17 Mayıs 2008 Cumartesi

Pınar Gültekin

14 yorum:

Unknown dedi ki...

Pınarcım,
Seninle tanıştığımız gün gözümün önüne geldi şu an, daha dün gibi sanki ama üstünden ne kadar da çok zaman geçmiş. 241’deydi sabah dersimiz ve ben gelip senin yanına oturmuştum, sen de beni Pelinle tanıştırmıştın, o gün beraber kampüsü gezmiştik hani kampüsümüz çok geniş ve eşsiz güzellikte ya herhalde ondan olsa gerek:) Pelin bize yemekhaneyle kütüphanenin yerini falan göstermişti bir de, şimdi düşününce çok komik geliyor valla:) Böyle ilk günden başlayınca anlatmaya toparlayamıyormuş insan bunu fark ettim ama aslında demek istediğimi özetleyecek olursam, seninle daha en başından başlayarak çok güzel bir arkadaşlığımız oldu ve birlikte çok iyi vakit geçirdik. En basitinden 2. sınıftaki Kadıköy ve Moda maceralarımız bile yeter sanırım bunları hatırlamak için. Arkadaşlığın için, ısmarladığın çikolatalar için:), zaman zaman yol arkadaşım olduğun için ve bundan sonra da beni bırakmayacağın için teşekkürler:)
Büşra

Unknown dedi ki...

Pınarcım;
Seni ilk gördüğüm günü hatırlıyorum hala öğrenci işlerinin önündeydiniz pelinle ve ben sizinle aynı sınıfta olduğumuzu öğrenince pür dikkat kesilmiştim. Çok fazla birşey paylaşmadık belki ama ben hep senin mutlu olmanı istedim ve mutluğunu gördükçe mutlu oldum seninle. Bundan sonraki tüm hayatın boyuncada kendini ve beni mutlu etmeye devam et canım...
Seçil MERTOL

musta dedi ki...

Pınarcım;
Sessiz sakin hanım hanımcık kızımız, benim orta dörtlünün hemen önündeki sıranın değişmez güler yüzü;
Bir öğrenci grubu vardı hani içlerinden bir akıllı sürekli Moda da Moda diye üsteledikçe tutarlardı sahil yolunu, giderken yolda 'imkansız aşk'ı bi daha söleseneden açılan geyikler, deniz kıyısında gecen her dakika mest olan ben, anlattıkça daha da özlüyorum o günleri…
Güler yüzün, tatlı dilin, bana kattığın her şey için ayrı ayrı teşekkürler.
Sevdiklerinle birlikte mutlu ve huzurlu bir ömür diliyorum, kardeşini unutma,görüşmek üzre, sağlıcakla….

pınar filiz dedi ki...

Adaşım,
Sessiz, sakin arkadaşım...Sınıfın uslularındandın sen de (benim gibi:)).
İlk sene bölüme giriş dersi için bir proje hazırlarken aynı gruptaydık, o zaman tanışmıştık seninle.
Çok uzun sohbetlerimiz olmasa da sınıfta samimi hissetiğim bir arkadaşımsın. Ders aralarında muhabbetlerimizde tanıdık daha çok birbirimizi. Eğlenceli, iyi biri olduğunu görme şansım bu sohbetlerde oldu.
Her şey istediğin gibi olsun, mutluluklar dileğiyle...

gülden dedi ki...

Canım arkadaşım;
Kara kız diye severim ben hep seni bilmiyorum kızarmıydın ben öyle dedikçe.Kara dediysem esmer güzeli he:)Anlatmaya gerek yok zaten.Sende bana benzettiğim çok taraflar var aslında:)Pınar Filiz sessiz sakin demiş sana ama sende de benim gibi cazgırlık yok değil hani:)Şaka şaka:)Çok güçlü,çok karakterli sağlam duruşlu bir insansın sen ve bu yüzden hayatta herşeyin üstesinden gelebileceğini ve cok basarılı olacağını biliyorum.Çok isterim okuldan sonra da görebilmeyi seni.Tüm mutluluklar seninle olsun....

Unknown dedi ki...

