17 Mayıs 2008 Cumartesi

Salih Taysun

23 yorum:

Adsız dedi ki...

Okulu uzatıyorsam tek suçlusu Salih'tir; Abi adam özgüven filan bırakmadı bende :) Aşağılamalar, milletin önünde küçük düşürmeler... :) Sanırım tüm bunları, satrançta beni bir kere bile yenememiş olmanın verdiği öfke yüzünden yaptı :) Oynadığımız 100 maçın 10'unu ben kazandım, 90'ı berabere bitti. :)))

Bu güzel anıların ötesinde, Salih sınıfımıza rengini veren en birinci şahsiyetlerdendi. Istisnasız herkes tarafından çok seviliyor, bense herkesten çok seviyorum. Zeki, çok zeki, korkusuz, esprili, kültürlü, ansiklopedik ama aynı zamanda müthiş bir yorum becerisi... Her insanın karşısına çıkacak cinsten olmadığı için ayrıca değerlidir gözümde.

Salih'im seni tanıdığıma çok memnunum. Seni yükseklerde görmek istiyoruz :) Kal sağlıcakla...

Emin ÖZKAN

aksel tuna dedi ki...

Salih Abiiii hatırlarmısın EMG sırasında gelen konuşmacı endüstri mühendislerinin ne kadar akıllı olduğunu açıklamak için bir fıkra anatıcaktı da fırkanın başında eyfel kulesnin kaç metre olduğunu sormuşu aklı sıra kimse bilemiycekti ama seni hesaba katmadı tabekide çat diye yapıştırmıştın 327 metreyi adam kala kalmıştı:). Abicim birşeyi de bilme ne diyim sana ne sorsak cevabı sende ayaklı ansiklopedi gibisin ama call of ta yaptığın saygısızlığı hiçbir zaman unutmuycam insan arkadaşını arkdan dipçikler mi yaa:). Neyse intikamım acı olacak ama birgün:) birdahaki karşılaşmaızıa kadar iyi antreman yap benden söylemesi:).

Aksel TUNA

İlhami AKKUŞ dedi ki...

MR GOOGLE:)Salih'e yaz entere bas cevabını alamayacağın soru yoktur.Sen benzersizsin:)Temel Britanica eskidiği için sana google demek zorundayım:)Satrançta kafana kafana vururdum:)Hiç maç alamazdın.Bizim EMG'ler için hatır gönül ile katılımını sağlayabildiğimiz nadir insanlardansın:)Görev adamı denince aklıma ilk olarak sen ve erhan geliyorsunuz:)İns. hep disiplinli bilgili bozulmamış olarak kalırsın:)İlhami

Unknown dedi ki...

Salihimiz herşeyimiz. Erdal İnönü’yü al içine biraz Hatemi koy, biraz da John Stockton ha ha ha hapşuuu! Salih sınavlar öncesi ara gazımdır, Salih 500 milyar istersede telefonla arama hakkımdır, Salih her eve lazımdır. Dosttan öte kardeşim, kardeşten öte dostumdur. Salih bi değerdir, bir kaynaktır, candandır. Onunla arkadaş olmak paradan değerlidir, onunla geyik yapmak mutlu olmaktır. A beautiful mind ‘dır ondaki, inanılmazdır. İi adamdır yaa Salih! Başarı, mutluluk bunlar cepte Salihim senin gibi güzel insanda. Gel diyorum dünyayı yerinden oynat. Emin yeter uzunluktaki cubuğu bulsun, Sanal o da yetmedi Mert kuvvet kolundan F kuvvetini bassın sende lokasyon belirt, ben de lansmanını yaparım artık Erdem Demirkan

Tipsiz dedi ki...

Sınıfta beni en çok güldüren replik olan "javayı ya seve seve öğreneceksiniz ya da başka şekilde "repliği ile beni benden alıp çok uzaklara götürmüş,4 sene boyunca da geri getirmemiş sınıfımızın ulvi değeri.Bilmediği genel kültür konusu yoktur.Fakirane de yemek yerken sürekli bişiler anlatır,bazen açlıktan bazen susturmak için tabağına dalardım,hemen susardın.Enerjin hiç bitmez,ama genel kültür bilgilerini sürekli güncellemeyi unutma.

