17 Mayıs 2008 Cumartesi

Gülden Arslan

19 yorum:

Unknown dedi ki...

ah benim sinop güzelim,
hiç kıyamam ben sana, üzülmene hiç dayanamadım bunca sene bundan sonra da seni üzen karşısında beni bulur ona göre :)
ben de senle tanıştığım günü çok iyi hatırlıyorum. "yarabbim şu naturel arkadaşa makyaj diye bişeyin icat edildiğini öğreteyim" demiştim kendi kendime :P şaka şaka.. biz senle 2miz çok zor günleri de çok güzel günleri de hep beraber atlattık. bundan sonra da beraberiz arkadaşım. seni seviyorum..
P.S.: bahsettiğin renkte bi ruj hediye etcem sana en yakın zamanda :)

Unknown dedi ki...

Ne çabuk geçti zaman. Oysa daha dün gibi aklımda ilk konuştuğumuz gün. Java dersine girmiş hocayı bekliyorduk. Sen bandırmalı olduğumu öğrendiğinde sende mi ya etrafımı bandırmalılar çevirdi bıktım sizden demiştin bana. Şaşırmıştım o gün verdiğin tepkiye. Sabahları altıgende buluşup kahvaltı ederdik, ben erken geliyorum diye sende gelirdin benim yanıma. Ne çok şey yaşandı. Şimdi yeni hayatımızda daha neler yaşacağız kim bilir. Ben bu yeni hayatında ihtiyacın olduğu her an senin yanında olacağım. Yine kızacağım, yine söyleneceğim sana ama unutma hep senin iyiliğini isteyeceğim. Hak ettiğin tüm mutluluk ve güzellikler seninle olsun güzelim…
Seçil MERTOL

Pantea MOVAHED dedi ki...

Güldenciiiiiiiiiiiimmmm…
Canım arkadaşım, seninle çok şey paylaştık, birlikte güldük birlikte hüzünlendik. Paylaştığımız bu dört yılımızda senin saf ve temiz kalbini daha iyi anlayabilme fırsatım oldu. Senin gibi temiz kalpli ve arkadaşlarına her zaman yardım etmeyi seven bir arkadaşım olduğu için çok mutluyum.
Fakat bana bir sözün vardı. Beraber bir altın günü yapacaktık hani Aslı ile birlikte... Bana her şeyi öğrettiniz ya, onu da öğretecektiniz hani! Unuttunuz gitti mi?!! Ne olacak şimdi benim halim? Kimden öğreneceğim?!!
Deniz gözlü güzel arkadaşım, umarım bundan sonraki hayatında da mutluluk, sağlık ve başarıyı dolu dolu yaşarsın. Güzel yüzün hep gülsün.

Pantea MOVAHED

Unknown dedi ki...

Güldencim;
Hazırlık arkadaşım. Çok güzel bir sene geçirmiştik. Ne kadar çok değiştik 5 yılda, şimdi düşünüyorum da çocukmuşuz resmen, beraber büyümüşüz. Bölüme başlayınca bana ders çalıştırmalarını, ödevlerime yardımlarını(Heleki Kubilay Hocaya yakalandığımız ödevi) hiç unutmayacağım. Sevinçler, üzüntüler herşeyi yaşadık üniversitede. Bundan sonra hayatında üzüntülerin hiç olmaması, mutluluk dolu bi ömür geçirmeni dilerim.
Çiğdem ŞİMŞEK

İlhami AKKUŞ dedi ki...

Eee Bacım,
Ben sana neden bacım diyorum? Beni de aydınlat da bileyim..Senin sunum yapmanı özledim simdiden..Ben senin hiçbir sunumunda konuya odaklanamadım:)Sunum sırasında mankenler gibi kasarak yürümen var ya(Topuklu ayakkabıların sesi)!!Beni bitiriyodu.İlerde Televizyon programı yaparsam emin ol ilk seni sunucu olarak bulacağım.Bu yazıyı yazdık da..bizi sadece yıllığa bakıp da hatırlamazsın umarım.ilhami

Unknown dedi ki...

