17 Mayıs 2008 Cumartesi

Davut Özdemir

4 yorum:

aksel tuna dedi ki...

İşte SAP piyasasının en sağlam SD’cisi eee ne de olsa kimin çırağı:). Sevgili iş arkadaşım sınıf arkadaşım Özdemir, Özdemir Davut. Abi artık geçir şu Işık Plastik’i canlıya proje sana bakıyor. Uyy fanatük trabizonli:) çapkın laz uşaği:) Abi sen termodan nasıl kalırsın ya hala inanamıyorum hocaya çiçeği sen vermemiş miydin nasıl oldu da seni bıraktı:), kardeşim inşallah gelecekte çok iyi bir SD’ci olursun ve SAP piyasasını sallarsın iş arkadaşın axel:)

Aksel TUNA

Yasin dedi ki...

Kardeşim, beni staj doneminde evsiz bırakmadın, Allah-ü Tealada sana obur dünyada güzel köskler nasip etsin... İş hayatında basarılı bir danışman olacagına inandıgım sevgili kardeşim, dogru yolda dos dogru ilerlemen dileğiyle... Ayrılıkların hiç olmadıgı yerdede karşılasmak ümidiyle, hayatında basarılar...

Mehmet dedi ki...

Canim Kardesim,
Seni nasil anlatayim sole bana..:) Benim anadolunun mangal yürekli, yardimsever, komik arkadasim. Senle beraber gecirdigimiz gunleri, bahar senliklerindeki mükemmel Kolbasti oynayisini unutamam. Hernekadar arkdaslarla ders calisma donemlerinde seni kizdirip küstürsek te, en sevdigim arkdaslarimdan biriydin ve hep ole kalacaksin. Sakin ha siveni kaybetme, tertemiz yuregin gibi bahtin da acik olsun. Ha tirapzondan atla da alamanyadan alayim seni daa:))Gorusmek üzere..

Murad AYGUL dedi ki...

ORTAĞIM BENİM;

Sana ortağım derken, kanka abi dost arkadaş kavramlarının çok daha ötesinde bir muhabbetle söylüyorum. Dert ortağım, kader ortağım gaye-i hayal ortağım benim. Seninle yaşadığımız acısıyla tatlısıyla öyle günler var ki unutmak hatırlayamamak mümkün değil. Gelecek planlarımızı hep birlikte yaptık seninle. Bir gün o düşündüğümüz otantik buram buram anadolum kokan Türkiyem kokan
restoranımızı açıp karşılıklı tavla atıcaz seninle :) Tabi daha neler neler yaparız inşallah ama
o restoran kesin açılacak :) Sen darlandığın zaman gideceğiz oraya seninle... "Ne diysun laa"
dediğini duyar gibiyim. hatırlarsan bir defasında bizde ders çalışıyorduk, sen işte olduğun için geç gelmiştin ve ben sana konuyu uzun uzun anlatıyordum. Her seyi bitirdikten sonra yüzüme bakıp "Ortağım ha sen şimdi bana ne anlatiyusun" demiştin ve işte o an benim yıkıldığım andı :)
Kardeşim benim yaa. Seninle dolu dolu geçirdiğimiz o kadar çok şey varki... Ve Allah'ın izniyle
daha nice güzellikleri birlkte yaşayıp, en güç zorlukları birlikte aşacağız. Hayatımda olmayacağın bir anı bile düşünemiyorum. Senin desteğin duaların ve mevcudiyetin olmasa, yarım kalmış bir resim gibi hiçbir şey ifade etmem herhalde. Hem bayramda benim çocuklara para vereceksin daha. Horon tepmeyi öğretecen onlara... Top oynucaz çift kale, ben benimkileri alacam sen seninkileri, hanımları da kaleci yaparız artık :) hmm bi de biri trabzonda yayla evi olmak üzere diğeri de bursa da bi bağ evi olmak üzere biri bordo-mavi biri yeşil-beyaz panjurlu iki tane evimiz olacaktı Tatillerde gideriz ailecek... ORTAĞIM benim, Allah sana hak ettiğin nice güzellikler nasip etsin,
Hem bu dünyada hem öbür tarafta bizi birbirimizden ayırmasın...

ORTAĞIN Murad AYGÜL