Yasin dedi ki...

Hemşom benim, çok sevgili ve saygılı dostum... Kendine ozgu kişiliğinle seni hep hatırlayacagım. Senin yerin bende bir baska kardeşim, hemşom oldugundan mı desem, ender görülen kişiliğinden dolayı mı desem, yaptıgımız aktivitelerde beni yanlız bırakmadıgından mı desem say say bitmez, senin yerin bende bir başka kardeşim... Agrıdan centilmen cevreye duyarlı, mantıklı sevecen müşvik, basarılı insan cıkar mı sorusunun cevabı sensin kardeşim. İlk tanışdıgımız zamanı hatırlamamakla beraber, seni hep zor zamanlarımda yardım ederken ve en dostane zamanlarımı yasadıgım anılarımın içinde buluyorum. Boyle dosta can kurban… Bak gurban eger irtibatı koparırsan agrı dagının etegine cıksan yine bulur dipçiklerim ona gore :)) … Hep oldugun gibi dogru yolda dosdogru ilerlemen dileğiyle, Allaha emanet ol…

Unknown dedi ki...

Salihim, bilgi küpü arkadaşım benim.. her konuda mutlaka bir yorumun var, sana sorup da bilmiyorum cevabını aldığım herhangi bişey hatırlamıyorum.. her insanın belli bir ya da birkaç ilgi alanı olur normalde, ama sen her alanda bu kadar bilgi sahibi olmayı nasıl başardın şaşılacak şey doğrusu..

seninle oynadığımız Quake oyunlarını, yediğimiz Extreme menülerini :) ve de yaptığımız güzel sohbetleri hiç unutmuycam..

Dilerim hayatta karşına hep güzellikler çıkar..

Eray Yüce

İbrahim Erdal dedi ki...

Herşeyi bilen adam:) salih, harbiden tanıdığım en genel kültürü yüksek adamlardan birisin.Kim 500 milyara katılsam telefon joker hakkımda direk seni arardım:)MATH dersinde hocayla 4. boyut tartışmanız da efsaneydi be salih.Bilgisayar oyunlarının aranan adamı, bildiğin gibi ben pek beceremiyodum oyun işlerini ama sen de hep "tecrübesiz onurun" üzerine geldin "Göz" yaratığı olarak:)Salih bi de senden bi ricam abi biraz şu yemek yeme işini hızlandır ya:))Abicim umarım bundan sonraki hayatında herşey gönlünce olur ve hiç üzülmezsin, hep herşeyi biliyor konumunda kalırsın:)kendine çok iyi bak

İbrahim Erdal

Unknown dedi ki...

Bir adam düsünün, zehir gibi bir zeka, mükemmel bie espri anlayışı, aşmış bir genel kültür ve sogukkanlı bir yapı. Evet elbette ki Salih'ten bahsediyorum.
Hemen hemen her derste arka sıralardan yaptığı mukemmel esprileriyle (bazıları cok kotuydu ama o kadar olur) ön sıralarda oturan beni gulduren, genel kültürü ile bize ışık tutan Salih'e hayat boyu başarılar...

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Hani şöyle ayda yılda bir senin bilmediğin bişeyi sana söyleyince kendimi nası bişey zannediyorum anlatamam :D Bilginin ölçüsüsün, haberin en güvenilir kaynağısın, çılgınsın, İrlanda ruhunun parçasısın. Herkesin kendi zevkinden kendi bilgisinden bi parça bulabileceği konuşabileceği yegane adamsın. Bambaşka bi olaysın, inşallah hep öyle kalır, sıradanlığa boyun eğmeden meydan okumaya devam edersin seni sen yapanları da unutmazsın :P en azından rambo filmlerini gördüğünde aklına biri gelecek dimi :D

musta dedi ki...

