17 Mayıs 2008 Cumartesi

Sinan Burakçın

4 yorum:

Unknown dedi ki...

çok sevgili tekel bayim,
senle bi material science dersinde tanışmıştık. sonra çok iyi dost olduk. çok şey paylaştık birbirimizle. ne zaman sigaram kalmasa hep senden istedim :) ne zaman okual gelsem gözüm seni aradı fakülte önünde. dostluğumuzun devam edeceğine hiç şüphem yok canım. yolun açık olsun..

Unknown dedi ki...

Faküle önü muhabbetlerinin müdavimlerinden biri daha Sinan arkadaşım.. Sınavlardan önce bile soğukkanlılığını yitirmeden sakince sigarasını içerken onu orda bulabilirsiniz. Sinancım hayatın boyunca mutluluk ve başarı dilerim..
Çiğdem Şimşek

Salih Taysun dedi ki...

Bir daha okulda görmiyceğim için bu kadar sevindiğim tek kişisin. Şu okulu daha fazla uzatmadın ve hepimizi mutlu ettin.Beraber mezun olabilme mutluluğuyla hayat boyu başarılar dilerim.

mert dedi ki...

Hakemlikle başladı gerçek dostluğumuz. Ama yarıda bıraktın beni erken veda ettin yeşil sahalara. Erkeklere fazla nasip olmayan duygusallığın beni hep şaşırttı. Seni yakından tanıyan bilir ne kadar arkadaş canlısı olduğunu. Bu aralar görüşemiyoruz. Akşamları uğruyorum size hep uyuyorsun hep uyuyorsun. Fazla yordu bu yeni iş seni bakıyorum. Aman kendini yıpratma fazla . sen lazımsın bize. Görüşürüz akşam gelecem. Bu sefer uyandırırım sen.