İkinci sınıfın ilk döneminin sonlarıydı. Senle tanışmamızın ikinci senesiydi, çocuk ruhlu ve biraz da geveze biri olarak tanıyordum seni; ama o gün gözlerine baktığımda içimi aydınlattığını hissetmiştim.
Sonra seni daha yakından tanıdım. Zorluklar karşısında dimdik durduğuna şahit oldum; ama neşeni hiç kaybetmiyordun. O neşenle beni de mutlu ediyordun.
Bu mutluluk ki diğerlerinden farklıydı. Dünyaya ait ne varsa alıp götürüyordu. Bu mutluluk ki hayata anlam vermeye başlıyordu. Bu mutluluk ki bir daha kaybetmek istemeyeceğim bir şeydi. Ben de onu en derinlere sakladım, kimsenin daha önce ziyaret etmediği bir yere, sadece sana ait olacak bir yere..
Sen benim ilklerimin mimarısın. Kelimesini bulamadım ama hemen hemen ilk nefes gibi birşey seni böylesine sevmek. Önümüzde bir yol var, iyi günde kötü günde hep yanımda olmanı istediğim bir yol, şimdiye kadar olduğu gibi...İYİ Kİ VARSIN!

Unknown dedi ki...

Vapurdaki gizemli havayı en çok solumuş insan. Sorumluluk abidesi, moral kaynağı, sınav öncesi alınacak silginin tek adresi, tertemiz bir ruh. Sezen Aksu sendeki cevheri tesadüfen görse keşke, o zaman buraya değil fan sitene de yazardık:)Bazen ciddi bazen gırgırına az laflamadık zamanında yollarda, ben genelde dinledim, pek konuşturmadın çünkü o da senin olayın:)) Hayatını dilediğince en mutlu şekilde yaşaman dleğiyle.

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gokmen altinel dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Pınarcım canım arkadaşım. Şu okulda tanıdığım ve çabucak kaynaştığım ilk kişi sensin. Daha kayıt gününde seninle çok iyi arkadaş olacağımızı anlamıştım zaten. Hatırlıyor musun 1. sınıfta herkes bizi önceden tanışıyoruz sanıyordu.
Canım benim, iyi ki senin gibi güçlü, temiz kalpli, samimi, yardım sever bir arkadaşa sahibim. Dedikodularımızı, gezmelerimizi, bowlingde Emre ve seni nasıl hezimete uğrattığımı:), bereber yaptığımız ödevleri, projeleri, sınavlardan önceki bir saatte yaptığımız tekrarları, hep beraber gittiğimiz Temöb’ü, bana getirdiğin yiyecekleri(her ne kadar sonradan o yiyeceklerin adresi başkası olsa da:)) ve nice güzel anıyı hiç unutmayacağım. Bu sayısız ve çok değerli anılarımıza yenilerini ekleyeceğimize eminim. Hayat boyu çok mutlu, huzurlu, başarılı olmanı diliyorum. En güzel günler seninle olsun...

Pelin Onur

Unknown dedi ki...

Pınarcım

Belkide okulun baslarında en cok vakit geçirdigim insan. Şimdi düşünüyorumda ne kadar cok sey yapmısız aslında birlikte Pelin, Büşra ve sen. Belki de hızlı yasayıp cabuk tükettik herşeyi. Ya da birileri mi aldı seni bizden:)) Her zaman her konuda mutlaka söyleyecek bir sözün olmasını hiç anlayamamısımdır bilio musun?? Sana bi itiraf hadi. Bazen deli ediodun beni:) Ama sunu biliyorum ki ben arkadaslıgından, sohbetlerimizden hep cok mutlu oldum bundan sonra da olacagım. Hayatının her döneminde tüm mutluluklar, basarılar seninle olsun canım.

Gözde

cagri tumturk dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
cagri tumturk dedi ki...

Hamarat ablam:)

244'te her zamanki yerine oturursun, ya bulmacanı çözersin ya da penguenini okursun ve sınıfa ben girerim ve bu zevki katlederim:D hehehehe
Gerçekten benim için abla gibisin.. Bazen o kadar olgun oluyosun ki çocuk gibi hissediyorum kendimi yanında, yaramazlık yapasım geliyor:D
Seninle her türlü konuda neşeli ciddi muhabbetimiz vardı..:) Sen de benim gibi derse erken gelenlerden olduğun için bizim muhabbetler de kaçınılmaz olurdu haliyle..:)
Her daim sakin ve iyi yürekli ablacım seninle muhabbetimiz hiç bitmesin..:)

BlueMorphoP dedi ki...

Pınarcım şu 4 sene içerisinde bir şekilde bir şeyler paylaşmış olmaktan mutlu olduğum insanlardan birisin. Derslerde canım sıkılınca arkama dönüp baktığımda arka muhabbet grubundaki yerin hep aynıydı. Siz hep benim size bakıp neden güldüğümü sorguladınız, ortamın monotonluğundan biraz olsun kurtulamktı belki de istediğim, birkaç gülen yüz görmek... Gülen yüzünü hiç esirgemediğin için teşekkür ederim.

Dilerim hayat sana hayal ettiğinden de cömert davranır...

Pınar ÖZER