Salihcim, sayın abicim, ekmek canavarı, bay genel kültür;
Yaptığın sayısız espriler, yerken saatler alan yemekler, cüssenden beklenmeyecek ekmek tüketimin, bilgisayar oyunlarındaki başarın seni unutulmazlar arasına soktu benim gözümde, umarım sende beni unutmazsın, tekrar görüşmek dileğiyle, hayat boyu başarı ve mutluluk seninle olsun, sağlıcaklaaa…

Murad AYGUL dedi ki...

Sınıfımızın ayaklı google'ı. Google daki "şansımı denemek istiyorum" butonuna benzetmişimdir hep seni salihim:) Güldürürken düşündüren esprilerinle ve zekice yaklaşımlarınla sınıfta en çok iz bırakan kişiliklerden birisin sanırım. Paintball'daki atışların esprilerindeki kadar vurucu olmasa da :) yemek yemekteki sınırsızcılığına hayret etmişimdir hep :)
Umutların esprilerin gibi sonsuz, mutlulukların limitsiz menü gibi sınırsız olsun.

Murad AYGÜL

mert dedi ki...

TezEk ekibinin dinamosu , İzmir aşığı bir insandır Salihcim. Herkonu hakkında söyleyecek bir kaç sözü mutlaka nevcuttur. Biz kendisine bu sebepten Google lakabını takmışızdır. Aynı zamanda her sohbetin sonunu ikinci dünya savaşına bağlayabilecek kadar bilgilidir. Bu arada konuşmasına başlamadan önce Erdal İnönü vari sesler çıkarmasına deyinmeden geçemeyeceğim. Güzel insan , sevilen kişilik , muntazam şahsiyet görüşürüz.
Mert

SaNaLMuSTi dedi ki...

Hey gidi Salih hey, seninle ilgili ne söyleyeyim ki :) keskin ve zeki esprilerinden mi bahsedeyim, bilgi dağarcığından mı, olayları yorumlama gücünden mi bahsedeyim yoksa aktivitelerin kilit ismi olmandan mı? Akif hocaya verdiğin ayardan mı, Bahar hocaya ayıp olmasın diye bizi bırakıp Project derslerine girmenden mi, kaplumbağa hızında yemek yemenden mi? Söyle neden bahsedeyim Salih neden..

Mustafa Şahin

Süleyman Emre Acıman dedi ki...

Öncelikle yemek yerken yediğin ekmekleri saydığım için affet beni. Kaç defa dedim şu bilgi yarışmalarına katıl diye, beni dinlemedin. Bana verdiğin yüksek kalitedeki rock albümleri ve kitabını hala verememiş olsan da anlayışın için teşekkür ediyorum. Sağolasın bana bilgi deryası interneti çok fazla aratmadın. Aklıma gelen, merak ettiğim konuları sana soruyordum sen özet geçiyordun. Örneğin "Salih, boğa heykeli burda ne iş?" ya da "Ya Salih, Hamburg nasıl bir yer? Ortam güzel mi?". Bu bilgi dağarcığın gün yüzüne vurduğunda, insanları peşinden koşturacaksın bizim gibi, ama bekle zamanı var. Hayatın boyunca mutluluklar dilerim, seninle büyük projelere imza atmak dileğiyle.

gokmen altinel dedi ki...

