız dedğimiz dersler, istisnasız tüm projelerin deadlineına 20 dk kala evden çıkıp okula yetişmeye çalışmalar, siyah poşetleri eve çıkarırken ısrarla şıngırdayan şişeler, profesyonel iş hayatına balıklama atlayış (çırak faciası)... çok şey yaşadık çok.
Herşey gönlünce olur umarım. Hayat boyu başarı ve mutluluk dilerim.
Sait ÜLGER

Unknown dedi ki...

Okul sıralarında başlayan, king masalarında zıtlaşan, Pes turnuvalarıyla heyecan yaratan(Şimdi her maç fark yediğimi mi yazayım buraya), sıkıntılı anlarımızda olgunlaşan ve mutlu anlarımızda şenlenen dostluğumuz biliyorum ki hiçbir zaman bitmeyecek!?! Birlikte asla unutamayacağımız bir dört yıl geçirdik ve emimin ki ileride çocuklarımıza bu dört yılı hep birlikte anlatacağız.
Ömür boyu güvenebileceğim, her zaman derdimi kendi derdi gibi görüp tüm samimiyetiyle yardımcı olmak isteyen kardeşim, ömür boyu mutluluklar ve sağlıklı bir yaşam dileklerimle,

Evren Güler