Güldencim,
Ders öncesi sohbetleri, ders ve hoca eleştirileri, saç makyaj gibi belki boş belki can alıcı konular:), ama son zamanlarda kesinlikle ciddi kariyer konuları...:) Canım benim çok özleyeceğim kişilerden birisin. Ama sen de İstanbuldasın, muhakkak görüşmeliyiz;) Ayrıca senle ben bugüne bugün iki kere mezun olmuş insanlarız:) dedim o kadar gel bir daha yemin edelim diye dinlemedin:p, bir ara gidelim de diğer diplomayı da isteyelim:) Hayatında hep mutlu olmanı, her zamanki gibi hep gülmeni ve böyle doğal kalmanı diliyorum...
Büşra

musta dedi ki...

Güldencim;
Güler yüzlü, çalışkan arkadaşım;
Seni her ders istisnasız en önlerde oturuşunla, ders önceleri kantinin önünde kucağında bi dolu kitap ettiğimiz tatlı muhabbetlerle, kimsenin dilinden düşürmediği o topuklu ayakkabılarınla ve o ayakkabılarla her sunum perküsyon ustası misali çıkardığın tıkıdık seslerle İEMAR’08 in unutulmazlarına yazıyorum, umarım sen de beni unutmazsın. Başarı ve huzur seninle olsun, sağlıcakla…

Unknown dedi ki...

Gülden bacımız, the best model of the schoolumuz. Sınıfımızın Özmen Aktar temsilcisi. Yurt cıvıltısın, sınıfımıza taşıyan, gürültüden asla rahatsız olmayan, derslerde can sıkıntısını yenmemi sağlayan insan. Hakkatten madem muhabbet edicen, neden ön sıra? Bu chatlerin arasında ilk mühendislik tecrübemizi de yaşadık, İstanbul da hangi bölge de kaç para maaş ile kaç yaşında gelindiğinde kaç adet çocuk yaparak vb., constraintleri kullanarak yaptığımız future survival opitimizasyon çalışmamız en unutulmazı! Düşündüğünü söylemekten çekinmeyen, rahat , esprili bir insansın ya sen işte o yüzden seninle sohbet süperdi. Hayat boyu başarı ve mutluluk dileklerimle.
Erdem Demirkan

Süleyman Emre Acıman dedi ki...

Sevgili Güldenciğim, daha seninle 4 senemiz var aynı sınıfta yandık demiştim taa en başında, hazırlıktayken. O zamanlarki düşüncem çenenden bıkacağım yönündeydi. Benim çenemin seninkinden daha düşük olduğunu her ne kadar kabullenemesemde asıl senin benden bıkmış olman gerek. Hadi şöyle diyelim çene yarıştırdık 4 sene boyunca. Ama hazırlıktaki disiplininden kopmuş olman beni hayal kırıklığına uğrattı. He bi de topuklu ayakkabıların, arada taktığın efsane küpeler ;) olmasa 4 seneyi çekemezdim. Hocalara olan yorumların ise ayrı bir topic oluşturur, yok daha doğrusu nası bakıyosun da o açıdan görüyosun anlamam. Ayrıca Dünyanın merkezi olmaya adaylığın ve ilgiyle sarhoş olman senin hakkında itiraf etmem gereken konulardandır :). Kalbinin temizliğinden de adım gibi eminim. Sana ömrün boyunca başarı ve mutluluklar dilerim. İrtibatı koparmayalım.

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Güldenciiim,

Her daim presantabl insan:) Güldencim seninle Calculus'ta başladı ön sıraları paylaşmamız. Ön sıradayız diye konuşulmaz, geyik yapılmaz gibi kurallar hiç olmadı bizim için. Çünkü sen mutlaka ilginç bir noktaya değiniyordun. Eee üzerine yorum yapmamak da olmaz tabi...
Güldencim, ilginç ama başarılı sunum tekniğini,özenle not tutmanı, güler yüzünü, samimiyetini, tabi ki topuklu ayakkabılarını:), hoş sohbetini hiç unutmayacağım. Başarının, şansın, mutluluğun hep seninle olması dileğiyle, görüşmek üzere...