Salih Abiiii… Google Arama Motoru:)… Salihe’e bir şey sorduğunuzda size Google’da çıkan ilk 10 sonucu verir. Çevremde bilgi deyince ilk aklıma gelen insan. Bir insanın her konuda bilgisi olur mu yavvv? Bunların yanında son derece saygılı, tartışmalarda çoğu zaman karşı taraf olsakta sesini yükseltmeyen, sıcak ve kibar bir insandır. Son derece ince espriler yapar ve pratik bir zekaya sahiptir. Buna bir örnek; Akif Hoca: ”Hiçbiriniz 1 milyar saniye yaşamadınız.” Salih: ”1 milyar Çinli 1 saniye yaşasa…” Akif Hoca: ”Şimdi Çinliler nerden aklına geldi?” Salih: ”Hintliler de olur.” Gelenekselleşen Call Of akşamlarının da müdavimlerindendir. Bunların yanında sevmediğim birkaç yönü vardır. Peynir ve zeytinin hiçbir çeşidini yemez. Kahvaltı hazırlarken bu kadar zorlandığım bir başka kişi görmedim:). İhale oynarken o kadar düşünür ki; gerçekten ihaleye gircek sanırsınız:). Cimri olmasına rağmen doğum günümde beni arayıp “Gökmen ne yapıyoruz” demesi, beni çok duygulandırmıştır. Bütün bu özellikler de Salih’e ayrı bir güzellik katar. Salih Abi 250 yıl sonra Ağrı’ya kışın uçak inebilecek:).

Gökmen Altınel

Unknown dedi ki...

Salih Abiii,
İhale oynarken 32 saat elındekı kartlara bakıp dusunen sonra da “PAS” diyen, kimsenın anlayamacagı esprıler yapan(tamamen bizden kaynaklı:P), engın bılgısını yerı geldıgınde tokat gıbı kullanabılen, basketbola yeni bir tarz getiren, dipçik felsefesinin kurucusu, ekonominin çarklarını sürekli kendine döndüren yegane arkadasım. Bendeki salih bole işte eksiği yok fazlası var. Mesela senin arkadasların söz konusu olduğunda hiç çekinmeden elinden geleni yapabilecek biri olduğunu bizzat test ederek gördüm. Seni tanıdığım için cok mutluyum, daha izmir yollarında cok gorusuruz inşallah kardeşim tavrı hareketleri sadece kendine has olan izmirin biricik gülü:P
İbrahim

cagri tumturk dedi ki...

ayaklı ve gereksiz ansiklopedi:D

oğlum bi sus da yemeğini ye 45 saattir bekliyoruz bitirmişiz sen hala çorbadasın, musoliniyi, nil nehrinin uzunluğunu napim:D
call of cengaveri.. listenin hep tepesinde ama averaj hiç (+) ya çıkamaz:D Sonra "MADAFAKAAAAAAA!!!!" diye ağlar cafenin öbür ucundan:D

Şaka bi yana severim seni:D Salihsin, abimizsin, Salih abimizsin:D

Her daim dipçiğimle(şimdi bıçak oldu) seni bekliyor olacağım:D

Bu arada Nepal'in yüz ölçüsü 147000m2 ve ilk uçak gemisinin adı HMS Ark Royalmış ama sen zaten bunları biliyosundur:D

Unknown dedi ki...

bir insana "ulan ot geldim ot gidiyorum" dedirtecek nadir şahsiyetlerden birisidir salih kardeşim.onun engin bilgisi karşısında açık kalan ağzınızdan akan salyaları sildikten sonra yukarıdaki replik beyninizde çınlar..ama bazen de bunları bilmektense ekosistemin masum zararsız bir bitkisel bireyi olarak hayat sürmeyi tercih edebilirsiniz :)
call of seanslarında öldürmekten ve öldürülmekten en çok zevk aldığım cengaver. hele o coquerooor diye haykırışların zevkten dört köşeye çeviriyordu beni.
salihim bi ömür huzur ve başarı diliyorum sana.
her cuma akşamı malum mekanda görüşmek üzere.. saygılar mobil gugılım :)

güneşingölgesinde dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
güneşingölgesinde dedi ki...

Heval, her ne kadar ansiklopedilerde bile olmayan bilgilerinle ön plana çıktıysanda içindeki humanist çocuğu her zaman yaşattın, emekten ve emekçiden yana olan tavrınla ve taşinması zor sırlarımızla birbirimizi tebessümle :) hatırlayacağız. Gırtlağımızı patlatırcasına atacağımız kahkalara :))))))) Rêhevalêm...

Bedri Kendal YAY