Unknown dedi ki...

Geveze arkadaşım benim, öyle güzel sohbetlerimiz oldu ki onları hep özleyeceğim. İçi dışı bir, yüreği tertemiz biri olduğunu düşündüm hep. Biraz çatlak birisin:P fakat bu da seni şirin kılıyor. Dilediğin güzellikler senin olsun arkadaşım. Bundan sonra da bağlarımızı koparmayıp, arkadaşlığımızın sürmesi dileğiyle...
Pınar GÜLTEKİN

Unknown dedi ki...

Sevgili arkadasim Gulden,
4 yillik birlikteliğimizin sonunda seni ön siralarda oturup dersleri
dikkatlice takip etmen ile hatirlayacagim. 244'te ilk sırada kafami sola cevirdigimde 4 yil boyunca hep seni gormüsümdür. Bir de şu topuklu ayakkabilarin var ya...
Neyse ben bisey yazmayayim, muhakkak birileri benden once deginmistir bu konuya. Saka bir yana, her daim arkadaslarina yardim etmeyi seven, guleryuzlu ve zarif arkadaşıma hayat boyu mutluluk ve başarı dileklerimle...

gokmen altinel dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Aykut CİRİT dedi ki...

Derslerde en önde görmeye alıştığım; Datamining'den en az benim kadar çeken; sakin, güleryüzlü arkadaşım Gülden...

Umarım hayatın bundan sonraki kısmı DM dersleri kadar zor, tez sunumları kadar sıkıcı olmaz:)
Her zaman başarılı olacağına; her zorluğun üstesinden geleceğine inanıyorum.
Hatırlandığımda bi parça tebessüme sebeb olabilmek ümidiyle; sağlık ve mutluluklar dilerim... Yolun açık olsun.

Unknown dedi ki...

Güldennnnnn
Önceleri ya bu bir dakika susmaz mı dediğim sonraları da sınıfta göremeyince olsa da konussak dediğim insan:)) Seni hep ön sıralarda oturup hocayı dikkatle dinleyen, derste sıranın altından mesaj gönderip durmaktan hiç bıkmayan, giyme dedikçe topuklu ayakkabı giymekten vazgecemeyen, sunumlarda yaptıgı provalarla beni hep güldüren birisi olarak hatırlıcam. Güldencim bu arada senin yeni işindeki sıfatın neydi ya hani cok güldürmüştün ya beni o gün:))
Seni ve sohbetlerimizi gercekten özlicem canım umarım bundan sonra da hep böyle gülersin ve güldürürsün..

Gözde

kimkimkim? dedi ki...

Her ne kadar garip yorumlar içerse de süslü püslü notlarınla üzerine düşen kamu hizmetini yerine getirmenin yanı sıra mühendis de oldun. Engellemelerine rağmen sanırım ben de oluyorum:) Umarım yollarımız kesişir.
Mutlu bir hayat dileğiyle.
Sait ÜLGER

mert dedi ki...

Bacıların bacısı , sınıfın Kadırgalı Ayseli sevgili arkadaşım Gülden;
Senin şu sözünü esirgemeyen tavrına hayranım. Her zaman için dışın bir olduğun için bu kadar seviliyorsun belki. Bundan sonraki yaşamında hayat seni bildiğin yoldan şaşırtmasın. Herşey Gönlünce olsun.

SaNaLMuSTi dedi ki...

Gülden, sınıfımızın potansiyel sunumcusu. Beraberce alttan aldığımız derslerle gelişti dostluğumuz. Bütün tartışmalarda ister istemez hep onun tarafını tuttum, zor zamanlarda hep destek olduk birbirimize. Ondan ders notu aldım birçok dersi onun sayesinde geçtim. Temiz yüreğiyle hep takdirimi kazandı. Şimdi okul bitti ikimizde ayrı yollara gidiyoruz, yolun açık olsun Güldencim, ışık seninle olsun..

Mustafa Şahin